Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Men's Top 10 "Down" - Το παίζουμε.

Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2013

Men's Top 10 "Down" - Το παίζουμε.

Η αγαπημένη μου Λιακάδα με προσκάλεσε να παίξω αυτό το παιχνίδι.

Κανόνες: 
- Γράφουμε τα 10 πράγματα που αν κάποιος άντρας έκανε δε θα τον βάζαμε ποτέ στη ζωή μας (και πουθενά αλλού δηλαδή - ok,αυτό το προσθέτω εγώ,δεν άντεξα).
- Καλούμε 10 φίλες να μολογήσουν το δικό τους Τop 10  Down (thumbs down).
- Μεταφέρουμε το παιχνίδι με την εικόνα του.
- Αναφέρουμε ποιος μας έδωσε πάσα.





Ας ξεκινήσω λοιπόν:

1. Το "χιουμοράκι".
Και μ' αυτό το χαρακτηρισμό δεν εννοούμε απαραίτητα την έλλειψη χιούμορ,αλλά και το να νομίζει ότι γίνεται αστείος πετώντας μαλακισμένες ατάκες,του τύπου: "Η γυναίκα πρέπει να είναι αρκετά πιο κοντή από 'μένα,ώστε όταν μου κάνει στοματικό,να ακουμπάω το ουίσκι μου στο κεφάλι της.".Όταν συναντώ τέτοιες ανίατες περιπτώσεις,διχάζομαι: δεν ξέρω αν πρέπει να απαντήσω στον ίδιο τόνο ή να επινοήσω τρόπο αυτοκτονίας με το καλαμάκι του ποτού και το φιστίκι. 

2. Ο μπίχλας.
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί μερικοί πλένεστε κάθε 31 Φεβρουαρίου και γιατί έχετε τόσο κακή σχέση με τα αποσμητικά και τις κολόνιες.Να τσοντάρουμε όλοι μαζί να πληρώσετε την ΕΥΔΑΠ,ρε αγόρια,άμα είναι να σταματήσετε να μυρίζετε σαν ψόφιοι ασβοί.Εν τω μεταξύ,φοβάμαι να ρωτήσω πότε ήταν η τελευταία του επαφή με το νερό,γιατί παίζει να μου απαντήσει: "Στη βάφτισή μου.".

3. Ο τσιγκούνης. 
Αυτό.Δεν επεκτείνομαι.

4. Ο "Βαριέμαι που ζω,αλλά πού να σηκώνομαι τώρα να φουντάρω".
Το παιδί αυτό βαριέται που γεννήθηκε,που αναπνέει,που έπρεπε να μαγειρέψει για να φάει και κατά βάθος προτιμούσε να ψοφήσει από ασιτία,που έχει κοπέλα και -ω,απίστευτο!- πρέπει να βγουν κάποια στιγμή.Η στιχομυθία μαζί του εξελίσσεται συνήθως ως εξής:
-Μωρό μου,θες να πάμε για καφέ;
-Αγάπη μου,βαριέμαι.
-Για ποτό;
-Βαριέεεεεμαι.
-Για φαγητό;
-Δεν πεινάω.
-Στο διάολο;
-Δεν είμαι έτοιμος να γνωρίσω τις φίλες σου.
Το ιδανικό γι' αυτόν είναι να μείνετε μέσα και να δείτε ταινία.
...
(ενός λεπτού σιγή για το party animal)
...
Αν ήθελα γκόμενο-προέκταση του καναπέ,θα τον αναζητούσα στα ΚΑΠΗ.



