Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Ατάκες που δεν πρέπει να λέγονται.

Τρίτη, 31 Δεκεμβρίου 2013

Ατάκες που δεν πρέπει να λέγονται.

Ακούω κατά καιρούς φράσεις που μου ανάβουν σε κλάσματα δευτερολέπτων τα λαμπάκια.Ξέρετε,αυτά τα κινέζικα από τα Jumbo,που έχουν κατακλύσει τα σπίτια και τα μπαλκόνια της Αθήνας;Α να γεια σας,αυτά.Οι φράσεις αυτές λοιπόν μπορεί να με παραξενέψουν,να με εκνευρίσουν ή να απορήσω με το μονοψήφιο IQ ορισμένων ανθρώπων.

«Θέλω κάποιον από τη θεωρητική να μου λύσει αυτές τις δύο ασκήσεις.» -καθηγήτρια Φυσικής.

Εντάξει,γνώριζα εξαρχής ότι οι περισσότεροι καθηγητές στο συγκεκριμένο Λύκειο δε την παλεύουν,αλλά οι καινούριοι πρέπει προηγουμένως να ήταν τρόφιμοι ψυχιατρείου,δεν εξηγείται διαφορετικά.Η απαίτηση να λύνουμε στο σπίτι ασκήσεις Φυσικής και Μαθηματικών και η απειλή ότι θα μας αφήσετε στην τάξη αν δε το κάνουμε,ενώ δεν προλαβαίνουμε καν να κοιμηθούμε σαν άνθρωποι,αγγίζουν τουλάχιστον τα όρια του παραλογισμού.Φορέστε πάλι τη λευκή ρομπίτσα που δένει πίσω -σας πήγαινε γάντι,είμαι σίγουρη- και πείτε μας ιστορίες απ' το Δαφνί.

«Και δηλαδή όταν δεν έχεις αγόρι,ξυρίζεσαι κανονικά;».

Όχι ρε,όταν δεν έχω ... αγόρι,μοιάζω με τον Καραγκούνη έτοιμο να κλωτσήσει τη στρογγυλή θεά.

«Άχου,τι τέλειο κραγιόν/βρακί/βιβλίο/μπλουζάκι,θα μου το δανείσεις;».

Όχι!
Θα σας εξομολογηθώ κάτι με την ελπίδα ότι κάποια από αυτές που ζητάνε από κοπέλες που απλώς είναι φίλες ή γνωστές να τους δανείσουν διαβάζει αυτή την ανάρτηση και μετά απ' αυτό,θ' αλλάξει μυαλά: μερικές σιχαινόμαστε.Πολύ.Επίσης,έχουμε μία ιδιαίτερη σχέση με ορισμένα κομμάτια απ' τη ντουλάπα/νεσεσέρ μας και μόνο στη σκέψη ότι μπορεί να καταστραφούν,μας σηκώνεται μέχρι και η τελευταία τρίχα μαλλιού.Ή προσέχουμε υπερβολικά πολύ τα βιβλία μας.Συνεπώς,αν έχετε την καλοσύνη,μη ζητάτε τέτοια πράγματα και κυρίως,όταν αρνούμαστε ευγενικά,μη μας ρίχνετε ματιές μίσους και οργής.

«Γιατί οι μικρές γουστάρετε μεγαλύτερους (25+);».

Κρίνοντας καθαρά εξ ιδίων,επειδή συνήθως -και τονίζω το συνήθως- δε μας τα κάνουν αερόστατα.Διότι μπορεί να είναι υπέροχο να έχεις έναν άντρα που σε νοιάζεται και σε φροντίζει,αλλά είναι ακόμα πιο υπέροχο να διατηρείς την ψυχική σου ηρεμία,είτε εντός είτε εκτός σχέσης.Έπειτα το cliché που θέλει τους μεγαλύτερους να είναι πιο "έμπειροι" και ανεξάρτητοι πουλάει τρελά,αν και πολλές φορές είναι μύθος,που ευελπιστώ οι επόμενες γενιές γυναικών να πάψουν να πιστεύουν.Και οι μεγαλύτεροι γουστάρουν πιπίνια,άλλωστε,σε σημείο να αναρωτιέσαι τι φάση με τους μπάρμπες;Τα αίτια είναι αμιγώς σεξουαλικά οπότε οι απανταχού δεκαεφτάχρονες μην πέφτετε από τα baby pink συννεφάκια σας όταν ανακαλύπτετε ότι ο εικοσιοχτάχρονος,που σας την έπεσε ένα βράδυ στα Εξάρχεια,στην πραγματικότητα δε θέλει και τόσο πολύ να ζωγραφίσετε μαζί καρδούλες στην άμμο και να τρέχετε ξυπόλητοι χεράκι-χεράκι δώθε-κείθε (ok,αυτό πάντα ήθελα να το πω).

