Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Τα μεγάλα μυαλά συναντώνται.

Τετάρτη, 3 Ιουλίου 2013

Τα μεγάλα μυαλά συναντώνται.

  Όσοι διαβάζετε εμένα,τον Θωμά το Βάρβαρο,τη The Writer (Ιωάννα) και τον Master (Γρηγόρη) γνωρίζετε ήδη για τη συνάντησή μας.Δε σκόπευα να γράψω γι' αυτό,το έκαναν άλλωστε οι δύο εκ των τεσσάρων.Ήτο,όμως,λαϊκή απαίτησις...
  Επίσης,κάποιοι πληροφορηθήκατε για τον έρωτα μας με τον Θωμά.Το μωρό μου όμως,προτού κεραυνοβοληθεί,αποφάσισε να κάνει μια διαπίστωση που με αφορούσε και φυσικά,δεν μπορούσε να κρατήσει για τον εαυτό του.Τι να το κάνω που είναι αυθόρμητο;Εκεί,λοιπόν,που έπινα ήσυχα ήσυχα το καφεδάκι μου,ο Θωμάκος γύρισε το κεφάλι του προς το μέρος μου (καθόμασταν στον ίδιο καναπέ) και μου είπε ότι η φάτσα μου του θυμίζει την Μις Βάθος 50 εκατοστά του σχολείου του.Σοκ.Εγκεφαλικό.Καρδιακό.Διότι,αγαπητοί μου,μ' έχουν χαρακτηρίσει αρκετοί είτε θετικά,είτε αρνητικά,αλλά τοιουτοτρόπως κανείς!Έζησα να τ' ακούσω κι αυτό.«Α,δηλαδή μοιάζω με τσόλι!Τέλεια!»,του απάντησα αμέσως (το 'χω αυτό).Τότε το μωρό μου και ο φίλος του,ο Γρηγόρης,έσπευσαν με ταχύτητα φωτός να δικαιολογήσουν τη χοντράδα,προτού αρχίσω να παίρνω ανάποδες.Ο Θωμάς είναι,λέει,κοινωνικά απροσάρμοστος κι είμαι η πρώτη κοπέλα που του απευθύνει το λόγο,οπότε δεν ήξερε πώς να το χειριστεί.Ο ίδιος με διαβεβαίωσε ότι μοιάζουμε φυσιογνωμικά και μόνο με την εν λόγω κοπέλα,ότι επουδενί δεν ήθελε να με προσβάλλει και ζήτησε συγγνώμη.Κατέληξε πως είναι ίδιον του χαρακτήρος του να πετάει έτσι απερίσκεπτα μαλακιούλες και μετά να βαράει το κεφάλι του στον τοίχο για τα επόμενα δύο χρόνια κι ελπίζει να μην τον παρεξήγησα.«Δεν παρεξηγήθηκα,έχω καταλάβει ότι είσαι καλό παιδί.»,του απάντησα.Είχα,όμως,αποφασίσει να τον τσιγκλήσω λιγάκι.Μόλις μου δόθηκε η ευκαιρία,του λέω: «Πράγματι είναι αστεία αυτά που γράφεις.Βέβαια,μπορεί να έχει πρόβλημα το χιούμορ μας!».
  Τον Θωμά δεν μπορώ να τον παρεξηγήσω και δεν έχω λόγο να το κάνω από τη στιγμή που πρώτον,φάνηκε ότι αισθάνθηκε άσχημα και δεύτερον,μου υπενθύμισε πολλές φορές ακόμα ότι δε σκέφτεται πριν μιλήσει κι ύστερα το μετανιώνει,κάτι το οποίο φάνηκε ξεκάθαρα.Ξεπεράσαμε την άτυχη στιγμή και πλέον ζούμε ανενόχλητοι τον έρωτά μας.Όπως εκείνος λειτουργεί παρορμητικά κάποιες φορές,έτσι κι εγώ δεν είμαι παρεξηγιάρα.Αυτό,ωστόσο,δε σημαίνει ότι δέχομαι οτιδήποτε από οποιονδήποτε.Τα όριά μου απαιτώ να τα σέβονται ακόμα κι οι πιο κοντινοί μου άνθρωποι.Τέλος πάντων.
  Άλλο θέμα: η Ιωάννα είπε πως με περίμενε πιο ομιλητική.Αντιθέτως,εγώ ήμουν ήσυχη.Άκουγα πολύ και μιλούσα λίγο.Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να περάσω ένα άλφα χρονικό διάστημα με κάποιον,για ν' αρχίσω να εκφράζομαι όπως γράφω.Πολλές φορές προτιμώ απλώς ν' ακούω το συνομιλητή μου και να μιλάω μονάχα όταν έχω να προσθέσω κάτι.Αυτό παρεξηγείται από κάποιους,οι οποίοι νομίζουν ότι φέρομαι έτσι επειδή είμαι ξινίλω και αχώνευτη ή υπερβολικά ήρεμη και γλυκούλα,κούτσι-κούτσι χιχιχι.
  Η Ιωάννα μιλούσε αρκετά από την πρώτη στιγμή,παρόλο που οι αναρτήσεις της είναι σχετικά σύντομες.Και μόνο bitch δεν είναι,άσχετα τι λέει ο τίτλος του blog της!Με το Γρηγόρη είχα την ευκαιρία να γνωριστώ λίγο καλύτερα.Όταν βγαίνεις μαζί του,δε γίνεται να μείνεις μούγκα στη στρούγκα.Δεν ξέρω πώς το καταφέρνει αυτό,αλλά μου έκανε εντύπωση.Επιπλέον,είναι αρκετά ενημερωμένος σε ό,τι αφορά στα γυναικεία ρούχα,χρώματα και τα συναφή.Όσο να 'ναι,δεν περιμένεις ν' ακούσεις από αντρικό στόμα «τιρκουάζ,λιλά,πετρόλ,ψηλόμεσα σορτς»...Για τον έρωτα σας είπα παραπάνω.Τον οποίο έρωτα,τώρα που το θυμήθηκα,τον είχε πιάσει συχνοουρία απ' την φραπεδιά.Ρε μωράκι,άλλη φορά να κουβαλήσω την πάπια,ασούμε!
  Τελειώνοντας,να πω ότι χάρηκα πάρα πολύ που συναντηθήκαμε κι ελπίζω να επαναληφθεί.Σπάνια αισθάνομαι τόσο οικεία μέσα σε τόσο λίγο χρόνο.Αποδείχθηκε ότι μπορούμε να συνυπάρξουμε και εκτός διαδικτύου κι αυτό είναι το σημαντικότερο απ' όλα.