5. Ο άνδρας-κινούμενη απαγόρευση.
  Ο άνδρας αυτός είναι πολυτάλαντος.Ο άνδρας αυτός διατελεί χρέη στυλίστα και ενίοτε ψυχολόγου,αφού κατάφερε να αποφανθεί εντός ολίγων ωρών ότι οι παιδικοί σου φίλοι σου τα ρίχνουν και "καλύτερα να μην κάνετε τόσο κολλητή παρέα".Το πρόβλημά του είναι ότι απαντάει σε υποθετικά ερωτήματα με φράσεις όπως: "Μήπως αυτό το μπλουζάκι είναι πολύ ανοιχτό; / Η φούστα δεν έβγαινε σε πιο μακριά;",λες και του παρέδωσε ο Γαβαλάς τα ηνία του LAK ή τον ρωτήσαμε τη γνώμη του.Το χειρότερο είναι ότι δεν έχετε καν σχέση.Επίσης,άλλη φορά να μας λέτε εγκαίρως ότι θέλετε να βγαίνουμε με τη μπούργκα,γιατί δεν προλάβαμε να ραφτούμε.
  Το συχνότερο ερώτημα που θ' ακούσεις να βγαίνει απ' το στόμα του είναι το "Πού ήσουν;",αλλά επειδή για ένα σασπένς ζούμε,κάνει καμιά φορά την πουτανιά και το γυρνάει σε: "Γιατί δεν απάντησες στο μήνυμα; / Δεν άκουγες το τηλέφωνο;".Εάν τον ρωτήσεις άμα σου επιτρέπεται να ρίξεις ένα κατούρημα,θα σου πει: "Και το χρρρρστ απ' το κομμένο κωλόχαρτο γιατί δε το άκουσα;".

6. Ο "εγώ δεν είμαι γκόμενα".
  Έχουμε κράξει αρκετές φορές στο παρελθόν τα ατίθασα αυτά τυπάκια που βρίσκονται ολημερίς με το τσιμπιδάκι φρυδιών και τη χαλάουα ανά χείρας και πιάνονται τρέσα με τρέσα με τις κοπέλες τους "γιατί,βρε μωρό μου,αφού σου είπα να πάρεις τις ταινίες κεριού με άρωμα raspberry!".
  Εξίσου μισητή κατηγορία είναι,ωστόσο,και όσοι αρνούνται να περιποιηθούν έστω και στο ελάχιστο τον εαυτό τους με τη δικαιολογία ότι δεν είναι γυναικούλες.Τι το γυναικουλίστικο έχει ας πούμε το να κόψεις λίγο με το ψαλιδάκι τις τρίχες που ξεπροβάλλουν με άγριες διαθέσεις απ' τη μύτη σου και θυμίζουν Αμαζόνιο;Ή να βγάλεις επιτέλους αυτή τη φόρμα που έχει γίνει ένα με το πετσί σου και σε λίγο θα ξεκολλάει μόνο με νυστέρι;Ή να βάλεις λίγο liposan στα σκασμένα χείλη σου;Ή να ξυρίζεσαι στα αχμ... επίμαχα;Extra bonus μαλακίας: η απαίτηση η κοπέλα να είναι αψεγάδιαστη.Ναι,κι εσύ να κυκλοφορείς σαν τον άνθρωπο των σπηλαίων.Λογικό.Τι να πω.Η επιστήμη σηκώνω τα χέρια ψηλά και ελπίζω τουλάχιστον να δηλώνετε τις ... παράνομες "δασικές εκτάσεις" που κρύβετε κάτω από τα ρούχα σας.Τέλος,μπορεί να μην είστε γκόμενες,αλλά χωρίς γκόμενα θα μείνετε σίγουρα.

7. Το κιτσαριό.
Είπαμε,αγάπη μου,μία-δύο ενδυματολογικά λάθος επιλογές (το πολύ τρεις,άμα ζω τον έρωτά μου κι έχω γκαβωθεί) σου τις συγχωρούμε,αλλά αν επί μονίμου βάσεως νιώθει μειονεκτικά μπροστά σου ο Βασιλιάς Καρνάβαλος,έχεις πρόβλημα.Επίσης,τελευταία παρατηρώ μία νέα τάση: κίτρινο μπλουζάκι (φωσφοριζέ σε τρελά κέφια),τζιν και κίτρινο παπούτσι.Αλήθεια,τι ντύνεστε;Δείγμα ούρων;

8. Ο αγενής.
Διότι όσο ωραίος και να είσαι,αγαπητέ φίλε,αν συμπεριφέρεσαι σαν τσαντιρόγυφτος,μάλλον θα πρέπει να αφήσεις τις γκομενοδουλειές και να εξοριστείς εκουσίως σε κάποια σπηλιά.