«Πού χύνεις να πάω να μεταλάβω;» -ντεμοντέ κάγκουρας (πάλιωσε αυτή η ατάκα,αγάπες μου,βρείτε άλλη άμεσα).

Μισό ν' ανοίξω Google Maps γιατί δε συγκράτησα οδούς.

«Την έχω 19 εκατοστά.» -τύπος που μόλις καταλάβει ότι δεν ψήνεσαι,επιστρατεύει τα ... "μεγάλα" μέσα.

Τη δίνουν την πληροφορία μα αν τους πω: «Α,δηλαδή είμαστε τρεις στην παρέα!»,γελάνε σαν τις κότες κικικι και μου λένε ότι δεν αντιμετωπίζω το θέμα με την πρέπουσα σοβαρότητα.Μισό λεπτάκι να σκεφτώ ποιος δεν είναι σοβαρός στη συγκεκριμένη συζήτηση... 
Υποθέτω σε χρονολογική κλίμακα πηγαίνει κάπως έτσι:
1920: Μου χαρίζεις αυτό το χορό; 
1950: Πάμε μια βόλτα με το αμάξι; 
1980: Τι ζώδιο είσαι; 
2013: Κούκλα,να μια φώτο με το 19 cm. πουλί μου!


«Τώρα που θα τελειώσεις το σχολείο θα δεις ότι θα το νοσταλγήσεις.» (και δεν εννοεί φυσικά ότι θα νοσταλγήσω τις καφρίλες με τους συμμαθητές,αλλά την... υπέροχη ζωή ως μαθήτρια).

Όποιος νοσταλγεί τα "ξέγνοιαστα χρόνια" στα ελληνικά σχολεία είτε δεν πήγε ποτέ,είτε πάσχει από μαλάκυνση. 

«Αλλά βέβαια!Οι νέες κοπέλες έχουν εκτροχιαστεί,κοιτάξτε πώς ντύνονται!» -θείτσα σε οικογενειακό/φιλικό τραπέζι περνώντας την κοφτερή ματιά της από όλα τα ακάλυπτα μπούτια ή βυζιά.

Δε μας είπατε μανδάμ να γυαλίσουμε την πανοπλία μας,το αμελήσαμε και βγήκαμε με τα "ξέκωλα,τς,τς,τς".

«Γιατί ο πρώην μου δεν μου είπε ότι έχει καινούρια γκόμενα;Αφού είμαστε φίιιιιλοι!».

Πόσο νωρίτερα;Την ώρα που έχυνε ας πούμε;Και τις φιλίες με πρώην σε ηλικίες 17-25 δε θα τις σχολιάσω γιατί θα συγχυστώ χρονιάρες μέρες.

«Σ' έχω καταλάβει εγώ εσένα,μου κάνεις τη δύσκολη!» (κουνώντας το δείκτη πάνω-κάτω).

Πουλιά στον αέρα πιάνετε μερικοί.

«Ε γιατί ρε κορίτσια,μόλις τελειώσετε τη σχολή δε θα παντρευτείτε;Εγώ αυτό θέλω.» -συμμαθήτρια.

Ντεπονάκι κάθε οκτώ ώρες και θα σου περάσει.

«Στον άντρα δεν παίζει κανένα ρόλο η εμφάνιση,μόνο το μυαλό.».

Άμα ξανακούσω τέτοια μαλακία,θα κάνω φόνο.Λες και δε μπορεί ο άλλος να είναι και ωραίος και ξύπνιος,πρέπει να τον κυκλοφορώ με σακούλα!Η εμφάνιση σαφώς και παίζει πολύ σημαντικό ρόλο,αφού είναι αυτή που θα σου κεντρίσει το ενδιαφέρον όταν δεις για πρώτη φορά κάποιον.