Υ.Γ.: Οι Αθηναίοι μη δίνετε σημασία σε ό,τι λένε για την πάρτη μας οι Θεσσαλονικείς!Είναι όλα συκοφαντίες.Θυμηθείτε ότι οι τύποι βάζουν γύρο στο ψωμί του σάντουιτς.

Υ.Γ. 2: Γρηγόρη,ελπίζω να μην μου κρατάς κακία που σου έκλεψα τον Θωμά,αλλά τι να κάνουμε,είναι ηθικό άτομο η αγάπη μου,δεν μπορεί να μοιράζει το ενδιαφέρον του σε πολύ κόσμο ταυτοχρόνως.

122 σχόλια:

  1. Παρακαλούνται οι Αθηναίοι να μη μιλάνε για γύρο γιατί "σουβλάκι με γύρο". Αυτό.
    Υ.Γ. Γιατί, δεν είσαι γλυκούλα κούτσι κούτσι χι χι χι;
    Υ.Γ.2. Με το Γρηγόρη τα μιλήσαμε και τα ξεκαθαρίσαμε σαν πολιτισμένο ζευγάρι, δεν έχει θέμα .
    Υ.Γ.3. Βασικά δεν έχω τρίτο υστερόγραφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ' αρέσει που υποστηρίζεις με επιχειρήματα την άποψή σου. :p
      Υ.Γ.: Επειδή είμαι μ' εσένα,δε σημαίνει ότι είμαι με όλους.
      Υ.Γ. 2: Καλά κάνατε.Δεν θέλω να με σουρομαδήσει ο πρώην σου,τ' αγαπώ τα μαλλάκια μου.

      Διαγραφή
    2. Είπαμε, ή είμαστε Σουηδέζες ή δεν είμαστε.
      Υ.Γ. Επειδή δεν είμαι σίγουρος αν το έχεις καταλάβει, να πω ότι ένιωσα πολύ άσχημα και δεν ήθελα να σε προσβάλω και τέθοια.

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα,πες το άλλη μία,να το εμπεδώσω (πλάκα κάνω)!

      Διαγραφή
    4. Κατερίνα λίγα για το ψωμί με γύρο!Γαμαει αν και δεν εχω φαει ακομα!Φαινεται απο χλμ!!Μάθανε και οι Αθηναιοι για κρεατα τωρα!

      Διαγραφή
    5. Γιατί,κι εσύ Αθηναίος δεν είσαι;Αν δεν έχεις φάει,δεν μπορείς να κρίνεις.

      Διαγραφή
    6. Μένω στας Αθήνας,δεν κατάγομαι όμως από τα Αθηνας!!Δεν έχω φάει γυρο σε ψωμι,αλλά έχω φάει βορειοελλαδιτικο γύρο!Για την ακρίβεια έχω μεγαλώσει με τούτο και πραγματικά στην Αθηνα δεεεεν το χουν το άθλημα!

      Διαγραφή
  2. Το ποστ θα μπορούσε να έχει τίτλο "Απομυθοποιώντας την the writer"...Πέρα από την πλάκα, ήταν πράγματι μια επική μπλογκεροσυνάντηση. Κι ας λέμε την αλήθεια, ο Γρηγόρης ήταν ο φωτεινός παντογνώστης της παρέας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,ναι,ο Γρηγόρης διαθέτει εγκυκλοπαιδικές γνώσεις.

      Διαγραφή
  3. παλιά ήθελα κι εγω να συναντησω μπλογκερς ή ''ζήλευα'' τέτοιες αναρτήσεις...τωρα δε θέλω,μου αρέσει το μυστήριο που κρύβεται πίσω από τον καθένα!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,είναι κι αυτή μια άποψη.Δε διαφωνώ.

