Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Η Οδύσσεια μιας βασανισμένης.

Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2013

Η Οδύσσεια μιας βασανισμένης.

  Προτού αρχίσω την προετοιμασία για τις Πανελλήνιες,υποψιαζόμουν ότι ο ελεύθερος χρόνος μου θα περιοριστεί σημαντικά.Τώρα που έχω ήδη ξεκινήσει δυναμικά,αντιμετωπίζω καθημερινά πολλές και διάφορες καταστάσεις,για τις οποίες ούτε είχα ιδέα,ούτε είχα ενημερωθεί από παιδιά που έδωσαν 1,2,3,103 χρόνια πριν από 'μένα.

  • Έχω να κάνω ανθρώπινο πεντικιούρ,με ό,τι αυτό συνεπάγεται,δύο βδομάδες;Δυόμιση;Θα σας γελάσω.Και τώρα που κρύωσε ο καιρός,αντιλαμβάνεστε ότι δεν μπορώ να κυκλοφορώ με το λιλά της λεβάντας.Το αντιλαμβάνεστε.Θέλω ένα μπορντό,ένα κυπαρισσί,ένα mocca brown,ένα μαύρο έστω.Αφού μου θυμίζω τη διαχειρίστρια της απέναντι πολυκατοικίας.Πωπω,ρε πούστη μου,τι θέαμα αντικρίζω κάθε φορά που τη βλέπω;Περλέ νυχάκι-Βέφα Αλεξιάδου και φούξια σαμπό με ψηλό τακούνι,το οποίο,με το περπάτημα,κάνει χλούτσου-χλούτσου,κλάτσα-κλάτσα (ηχητικό εφέ-οπτικό οργασμό,που πρέπει ο καθένας μας να βιώσει 8 παρά 10 το πρωί,τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του).
  • Ότι θα έκλεινε το μετρό και δεν θα το έπαιρνα πρέφα ούτε εγώ,ούτε η κολλητή μου,ούτε οι αρσενικοί της παρέας,ε,δεν το περιμέναμε.Κάθε φορά που συμβαίνει αυτό,τίθεται το εξής δίλημμα: να το κόψουμε με το πόδι,αν είναι κοντά ή να πάρουμε ταξί;Νικά πάντοτε η δεύτερη περίπτωση,αλλά το μετανιώνουμε σύντομα,διότι ο ταξιτζής είτε θα θελήσει να μερακλώσουμε όλοι μαζί με το «ένα τσιγγανάκι είπε πως ο έρωτας με βρήκε στη δική σου αγκαλιά»,είτε θα 'χει όρεξη για κουβεντολόι.Όμως,εμείς αδυνατούμε ν' ανταποκριθούμε,γιατί βρισκόμαστε σε διαδικασία αποσύνθεσης στο πίσω κάθισμα,με αποτέλεσμα ο ομιλητικότατος κύριος να μας περνάει για ξιπασμένες σνομπαρίες/καθυστερημένες.
  • Όσες παιδεύεστε,αλλά εξακολουθείτε να μην πετυχαίνετε smokey eyes,το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κοιμηθείτε φορώντας δύο ειδών μάσκαρα: μία μαύρη για όγκο και μία καφέ για μήκος και eyeliner.Μετά από έξι ώρες αχαλίνωτου τριψίματος στο μαξιλάρι,θα έχετε ένα αξιοζήλευτο αποτέλεσμα.Το δοκίμασα την Παρασκευή άθελά μου,αφού μες στο απόλυτο σκότος,δεν έβρισκα τη λοσιόν ντεμακιγιάζ και θεώρησα περιττό ν' ανοίξω κάνα φως.Η μανούλα μου,βέβαια,βλέποντάς με το επόμενο πρωί,νόμιζε ότι με κάνανε τουλούμι στο ξύλο και παραλίγο γλιτώσαμε το εγκεφαλικό.
  • Νιώθω ότι έχω πάψει να συνεννοούμαι με το αντίθετο φύλο.Όταν,πάνω στη συζήτηση,λες στον άλλο ότι το τελευταίο πράγμα που σε απασχολεί αυτή την περίοδο είναι να βρεις γκόμενο και σου απαντάει: «Μα εμένα δεν με πειράζει που είσαι μικρούλα.»,καταλαβαίνεις ότι κάτι δεν πάει καλά.Προφανώς δε σε πειράζει,πουλάκι μου,ούτε σε ρώτησα: «Μήπως χαλιέσαι που είμαι μικρότερη;/Μήπως να λέμε ότι είμαστε συμμαθητές;/Μήπως είμαι τρελός,μήπως τα 'χω χαμένα;».Αν σε πείραζε άλλωστε,θα την έπεφτες σε καμία,που στο ραντεβού κουβαλάει μαζί και το ποτηράκι για τη μασέλα.Επιπλέον,να μην πω πού τις γράφω τις προτάσεις για ελεύθερη σχέση -oh,mon Dieu- γιατί θ' αναγκαστώ να χυδαιολογήσω και δε θέλω.Όταν λέω ότι δεν έχω σχεδόν καθόλου χρόνο,εννοώ αυτό ακριβώς,όχι ότι δεν θα ησυχάσω αν δεν πάρω όλο το νομό Αττικής και τα πέριξ.
  • Και τέλος πάντων,έλεος με τις γλαφυρές περιγραφές του τύπου: «Θέλω να σ' έχω όλη μέρα αγκαλιά,να σε φιλάω και να χαϊδεύω τα όμορφα μαλλάκια σου.»,για τρεις λόγους: 1. δεν είμαι σκύλος,να μου χαϊδεύει ο άλλος το κεφάλι 27 ώρες το εικοσιτετράωρο και να χαίρομαι μόνη μου. 2. αν είμαστε όλη μέρα,κάθε μέρα αγκαλιά και πάνω-κάτω το χέρι να χαϊδεύει,ή που θα στραβολαιμιάσουμε ή που θα πάθουμε καμιά αγκύλωση και θα ζήσουμε τον έρωτά μας σε κάποιο εφημερεύον νοσοκομείο. 3. δεν ξέρω τι άρεσε στην πρώην σας,αλλά εγώ σας πληροφορώ ότι δε συγκινούμαι με τέτοιες ατάκες,δεν κύλησε ένα δάκρυ και δεν αναφώνησα: «Αχ,τι ρομαντικό αγόρι,ας πιαστούμε χέρι-χέρι κι ας αρχίσουμε να τρέχουμε ανέμελοι στα λιβάδια!».Γι' αυτό,προτού αποφασίσετε να το παίξετε πρωταγωνιστές σε Άρλεκιν,μάθετε τι αρέσει στην καθεμία,ώστε να μην πετάτε την μία παπάρα μετά την άλλη.