«Σταμάτα να τρως/να μπεκρουλιάζεις,θα κάνεις κυτταρίτιδα.».

Ρε άμα δε φάω και δεν πιω τα Χριστούγεννα,πότε θα το κάνω;Ο φόβος της κυτταρίτιδας ελοχεύει μόνιμα αλλά ποιος δεν έχει δει τους κουραμπιέδες να του κλείνουν το μάτι;Και ποια είμαι εγώ να αντισταθώ στη γοητεία τους;

-Τι του βρήκες αυτουνού; χιχιχιχι (χαιρέκακο γελάκι)
-Τα λεφτά του,μην κακοπέσω κιόλας. χαχαχα (σατανικό γελάκι)

«Πού οδεύει αυτή η σχέση,Κατερίνα; (μετά από αυτή την ερώτηση,μάλλον στο γκρεμό) Εγώ πώς να σε συστήσω στους κολλητούς μου;».

Ξέρω 'γω;Το χαϊδευτικό του Κατερίνα Νόντας δεν είναι;Φώναζέ με Νόντα.

«Αυτό το έκανες και στον πρώην σου/σου το έμαθε άλλος,δηλαδή;» (ακολουθεί γρύλισμα μχμμμφχμ και βλέμμα κλαμμένου μουνιού).

Όχι,είμαι από τις άλλες,τις αυτοδίδακτες!Λύστε μου τρεις απορίες όσοι θέτετε τέτοια ερωτήματα: 
  1. Τι σας ενδιαφέρει τι έκανε η άλλη με τον πρώην;
  2. Εφόσον δεν αντέχετε την απάντηση,γιατί υποβάλετε τον εαυτό σας σε αυτή τη διαδικασία;Τι σόι ανωμαλάρες κυκλοφορούν εκεί έξω τέλος πάντων;
  3. Αφού,στην εποχή που ζούμε,θέλετε την άλλη να την έχει αγγίξει μόνο ο άνεμος και να έχετε τα πρωτεία στα πάντα,γιατί δε τη στήνετε όξω από κάνα μαιευτήριο,να αρπάξετε το πρώτο ροζ καροτσάκι που θα εμφανιστεί;


Καλή χρονιά αγαπημένοι μου,σας εύχομαι το 2014 να σας φέρει ό,τι ξέχασε το '13,υγεία και πολλή αγάπη και ελπίζω να τα ξαναπούμε πριν αρχίσει να μυρίζει αρνί στη σούβλα.

50 σχόλια:

  1. Πάλι καλά δηλαδή που εκτός κι από έξυπνος είμαι και ωραίος. Χμ. Ναι. Τι λέγαμε;
    Υ.Γ. Εδώ ο Μάνθος Φουστάνος έβγαλε το Πέγκυ απ'το Τατιάνα, στο Κατερίνα->Νώντας θα κολλήσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλά,αυτό λέγαμε.
      Ζούμε ένα δράμα κι εμείς που δεν ξέρουν τα χαϊδευτικά μας. :/

      Διαγραφή
    2. Επιπλέον εκτός από ωραίος και έξυπνος έχεις τέλειο βλέμμα κλαμμένου κουταβιού και τσουρέκι Τερκενλή! Να τα λέμε όλα!

      Διαγραφή
  2. Μπορεί να θέλει να δώσει τα συχαρίκια στον άλλο, μην είσαι κακοπροαίρετη!!!
    Η ατάκα με τα 19cm βγαίνει και με πάχος με συνοδεία ατάκας: Θες να νιώσεις το ποτήρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες ε;Η καχυποψία μου θα με φάει εμένα τελικά.
      Κλαίω με το ποτήρι.

      Διαγραφή
    2. Ο Tommy μας που πάει παντού τα ξέρει τα καγκούρικα.
      (αλλά δεν ήξερα πως λέμε μπάρμπα και τον εικοσιοχτάχρονο...τς τς Τommy τι πάθαμε...)

      Καλή Χρονιά Κ. †

      Διαγραφή
  3. ''Πού χύνεις να πάω να μεταλάβω;''; Απίστευτη ατάκα. Με την κακή, προφανώς, έννοια.