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Καρντάσι Θωμά,Οι Σαλονικιοί μη δίνετε σημασία σε ό,τι λενε για πάρτη σας οι Αθηναίοι,αν το σουβλάκι το πούμε καλαμάκι,τότε τον Αθανάσιο Διάκο δεν τον σουβλίσανε,αλλά τον...καλαμακώσανε:))
    Τι "με λες" τωρα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο χιλιοειπωμένο επιχείρημα απ' αυτό δεν έχετε εσείς οι σαντουιτσόφιλοι,ε;

      :)

      Διαγραφή
    2. Εχουμε,έχουμε κι άλλα επιχειρήμα και σοβαρότερα μάλιστα :),,εδω πάνω μ'ενα πιτόγυρο την κάνεις ταράτσα,εκει κάτω ενα σάντουιτς με δυο μπουκιές γυρο,τι να σου κάνει, ούτε στο στομάχι δεν προλαβαινει να φτάσει :)

      Διαγραφή
    3. Εντάξει,ομολογουμένως αυτό έχει μία βάση.

      Διαγραφή
  5. Ααα μολις κατέβω απαιτω και άλλη σύναξη!!!!Α ολα κι ολα!!:Ρ:Ρ:Ρ

    Ρε Κατερινα γιατί αυτον;;;;;;;;;ΤΙ περισσότερο έχει ο Σαλλλλλλονικιος από μεναα;;;;Γιατιιι ρε Κατερινα μου το κανες αυτοοοοο;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, μουνόπανο, γι'αυτό είχες φαγωθεί να τα φτιάξω με τη Θεοδώρα, για να έρθεις από δεξιά και να πάρεις την Κατερίνα; Guess what. Δεν πρόκειται. Θα το λύσουμε σαν άντρες, παλιοκουμμούνι. Θα χυθεί αίμα και σπέρμα.

      Διαγραφή
    2. ΟΚ!!Empire Total war ξέρεις να παίζεις ή έισαι τόσο άχρηστος που δεν ξέρεις καν τι ειναι;

      Διαγραφή
    3. Ρασκώλε,δεν πρόκειται ν' απαριθμήσω τα προτερήματα του Σαλονικιού,γιατί δεν θα τελειώσω ούτε αύριο.

      Διαγραφή
    4. Όχι μωρό μου, πες του, για να καταλάβουν μερικοί μερικοί (βασικά κι εγώ θέλω να δω τι θα πεις).

      Διαγραφή
    5. Τι να πρωτοπώ για 'σένα,λατρεία μου;Για την οξυδέρκειά σου,για το χιούμορ σου,για τι;

      Διαγραφή
    6. Θα νιώσουν μειονεκτικά τ' άλλα παιδάκια και δεν κάνει.Μην είσαι σκληρός.

      Διαγραφή
    7. Καλά, μωρό μου, έχεις δίκιο όπως πάντα.

      Διαγραφή
    8. Που πήγε το Ρασκουλινάκι;;;;;;;;;Εε;;;;;;Κατερινα ενα θα σου πω για αυτον τον τύπο!!Του αρέσει η φυσική!!Μετά από αυτα δεν έχω να πω κάτι!

      Θωμά το καλάμι βλέπω το έχεις καβαλήσει καλά!Πρόσεχε μην πέσεις από εκει πάνω!

      Διαγραφή
    9. Ναι ρε τιποτένιε τριτοδεσμίτη, μ'αρέσει η φυσική κι έγραψα και είκοσι στις Πανελλαδικές, όλοι σαν κι εσένα είμαστε να βόσκουμε με τους Πασπίτες στας Κέρκυρας;

      Διαγραφή
    10. Να σου θυμήσω και οτι η Κατερίνα τριτοδεσμιτισσα ειναι!!Οριστε Κατερινα τι κάνει αυτος,βρίζει τους τριτοδεσμίτες και όλες μας τις σχολές,άρα και την Νομική!!Αν αντέχεις να σαι με κάποιον που σου στερεί την ελυθερία σου και τη Νομική ιδού η Ρόδος ιδού και ο Θωμάς!!

      ΠΑΡΤΟ ΠΙΣΩ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕ ΦΥΣΙΚΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΣΠΙΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΕ ΡΙΞΩ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗ ΣΑΛΟΝΙΚΗ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΤΡΟΥ!!

      Διαγραφή
    11. Δε βρίζω τη νομική, καημένε, εσένα βρίζω, που ποιος ξέρει με τι Τζόκερ συμπλήρωσες το μηχανογραφικό και κατέληξες στην Κέρκυρα.

      Διαγραφή
    12. ΤΙ ΛΕ ΡΕΕΕ ΚΑΗΜΕΝΟ ΞΩΓΑΜΟ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΜΕ ΤΗΝ LADY GAGA!!ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΤΑΝ!!ΑΚΟΥΥΥΥΣ ΕΚΕΙ ΤΖΟΚΕΡ!!

      Η νομική πάει πακέτο με τους τριτοδεσμίτες,οπότε βρίζοντας εναν τριτοδεσμιτη βρίζεις και τη νομική!!Κατερίνα δεν ξέρω πως ανέχεσαι αυτός που επέλεξες να βρίζει τον ερωτα σου!!:Ρ

      Διαγραφή
    13. Εσένα το συγκεκριμένο τριτοδεσμίτη βρίζω, όχι τους τριτοδεσμίτες γενικώς σαν ανθρώπινο είδος και σε παρακαλώ πάρα πολύ να σταματήσεις να υπονομεύεις τη σχέση μου με την Κατερίνα γιατί έτοιμους τους έχω τους Πασπίτες και δεν έχω σε τίποτα να τους αμολήσω.