  • Μ' έχει προβληματίσει τα μάλα η περίπτωση του μαθηματικού μας.Επιμένει να με ρωτάει κάθε φορά αν κατάλαβα αυτά που μόλις εξήγησε.Όχι μόνο εμένα,δηλαδή.Έχει πάρει εργολαβία και τους υπόλοιπους της Θεωρητικής.Λες και το γεγονός ότι δεν προλαβαίνω να το παίξω σύγχρονος Ευκλείδης και να κάνω τις ασκήσεις που μας βάζει,με καθιστά αυτόματα χαζή.Αλλά έπρεπε να φανταστώ ότι είναι ολίγον τι λασκαρισμένος αυτός.Άντρας άνω των 10 και κάτω των 70 να σκάει μύτη πρώτη μέρα στο σχολείο με πεδιλάκι ανοιχτό στα πλάγια και κλειστό μπροστά,δεν το λες και δείγμα νορμάλ ανθρώπου.Επίσης,η μανδάμ της Φυσικής,παρακαλείται να προσπερνά τ' όνομά μου όταν βγάζει κατάλογο -δεν θα παρεξηγηθώ,αλήθεια!- και να μη με σηκώνει στον πίνακα,γιατί μπορεί να έχω κι εγώ μπούκλες,αλλά με το Νεύτωνα καμία σχέση.Τέλος,ο παπάς με βάφτισε Αικατερίνη,όχι Κατερίνη,ούτε Άνω Τούμπα.Ευχαριστώ θερμά για την κατανόηση. 
  • Όσοι ήσαστε τριτοδεσμίτες/θεωρητικοί,σας παρακαλώ πολύ να μου πείτε αν θεωρούσατε κι εσείς τους εαυτούς σας παντελώς ηλίθιους και αποτυχημένους κάθε φορά που μπλόκαρε το μυαλό σας και ψάχνατε να βρείτε τη φράση,που συνδέει τη μία παράγραφο με την άλλη στην Ιστορία ή στην Εισαγωγή των Αρχαίων.Να δω,ρε παιδί μου,αν τραβάω μονάχα εγώ τα ζόρια.
  • Όσοι πηγαίνετε Α' ή Β' Λυκείου και διαδίδετε με περίσσιο στόμφο ότι διαβάζατε τέσσερις μέρες,για να πάτε να γράψετε Ιστορία Γενικής -για όνομα του Θεού,δηλαδή-,σταματήστε,γιατί δεν πείθετε.Εντελώς πληροφοριακά.Να τις βγάλουμε να τις μετρήσουμε.