    Ρε, σίγουρα είσαι όσο λες; Ηλικία εννοώ.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγουρότατα,γιατί; :p Εμείς τα ξεχωριστά πνεύματα,βέβαια,δε γνωρίζουμε ηλικίες οπότε ίσως σε παραπλάνησε αυτό.

      Διαγραφή
  4. ''Πού χύνεις να πάω να μεταλάβω;''; Κλαίω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα όποτε το σκέφτομαι κλαυσίγελος με πιάνει.

      Διαγραφή
  5. Είσαι θεά κοπέλα μου! χαχαχαχαχα έλιωσα!

    Τα Εξάρχεια πάντως μας έχουν κάνει ζημιές Κατερίνα.
    Όσο για τα πράγματα μας εννοείται πως δεν τα μοιραζόμαστε.

    Φιλιά κοπέλα μου!
    Καλή χρονιά με κάθε επιτυχία εύχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοια μου λέτε και θα την ψωνίσω (περισσότερο). ^.^

      Χαίρομαι που συμφωνούμε για τις δοσοληψίες.

      Καλή χρονιά και πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  6. Καλά.. το τι γέλιο έκανα δε λέγεται...
    Ειδικά εκεί με τους 19 πόντους.. αλήθεια υπάρχουν τύποι που το λένε;
    Νάσαι καλά και να έχεις μια χρονιά γεμάτη χαρά όπως εσύ τη θέλεις !!!
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι. :) Υπάρχουν και ζουν ανάμεσά μας.

      Καλή χρονιά Σόφη μου,κάθε ευτυχία εύχομαι.

      Διαγραφή
  7. Κι εγώ σε τέτοιο φυσικό είχα πέσει στη Γ Λυκείου, που μας έβαλε διαγώνισμα στο Β Τετράμηνο, όταν δεν πατούσε ούτε μύγα. Εγώ θυμάμαι που ήμασταν πέντε άτομα και του γράψαμε όλοι πράγματα στην τύχη. Εξυπακούεται πως δεν ξαναπατήσαμε.
    Θα νοσταλγήσεις με την έννοια ότι στην τάξη υπήρξατε πιο "ομάδα" από όσο θα είστε στο Πανεπιστήμιο. Εγώ προσωπικά δε νοσταλγώ τόσο τα παιδιά (τόση Κατινιά μαζεμένη δεν έχω ξαναδεί), ούτε τους καθηγητές (συνάντησα περιπτωσάρες εκεί μέσα,τι να νοσταλγήσω;), μόνο κάποιες φάσεις.Μετά όμως έρχομαι στα ίσια μου και θυμάμαι πόσο βλαμμένος είναι ο κόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι συμμαθητές μου και οι φάρσες,φάσεις,κοπάνες,εκδρομές κ.λπ. σαφώς και θα μου λείψουν,αλλά τώρα να μου λένε ότι θα μου λείψει που διαβάζω όλη μέρα για ένα αμφίβολο μέλλον και καθημερινά υποτιμάται ποικιλοτρόπως η νοημοσύνη μου,ε όχι!

      Διαγραφή
  8. Αυτό που κράζεις το "θα αναπολήσεις το σχολείο" με βρίσκει τόοοοσο σύμφωνο!! Μα ειλικρινά δεν υπάρχει χειρότερη εποχή στην ζωή ενός ανθρώπου. Επίσης όντως οι γκόμενες ζητάνε να δανειστούν βρακιά κλπ ή μία από την άλλη;;; Σόκ!!!

    Άντε καλή χρονιά βρε.

    Υ.Γ: Πόσο γέρος είμαι που τα 25+ είναι για μένα σχεδόν παιδεραστία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κι ένας λογικός άνθρωπος!
      Ναι μωρέ,μας τα 'χουν πρήξει μερικές.

