Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: I'm back,did you miss me?

Τρίτη, 25 Νοεμβρίου 2014

I'm back,did you miss me?

(Όχι,δεν έγινα λάτρης του Άρνολντ,παρά τις επίμονες πιέσεις που δέχομαι τελευταία)

Καλημέρα -ή καλησπέρα,ανάλογα τι ώρα ξυπνάει ο καθένας.
Είμαι απαράδεκτη και απολογούμαι που τόσους μήνες δεν έχετε δει λέξη μου στην οθόνη του υπολογιστή σας.Αλλά επανήλθα και δε σας ξέχασα στιγμή.Ο κόσμος είναι σαν ένα τεράστιο κρεβάτι: σε όποια γωνία του και αν καθίσεις,κάποια στιγμή -αργά ή γρήγορα- θα ξαναπέσεις πάνω στα ίδια πρόσωπα.Έτσι κι εμείς ξαναπέφτουμε ο ένας πάνω στον άλλο,παρόλο που ξέρω  υποψιάζομαι ότι ορισμένοι με έχετε ξεχάσει.Η ζωή μου όμως ως φοιτήτρια Φιλολογίας (ακόμα κάτι πονάει πολύ μέσα μου που δεν είμαι Νομικής,μα ποτέ δεν ξέρεις πώς τα φέρνει η ζωή) μου δίνει την ευκαιρία να αναπληρώσουμε το χαμένο χρόνο.

Επίσης,με αφορμή την ονομαστική μου εορτή,εύχομαι χρόνια πολλά και καλά σε όλες τις Κατερίνες,αλλά και σε όσους αγαπάνε μία Κατερίνα,γιατί είμαστε όλες μοναδικές και πρέπει να κατέχουμε ξεχωριστή θέση στην καρδιά σας.

Εύχομαι να σας πετυχαίνω σε μια πολύ όμορφη φάση της ζωής σας και να ξέρετε ότι σας σκέφτομαι όλους με αγάπη. 

35 σχόλια:

  1. Κατερινάκιιιιιιιιιιιιιιιιιι! Χρόνια πολλά Κατερινάκι μου!
    Τα καλύτερα σου εύχομαι!
    Σου στέλνω κι ένα φιλί μεγάλο!
    Ένα φιλί γιορτινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μουυυ! ♡
      Κι εγώ σου στέλνω ένα πολύ πολύ γλυκό φιλάκι και όλη την αγάπη της γης.

      Διαγραφή
  2. μην ανησυχείς.. όλοι χανόμαστε από τη μπλογκόχωρα αλλά μετά από λίγο όλοι επιστρέφουμε!! το θέμα είναι να θυμάσαι να γυρνάς!

    ΚΑΤΕΡΙΝΑ και εσύ;
    ΚΑΤΕΡΙΝΑ και εγώ! να μας χαίρονται λοιπόν…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε απόλυτα. :)
      Να σε χαίρονται και να χαίρεσαι όσους αγαπάς.

      Διαγραφή
    2. άντε σε χάσαμε παλι.
      κάτσε και γραψε! σε θελει το κοινό σου!

      Διαγραφή
  3. Ποια είσαι εσύ; Ποιανού είσαι; Πώς εμφανίστηκες στο μπλογκ ρολλ μου; Δε σας ξέρουμε κυρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. And I'm like "Ναι ρε Κατερίνα, ναι ρε Κατερίνα!".
    Να σε χαιρόμαστε και μπλογκικώς και να σε βλέπουμε και στην αρχική του μπλόγκερ, εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε, βρε, βρε! Καλώς την! :-)
    Χρόνια σου πολλά και καλά για τη γιορτή σου σήμερα! Να σε χαίρονται οι δικοί σου άνθρωποι και να σε χαιρόμαστε με τις - τακτικότερες από εδώ και πέρα, ελπίζω - αναρτήσεις σου κι εμείς!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να είσαι καλά και σε ευχαριστώ. :)