Υ.Γ.: Ξέρω ότι δε γράφω συχνά κι ότι είστε έτοιμοι να βγείτε στους δρόμους να με αναζητήσετε,τραβώντας τα βυζιά σας,αλλά να ξέρετε ότι σας διαβάζω όλους και προσπαθώ να σχολιάζω κιόλας.Τη μέρα που θα καταφέρω να ξυπνήσω ό,τι ώρα θέλω και να κάνω ό,τι θέλω,θα κάνω πάρτι και είστε όλοι καλεσμένοι.Να φέρετε,όμως,βοτκίτσες και τεκίλα,που μ' αρέσουν.

60 σχόλια:

  1. κουράγιο και θα περάσουν όλα!!

    Θεωρητική εδώ και μπορώ να σου πω πως θα βιώσεις τον ρατσισμό από τους θετικοτεχνολογικούς. Ναι για κάποιο λόγο θεωρητική σημαίνει δεν σκαμπάζεις τίποτα από αριθμούς εκτός αν έχουν να κάνουν με τη σελιδαρίθμηση του βιβλίου ιστορίας ή καμιά ημερομηνία πολέμου. Δεν πειράζει άλλο ενα στερεότυπο αυτού του σκληρού κόσμου! Εγώ ναα σου πω την αλήθεια ποτέ δεν τα συμπαθησα τι να κάνουμε. Οπότε δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα. Και ας επέμενε ο καημένος ο φυσικός , οποίος με είχε πιάσει από την τελευταία μέρα της 2ας λυκείου και μου εξηγούσε τι θα κάνουμε του χρόνου!

    Όσο για την προτελευταία σου παρατήρηση ,η αλήθεια είναι πως με την παπαγαλία που υπέστη ο εγκεφαλος μου ολόκληρη τη χρονιά νομίζω κάποια στιγμή άρχισα να το χάνω. Δηλαδή αλήθεια πρέπει να είχε πιάσει γλίτσα κάποιο γρανάζι γιατί δεν επικοινωνούσα με τον έξω κόσμο! Συμβουλή: Καποια στιγμή μεσα στη βδομάδα πρέπει να διαγράφεις τα πάντα έστω για μισή ώρα! Βγες και κάνε μια βόλτα στο τετράγωνο , οτιδήποτε , αλλιώς θα τραβάς τα μαλλιά σου.
    Επίσης μην νιώθεις ενοχές κάθε φορα που βγαίνεις κλπ , πρέπει και να ξεσκας λίγο! Εμας μας το έλεγαν συνέχεια στο σχολείο. Δεν σου λέω κάθε μέρα μπαράκι αλλά ενα σ/κ πχ μπορείς να κάνεις μια εξόρμηση.

    α και κάτι τελευταίο: τα νύχια πάντα προηγούνται!! χαχαχα εγώ βασικά τα έκανα μόνη μ γιατί έχω αυτή τη τρέλα και έτσι χαλάρωνα και λιγο. :P Να φανταστείς είχα και προσφορές απο καθηγήτριες να τους τα φτιάξω χαχα

    σε φιλώ!! Σου εύχομαι καλή δύναμη και μη το βάζεις κάτω!!
    ΥΓ: Για που σκέφτεσαι αν επιτρέπεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε σκέφτομαι.Θέλω Νομική εδώ και χμ... δέκα χρόνια.

      Μακάρι να είχαμε τέτοιο φυσικό/μαθηματικό.

      Εννοείται ότι βγαίνω και δε νιώθω καμία απολύτως ενοχή.Απλώς ήμουν συνηθισμένη σ' έναν α' τρόπο ζωής και τώρα καλούμαι να προσαρμοστώ σ' έναν άλλο.

      Ω,εσύ είσαι ταλέντο.Εγώ είμαι λίγο (έως πολύ) ασχέτου,αλλά ναι,με χαλαρώνει κι εμένα αρκετά.