9. Ο "δεν έχω ενδιαφέροντα και μ' αρέσει".
Αν ακούγοντας "θέατρο" σου έρχεται κατευθείαν στο μυαλό το Δελφινάριο,αν το μοναδικό πράγμα που διαβάζεις είναι οι ετικέτες των σαμπουάν για να μην αγοράσεις αυτό για τις ανταύγειες,αν μιλάς διαρκώς και σε όλους για ένα άθλημα κατά τη διάρκεια του οποίου 22 παίκτες τρέχουν σαν τις αλαφιασμένες από 'δω κι από 'κει κυνηγώντας ένα λευκό τόπι,τότε πιθανολογώ ότι δεν ταιριάζουμε τόσο όσο νόμιζες.

10. Ο άνδρας "κλανιά πασχαλίτσας".
  Ρομαντισμός: καλλιτεχνικό κίνημα που αναπτύχθηκε στα τέλη του 18ου αιώνα,αμέσως μετά την παρακμή της φεουδαρχίας,αρχικά στην Αγγλία κι έπειτα σε Γερμανία,Γαλλία και Ισπανία.Αντιστέκεται στον ακαδημαϊσμό και τη λογική και αντλεί τα θέματά του από τα γεγονότα,το περιβάλλον και τις κοινωνικές ζυμώσεις της εποχής κατά την οποία εμφανίστηκε.
  Τώρα,πώς έφτασε να ταυτίζεται με ένα κάρο κοινότυπες παπαρολογίες και κουτιά σοκολατακίων (!) σε σχήμα καρδούλας,μ' ένα δεμένο τριαντάφυλλο πάνω,ένας Θεός ξέρει.Επιπλέον,όταν κάνουμε μια ρημαδοβόλτα το βράδυ,σταμάτα κι απόλαυσέ τη.Δε χρειάζεται να μου πεις:
-Κατερίνα,αγάπη μου,κοίτα πόσο λαμπερά είναι τα αστέρια.Σαν το χαμόγελό σου.Και δες πόσο σκούρος είναι ο ουρανός.Σαν τα μά...
-Σκάσε.
-Ρε Κατερίνα,γίνε λίγο πιο ρομαντική.
-Ωραία,σκάσε με συνοδεία Κότσιρα.


Για χαλαρώστε μερικοί,γιατί σε λίγο θα σας φέρνουμε δώρο ταμπόν σε προσφορά "παίρνεις δύο,πληρώνεις το ένα" για τις δύσκολες μέρες σας.

Με τη σειρά μου,προσκαλώ τις εξής οκτώ (ναι,οκτώ και συγγνώμη,Λιακάδα μου,που παραβαίνω τους κανόνες,αλλά περνάω δύσκολα η μαθήτρια.Γράφω σε λίγο και δε μπορώ να σκεφτώ άλλες):

1. Νάσια.
2. Airis.
3. Αθηνά.
4. the writer.
5. Dear e-diary.
6. Κρήτη.
7. Christina.
8. To love life for what it is.

Και φυσικά,οποιαδήποτε θέλει να συμμετέχει,είναι ευπρόσδεκτη. 

60 σχόλια:

  1. τα είπες τέλεια ,τι άλλο να πούμε εμείς ;
    άλλωστε τι ξερω εγω από άνδρες; το δρακούλη ΜΟΝΟ γνώρισα στη ζωή μου!

    κάπου όμως είχε πάρει το μάτι μου .....από κάτι φίλες δηλαδή ....και κανά 2 άλλες περιπτωσεις :
    τον αντίθετο του τσιγγούνη ,τον '' Τρέχουν τα λεφτά από τα μπατζάκια μου'' και σου παίρνω ό,τι θες ,σε κάνω λατέρνα από τα χρυσαφικά και θα με έχεις ανάγκη και θα κάνεις ό,τι σου λέω γιατί πού θα βρεις άλλον με τόσα λεφτά;;
    Καλύτερα ταπί ,παρά δουλί!