      Διαγραφή
    14. Δεν ξέρω τι λέτε,αλλά δεν είδα πουθενά να βρίζει τη Νομική ο Θωμάς.

      Διαγραφή
    15. Έχουμε το αίσθημα ενότητας!Όταν βρίζεις έναν από μας βρίζεις όλους μας!!Δεν ειμαστε σαν και τους φυσικούς που πιστευουν σε άτομα και quarks!!

      ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΜΟΛΗΣΕΙΣ ΩΡΕΕΕΕΕ!!ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΡΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΝΙΣΩ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ ΣΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕ ΤΟΛΜΑΝ ΤΑ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΟΥΥΥΥΝ;;;;

      Διαγραφή
    16. Τα θλιβερά επιχειρήματά σου περί ενότητας δε θα πλήξουν αυτόν τον έρωτα, παρά μόνο εσύ θα καταλήξεις σε μια γωνία να τραγουδάς Παντελίδη, συνοδεύομαι μου λες κι εγώ παιδεύομαι.

      Διαγραφή
    17. Εσύ είσαι θλιβερός,εσύ και η φυσική σου!!
      Σιγά ρε ερωτευμένε!!Σε λίγο θα μας πεις ότι θα πεθάνεις όπως ο Ρωμαίος!!!

      Καλύτερα να γίνω τσιράκι του Ομάμα πάρα να τραγουδάω παντελίδη αχαίρευτε και δευτεροκλασσατε βάρδε της κακιάς ώρας!

      Διαγραφή
    18. Πάνω στο ότι εσύ θα καταλήξεις να κλαις και να πίνεις σαν Έλληνας σκυλάς με δέκα γράμματα όσο η Κατερίνα θα διαλέγει εμένα.

      Διαγραφή
    19. Όταν θα χάσεις τι θα κερδίσω;

      Διαγραφή
    20. Επειδή όταν θα χάσω θα έχουν βγάλει φτερά τα γουρούνια, θα σου δώσω ένα δισεκατομμύριο που θα έχω βγάλει από την επιχείρηση εκτροφής ιπτάμενων γουρουνιών.

      Διαγραφή
    21. Ορίστε Κατερίνα,πας να παντρευτείς έναν που βαράει πέντε σύριγγες γεμάτες ηρωινη τη μέρα!!!!Θες να μπλέξεις με ένα πρεζάκι της κακιάς ώρας;;;
      Βλέπεις τι ασυναρτησίες λέει!

      Διαγραφή
    22. Δεν είναι πρεζάκι,πρωτοπόρος είναι.

      Διαγραφή
    23. Και ένα πρεζάκι έξω από τη νομική πρωτοπώρος στην πρέζα είναι!

      Διαγραφή
  6. Τζίζας!
    Που πήγες κι έμπλεξες κορίτσι μου;
    Ποιον πήγες κι ερωτεύτηκες;
    Αφού, από ότι διάβασα στην σχετική ανάρτησή του, του Θωμά του Βαρβάριαν του αρέσει η Lady Gaga!
    Αλλά τι να πεις...
    Ο έρωτας δεν τα κοιτάει αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μη λες ψέμματα!!Η Κατερινα εμένα διάλεξε αλλά δε μπορούσε να δώσει τόσο στεγνή χυλόπιτα στον Θωμά!Ήθελε να του δώκει και σάλτσα!:Ρ

      Διαγραφή
    2. Έχω κι εγώ ένα ελάττωμα, πειράζει;
      Όσο για σένα, θλιβερέ λιμοκοντόρε, μπορεί να μην ξέρω τι είναι, αλλά όταν μάθω θα σου δώσω τα βάρδουλα ανά χείρας.

      Διαγραφή
    3. @Ρασκόλνικωφ
      Δεν λέω ψέματα καλέ! Του αρέσει η Gaga! Το διάβασα σου λέω!
      Από εκεί και πέρα δεν μπορώ να ξέρω. Θα περιμένω και την απάντηση της ερωτοχτυπημένης!

      Διαγραφή
    4. @Thomas the Barbarian
      Ένα ελάττωμα δεν πειράζει, η αλήθεια είναι, αγαπητέ Θωμά Δε Βαρβάριαν! Όμως ο Μάστερ Γρηγόρης σου προσάπτει θαρρώ κι άλλα ελαττώματα!
      Φυσικά, δεν θέλω να σπείρω διχόνοια, αλλά να τα λέμε αυτά!

      Διαγραφή
    5. Ότι είμαι κοινωνικά απροσάρμοστος και δεν πρόκειται να βρω γκόμενα ούτε σε δύο δισεκατομμύρια χρόνια; Αυτά δεν είναι στο χέρι μου, ενώ η Lady Gaga είναι, γι'αυτό μετράει σαν ελάττωμα.

