Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Όσα μου έμαθε η ζωή.

Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2014

Όσα μου έμαθε η ζωή.

  Ξέρω ότι σας έλειψα απεριόριστα κι ότι ήσαστε έτοιμοι να βγείτε στους δρόμους να με αναζητήσετε,όπως αναζητούν τα πρεζάκια τη δόση τους στην Ομόνοια,αλλά μην κάνετε έτσι.Είμαι εδώ,αγκαλιά με τα Panadol Cold&Flu,για να μοιράσω γι' ακόμη μια φορά απλόχερα σοφία,γνώση και εμπειρία.

∞ Όταν είσαι στα πρόθυρα να καταρρεύσεις από την αρρώστια,στάνταρ θα το παίξεις τζόβενο και μάχιμος και αντί να παλουκωθείς στο σπίτι,θα πας στο σχολείο/στη σχολή/στη δουλειά,με αποτέλεσμα να γίνεις ακόμα πιο μπουρδέλο μετά και να μη σε σηκώνει απ' το κρεβάτι ούτε γερανός.

∞ Όταν βγεις πρώτη φορά για φαγητό με το νέο αμόρε,κάποια -και τονίζω το θηλυκό γένος- θα σου πει να φας κάτι πολύυυ ελαφρύ,μία σαλατούλα ας πούμε,για να μη σε περάσει για φακλάνα.

∞ Όταν βγεις για φαγητό με μεγάλη παρέα,όλο και κάποιο σίχαμα θα βουτήξει τη χερούκλα του στο πιάτο σου για να αρπάξει μία πατάτα,κάνοντάς σε να αηδιάσεις μέχρι και με τον αέρα που αναπνέεις.

∞ Όταν ένας καθηγητής σας λέει με μίσος και οργή: "Καλά,αποφασίστε εσείς πότε θα γράψουμε διαγώνισμα!",σιγά μη σας αφήσει να αποφασίσετε εσείς,μαλακισμένα είστε;

∞ Όταν βρεθείς σε παρέα με τύπισσες που το μόνο τους άγχος είναι πώς θα βγουν "έτσι" στις παραλίες,θεωρούν τη Dita Von Teese χοντρέλω,ψάχνουν ένα καλό αδιάβροχο μολύβι ματιών "για να μη βγούμε και απεριποίητες" και έχουν μαζί τους τύπους που τις προτρέπουν να χάσουν μισό γραμμάριο από το άνω βλέφαρο και δύο από το κάτω,είναι βέβαιο πως θα αποκτήσεις τάσεις αυτοκτονίας από το πουθενά.


∞ Όταν έλεγα ότι αποκλείεται να μαγειρέψω στο άμεσο μέλλον,κάποιος πρέπει να με μούτζωσε αφού αναγκάστηκα να βράσω μακαρόνια,που αν επιχειρούσα να τα πετάξω στον τοίχο,θα μου έπεφτε ο σοβάς στο κεφάλι.Γι' αυτό μεγάλη μπουκιά φάε (όχι μακαρόνια απ' τα χεράκια μου),μεγάλη κουβέντα μην πεις.

∞ Όταν περνάς ερωτική απογοήτευση,δύο λύσεις υπάρχουν πραγματικά κι άσε τις αηδίες που διαβάζεις στα Cosmopolitan και τα Super Κατερίνα (όχι εμένα,το περιοδικό): 
  1. Ή θα κάθεσαι να κλαις πάνω από το πιάτο με τα φασολάκια και επειδή έχετε φασολάκια και επειδή σε παράτησε ο αλήτης,θα τραγουδάς μέρα-νύχτα "με σκότωσε γιατί τον αγαπούσααα" και θα καταλήξεις να μη σε παίρνει ούτε ο ύπνος,
  2. ή θα γίνεις μία θεά και θα βγεις το Σάββατο να δεις τι ψάρια πιάνεις.Και μαντέψτε ποια λύση προτείνω...