    τον ''Γλύφτη'' ,με την κυριολεκτική του σημασία! Αυτός δεν ήταν άντρας ,αλλά ο σκύλος Αζόρ! όλη την ώρα με τη γλώσσα έξω! να σε φιλήσει με τα χείλη για να σε αποχαιρετίσει και να πας στη δουλειά σου;; ΟΧΙ ,θα βγάλει τη γλώσσα ,θα σε γλύψει κανονικότατα σε όλο το πρόσωπο,μέχρι να τρεχουν τα σάλια και άντε εσύ μετά να πας στη δουλειά!
    άντε χριστιανέ μου να βρεις καμιά σκύλα !

    αυτά Κ+ μου ! οι φίλες μου δε μου είπαν τίποτα περισσότερο που να μπορώ να πω εδώ ,καταλαβαίνεις νομίζω.....εκτός απο το γλύψιμο ,μη με δαγκώσει κι ο δρακουλης ....
    φιλάκια,καλό διάβασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί με το γλείψιμο σε όλο το πρόσωπο μια μικρή αηδία μ' έπιασε ομολογουμένως.

      Ναι,καταλαβαίνω. :)

      Φιλάκια πολλά,ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  2. Θεά αγάπη μου θεά!
    Υποκλίνομαι! Γιατί για την ηλικία σου ήδη έχεις διδακτορική διατριβή στο τι θέλεις και στο τι δεν μπορείς να ανεχτείς ούτε με σφαίρες!
    Σε ευχαριστώ για την πάσα! Θα έρθεις να με διαβάσεις;
    Σε πρόλαβε άλλη φιλινάδα! αχαχαχα
    http://princess-airis.blogspot.gr/2013/11/ps.html

    Φιλιά πολλά και καλή μελέτη και στα υπόλοιπα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας συμφέρει να ξέρουμε τι θέλουμε γενικότερα.Είμαστε ένα βήμα πιο κοντά στο να το αποκτήσουμε. ;)
      Δεν την είχα δει την ανάρτησή σου,τρέχω να μελετήσω.

      Φιλιάαα.

      Διαγραφή
  3. Εντάξει.... Έλιωσα! "Σκάσε με συνοδεία Κότσιρα."!

    Τους 5 μπορούμε να τους εξαφανίσουμε από το πρόσωπο της γης; Είναι πιο δύσκολη η κατάσταση όταν τους τρώμε την κοπέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ... μη δεις δεσμευμένη,εκεί θα πας να πέσεις! :p

      Διαγραφή
  4. Κι εδώ να προσθέσω ότι ο τελευταίος διάλογος έχει γίνει με εσένα και το Γρηγόρη.....Καλά τα λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρεξήγησις, Ιωάννα μου. Είπα ότι η Κατερίνα αφηγήθηκε τον τελευταίο διάλογο, και όχι με αυτήν την έκφραση!

      Διαγραφή
    2. Υπερασπίζομαι τον εαυτό και την τιμή μου συμφωνώντας με το τροφαντό αγόρι.

      Διαγραφή
  5. Δεν το καταλαβαίνω αυτό το τελευταίο, σοκολατίτσα μου. Γιατί σε ενοχλεί, καρυδοπιτούλα μου; Δεν είναι γλυκούλι, φως του φωτός και νόημα της ζωής μου;
    ΟΚ, γλίτσας mode τέλος. Αλλά αν υπονοούσες τίποτα για μένα με τα "ΚΑΠΗ" και "φάλτσες ενδυματολογικές επιλογές", θα σφαχτούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ,μπουγατσούλη μου,είσαι το νεότερο εν ζωή fashion icon,τι θα μπορούσα να υπονοήσω;

      Διαγραφή
  6. υπέροχο κείμενο !! Συμφωνώ απόλυτα σε ολαα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχαχα να'σαι καλά Κατερίνα,τα αποτύπωσες όλα με υπέροχο τρόπο.