      Καλή χρονιά. :)

      Υ.Γ.: Πόσο νέα είμαι που τα 25+ είναι για 'μένα γεροντολαγνεία;

      Διαγραφή
  9. εγω της θετικής δεν τα ενοχλουσα καθόλου,τους μισοέλεγα και τα θέματα!
    για να πω την αλήθεια ,στην Κασο δεν ξυριζόμουν στα πόδια το Χειμώνα( καθε 2η βδομαδα ξυριζόμουν ,ηρεμησα η γυναίκα!)....από πότε το 19 θεωρείται μέγεθος για επιβράβευση! εγω για μικρό το είχα....ποτέ δεν κοιταξα συνομίληκό μου ή μικρότερό μου,πάντα μεγαλύτερο!
    ρίχνεις την αξία σου με το να ρωτάς για τους πρώην! όσο και να καίγεστε ,ορισμένες φορές ,μην το κάνετε ποτέ!
    Καλή χρονιά ,να πετυχεις το στόχο σου στις εξετάσεις Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι δικοί μας φιλόλογοι αυτό κάνουν,οι μαθηματικο-φυσικοί πάλι...
      Σιχαίνομαι τις τρίχες οπότε δεν θα μπορούσα να μείνω αξύριστη τόσο πολύ.
      Βασικά τις περισσότερες φορές δεν είναι καν 19,απλώς ο ιδιοκτήτης δεν ξέρει να τα υπολογίζει σωστά. :p
      Κι εγώ πάντα μεγαλύτερους κοιτούσα και συμφωνώ απόλυτα σε αυτό για τους/τις πρώην.

      Ευχαριστώ πολύ. :) Καλή χρονιά,με υγεία και να χαίρεσαι την οικογένειά σου.

      Διαγραφή
  10. Καλα αυτη η ατακα με τα 19 εκ. οντως την λενε;Καλα ποσο χρονων ειμαι πια;Που βρισκομαι;
    World war K(καγκουρες) Ο ιος που κατεστρεψε τον πλανητη η καγκουριαση!Συντομα στους κινηματογραφους
    Καλη χρονια Κατερινα μου οπως επιθυμεις εσυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω πού βρίσκεσαι αλλά αφού ούτε τη λες,ούτε την ακούς,μια χαρά είσαι εκεί. :p

      Καλή χρονιά Γατάκι,γεμάτη επιτυχίες.

      Διαγραφή
  11. χαχαχαχααχα αυτός με τα 19 εκατοστά θα γαμήσει του αγίου Κάγκουρα του Παλαμοπαίχτη!!

    Και ένας φίλος μου ήθελε παρθένα (τότε ήταν 23 χρονών). Τα είχανε 2 χρόνια. Δεν κάνανε σεξ ΠΟΤΕ!!! (πέτυχε φανατική χριστιανή χαχαχαχα)

    Καλή χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύο χρόνια αγαμησιές;Χαχαχα.

      Καλή χρονιά Γιάννη μας!

      Διαγραφή
  12. είσαι Θ-Ε-Α, τέλος.-
    στην ατάκα με τα εκατοστά μια φίλη μου έχει απαντήσει: "ααα τυχερός είσαι,σε περιόδους αγαμίας μπορείς να την βάλεις στον κώλο σου". φήμες λένε ότι ο τύπος δεν ξαναείπε ποτέ τίποτα σε καμία για το μόριο του! :Ρ

    καλή χρονιά κορίτσι! κάθε επιθυμία σου,ευχή μου!! :) και καλή μας επιτυχία στις πανελλήνιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you και πολύ καλά είχε απαντήσει η φίλη σου.

      Καλή χρονιά,γεμάτη ευτυχία και πάμε να τους σκίσουμε! :)

      Διαγραφή
  13. Ομολογω οτι ελαχιστες απο αυτες που εγραψες εχω ακουσει/διαβασει.

    Οι ατακες ειναι παντα ατακες, σε καποιους ανθρωπους πιανουν σε καποιους αλλους οχι. Αρα λοιπον αν το δουμε σφαιρικα, υπαρχουν και αποδεκτες αυτων. Τα ετερωνυμα ελκονται μονο στη φυσικη, στη Ζωη οσο κοντα και να ερθουν δεν κραταει πολυ και μετα υπαρχει πληρη απομακρυνση.

    Βεβαια προσωπικα περισσοτερο τσατιζομαι με τα "στυλακια" παρα με τις ατακες ειδικα τους σοβαροφανεις και αυτους που δεν τσαλακωνονται.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα με τσαντίζει και η σοβαροφάνεια και στον αντίποδα η απεγνωσμένη προσπάθεια μερικών να γίνουν αστείοι.Καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  14. Ναι Κατερίνα,δε γουστάρετε μεγαλύτερους,οχι!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα θεωρητικόπουλα ειστε τα καλύτερα παιδιά,
    γι'αυτο θελουν όλοι να σας παιδευουν :)

    Kαλή Χρονιά,Υγεία,Δημιουργία,Χαρά....όλα διαρκείας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πες τα,γιατί όταν τα λέω εγώ με αποπαίρνουν.