      Διαγραφή
    6. @Thomas the Barbarian
      Όχι, δεν εννοώ αυτό! Εννοώ τον ισχυρισμό του ότι έδωσες στη δημοσιότητα την Μυρσίνη! Αν και μεταξύ μας είμαι σχεδόν βέβαιη ότι υπάρχουν το λιγότερο 274 Μυρσίνες στο Ψυχικό με τα ίδια χαρακτηριστικά!!!

      Διαγραφή
    7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    8. Καλά, κοροϊδεύετε όλοι σας, εγώ θα πάω να ζήσω σε ένα βουνό και δε θα με ξαναδεί κανείς σας.

      Διαγραφή
    9. Όχι,Θωμά μου,δεν θα γίνεις εσύ ερημίτης!
      Αθηνά,θα στρώσει στην πορεία,είναι αρχή ακόμα.Από ένα σημείο και μετά,μόνο Βάγκνερ θ' ανεβάζει!

      Διαγραφή
    10. Θωμά και να μάθεις εμένα δεν μπορείς να μου κάνεις τίποτα!!Γατάκι!

      Κοινωνικά απροσάρμοστο ειμαι και εγώ Θωμά οπότε θα είναι σύγκρουση γιγάντων αλλά πραγματικά λυπάμαι που θα χάσεις!!Άτυχε!

      Διαγραφή
  7. εχω συνατησει μπλογκερς και είναι όλοι υπέροχα παιδιά, εκτος απο μια τρελλη που δε συναντησα γιατι τελευταια στιγμη κατι ετυχε, αυτη λεει οτι πηγα κι εφυγα , ειναι γενικα υστερικο άτομο! παντως τα υπολοιπα παιδια ειναι θαυμασιοι ανθρωποι τους οποοιυς θαυμαζω εναν έναν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα.Άσωτε,σοβαρά μιλάς;Έμπλεξες με τρελή;Τι να πω,"τυχερά" είναι αυτά...

      Διαγραφή
  8. Ενώ που λένε ολα τα τυριά εκτός της φέτας κασέρια είναι καλύτερο..Διαβάζοντας και το δικό σου και του Τόμας την ανάρτηση βλέπω οτι εκτός απο καλά σας στόλισαν με κομπλιμέντα εσας τα κορίτσια .Αρα εκτός απο έξυπνες είστε και όμορφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό πού το πας;Μετά λένε ότι εμείς δεν ξέρουμε να τρώμε.
      Α,merci για το "έξυπνες"! :)

      Διαγραφή
  9. όσον αφορά το υστερόγραφο...

    Λίγα τα λόγια σου για τους Θεσσαλονικείς, μην σε πάρει και σε σηκώσει!

    Αλλά βέβαια αμα έχουμε κάτι τέτοιους τύπους σαν και σας, γιατί να μην πάρουν αέρα οι "γείτονες" για να κάνουν μια τσάρκα κατά δω!

    Έλληνας σου λέει μετά ο άλλος!

    Fr.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για πρόσεξε λίγο πώς μιλάς!
      Το υστερόγραφο ήταν καθαρά χιουμοριστικό,αν δεν το κατάλαβες και όπως βλέπεις,κανείς άλλος Θεσσαλονικιός δεν παρεξηγήθηκε.
      Η ειρωνεία σου και η τσάρκα των γειτόνων δεν κατάλαβα από πού προκύπτουν.Λυπάμαι.

      Διαγραφή
    2. Ωιμέ μάνα μ' θα μας την πέσουν οι οχτροί τώρα που είπες για το γύρο στο ψωμί, ωιμέ, πάω να βγάλω τ' άρματα απ το μπαούλο, τα καρυοφίλα απ τη σερβάντα και τα βόλια απ την τεφροδόχο του παππού κι έρχομαι ζωσμένος!

      Μάλλον τα επεράσατε τέλεια! Εύγε και να σε δω νυφούλα και τι στον κόσμο!

      Διαγραφή
    3. Τρέχα όσο προλαβαίνεις!

      Νυφούλα,χμ...Όχι και τόσο δελεαστική ιδέα. :p

      Μας λείπεις!Ελπίζω να περνάς όμορφα.

      Διαγραφή
  10. όταν θέλεις να μένεις λίγο μόνη σου να του δίνεις μπύρες, να τη βγάζει όλη τη μέρα κάνοντας φςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαστε όλοι σαν τα μούτρα σου, τελειωμένε μπέκρουλα. Εμένα η εξάρτησή μου είναι ο έρωτας, και να δω πόσες ακόμα μαλακίες θα πω σε σχέση με αυτό το θέμα.

      Διαγραφή
    2. Πρόεδρε,έχει κατανόηση,ευτυχώς.Όμως αν χρειαστεί,θα έχω υπόψιν τη συμβουλή σου.

      Αγάπη,θα σου έλεγα ότι το γάμησες,αλλά είναι που δε βρίζω!

      Διαγραφή
    3. Έχεις δίκιο για άλλη μια φορά. Όσο για νυφούλα, έχεις επίσης δίκιο, γιατί εγώ λεφτά για δαχτυλίδια, πολυελαίους και τραπεζώματα σε σόγια μέχρι τα τριτοξάδερφα ντεν έκω καρντιά μου.