      Φιλιά πολλά,καλή μου,και σ' ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  2. Λουκουμάκι μου, έχεις απόλυτο δίκιο σε σχεδόν όλα όσα είπες, εκτός δηλαδή των όσων έχουν να κάνουν με μαθηματικά και φυσική για τους γνωστούς λόγους ότι είμαι ο διάδοχος του Αϊνστάιν και ο πιο μετριόφρων άνθρωπος του κόσμου ταυτόχρονα. Αλλά το πεντικιούρ με άγγιξε βαθιά μέσα στην ψυχή μου. Κι εγώ, πέρσι, ξέρεις πόσο καιρό έκανα να κάνω πεντικιούρ της προκοπής; Άσε, άλλο να σου λέω κι άλλο να το βλέπεις. Είχα και την ορθοστασία στο λεωφορείο για το φροντιστήριο κάθε μέρα κι είχα γεμίσει κάλους. Άσε τα νύχια. Ούτε ένα χρώμα της προκοπής δεν έκανα. Μαρτύριο λέμε.
    Υ.Γ. Εσύ τώρα μπορεί να νομίζεις ότι σε κοροϊδεύω, αλλά να θυμάσαι ότι τα λέω όλα με αγάπη και δεν ξέρω πώς θα το εκλάβεις αλλά μόνο μη με στείλεις να κοιμάμαι στο σπιτάκι του σκύλου, έχει κρύο.
    Υ.Γ.2. Στα δεκαοχτώ χρόνια της ζωής μου έχω γνωρίσει κοντά διακόσιες Αικατερίνες που αποκαλούνταν ή αυτοαποκαλούνταν με διάφορες μορφές του ονόματος, αλλά Κατερίνη μόνο την πόλη που είναι 70 χιλιόμετρα έξω από την ερωτική φτωχομάνα του Θερμαϊκού. Προφανώς πρέπει να πρόκειται για κάποιο νέο ρεκόρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σπιτάκι του σκύλου είναι συμβολικό σχήμα που καταδεικνύει την παγωνιά της ψυχής μου ή κάτι τέτοιο, εσείς που κάνατε λογοτεχνία καταλαβαίνετε.

      Διαγραφή
    2. Κουραμπιεδάκι μου,με κοροϊδεύεις,αλλά δε σε στέλνω να κάνεις παρέα με τον Αζόρ.Όχι για να δεις πόση αδυναμία σου έχω.

      Εννοείται πως είσαι ο επόμενος Άλμπερτ,όμως κράτα αυτό σου το βίτσιο με τα μαθηματικά μακριά απ' το σπιτικό μας.

      Διαγραφή
  3. Εγώ πεντικιούρ δεν έκανα μόνη μου στις Πανελλήνιες. Επειδή τυχαίνει να έχω ψηλά πόδια, έκανα ένα διάλειμμα πέντε λεπτών από το διάβασμα (also known as παπαγαλία) και φώναζα τη μαμά μου να το κάνει γιατί εγώ δεν είχα την υπομονή κι από κάποιο διάστημα και μετά είχα γίνει ψυχάκιας και δεν ήθελα να κάνω κανένα διάλειμμα, η μάνα μου με παρακαλούσε να ξεκουραστώ.
    Εγώ, πάλι, την έχω καταβρεί με το μετρό των Νοτίων Προαστίων. Όχι πως απορρίπτω και το λεωφορείο, απλά είναι η αρπαχτή μου στη μόνιμη σχέση μου με το μετρό.
    Στη Γ Λυκείου ο μαθηματικός ήταν λίγο κλαίν μάιν, έλεγε "Όσοι της Θεωρητικής διαβάστε τα Αρχαία σας, απλά να κάνετε ησυχία". Αντίθετα, ο φυσικός ήταν απίστευτα μαλάκας, αν και νέος και πιο εμφανίσιμος από τους υπόλοιπους εκεί μέσα. Αφού στο Β Τετράμηνο μας είχε βάλει διαγώνισμα, τον καιρό που ελάχιστοι πατούσανε. Εγώ θυμάμαι που το έγραψα, έβαλα μόνο κάτι Σ/Λ στην τύχη και μην τον είδατε, μην τον ακούσατε.
    Όσο για αυτήν την αίσθηση ότι είσαι άχρηστη επειδή δε μπορείς να αποστηθίσεις κάποια πράγματα, δε μπορείς να φανταστείς πόσο μα πόσο σε νιώθω. Και μιλάμε για κλάματα, για πανικό, όχι αστεία.....Εύχομαι αυτός που είχε τη φαεινή ιδέα να κάνει έτσι το σύστημα να έχει αποσυρθεί στον Πλούτωνα.
    Υπομονή. Μόνο αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ,όμως,που δεν έχω ψηλά πόδια,το κάνω μόνη μου.Αλλά μ' αρέσει,δεν παραπονιέμαι.