      Καλή χρονιά.Και αυτή και η επόμενη και όλες. :)

      Διαγραφή
  16. Τι χαρά! Πόσα μαθαίνω, πόσα μαθαίνω εδώ πέρα μέσα! Διότι η άσχετη είχα μείνει στο "Τι ζώδιο είσαι"!

    Καλή χρονιά Κατερινάκι!
    Στέλνω εορταστικό πρωτοχρονιάτικο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεμ,ο κόσμος προχωρά Αθηνά μου.Για καλό ή για κακό δεν ξέρω στην προκειμένη...

      Καλή χρονιά και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Χαχαχα, έγραψες πάλι!
    Καλή χρονιά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά βασιλοπούλα,ό,τι καλύτερο σου εύχομαι. :*

      Διαγραφή
  18. Υπήρξε μια εποχή και η ατάκα "χέσε να φάμε" για τις ψιλοκάπουλες που κέντριζαν τα βλέμματα.
    Ξέρω και ενα πιο σιχαμένο που το χει πει αλβανός οικοδόμος πανω στην σκαλοσιά με αξαν και τονισμένο το "ρ" αλλά δεν το λέω γιατι το μπλογκ ειναι κοριτσίστικο και δεν εχω σκόπο να χαλάσω το προφιλ του αψεγάδιαστου αλήτη που με διακατέχει.





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αψεγάδιαστε αλήτη,κάτι μου λέει ότι καλά κάνεις που δε λύνεις τη σιωπή σου.

      Διαγραφή
  19. Αυτό με το δεκαεννιάποντο πια... σου θυμίζει ατάκα γυναίκας για γόβα στιλέτο!!
    Ελα τωρα μη κρύβεσαι... αφού κι εσύ φαντασιώνεσαι γάμο μετά το σχολείο... :-p
    Σιχαίνομαι τη σοβαροφάνεια... Εχω πετύχει πολλές δήθεν που "κοκκινίσανε" με τις ερωτικές μου αναρτήσεις και σε μπλογκ αλλουνού γίνανε λαλίστατες, αλλά είπαμε... αλλουνού όχι αλληνής...
    Φαντάσου να'σαι παντρεμένη και να κάνεις μια φορά κάτι το διαφορετικό... εκεί να δεις θεωρίες συνωμοσίας που πέφτουν... που τα έμαθες... πως σου ήρθε η έμπνευση κλπ κλπ.... Δεν έχει τελειωμό το θέμα... Γηράσκω αει διδασκόμενος... :-p

    Φιλάκια Νοντάκι μου και καλή Χρονιά!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α,υπάρχουν και τέτοιες;Διόλου περίεργο δε μου φαίνεται.
      Ε ναι,εννοείται ότι πρέπει να δώσεις λογαριασμό πού το έμαθες,από ποιον,πώς σου ήρθε κ.λπ.!Μη μας κακοχαρακτηρίσουν κιόλας.

      Καλή χρονιά Λιακάδα μου,φιλιά πολλά. :*

      Διαγραφή
  20. Κορυφαίες όλες,αλλά θα σχολιάσω 2-3...Αυτό με τους μεγαλύτερους,γιατί από μαθήτρια ακόμα,οι μεγαλύτεροι και μόνο μου άρεσαν..ΠΟΤΕ οι μικρότεροι,ούτε καν οι συνομίληκοι...γούστα είναι αυτά!
    Το άλλο με τα μαθητικά χρόνια,σε πληροφορώ,ότι προσωπικά τα νοσταλγώ και θα ήθελα πολύ να ξαναγύριζα στα θρανία,αλλά με τους ίδιους συμμαθητές...Και το λέω εγώ,που άκουγα σχολείο και έβγαζα φλούμπες τότε,ασχέτως αν ήμουν καλή μαθήτρια...έλεγα πως όταν τελειώσω δε θα περάσω ούτε απ' έξω ξανά...και όμως τώρα θα ήθελα να γινόμουν ξανά μαθήτρια!
    Η ατάκα με τους 19 πόντους στο πουλί είναι μακράν η πιο ξενέρωτη...η καταλληλότερη απάντηση όταν στην πουν είναι να τους πεις ''πίπα θέλω να κάνω μάνα μου,όχι γαστροσκόπηση'' :p
    Αυτά και φιλώ σε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως είναι γούστα και απολύτως σεβαστά.
      Χαχαχα.Άπαιχτη η απάντηση! :p

      Φιλιά πολλά,Ματινάκιιιι.