      Διαγραφή
    4. Και να 'θελα στεφάνι,στο δημαρχείο θα πηγαίναμε και θα καλούσαμε το πολύ δέκα άτομα. :p

      Διαγραφή
  11. Δε σχολιάζω, γιατί έχω πάρα πολλά σχόλια να κάνω, αλλά δεν μπορώ να κρατηθώ!

    Πρώτον ο Θωμάς χάρισμά σου, εγώ έχω καλύτερη και μόλις το θέμα ψόφησε κι επίσημα γιατί το παρατράβηξα, αλλά πάει στο διάολο.

    Δεύτερον το "να δω πόσες ακόμα μαλακίες θα πω σε σχέση με αυτό το θέμα." είναι δικιά μου ατάκα και ναι από εμένα την άκουσες γιατί τη λέω μόνο 800 φορές τη μέρα, με διάφορες παραλλαγές.

    Τρίτον, Θωμά, στη Θεσσαλονίκη αν ακολουθήσεις τις συμβουλές μου, θα βρεις γκόμενα σε τρεις μήνες μέγιστο. Πιστεύω μπορείς και σε 15 μέρες, άνετα.

    Τέταρτον Κατερίνα, αν ποτέ ντυθείς νυφούλα, θέλω φωτογραφίες.

    Πέμπτον όταν θα φας "σουβλάκι με γύρο" στη Θεσσαλονίκη, θα καταλάβεις πόσο άθλια τρώτε εκεί πέρα.

    Έκτον, η Ιωάννα έχει δίκιο... Είμαι ο φωτεινός παντογνώστης.

    Έβδομον, Θωμά είσαι καρακουτσομπόλης του κερατά και ευχαριστώ που όλος ο κόσμος ξέρει τώρα πως πέρασε η Μυρσίνη την προηγούμενη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτον, έτσι με παρατάς λοιπόν, ε; Ούτε μισή σκηνή ζηλοτυπίας δε θα κάνεις; Καλά, κύριος. Εγώ θα το θυμάμαι αυτό.
      Δεύτερον, δεν εφηύρες εσύ την έκφραση "πόσες μαλακίες θα πω ακόμα", ούτε κατοχύρωσες το κόπιραϊτ, άρα χέσε μας.
      Και έβδομον (τα υπόλοιπα τα προσπερνάω) δε θα έπρεπε να ξέρει, ε; Συγγνώμη, τροφαντό αγόρι, δε θα επαναληφθεί.

      Διαγραφή
    2. 1. Άτσα!Δεν μας τα 'χες πει αυτά! ;) Απ' τα μέρη σου;
      4. Γρηγόρη,πέρα απ' την πλάκα,αν ποτέ καταφέρει κάποιος να με ντύσει νυφούλα,θα βουίξουν τα παγκόσμια Μ.Μ.Ε.,οπότε θα με βλέπεις παντού. :p
      5. Όταν ανέβω Θεσσαλονίκη και φάω,θα σου πω εντυπώσεις.
      6. ...και πολύ μετριόφρων!

      Διαγραφή
    3. Μυρσινοαστειάκι έκανα... Γι' αυτό είπα ότι το θέμα ψόφησε από την κατάχρηση.

      Και όχι, Θωμά, δε θα έπρεπε.

      Διαγραφή
  12. Καίει καρδιές ο Θωμάς αλλά πάρε τον με το μαλακό γιατί θα τον ξανερίξεται στη Μπιγιονσέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες;Τι να κάνω,άμα είναι να μου τον φάει η Μπιγιονσέ...

      Διαγραφή
    2. Μπιγιονσέ; Ποια είναι αυτή; Ακουστά την έχω;

      Διαγραφή
    3. Μιλάμε για ριζική αλλαγή. :)

      Διαγραφή
    4. Ναι Μπιγιονσε ο Θωμάς σε πρόδωσε!!!Ναι δεν λέω πολύ γαμάτη τύπισσα η νύφη,αλλά δεν πρέπει να το επιτρέψεις αυτό!Τι να συννενοηθώ με τη ρώσικη μαφία;;;ΟΚ!!
      Ρε Κατερίνα το ταμείο των δικηγορίνων δίνει συντάξεις σε χήρες;Κάτι μου λέει ότι γρήγορα θα χρειαστείς μία!

      Διαγραφή
    5. Ρε Θωμάκο το φέρετρο το θες από έβενο,οξια ή βελανιδιά;

      Διαγραφή
  13. Με ποιο δικαίωμα τον πήρες από μένα
    Και ποια θυσία έχεις κάνει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ποιο δικαίωμα σε πήρε από μένα
      Και ποια θυσία έχει κάνει αυτή για σένα....

      Χαχα ΚΚρήτη εδώ

      Διαγραφή
    2. Κρήτη ώρα να επιβεβαιώσεις τη συμμαχία που κάναμε και να προστατέψουμε την δικηγορίνα μας από αυτόν τον τεντυμπόυ το Θωμά!

      Διαγραφή
    3. Τι λέει αυτός ο τραγικός κουκουές, μαμά; Εσύ δεν ενέκρινες το γάμο μας με την Κατερίνα;

      Διαγραφή
    4. Μητέρα,νόμιζα πως με θέλατε για νύφη σας...Μήπως δεχθήκατε ισχυρές πιέσεις από το Ρασκόλνικωφ;

      Διαγραφή
    5. Μα φυσικά και σε θέλει, αγάπη μου, αυτός ο λιμοκοντόρος μας τρομάζει με τις φαντασιοπληξίες του.