      Το μετρό των Νοτίων Προαστίων μας έχει σπάσει τα νεύρα.Παντού Ανθούπολη και Ελληνικό λέει,έχουμε χάσει τ' αβγά και τα πασχάλια.

      Ο δικός μας έπιασε ένα φίλο μου να διαβάζει Πρωταγόρα τις προάλλες και τον σήκωσε στον πίνακα,να του επαναλάβει όλο το μάθημα,επειδή δεν πρόσεχε.

      Θα του ευχόμουν τίποτα χειρότερο,αλλά έχε χάρη που είμαι καλός άνθρωπος.Όσο κλάμα δεν έχω ρίξει σ' όλη μου τη ζωή,θα το ρίξω φέτος.Το πιστεύω.Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    2. Εγώ το έμαθα εύκολα.
      Τι έκανε λέει; Και γιατί ζει ακόμα και δεν τον έχει ρουφήξει καμία μαύρη τρύπα;

      Διαγραφή
    3. Είναι χοντρομαλάκας ο άνθρωπος,τι να λέμε τώρα.Κι αυτοί συνήθως επιβιώνουν.

      Διαγραφή
    4. Δυστυχώς η φυσική επιλογή (Βιολογία Γενικής Γ Λυκείου, 3ο Κεφάλαιο και είμαι ψυχάκιας που τα θυμάμαι) δρα με το λάθος τρόπο. Όλα τα έχουμε ισοπεδώσει σε αυτή τη χώρα, όλα!

      Διαγραφή
  4. Α, εγώ πριν τόσα πολλά χρόνια - επί παγετώνων φαντάσου - ήμουν 2η δέσμη. ιατρική. Τρομάρα μου. πεντικιούρ μονάχος με το νυχοκόπτη κι όποιον πάρει ο χάρος. Smokey eye μόνο τις απόκριες πλέον! Και μη μασάς, το δείγμα μαθηματικού που ανέφερες είναι αέναο, και οι δικοί μας τότε κάπως έτσι ήταν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο νυχοκόπτης δε με βολεύει.Ψαλιδάκι.
      Smokey eye ποτέ πλέον.Νομίζω ότι μοιάζω λίιιγο με πρεζάκι.
      Δε μασάμε γενικότερα. :)

      Διαγραφή
  5. απολαμβανω να σε διαβαζω γιατι μου θυμιζεις τον περασμενο αιωνα που ημανε μαθητης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα έχει πει η Αννούλα.Τους μάθητες τους τρώει το στρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε την Αννούλα και γράψε τίποτα,να σκάσει λίγο το χειλάκι μας.Μας έλειψεςςς.

      Διαγραφή
  7. Ο Όμηρος ωχριά μπροστά στη δική σου Οδύσσεια!

    για άφησε τις αναρτήσεις και διάβαζε! μη γίνω Κέρβερος τώρα!
    καληνύχταααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται.Θα 'θελε κι η δική του Οδύσσεια να 'ταν έτσι.

      Καλημέρα,Κερβερίνα. :)

      Διαγραφή
  8. Το πρόβλημα με την Ιστορία ισχύει. Όμως αυτό μη σε ανησυχεί. Δεν οφείλεται στο ότι δε το ξέρεις, αλλά στο ότι υπάρχει το άγχος του να ανακαλέσεις το σωστό κομμάτι από τον εγκέφαλο σου. Οπότε μετά από μερικά διαγωνίσματα, θα έχεις συνηθίσει και θα έχει λυθεί το πρόβλημα.
    Μια συμβουλή μόνο: Μείνε πολύ κοντά στο κείμενο. Μην ακούς τι λένε για το σύστημα και την κακιά την ώρα της παπαγαλίας. Αν θες να γράψεις πάνω από 90 πρέπει να επιμένεις στο κατά λέξη.
    Σε νιώθω που αφιερώνεις όλο το χρόνο σου στο διάβασμα. Σε διαβεβαιώνω πως αξίζει τον κόπο και πραγματικά να βγαίνεις μια βολτίτσα μια φορά την εβδομάδα να χαλαρώνεις.

    Ό,τι χρειαστείς είμαι στην διάθεσή σου.

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο μου λέει και η καθηγήτριά μου.Άντε να δούμε.