∞ Όταν αργήσεις έστω και πέντε λεπτά να μπεις στην τάξη για μία φορά μέσα σ' όλη τη χρονιά,οι συμμαθητές σου θα σε κοιτάξουν με το βλέμμα "γιατί δε μας είπες ότι ήσουν έμπορος ναρκωτικών;".Νόμος.


∞ Όταν σε θυμούνται ξαφνικά φίλοι ή γκόμενοι που είχες την εποχή που έβγαζες ακόμη τα πρώτα σου δοντάκια και ήταν εκείνοι που έκοψαν πρώτοι επαφή,σχεδόν ποτέ δεν είναι για καλό.

∞ Όταν μπαίνεις σε συγκεκριμένα μαγαζιά με ρούχα ή καλλυντικά,όλο και κάποια πωλήτρια θα εμφανιστεί ύπουλα από πίσω σου και θα ακολουθήσει ο εξής διάλογος:
-Καλημέρα.Θέλετε κάτι; *χαμόγελο*
-Καλημέρα.Όχι,ευχαριστώ,απλώς κοιτάζω. *χαμόγελο*
-Σίγουρα δε θέλετε κάτι;
Όχι κοπέλα μου,είμαι διχασμένη προσωπικότητα.Τώρα δε θέλω κάτι,αλλά το αμέσως επόμενο δευτερόλεπτο θα ετοιμάσω για 'σένα μία λίστα με ερωτήσεις.

∞ Όταν κάποιος πιστεύει ότι την έπεσε σε γυναίκα επειδή της έκανε ψιτ,ψιτ στο δρόμο,μη του πεις ότι αυτό δεν είναι πέσιμο γιατί μάλλον θα παρεξηγηθεί.Πραγματικά,αυτό το ψιτ,ψιτ περισσότερο μου θυμίζει τον ήχο του Glade Micro spray για μυρωδάτη χέστρα παρά καμάκι.

∞ Όταν χαζεύεις γόβες στο Net-à-porter και σου 'ρχεται να αρχίσεις να κλαις σαν κακομαθημένο και να φωνάζεις "αφού θέλωωωω",το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις φωτιά στο λάπτοπ και να το πετάξεις από το παράθυρο,για να μην ξαναμπείς στον πειρασμό να κάνεις κλικ στο συγκεκριμένο site.

55 σχόλια:

  1. Σιγά μαρή που έγινες και Super. Σιγά μην έγινες κι αμόλυβδη.
    Υ.Γ. Αν είχες γκόμενο την εποχή που έβγαζες τα πρώτα σου δοντάκια...ε...ξέρεις...αυτό είναι παράνομο, και σηκώνει πάρα πολλές συνεδρίες ψυχανάλυσης.
    Υ.Γ.2. Σύστησέ μου την κοπέλα στη φωτογραφία με την παραλία. Με εντυπωσίασε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαισθάνομαι ότι υποτιμάς τη σουπεροσύνη μου,Θωμά,και αυτό δε θα έπρεπε να συμβαίνει.

      Υ.Γ.: Κατάλαβες πώς το εννοώ.Με την εξυπνάδα στο στόμα συνέχεια.
      Υ.Γ. 2: Είμαι σίγουρη ότι θα κάνετε υπέροχο ζευγάρι.

      Διαγραφή
    2. @Thomas the Barbarian
      Αγαπητέ Thomas the Barbarian, θα σας μαλώσω! Ανέκαθεν ήταν σούπερ η Κ. †! Δεν έγινε τώρα!

      Διαγραφή
  2. για να μοιράσω γι' ακόμη μια φορά απλόχερα σοφία,γνώση και εμπειρία.!!!

    Εκτιμώ απέραντα τη μετροφροσύνη :)))
    ή μήπως σε πιάνει κάθε φορά που γριππώνεσαι;:)))
    Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μετριοφροσύνη είναι για τους μέτριους,κύριε καθηγητά. :)
      Ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
    2. Αυτή τη ρήση τη λατρεύω!
      Το ξέρεις!!!