    αλλά εντάξει μωρέ ο τελευταίος ο ρομαντικούλης,είναι όκ!Για καλό τα λέει και τα κάνει.

    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ρομαντικό να τον δεχτώ.Όχι μετά βαΐων και κλάδων βέβαια,αλλά υπάρχει πιθανότητα.Τον γλίτση-γλυκανάλατο,πάλι,δε νομίζω.

      Διαγραφή
  8. χαχαχα! Απολαυστικότατη όπως πάντα!!
    Μοιάζουμε εν τέλει λίγο πολύ όλες μας...
    Στη θεση του 10 (δε με χαλαει ο ρομαντισμός αρκεί να μην είναι ο άλλος πολύ γλυκανάλατος) θα έβαζα τον άντρα θύμα... αυτός που μια ζωή κλαίγεται και το παίζει "συναισθηματικά κακοποιημένος" ενώ στην πραγματικότητα είναι εκείνος που κάνει διαρκώς συναισθηματικούς εκβιασμούς για να σε κρατήσει.
    Εκεί γράφεις ραβασάκι:

    "Aγαπημένε μου Χ (όπου Χ ότι όνομα θες)
    μπορεί να μάσησα 145.567, 43 φορές στους συναισθηματικούς σου εκβιασμούς και την ανάγκη σου να βρεις ένα σωτήρα για τα προβλήματα σου. Και κάθε φορά δεν ήσουν ικανοποιημένος με τίποτα.
    Γι' αυτό θα γίνω η ηρωίδα κάποιου άλλου.
    Θα σου λείψω, το ξέρω, αλλά δε σε αντέχω.
    Η πρώην καλή σου."

    Κατά προτίμηση στο κομοδίνο να το δει πρωί πρωί με καθαρό μυαλό γιατί το βράδυ συνήθως αυτοί οι τύποι πλέκουν σενάρια στο μυαλό τους μέχρι να γίνει θολό το τοπίο.

    Καλή σου νύχτα Κατερίνα μου και φιλάκια πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολο να επεκταθώ,μα δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με το σχόλιό σου.

      Φιλιά πολλά,Λιακάδα μου. :*

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία τα λες Κατερινάκι!
    Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση και πιο πολύ που μέσα στα διαβάσματά σου σκέφτηκες και εμένα!
    Θα ανταποκριθώ στο παίγνιον την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013, διότι την επόμενη Πέμπτη προηγείται άλλη πρόσκληση που έλαβε χώρα πριν από δύο εβδομάδες!

    Καλό βράδυ και καλό διάβασμα!
    Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κάνει τίποτα.Χαρά μου.
      Να παίξεις όποτε θέλεις και μπορείς. :)

      Μένι,μένι κίσιζζ και ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  10. Κι όμως, αγαπητή Κατερίνα, τέτοιοι άνδρες έχουν γκόμενες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γνωρίζω,αγαπητέ Κωστή.Αλλά σκέψου: θα ήθελες γκόμενα με τέτοιο γούστο;

      Διαγραφή
    2. Εννοείται πως όχι! Έχω και αξιοπρέπεια.

      Διαγραφή
  11. με το νι και με το σίγμα ανέλυσες τους τύπους των αντρώνε!εύγε!
    ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!

    φιλάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με μερικά σημεία από την ανάρτησή σου γέλασα πολύ! :-)
    Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση - θα ανταποκριθώ μεν, αλλά το top down μου μάλλον δε θα διαφέρει πολύ από το δικό σου. Χμ, για να αρχίσω να σκέφτομαι ...
    Ελπίζω να τα πήγες καλά στο μάθημα που έγραψες! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που γέλασες.
      Τα πήγα πολύ καλά,ευχαριστώ.