      Καλά,δεν πρόκειται να αγιοποιήσω το σύστημα,αλλά αφού αυτό πρέπει να κάνω,αυτό κάνω.Γι' αυτό ζορίζομαι.Αν τα έγραφα με δικά μου λόγια ή όπως αλλιώς ακούω να λένε ορισμένοι στα παιδιά κατά καιρούς,θα 'ταν όλα καλά,όλα ανθηρά.
      Βγαίνω,βγαίνω.Δεν θα την πάλευα αλλιώς.

      Το ξέρω και σ' ευχαριστώ πάρα πολύ. :) Φιλάκια.

      Διαγραφή
  9. Ω! Τι χαρά που έκανες ανάρτηση!!!
    Εντάξει, ξέρω ότι είσαι καλά μιας και περνάς από το βλογ μου, αλλά άλλη χάρη έχει να διαβάζω τα κείμενά σου!
    Αυτό το σμόκι άις ξέρω να το κάνω και είναι το αγαπημένο μου, αλλά δεν το κάνω πια γιατί δεν είναι για την ηλικία μου. Κλαψ...
    Ναι, αν έβλεπες τον δικό μας μαθηματικό, θα θεωρούσες τον δικό σας πολύ καλοβαλμένο!
    Ε τώρα περιττό να σου πω ότι ανέκαθεν έτρεχα πανικόβλητη μακρυά από τους τύπους με τις "γλαφυρές περιγραφές" . Έτρεχα είπα; Όχι μόνο. Αναφυλαξία πάθαινα!
    Καλά διαβάσματα!
    Και φιλάκια!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω να το κάνω καλά.Είμαι τελείως άμπαλη.

      Αν πρόκειται να θεωρήσω το δικό μας καλοβαλμένο,δεν θέλω να ξέρω τίποτα για το δικό σας.

      Κι εγώ μια απ' τα ίδια.Με την τρεχάλα χάνουμε και κάνα κιλό όμως,δε βαριέσαι.

      Ευχαριστώ.Πολλά φιλιά,Αθηνά μου. :)

      Διαγραφή
  10. «Θέλω να σ' έχω όλη μέρα αγκαλιά,να σε φιλάω και να χαϊδεύω τα όμορφα μαλλάκια σου.»
    Μπηχτή για το Θωμά ε;;

    Υ.Γ.: Έχω πολλές άγνωστες λέξεις, κυρίως στην πρώτη κουκίδα...

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν της λέω τέτοια. Χειρότερα της λέω.

      Διαγραφή
    2. Πρόεδρε,τελείως μεταξύ μας,μετά το "Μις Βάθος 50 εκατοστά" που μου είπε την πρώτη μέρα της γνωριμίας μας,έπαθα ανοσία σε οτιδήποτε άλλο.Μπουγατσούλη μου,μην τ' ακούς εσύ αυτά.

      Τι άγνωστες λέξεις;Να σου πω,να πας να τις μελετήσεις και αύριο θα σε εξετάσω.

      Διαγραφή
  11. Ψόφος στους ταξιτζήδες!!!!

    Τσ τσ τσ δεν εισαι καθόλου ρομαντικιά!!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=o8iOJyIARu4

    Για σένα μοναχα!χαχαχαχα!

    ΥΓ:Χαλαρά,μια χαρα θα τα πας!Ενας σύνδεσμος δεν εχει σημασια!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς δεν είμαι ρομαντικιά.Δεν είπα ποτέ το αντίθετο.
      Όσο για το τραγούδι... έπρεπε να το περιμένω από 'σένα,Ρασκώλε. :p Της γενιάς σου είναι.

      Διαγραφή
  12. Νομίζω ότι αρκετά εμετικός είναι ο Θωμάς με αυτά που σου λέει, πόση ακόμα εμετίλα να αντέξεις;

    Για τα υπόλοιπα απλά κάνε υπομονή, ένα χρόνο θα πεθάνεις στο διάβασμα στο λύκειο, μετά τέσσερα χρόνια στο Πανεπιστήμιο αλλά μετά θα αγορεύεις και θα ξελασπώνεις καθάρματα και θα χεστείς στο τάλερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου Tommy,έχεις πιάσει το νόημα.Αυτό σκέφτομαι.
      Το κάθαρμα,άλλωστε,είναι το αποτέλεσμα της κάθαρσης,οπότε ίσως να μην είναι και τόσο κακό τελικά. :p

      Διαγραφή
  13. Δηλαδή θα κάνεις πάρτι και μεις θα βάλουμε Βότκες και Τεκίλες...κατάλαβα. Εντάξει. Τοοοοομι, πάρε ταξί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα.Χαίρομαι που είστε ξύπνια παιδιά και μπαίνετε κατευθείαν στο κλίμα.Αλλά δεν θέλω νοθευμένο πράμα,το νου σας. :p

      Διαγραφή
    2. Snake το έπιασα το νόημα, δεν την ξαναπατάω με λαϊκές και μαλακίες.
      Μικρή μη μας προσβάλεις εμείς μόνο τα καλύτερα!