      Διαγραφή
    3. Ξέρω.Κι εγώ τη λατρεύω γιατί ισχύει. :)

      Διαγραφή
  3. Σε διαβαζω εδω και καιρο οπως και διαφορα αλλα μπλογκς αλλα για να μην σου αφηνω διασπαρτα σχολια και σου διαλυσω την υπομονη θελω να σου πω απο δω οτι εχεις πολυ χιουμορ,εισαι ευφυης και βγαζεις κατι πολυ ωριμο και απελευθερωμενο. Και αν δεν κανω λαθος εισαι ακομα μικρη ηλικιακα. Χαιρομαι που η νεα γενια δεν αποτελειτε μονο απο κλαρινογαμπρους κ' σουργελα τελευταιες αλλα και απο κοπελες με σωστη και τεκμηριωμενη αποψη πουξερουν τι θελουν. Καλη σου μερα

    -G

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια. :) Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  4. Είναι από κείνες, τις σπάνιες φορές, στην ζωή ενός ανθρώπου,
    που η μνήμη χαράζεται ανεξίτηλα, που μία και μόνη στιγμή,
    γίνεται σημείο αναφοράς για το υπόλοιπο του βίου....
    που αλλάζει άρδην τα δεδομένα και νέα βιβλία ανοίγονται!!

    Αν δεν έγινε αντιληπτό ακόμα, αναφέρομαι στην σημερινή σου ανάρτηση,
    αγαπητή Κατερίνα, που με συγκλόνισε συθέμελα...
    Ω, τι βάθος και πλούτος σοφίας, μαζεμένα σε μια και μόνη ανάρτηση!
    Όλες οι Μαχαμπαράτες, οι Βέδες και οι Οδύσσειες, σύμπηκτες σε ελάχιστες γραμμές!!
    Έζησα για να το ζήσω και αυτό!!!

    Αν μου επιτρέπεις όμως, ως μεγαλύτερος, μια συμβουλή, την οποία
    κράτα τη...όταν βρεθεί άτομο που θα σε ταΐσει στο στόμα πατατούλες, με το χέρι του, μην το αφήσεις να φύγει...είναι ο έρωτας της ζωής σου!!
    Περαστικά κοριτσάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την κρατώ τη συμβουλή,αν και μερικές φορές αυτή η τόσο τρυφερή κίνηση γίνεται από κάποιους καθαρά και μόνο για το θεαθήναι.
      Ευχαριστώ πολύ. :)

      Διαγραφή
  5. Αυτό το να σιχαίνεστε τα χέρια του άλλου, γιατί το έχετε σχεδόν αποκλειστικά ή κοπέλες, ή αγόρια αμφιβόλου προσανατολισμού; Ούτε εμένα μ' αρέσει να βουτάνε τα χέρια τους στο πιάτο μου, αλλά όχι και σίχαμα, θα ζήσω! Κατά πάσα πιθανότητα το πιάτο είναι πιο βρώμικο... Κολλάμε με τις ιδέες πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε εδώ είχα συμφοιτητή που δεν έπινε νερό από το ίδιο ποτήρι με την κοπέλα του γιατί λέει ότι σιχαινόταν. Το γλειφομούνι όμως γλειφομούνι....

      Πρόεδρας ΑΠΙ

      Διαγραφή
    2. σόρυ, σλουρπαιδοίο εννούσα...

      Διαγραφή
    3. Γρηγόρη,δεν ξέρεις τι έχει πιάσει ο άλλος προηγουμένως και αν έχει πλύνει τα χέρια του.Και τέλος πάντων,μ' εμένα μιλάς.Λες και δεν ξέρεις πόσο σιχασιάρα είμαι.

      Πρόεδρε,η λογική του συμφοιτητή σου μάλλον δεν ήταν και τόοοσο λογική. :p

      Διαγραφή
    4. Γι' αυτή τη λογική μιλούσα κι εγώ... Άμα είναι έτσι φέρνε και πιάτο (ή έστω μαχαιροπίρουνο) από το σπίτι, όπως κάνουν κάποιοι... Είναι μια εντελώς ηλίθια αίσθηση ασφάλειας, που δεν έχει κανένα νόημα. Και επειδή ξέρω πόσο σιχασιάρα είσαι, κι έχω κάνει κι εγώ κάμποσα χρόνια υπερβολικά σιχασιάρης, γι' αυτό σ' τα λέω.