      :)

      Διαγραφή
  13. Ο ρομαντισμός σου είναι όλα τα λεφτά!!!χαχαχα Μου θυμίζει μια άλλη ευαισθητη ψυχή.. (εμένα)

    Ευχαριστώ για την πάσα... Αν και εγώ δε ξέρω από αυτά, όπως λέει και η Νάσια μόνο τον Θ γνώρισα....
    Θα γράψω και εγώ για αυτά που εχω δει στις ταινίες...

    Φιλιά και καλό διάβασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α,είμαστε πολλές οι ευαισθητούλες τελικά,ε;Χαχα.

      Φιλιά πολλά,ευχαριστώ. :)

      Διαγραφή
  14. O ρομαντισμός πια χρειάζεται ευρηματικότητα για να μην είσαι, η φαίνεσαι παρωχημένος.Εγω δεν γουστάρω τις κολόνιες αλλα αντικειμενικά μοσχοβολάω.Απλά πλερώνω ακριβά τα αφρόλουτρα και τα σαπούνια.Το θέμα της μπίχλας δεν ειναι μονο το μπάνιο αλλα και τα καθαρά ρούχα που θα φορέσεις μετά..κατι που πολλοί "νομίζουν" οτι το κάνουν.

    Να επισημάνω οτι ρομαντικό δεν με λες.Απλά κανω τα πράγματα να φαίνονται έτσι.Μεγαλώνοντας θα συναντήσεις τα κουσούρια της μαμάς του...και αυτα θα σου πάρουν πολλά άρθρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ πολύ καλά κάνεις.
      Μα αλήθεια,υπάρχει κόσμος που φοράει βρόμικα ρούχα μετά το μπάνιο;

      Μου το λέει κι η μάνα μου αυτό για τα κουσούρια.Τα περιμένω,είναι η αλήθεια,με λίγο... φόβο. :p Δεν ξέρω αν θα τους αφιερώσω άρθρα.Μάλλον θα προσπαθώ να τα ξεχάσω.

      Διαγραφή
  15. Δείγμα ούρων λέει χαχαχαχαχαχαχαχαχα γαμάτο κείμενο ψόφησα στα γέλια!
    Πολλά από αυτά πάντως πάνε και για τις γυναίκες π.χ. το 5.
    Να σου πω την αλήθεια περίμενα ότι θα έλεγες και κάτι για τους κλαρινογαμπρούς...
    Αλλά το ξαναλέω "Γάμησε το κείμενο!"

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά,σαφώς δε μπλέκουμε με κλαρινογαμπρούς.Αυτονόητο.Αν και τώρα που το σκέφτομαι,εύκολα εντάσσονται στα "κιτσαριά".

      Ευχαριστούμε,κύριε Πρόεδρε.

      Διαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι άδικη για την πασχαλίτσα. Μάθε πως δεν μπορείτε να αντισταθείτε στην φερομόνη που εκκρίνει ένα συγκεκριμένο είδος πασχαλίτσας.

      http://voiceofthecrypt.blogspot.gr/2013/11/2000.html

      Εδώ όλη η αλήθεια.

      Και όσοι άντρες θέλετε να μετακομίσετε από την Αγαμήτου & Απάρτου γωνία και να ζήσετε μόνιμα στην οδό Αχαλίνωτου Σεξ και Λαγνείας...κάντε κλικ τώρα.

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα.Το είδα το σπουδαίο έργο σας,mr. Crypt Keeper,αλλά γνώμη δεν αλλάζω. :p

      Διαγραφή
    3. Η ατάκα σου για κλανιά πασχαλίτσας φταίει για την ανάρτηση μου. Έμπνευση!

      Διαγραφή
    4. Το κατάλαβα και κανονικά θα έπρεπε να ζητήσω το 50% των κερδών της κολόνιας,αλλά έχε χάρη που είμαι καλόψυχη και τα λοιπά και τα λοιπάαα (δε θέλω γέλια). :p

      Διαγραφή
    5. To τσεκ θα κατατεθεί στην εκκαθάριση που θα γίνει και ας μην ζήτησες. Δώστα σε φιλανθρωπίες στη τελική ή πάρτα κολώνιες να μοιράσεις.