      Διαγραφή
    3. Eμείς δεν πίνουμε μπόμπες. Περάσαμε από το βομβαρδιστικό που λέγεται "ΤΡΑΣΤ" στις Τζιτζιφιές. Ήμεθα έμπειροι, μην φοβάσαι!

      Διαγραφή
    4. Εντάξει,αγόρια,βασίζομαι πάνω σας για ένα καλύτερο αύριο.

      Διαγραφή
    5. Εγώ θα φέρω τσιπουρο και αμστελ!!:p
      Και μια Βεργίνα μόνο για την Κατερινα!

      Διαγραφή
    6. Ε,άμα είναι κακόγουστος ο άνθρωπος,Βεργίνες φέρνει. :p

      Διαγραφή
    7. Αμα εισαι μικρή και αμαθη πίνεις χαινικεν!!Ακους εκει να προσβάλλει τις βεργινες!τσ τσ τσ τσ!

      Διαγραφή
    8. Heiniken δεν πίνω ποτέ,οπότε είσαι άκυρος (χιχι). :p

      Διαγραφή
    9. Τράβα πιες άλφα και άσε τις βεργίνες ήσυχες!Ανάγωγη ανιψιά!:Ρ

      Διαγραφή
    10. Άντε πάααλι.Τυχαία ονόματα λες,γέρο;Ούτε Άλφα πίνω,για όνομα.

      Διαγραφή
  14. Έχω μερικές απορίες.

    Ποια η διαφορά του μανικιούρ με το πεντικιούρ ;
    Τι είναι τα "smokey eyes" ;
    (ξέρω ότι αν googlάρω θα τα βρω, απλά μου αρέσει να παιδεύω τους άλλους :ρ )

    Είμαι σίγουρος ότι στο πάρτι όλο και κάποιος θα φέρει βότκες και τεκίλες οπότε εγώ θα φέρω "τούμπα λίμπρε". (με μαλαματίνα που ξεκλειδώνει και το στομάχι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μανικιούρ γίνεται στα νύχια των χεριών,ενώ το πεντικιούρ στων ποδιών.
      Το smokey eye γκούγκλαρέ το,γιατί και να στο περιγράψω δεεεν...Το 'χεις δει σίγουρα,πάντως.

      Ό,τι έχετε ευχαρίστηση,κύριε Αυτέ μου.

      Διαγραφή
  15. Απλώς συμπαραστεκομαι εκ του μακρόθεν...Τι τραβατε τα έρμα τα τριτοδεσμόπουλα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ. :) Αυτά κι ακόμα χειρότερα...

      Διαγραφή
  16. Σερί, πρώτον κι εμένα μου έλειψες, δεύτερον κι εγώ ήμουν τριτοδεσμίτισσα και το μόνο που έχω να πω είναι με κάνεις περήφανη που ξέρεις τι ήταν οι δέσμες, τρίτον εγώ πέρασα κατά τύχη κι επειδή τότε το Ιστορικό Αρχαιολογικό ήταν κατά τι χειρότερο απ' ότι είναι τώρα οπότε δεν ήθελες και πολύ και τέταρτον σε νιώθω ως Κατερίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου συνονόματη,μόνο εμείς ως Κατερίνες ξέρουμε τι τραβάμε,οι υπόλοιποι μπορούν απλώς να υποθέτουν.
      Όσο για το Ιστορικό-Αρχαιολογικό,αν ήταν όντως χειρότερο απ' ό,τι είναι τώρα,δεν θέλω να ξέρω πώς ήταν.