      Διαγραφή
  6. Όταν σε θυμάται πρώην, είσαι σινγκλ, σε μπαρ σουρωμένος είναι πολύ ευχάριστο για ουάν νάιτ σταντ. Ή να της δώσεις κάτι παλαμίδια που της χρωστούσες. Εξαρτάται :Ρ

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα να δεις που στο 70% των περιπτώσεων μου ξυπνά το δεύτερο ένστικτο. :p

      Διαγραφή
  7. Αχ πόσο, μα πόσο σοφές είναι οι διαπιστώσεις σου!
    Ιδιαιτέρως αυτό που όταν σε θυμούνται κάποιοι αιφνιδίως και ύστερα από αιώνες δεν είναι για καλό, πόσο, μα πόσο σωστό! Είχα ένα κρούσμα μόλις προχθές, γι αυτό και ο τόσος ενθουσιασμός!
    Περαστικούλια και φιλάκι και ας κολλήσω, δεν με νοιάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς,Αθηνά μου,τα κρούσματα είναι πολλά.Δεν πτοούμαστε όμως,ούτε δίνουμε σημασία.

      Ευχαριστώ πολύ,αγαπημένη μου,και πολλά πολλά φιλάκια. :*

      Διαγραφή
  8. θα γίνεις μία θεά και θα βγεις το Σάββατο να δεις τι ψάρια πιάνεις! Αυτό!
    Συμβουλή από κάποια που έπεσε στα πατώματα επειδή χώρισε!
    Φιλάκια και περαστικά σοφή Κατερίνα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κάτι που δε θα βαρεθώ ποτέ να το λέω.Χαίρομαι που συμφωνούμε.

      Φιλάκια Αριστέα μου και σ' ευχαριστώ πολύ. :)

      Διαγραφή
  9. Αυτό που η τάξη με κοιτάει αν αργώ το χα ζήσει στο σχολείο.
    Φήμες λένε ότι την τελευταία φορά που μαγείρεψες έκανε σεισμό στην Κεφαλλονιά. Ισχύει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα.Φήμες λένε ότι με έχετε βρει μικρή και με κοροϊδεύετε συνέχεια. :(

      Διαγραφή
  10. Ω, Θεέ μου, επιτέλους! Επέστρεψες. Αγαπημένη Κατερίνα, σου αφιερώνω το στίχο "πιάνεις ψάρια μ' αυτό που φοράς;" και σε εξορκίζω: μην ψάξεις ποτέ το Irregular Choice. Και σε φιλώ κι ας μη σε ξέρω. Και σε περιμένω στη Σαντορίνη το καλοκαίρι, να τρελαθείς στο γκομενάκι και να σου περάσουν όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την αφιέρωση,φίλτατη συνονόματη. :)
      Σε φιλώ κι εγώ και το ταξιδάκι στη Σαντορίνη πρέπει οπωσδήποτε να το κάνω,αν και στο θέμα του γκομενακίου είμαι απολύτως καλυμμένη.

      Διαγραφή
  11. Ise i epitomi tou kinismou ebge Katerinaki !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ανήκω και επίσημα στο φανατικό σου κοινό! χάχα γέλασα πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Άσωτε,χαίρομαι να σας κάνω να γελάτε. :)

      Διαγραφή
  13. Σαλατούλα; Ελαφριά; Άγνωστες λέξεις για μένα, όσο αφορά το φαγητό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για 'μένα.Υποθέτω λοιπόν ότι είμαστε καταδικασμένες να μας περνάνε για φακλάνες οι γκόμενοι. :p

      Διαγραφή
  14. με τέτοιο λεξιλόγιο θα αγορευεις κ.δικηγορίνα στο εκλεκτό δικαστήριο;;
    φρίττω! ελπίζω σημερα, Σαββατο ,η μαμά να σε εχει περιποιηθεί με ένα σπανακόρυζο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τέτοιο και χειρότερο,χιχιχι.
      Δεν έπιασε τόπο η κακία σου και είχαμε καρμπονάρα. :D

      Διαγραφή
    2. φτου! Δωσε μου το τηλεφωνο της μαμας σου!