      Διαγραφή
    6. Έχω βάλει στο μάτι κάτι γόβες. :p Μ' αρέσει που είσαι αξιοκρατικός πάντως,μπράβο.

      Διαγραφή
    7. Αυτή η θλιβερή βδέλλα, αξιοκρατικός? Ας γελάσω κινέζικα τσι-τσι-τσι! Αυτός είναι πιο λαμόγιο και από συνδικαληστή...


      Διαγραφή
    8. Οπ,τι έχουμε εδώ;Συκοφαντίες;Εγώ το τσεκ θέλω.Τις διαφορές σχετικά με το ποιόν του Keeper λύστε τις μεταξύ σας. :p

      Διαγραφή
    9. Αλήθειες είναι. Ξέρω εγώ τι λέω. Κοντοστούπη έφερες τον Αρμεγεδώνα επάνω σου!
      :p

      Διαγραφή
  17. Γαμώ της ατάκες η κλανιά πασχαλίτσας, αλλά όπως διαβάζω τελικά έχει και τα δυνατά της στοιχεία! Μπουαχαχχαχαχα

    good one kid

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α,μετακόμισες ήδη στην οδό Αχαλίνωτου Σεξ & Λαγνείας,δηλαδή; :p

      Thank you.

      Διαγραφή
  18. ΤΙ ΛΙΠΟΖΑΝ ΡΕ ΚΑΗΜΜΕΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ;ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕΕΕΣ;;;;

    Κατά τα άλλα ειμαι το γκομενάκι που όλες θέλετε! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για κάποιους ανορθόγραφους σας πέρασα.Το "καημένη" δεν θέλει δύο -μ.

      Το συμπέρασμα δικό σου και εντελώς άσχετο,να υποθέσω. :p

      Διαγραφή
    2. Ολες αυτό κραυγάζεται κάθε μέρα,τι γκομενάκι που σαι και τι γκομενάκι που σαι!!!:p

      Διαγραφή
  19. Θα γράψω κι εγώ!!! :)))

    Απολαυστικό κείμενο και να δουμε πως θα ανταπεξελθω! Τα είπες όλα. Μάλλον θα πάρω την βοήθεια του Χωστήρα !

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω και τη δική σου απάντηση λοιπόν. :)

      Φιλιά.

      Διαγραφή
  20. Επί τη ευκαιρία της ονομαστικής σου εορτής, σου εύχομαι χρόνια πολλά, ευτυχισμένα και δημιουργικά!
    Στέλνω και ένα φιλί!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες και για τις ευχές,συγκινούμαι πραγματικά. :)

      Φιλιά πολλά και την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  21. Kατερινάκι δεν είχα το μέηλ σου για να σου ευχηθώ!
    Χρόνια πολλά, να χαίρεσαι τη γιορτή σου και ό,τι επιθυμεις.
    Καλή επιτυχία με τις Πανελλήνιες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλλια μου,σ' ευχαριστώ πάρα πολύ. :) Φιλάκια.

      Διαγραφή
  22. Αν το σοβαρεψουμε το θεμα θα δουμε οτι αυτο που περιγραφεις ειναι η σημερινη κοινωνια, και οταν λεω κοινωνια δεν κανω διαχωρισμο σε φυλα. Δυστυχως οι ανθρωποι γυναικες και αντρες θελουν μια γερη δοση κρετινισμου για να καταλαβουν ποσα κομπλεξ εχουν αλλα φοβουνται να τα δουν.

    Οταν οι γυναικες ζητουν αγαθα και μουρες απο τον οποιο αντρα, τοτε και ο αντρας πεφτει στη λουμπα να τα δινει. Αντιστοιχα και οι αντρες που δεν εχουν γαμησει αρκετα, ή δεν γαμουν γενικα κανουν ολα αυτα μπας και ψαρωσει καμια γκομενα. Που ευτυχως γι' αυτους υπαρχουν πολλες που ψαρωνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oh come on,στην Ελλάδα του 2013 ζούμε,πόσες πιθανότητες έχει να πέσει κάποια σε γκόμενο πραγματικά φραγκά;Αν ωστόσο θέλει χορηγό και εν τέλει τον βρει κι αυτός μείνει,γνωρίζοντας τις απόψεις της,είναι δικό του(ς) πρόβλημα.