      Διαγραφή
  21. γιατι εχεις τοσο καιρο να κανεις νεο ποστ εσυ μανταμ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί έχω βυθιστεί στα άδυτα των Πανελληνίων.

      Διαγραφή
  22. Λοιπόν εγώ πήγαινα σχολείο καμιά δεκαριά χρονάκια πριν από σένα και δυστυχώς κάποια πράματα από ότι βλέπω δεν έχουν αλλάξει καθόλου. Κι εμάς οι καθηγητές ήταν γκάου μπίου. Ούτε εγώ νοσταλγώ τα σχολικά μου χρόνια που πήγαινα στο μάθημα με τρεις ώρες ύπνου από το ατελείωτο διάβασμα. Δυστυχώς από τότε κι από πάντα οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν μία τάση να καλοβλέπουν τους μεγαλύτερους κι αυτό φυσικά το κάνουν όλες οι γενιές από καθαρό κόμπλεξ. Πάντως οι μεγαλύτεροι που καλοβλέπουν τα πιπίνια είναι είτε ανώμαλοι είναι κομπλεξικοί. Κι αυτό είναι κανόνας. Θα δεις με τον καιρό συνομήλικα αγόρια από την παρέα σου να πετούν εξυπνάδες για να ρίξουν γκόμενες, να πουλάνε πνεύμα, μπλα μπλα και γνώση που μέσα σε λίγα χρόνια θα παλιώσει τόσο πολύ πού μόνο σε αφελείς μικρότερες θα περνάει. Όσο για τις μάνες τις αδιόρθωτες μάνες που μόνο για το τι γαμπρό θα πάρουμε και τι σώμα θα έχουμε νοιάζονται δεν έχω λόγια! Μόνο να μην τις μοιάσουμε, αλίμονο μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. :)
      Δεν πιστεύω πως οι μικρότερες ελκύονται από τους μεγαλύτερους λόγω κόμπλεξ.Μην ξεχνάς ότι η εφηβική ηλικία είναι τελείως άχαρη και άσχημη για τους περισσότερους άνδρες και όσον αφορά στην εμφάνιση,αλλά και στο χαρακτήρα (π.χ. ωριμότητα).Τώρα,αν κάποια θέλει να το παίξει μούρη μέσω του γκόμενου,κάτι κάνει λάθος.
      Τέλος,ευτυχώς που η μάνα μου είναι το αντίθετο από αυτό που περιγράφεις. :p Πρέπει να 'ναι τρομακτικό να κάνετε τέτοιες συζητήσεις...

      Διαγραφή
    2. Ε όσο μεγαλώνεις κόβεις τον αέρα στους γονείς, όχι από ασέβια αλλά γιατί έτσι είναι το σωστό. Οι ψυχαναγκασμοί πρέπει να κόβονται μαχαίρι. Για το θέμα που λες με τις ηλικίες, αυτό που ζούσα εγώ στο σχολείο ήταν η τάση για φιγούρα των κοριτσιών. Εγώ τα έβρισκα μια χαρά με τους συνομήλικούς μου, κανένα απολύτως πρόβλημα και όμορφα παιδιά ήταν και πολύ ώρημα. Τώρα αν ήταν τυχαίο ή όχι δεν γνωρίζω. Αλλά και από τις ξαδερφούλες μου που κουβεντιάζουμε τα ίδια πράγματα μου λενε. Σχολείο είναι όμως βρε παιδιά και θα περάσει. Η αληθινή ζωή είναι μετά και τα πράγματα εκεί είναι πολύ πολύ καλύτερα γιατί έχεις περισσότερες επιλογές από κοινωνικές συναναστροφές. Στο σχολείο είχα 3-4 φίλους και μετά το σχολείο είχα 30-40. Ανοίγουν οι ορίζοντες.

      Διαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!