      Διαγραφή
    6. Αχ,το ελπίζω...Δεν είναι του χαρακτήρος μου να μπαίνω ανάμεσα στο γιο και τη μητέρα.

      Διαγραφή
    7. Ρασκολνικωφ, η Κατερίνα έχει το λόγο. Αν αγαπά το γιο μου, δε μπορώ να πάρω το μέρος σου. Αν αγαπούσε εσένα, θα έκανα τη καρδιά μου πέτρα και θα προσπαθούσα να παρηγορήσω τον γιόκα μου. Θα τον έστελνα διακοπές δυο εβδομάδες να ξεπεράσει το κορίτσι. Τώρα όμως δε μπορώ να πάω κόντρα στην αγάπη.

      Διαγραφή
    8. Κρήτη η τελική νίκη απαιτεί θυσίες!!

      Διαγραφή
    9. Ο έρωτας συνελήφθη και εκτελέστηκε!!Ο Σάουρον θα ειναι ο μόνος νικητης!ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
  14. Τραγικος Κουκουες είσαι και φαίνεσαι!
    Η Κρήτη έχει επίσημα συμμαχησει μαζί μου από τη στιγμή που πήρα το μέρος της σε διαμάχη με τον Χωστήρα,οπότε ξεχάστε τις ευχές και τους γάμους γιατί ο γάμος φινιτο!!!Κρήτη ελπίζω να έχεις μπέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ όμως είμαι γιος της, και οι μανάδες πρώτα βάζουν τους γιους τους και μετά τα κουμμούνια. Οπότε, άντε γεια.

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς Ρασκολνικωφ, απ'οσο θυμάμαι...με πρόδωσες κι εσύ. Μη με βάζεις τώρα να ψάχνω σχόλια...

      Thomas, παιδί μου εσύ. :)

      Διαγραφή
    3. Εγώ Κρήτη δε σε πρόδωσα!Ακολοθούσα ενα πολύ συγκεκριμένο σχέδιο που χρησιμοποιούσε τον δόλο με σκοπό την τελική νίκη!!!Κρήτη η συμμαχία υπάρχει!!Δεν θα υποκύψεις και εσύ στον άχρηστο τον Θωμασάουρον που επιζητεί την καταστροφή όλων!

      Διαγραφή
    4. Κι εγώ σχέδιο ακολουθώ. Εσένα θα σε δώσω αλλού. Γιατί σε συμπαθώ εξίσου.

      Διαγραφή
    5. Ρώσε,τον έχεις φάει το Θωμάκο πια!Θα φταρνίζεται συνέχεια,δεν θα μπορώ να τον κάνω καλά.

      Διαγραφή
    6. Που θα με δώκεις εμενα κρητη.........;;;

      Κατερίνα εγω προσπαθώ να σου αποκαλύψω τι μούτρο είναι ο Θωμάς!!ένας βάρβαρος που το μόνο που το αξίζει ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟ!!!

      Διαγραφή
    7. Δεν πας στον Πούτιν να δεις αν έρχομαι;

      Διαγραφή
    8. Ο Πούτιν μου πε ότι δεν έρχεσαι!Επίσης μου πε οτι δε γαμιεσαι και να πας να πνιγείς!!

      Διαγραφή
    9. Ο Βλαντιμίρ είναι φίλος μου, μου τον γνώρισε ο Χωστήρας που του έστελνε κρυφά Ρωσίδες πριν γνωρίσει τη μάνα μου, και δε θα έλεγε ποτέ κάτι τέτοιο. Άρα δεν πήγες ποτέ στον Πούτιν, άρα γαμιέσαι.

      Διαγραφή
    10. Ο Βλαντιμηρ μπορεί να είναι φιλος σου γιατί τον γνωρίσες στην Τούμπα,ο Βλαδιμηρος όμως που ειναι στο Κρεμλίνο είναι δική μου γνωριμία!Ψεύτη!

      Διαγραφή
  15. Ρασκολ, στο φάγανε το κορίτσι; Γεια σου ρε Κατερίνα με τις κατακτήσεις σου. Βρε Ρασκολ μη στεναχωριέσαι! Εσύ έχεις ακόμη την Ziggy. Να τα λέμε κι αυτά.

    φιλουρες παιδάκια μου όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ορίστε,να του δώσουμε τη Ziggy να ηρεμήσει. :) Φαγώθηκε πια!

      Φιλάκια.

      Διαγραφή
    2. Κούλα εγώ να μην πάρει τον τεντυμπου τον μηχανικό αγωνίζομαι!Για αυτήν τα κάνω όλα!!Δεν θα την αφήσω εγωωω να δυστυχήηηησειιι!
      Η Ziggy έχει χαθειι!:Ρ

      Διαγραφή
    3. Ωραία,και ποιον πρέπει να πάρω,δηλαδή,για να ευτυχήσω; :p

      Διαγραφή
    4. Δεν ξέρω κάποιον συγκεκριμένο αλλά σίγουρα πρέπει να είναι ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ!!Να προσπαθήσω να βρω το δικηγόρο λατρεμένη δικηγορίνα;:Ρ

      Διαγραφή
    5. Αν ήθελε δικηγόρο η κοπέλα αγόρι μου, θα τον έβρισκε χίλιες φορές. ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟ. Γκέγκε;

      Διαγραφή
    6. Ναι,ναι,έτσι ακριβώς! :) Να μην υπάρχει και ανταγωνισμός...