      Διαγραφή
  6. Φιλολογάρα μου,εχασε η Νομική,αλλά κερδισε ενα αστερι η Φιλολογια! :) Για την απουσια δεν υπάρχει λόγος να απολογεισαι,πρωτα η κανονική ζωή και μετά η ιντερνετική,αλιμονο αν ενα νεο φοιτητόπουλο ειναι κολλημενο όλη μερα στο ιντερνετ,τι θα εχει να λεει μετά για τη φοιτητική του ζωή;Ολη μερα την μεβγαζα στο ιντερνετ;Εχετε τόσα να ζησετε στην πραγματική ζωή,δε σας χρειάζεται η εικονική...Κι εγω εχω αραιώσει πάρα πολύ απ'τα μπλογκια,τα χόρτασα...
    Για τη γιορτή σου Χρόνια Πολλά,να εισαι πάντα καλά,
    να απολαυσεις τη φοιτητικα χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα έχεις ένα καλό λόγο να πεις. :)
      Συμφωνούμε απόλυτα.Πού και πού χρειάζεται ένα διάλειμμα,άλλωστε.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές,θα τα χαρώ όσο μπορώ.

      Διαγραφή
  7. Αμάν ρε Κατερίνα. Κόκκινα μάτια κάναμε να σε δούμε. Ή μπορεί να κάναμε κόκκινα μάτια από τους μπάφους. Ο Lemmy να μου παίρνει μέρες και να σου δίνει χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά εσύ,μπαφιάρικο αγόρι!
      Να 'σαι καλά για την ευχή,αλλά σε θέλουμε ζωντανό προς το παρόν.

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά και πρύτανης της Φιλοσοφικής σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,μία σαν εμένα χρειάζονται εκεί μέσα.

      Διαγραφή
  9. Χρόνια σου πολλά μικρή. Να σε χαιρόμαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πίστεψέ με δεν χάνεις κ τίποτα στη Νομική!Άγχος,άγχος,άγχος,νεύρα,αϋπνίες,καταλήψεις κ περισσότερο άγχος.Οι μισοί από εμάς θέλουμε να αυτοκτονήσουμε εδώ μέσα.

    Κ χρόνια πολλά για τη γιορτή σου!Πολύχρονη κ πάντα επιτυχίες σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ εγώ σε βλέπω και σε χαίρομαι τόσον ακιρό από αλλού - μα τι κούκλα Θέ μου - αλλά χάρηκα που σε ξαναβρίσκω μες στην παλιά τη γειτονιά!

    Χρόνια πολλά, υπέροχα κι ευτυχισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε καμαρώνω που είσαι πάντα με ένα χαμόγελο και σε ευχαριστώ και πάλι για τις ευχές. :*

      Διαγραφή
  12. apo th mia lipamai pou den perases Nomiki mias kai diavazontas se,eixa katalavei poso poli to itheles. apo tin alli omws xairomai gt perases se mia sxolh me megaliteres efkairies apokatastasis. eisai gennimeni gia megala pragmata koritsaki kai oi epoxes pou oi dikhgoroi extizan polikatoikies me ta fragka pou evgazan, exoun perasei anepistrepti.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη μεγάλη στενοχώρια την πέρασα,έχει μείνει μόνο μία πικρία.Η αλήθεια όμως είναι πως στην πορεία θα δω αν θα καταφέρω αυτά τα "μεγάλα πράγματα".Όπως και να 'χει,σ' ευχαριστώ. :)

      Διαγραφή
  13. Καλώς ήρθες Κατερίνα και χρόνια σου πολλά!
    Δες πως θα πάει η Φιλολογία και πάντα έχεις ευκαιρία για να πραγματοποιήσεις το όνειρό σου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται Γιωτάκι. :)
      Σε ευχαριστώ πολύ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  14. Γουέλκαμ μπακ Κατερίνα!
    Εύχομαι να καταφέρεις να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα και να καθίσεις στα έδρανα της Νομικής! Κάντο για μένα που κι εγώ την έχασα για ελάχιστα μόρια κάποτε ☺
    Καθυστερημένες οι ευχές μου , αλλά από καρδιάς: χρόνια πολλά και καλά κορίτσι μου!
    Τα φιλιά μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άτυχες του κόσμου,ενωθείτε! :p Και να μην το πραγματοποιήσω,όλα για κάποιο λόγο γίνονται στη ζωή.Μπορεί σε 3-4 χρόνια να το 'χω ξεχάσει.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!