      Επίσης,υπάρχουν κι αυτοί που νομίζουν ότι όλος ο γυναικείος πληθυσμός έρχεται σε οργασμό μόλις δει το ακριβό τους αυτοκίνητο,οπότε δεν μπαίνουν καν στον κόπο να προσφέρουν κάτι πιο ουσιαστικό.Άρα είναι "καταδικασμένοι" να πηγαίνουν με τις άνωθεν κορασίδες.Ο όμοιος στον όμοιο,αγαπητέ μου.

      Διαγραφή
  23. Asteio men, mounopleyro de :).

    Iparxoun poloi tetioi, kala einai, mionete kai o antagonismos stis ageles.
    Paizeis me kinonika stereotipa alla min xexnas to pio basiko.

    Opos exei diamorfothi h sinxroni kinonia o MAN prepei na einai ipodigma alla den xriazete na einai KAI oraios ;). Eno h woman kai na min einai ipodigma an einai kalo mouni lambani tin thesi tis stin ageli. An einai mpazaki kai telios anthropos tha mini h koliti tou for ever.

    Genika den tha eprepe na apofeygete tous antres (kai tis ginekes ) pou peftun se ayta ta stereotipta alla genika opoiodipote atomo kataferni na klisti se stereotipo dioti pleon afomionete apo to sinolo kai xani tin apomikotita tou.

    ayta apo
    tomiasma.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,έχεις δίκιο σε αυτό που λες.Ίσως συμβαίνει διότι οι γυναίκες είναι περισσότερο "εγκεφαλικές" (κλισέ),χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι ο γκόμενος τους θα χρειάζεται σακούλα στο κεφάλι για να κυκλοφορήσει.

      At the end of the day,όταν θα βρίσκεται από πάνω μου ο φίλος μου ή όταν απλώς θα βγαίνουμε και θα χαζοφλερτάρουμε,τι θα σκέφτεται;"Τι καλό κορίτσι που είναι το Κατερινάκι,μωρέ;Έξυπνο,αστείο,ηθικό,τυχερός είμαι.";Δε νομίζω.Γι' αυτό και ίσως έχεις ακούσει "αν είναι η άλλη μπαζάκι και τέλειος άνθρωπος,δεν έχω θέμα εγώ,την κάνω κολλητή".Μπορεί να σου φαίνεται τελείως επιφανειακό και κυνικό αυτό που σου λέω αλλά συμβαίνει.Χωρίς να κρίνω αν πρέπει ή αν είναι σωστό.

      Το ωραίο πάντοτε θα είναι ελκυστικό.Το "ωραίο,έξυπνο,ευγενικό,με χιούμορ και στιλ" (ή ό,τι τέλος πάντων θεωρεί ο καθένας μας "πακέτο"),όμως,καθορίζεται και από το τι έχουμε να προσφέρουμε εμείς οι ίδιοι,αν διαθέτουμε τα κυβικά-προσόντα να το κατακτήσουμε.

      Η αφομοίωση αυτή είναι αποτέλεσμα μίας αλλοτριωμένης προσωπικότητας,οπότε σαφώς δεν ασχολούμαστε με τέτοια άτομα σε οποιοδήποτε επίπεδο και είδος σχέσης.

      Την καλημέρα μου και σ' ευχαριστώ για το σχόλιο. :)

      Διαγραφή
  24. However, give a dog too much chocolate and you will kill it.
    Liposuction hardly shows the big results immediately following the surgery.
    This will lead to a much more powerful orgasm as it heightens his anticipation.


    Take a look at my blog - best way to lose inner thigh fat

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!