      Διαγραφή
    3. Δεν αποκαλύπτω τίποτα,γιατί δεν ξέρω τι κόμμα μπορεί να δημιουργήσετε οι δυο σας και να μας τρελάνει στο σπανακόρυζο και στο κοκκινιστό κουνουπίδι.

      Διαγραφή
  15. Συνεχαρηρήρια,πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση για τη θεραπεία της γρίπης!Keep going!

    Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και άσε κάτω τα τσίπουρα. :p

      Διαγραφή
    2. Τα χω κόψει!το χω ρίξει στις μπύρες! :p

      Διαγραφή
  16. πρώτον.. διάβασα το ποστ σου δυο φορές
    δεύτερον.. δεν ξέρω που να πρωτοσταθώ
    τρίτον.. έχω την εντύπωση πως έχω επισκεφθεί ξανά το μπλογκ σου αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρη
    τέταρτον.. όλα καλά και όλα ωραία.. αλλά το λαπ τοπ γιατί να το πετάξεις; για να γκρινιάζεις μετά που δεν θα έχεις να γράψεις για το πέταγμα του; ε.. πουθενά δεν σε πιάνουμε..
    πέμπτον.. θα τα λέμε..
    έκτον.. καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,καλησπέρα και καλώς ήρθες! :)
      Κι εγώ έχω πέσει κάποιες φορές στο blog σου,τώρα που το κοιτάζω,οπότε καθόλου απίθανο και το αντίστροφο.
      Το λάπτοπ μου έχει φάει τόσα χτυπήματα και αντέχει ακόμη,που ικανό το έχω να επιβιώσει κι απ' το πέταγμα.

      Διαγραφή
  17. M αρέσει που διακωμωδείς με τον τρόπο σου κάποιες συμβατικές καθημερινές πρακτικές ( και αντιλήψεις). Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να 'σαι καλά. :) Σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  18. Ρε μικρό!!!!!!!!! Διάβασα όλο το blog, εγώ είμαι μια κωλόγρια (μπροστά σου) 37 με δυο παιδιά........... Αλλά εαν στην ηλικία σου σκεφτόμουν και έγραφα έτσι, δεν ξέρω που θα είχα φτάσει τώρα.......... μπράβο, σε γουστάρω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πω στη μάνα μου ότι στα 37 της ήτανε κωλόγρια,θα με στείλει να κοιμηθώ στο χαλάκι. :p Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
    2. Που είσαι ρε μωρό? Πες μας για τις εξετάσεις............. ότι και να έγινε, εσύ είσαι χιλιόμετρα μπροστά και όλα θα πάνε καλά!!!!! σε φιλώ

      Διαγραφή
    3. Όλα πήγαν πολύ καλά,σε ευχαριστώ πολύ και φιλιά.Θα επανέλθω. ;)

      Διαγραφή
  19. Είσαι απλά θεά και εντυπωσιάστηκα όταν είδα πόσο χρονών είσαι και γράφεις έτσι! Καλή επιτυχία στις εξετάσεις,όλοι τα έχουμε περάσει δυστυχώς. Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κούκλα μου,θα τα λέμε. :)

      Διαγραφή
  20. Κατερίνα διαβάζω τα post σου εδώ και πολύ καιρό. Αν και λίγο μικρότερη νιώθω το άγχος σου, γιατί πολύ σύντομα θα τα περάσω και εγώ...Ταυτίζομαι μαζί σου :) Γράφεις υπέροχα όντως και σου εύχομαι και εγώ να έσκισες στις πανελλαδικές...Αλλά είμαι σίγουρη ότι τα πήγες τέλεια...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ. :) Το άγχος τελικά είναι κακός σύμβουλος,προσπάθησε να το αποβάλλεις.

      Διαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!