      Διαγραφή
    7. Πάρε πρώτα πτυχιο ρε και μετά λες ότι εισαι μηχανικος ρεε καημενεε!!Ούτε στη σχολή δεν έχει γραφτεί!!!καημενε!!

      Κατερινα ίσα ίσα δεν θα υπάρχει ανταγωνισμος και θα καταλάβει τι περνας!Άσε που κάποιος απο τους δυο σας μπορεί να γίνει δικαστής οπότε η δουλειά του άλλου θα είναι πιο εύκολη!Δεν κάνει αυτο το παρτάλι για σένα ωρε!!:Ρ

      Διαγραφή
    8. Αφού εσύ δεν είσαι δικηγόρος μωρή κουράδα, ΤΟΤΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΑ ΣΟΥ!

      Διαγραφή
    9. Καλά σου λέει Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ,άσε μας να κάνουμε τη ζωή μας ανενόχλητοι! :p

      Διαγραφή
    10. Μα δεν θέλω να την παντρευτώ εγώ!!Εγώ ειμαι αυτος που οφείλει να την προστατεύσει απο κάτι τεντυμπουδες σαν και του λογου σου θωμά ώστε να μη κακοπέσει και υποφέρει!!Δε σε εγκρίνουμε θωμά!!

      Κατερινα κοριτσακι μου δεν ειναι αυτος για σενα!!Θα σε δώκουμε σε κάποιον καλό!Άσε αυτον τον τεντυμπου να τον κουρέψουμε με βάση το νομο 4000 και μην μου άγχεσαι για τιποτα!!Κάτσε διάβασε και άσε τον πωλητή ερώτων σε νεαραί και αθώαι κορασίδαι σαν και εσένα!:Ρ

      Διαγραφή
    11. Διόρθωσις: ΕΣΥ δε με εγκρίνεις. Η Κατερίνα με εγκρίνει και με παραεγκρίνει. Κι άμα περίμενα την έγκρισή σου ζήτω που καήκαμε. Τράβα στην τρύπα σου κι άσε μας ήσυχους.

      Διαγραφή
    12. Πως ομιλείς έτσι ανάξιε γαμπρέ;;;;;;;Σέβας δεν έχεις;;;Ρε και να παντρευτειτε εγω θα σας χωρισωω ρεεε!!Θα γίνω ένας θανάσιμος πεθερος!!!!Θα σε κάνω τη ζωή δύσκολη τεντυμπου!!:Ρ

      Διαγραφή
    13. Πρώτον,δε σκοπεύουμε να παντρευτούμε και δεύτερον,"πεθερός";Είσαι πατέρας μου και δεν το ξέρω,Νικολιώ;

      Διαγραφή
    14. Ορίστε μας. Πεθερό δεν είχαμε, πεθερό αποκτήσαμε.

      Διαγραφή
  16. Πρώτον δεν έχει σημασία αν θα παντρευτείτε ή οχι!Ο τύπος είναι ενας τεντυμπους,ενας προικοθήρας και τίποτα παραπάνω και δεύτερον δεν ειμαι ο πατέρας σου αλλά ενας θείος σου που δεν ανέχεται η ανιψιά του να πέσει στα χέρια του κάθε νεαρου βιαστή!

    Θωμά πήγαινε στα Σκόπια να δεις αν έχουν φραπέδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Με ποιον,Κρήτη μου;Με το Ρασκόλνικωφ-πεθερό-θείο μου; :p

      Διαγραφή
    2. Αυτός γκομενικώς το ξεκίνησε και σε λίγο θα μας βγει και μπαρμπα...Θωμάς.
      Α, όχι ο Θωμάς είναι το παιδί μου.

      Διαγραφή
    3. Αυτό βλέπω κι εγώ...Μπαρμπα-Ρασκόλνικωφ.

      Διαγραφή
  18. Πωπω εντάξει ότι καλύτεροο!! χαίρομαι τόσο που ήρθα από εδώ..!!
    ahahahhahaahah "Μις Βάθος 50 εκατοστά" έχω λιώσει να γελάωωω!
    Και λίγα λόγια για το ψωμάκι μερικοί απλά δεν μπορούν την πίτα με όλη αυτήν την λαδίλαααα!!! (αν και χορτοφάγος έχω χρέος να υποστηρίξω όλους τους υπόλοιπους συμπατριώτες μου Θεσσαλονικείς!!! )
    Φιλιαααααά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τελευταίο που θα έκανα εκείνη την ώρα ήταν να γελάσω.
      Μπορείς απλώς να ζητήσεις να στην κάνουν στα κάρβουνα.Ούτε λαδίλα,ούτε λίπη,ούτε τίποτα.

      Φιλιά κι από 'μένα.Καλώς ήλθες! :)

      Διαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!