      Διαγραφή
  17. Εδώ Θεωρητική Τρίτης Λυκείου..
    Τα νύχια δεν είναι τίποτα.. Το φρύδι που αν δεν το βγάλεις διαβάζοντας Ιστορία, θα γίνει ένας μικρός θάμνος;
    Όσον αφορά τώρα την Ιστορία (και συνεπώς το Γνωστό) μπορείς να βάζεις πλαγιότιτλους σε κάθε παράγραφο και μετά σε μια κόλλα να γράφεις ενδεικτικές ερωτήσεις. Δε χρειάζεται να μαθαίνεις ένα ολόκληρο μάθημα έτσι, ενιαία! Θα σου φαίνεται πιο εύκολο. Βοηθάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο φρύδι αφιερώνω χρόνο,αλλά όχι την ώρα που διαβάζω.
      Κοίτα,ίσως έχεις μάθει να διαβάζεις έτσι,οπότε γι' αυτό σε βοηθά αυτή η μέθοδος.Εγώ σε τέτοιου είδους μαθήματα δεν έχω μάθει να γράφω.Προτιμώ να καθίσω 5-6-7-17 ώρες πάνω απ' το βιβλίο και τελικά,να βάλω την μητέρα μου να μ' εξετάσει.Αυτό κάνω και αισθάνομαι σιγουριά,αλλά εκτός αυτού,την ώρα του διαγωνίσματος,σου παίρνει ένα-δύο λεπτάκια να ανακαλέσεις όλο το μάθημα στη μνήμη σου.Είναι η αρχή ακόμα και ποτέ πριν δε χρειάστηκε να μάθεις αυτολεξεί την Ιστορία.

      Διαγραφή
  18. Εμενα παντως τα ξιδια μου επηρεασαν το διαβασμα μου πριν πολλα χρονια και περασα εκει που περασα. Και υστερα παλι τα ξιδια επηρεασαν τα χρονια που εκανα για να τελειωσω τη σχολη στην οποια περασα. Στο τελος τα παρατησα ολα και εγινα ποτης και σερφας! :P

    Ετσι εχουμε ολο το χρονο καλοκαιρι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ξίδια μια χαρά είναι,αλλά επειδή δε σκοπεύω να με ξέρουν με το μικρό μου στις συνεδρίες των Ανώνυμων Αλκοολικών,προτιμώ να διαβάζω νηφάλια.

      Όλο το χρόνο καλοκαίρι δεν παλεύεται,άστο. :p

      Διαγραφή
  19. Καλά το τι εντύπωση έκανες ...δε λέγεται! Ενώ αν έκανες καθημερινά δημοσίευση ε; Στο ντουκου!
    Κάτι ξέρεις εσύ :-Ρ
    Το πόσο γέλασα με τα smοkey eyes δε λέγεται! Έλα όμως που δεν τολμώ να πέσω χωρίς ντεμακιγιάζ! Στα 43 δε με παίρνει.. :)))
    Φιλάκια κοριτσάρα μου! Κι όλα καλά να πάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να ήθελα να γράφω καθημερινά,πού χρόνος;
      Είσαι κούκλα,μη μασάς.Στο 'χω ξαναπεί. :)

      Μακάρι.Πολλά,πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
    2. μπήκα τυχαία

      ενδιαφέρον να μαθαίνουμε τα νέα της νέας γενεάς

      Διαγραφή
    3. Λοιπόν,η νέα γενιά δεν έχει και πολλά (ενδιαφέροντα) νέα αυτή την περίοδο.

      Την καλησπέρα μου και σ' ευχαριστώ που πέρασες. :)

      Διαγραφή
  20. Πανελλήνιες τον Οκτώβριο??? Πωπω, έχουν όντως περάσει πολλά χρόνια από την εποχή που έδινα εγώ, μήνα Ιούλιο. Ή δίνουν και τώρα τότε? (σα γερο-κούνελος μιλάω, αλλά τι να κάνω). Πάντως όντας θεωρητικός όσο δε πάει άλλο (τα πήγαινα καλά με αριθμούς μόνο στον στρατό όταν μετρούσα τις μέρες που απέμεναν ως το τέλος), μπορώ να πω πως καταλαβαίνω τη φάση που λες.

    Αυτά περί πεντικιούρ ομολογώ δεν τα κατέχω για να κάνω κάποιο σχόλιο. Θα ήταν περίεργο αν έκανα!

    Αυτά, χαιρετώ και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον Οκτώβριο; :p Δε δίνουμε Οκτώβριο,πώς κατάλαβες κάτι τέτοιο;Για να μιλάς για "θεωρητική" και όχι για "τρίτη δέσμη",μάλλον δεν είσαι γερο-κούνελος.

      Ευχαριστώ πολύ. :)

      Διαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!