Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Γυναίκες...

Τρίτη, 16 Ιουλίου 2013

Γυναίκες...

Δεν κάνω πρόλογο,βαριέμαι.Τα 'χουμε πει αυτά.Παρόμοια ανάρτηση έκανα και για τους άνδρες πριν καιρό,οπότε ήρθε η σειρά μας,κορίτσια.

Μαλλιά.

Μακριά,καθαρά,λαμπερά,απαλά,που μυρίζουν όμορφα και κυρίως: να μπορεί ο κοσμάκης να περάσει τα δάχτυλά του από μέσα χωρίς να μπλεχτούν για κάνα μισάωρο.Ή ένας κότσος/αλογοουρά,που αφήνει τον λαιμό ακάλυπτο.Υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες ο δικός σου να μην προσέξει καν ότι άλλαξες χτένισμα ή ότι το "άνοιξες" ένα τόνο,αλλά το σύνολο θα το θυμάται,είτε θετικά είτε αρνητικά.Επίσης,τα κοντά μαλλιά (καρέ/αγορίστικο) ταιριάζουν σε γυναίκες με λεπτά χαρακτηριστικά και βέβαια,ένα τέτοιο κούρεμα προϋποθέτει και το ανάλογο,ιδιαίτερο στιλ,ώστε να το υποστηρίξεις και να δείχνεις πραγματικά σέξι.

Μακιγιάζ.

Φυσικό.Δεν είμαι της άποψης να μη βάφεσαι ποτέ και καθόλου,αλλά βάψιμο από βάψιμο έχει διαφορά.Άλλο να καλύψεις καμιά κοκκινίλα ή κάνα σπυράκι κι άλλο το μακιγιάζ "μάσκα".Γνωρίζω ότι είναι καθαρά θέμα αυτοπεποίθησης,όμως ας μην είμαστε υπερβολικές.Και ναι,το πλήρες μακιγιάζ στην παραλία ή στο σχολείο (foundation,πούδρα,concealer,primer κ.λπ.) είναι υπερβολή.Βασικός κανόνας: επίλεξε κάθε φορά να τονίσεις ένα σημείο του προσώπου σου.Αν,για παράδειγμα,κάνεις smoky eyes,δεν θα βάλεις έντονο κραγιόν και αντιστρόφως.

Χείλη.

Ενυδατωμένα και κόκκινα.Κυρίως το πρώτο.

Άρωμα.

Πολύ θετικό μία γυναίκα να μυρίζει όμορφα,όπως και να έχει απαλό δέρμα.

Ντύσιμο.

Παρατηρήστε καλά τον εαυτό σας στον καθρέφτη,δείτε τα δυνατά σας σημεία και φορέστε ρούχα που τα τονίζουν και σας κολακεύουν.Επίσης,μην ξεχνάτε ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο σικ απ' το απλό.

Καθαρά και περιποιημένα άκρα.

Αυτό δε σημαίνει ότι θα πουλήσεις το νεφρό σου για να είσαι σε θέση να πληρώνεις την αισθητικό κάθε μήνα,ούτε ότι πρέπει να τα 'χεις βαμμένα συνεχώς.Αυτό σημαίνει ότι προσέχεις τα νύχια σου,τα κόβεις και τα λιμάρεις ίσια και γενικότερα τα φροντίζεις.Τα ωραία νύχια είναι ένδειξη καθαριότητας.

Αυτοπεποίθηση.

Ίσως ένα απ' τα πιο ελκυστικά χαρακτηριστικά κάποιας.Προσοχή: αυτοπεποίθηση δεν είναι το μπλαζέ υφάκι,εκατό καρδιναλίων "Χάρη σου κάνω που σου μιλάω,σκουλήκι της λάσπης!" ή η πεποίθηση ότι αν του κάτσεις,πρέπει να σου στήσει άγαλμα και να ευχαριστήσει την Μεγαλόχαρη.Για την ακρίβεια,η συγκεκριμένη στάση οδεύει επικίνδυνα προς τη μεριά του κόμπλεξ.Αυτοπεποίθηση σημαίνει ότι τα 'χεις βρει με τον εαυτό σου,δεν τον συγκρίνεις με καμία άλλη,ξέρεις και πού πατάς και τι ζητάς και δε ρίχνεις τα στάνταρ σου από φόβο μήπως δε γίνεις αρεστή σε όλους.Και πιστέψτε με,η αυτοπεποίθηση σας γλιτώνει από πολλές δυσάρεστες καταστάσεις,όπως,λόγου χάρη,απ' την επιλογή λάθος συντρόφων.

Θάψιμο,σκηνές και τα ρέστα.

  Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πρέπει σώνει και ντε να βγάλει η μία το μάτι της άλλης ή να επικεντρώνεται μονάχα στ' αρνητικά,για ν' αποδείξει πόσο τρίμπαζο είναι και "Γιατί την κοιτάτε,ρε μαλάκες,σιγά την κουκλάρα ασούμε!".Γιατί τόσος ανταγωνισμός;Οι άντρες δεν είναι έτσι μεταξύ τους,ρε παιδιά.Ή εγώ τουλάχιστον δεν έχω παρατηρήσει αντίστοιχες συμπεριφορές...Επίσης,ποτέ δεν κατάλαβα γιατί να χαλαστώ και να του κάνω σκηνή ζηλοτυπίας,επειδή (υποψιάστηκα ότι) κοίταξε ένα ζευγάρι βυζιά στην παραλία ή επειδή μου είπε ότι η τάδε διάσημη είναι ωραία.Αν είναι όντως ωραία,γιατί να μην το παραδεχτώ;Το ωραίο υπάρχει για να το θαυμάζουμε,όχι για να το φθονούμε.Επιπλέον,πέρα απ' το προσωπικό γούστο,που σαφώς είναι σεβαστό και υποκειμενικό,υπάρχει κι ο παράγοντας "αντικειμενικότητα".Εμένα,για παράδειγμα,δεν μ' αρέσει ο Pitt.Τι σημαίνει αυτό;Ότι δε βλέπεται;Έχει μια αντικειμενική ομορφιά που δεν μπορώ ν' αμφισβητήσω.Θα σας πω κάτι και πάρτε το όπως θέλετε: ας τη βρίσκει με όποια διάσημη γουστάρει!Στο τέλος της ημέρας,σημασία έχει σε ποια επιστρέφει.
  Το άλλο κορυφαίο: να του πιάσω τη μίρλα,γιατί η πρώην του ήταν ξανθιά,ενώ εγώ είμαι μελαχρινή.Συνεπώς λοιπόν,με την ίδια λογική,από τη στιγμή που κατά βάση μ' αρέσουν οι καστανόξανθοι,πρέπει να σερβίρω χυλόπιτες σ' όλους τους υπόλοιπους,ακόμα κι αν ταιριάζουμε.Ή να τους λέω: "Πέρασέ το μία ξανθό σαντρέ και ξαναέλα!".
  Τέλος πάντων,αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν πρόκειται να υποβάλω τον εαυτό μου στην ψυχοφθόρα διαδικασία της σύγκρισης,ούτε θα νιώσω ανασφάλεια επειδή έμαθα ότι βγήκε με τους κολλητούς του κι έπεσε το μάτι του στον κώλο της σερβιτόρας και ν' αναρωτηθώ μήπως δεν του αρέσει ο δικός μου.Ωστόσο,θα μ' ενοχλούσε αφάνταστα να βγει μαζί μου και ν' αντιληφθώ ότι κοιτάει άλλες.Το θεωρώ προσβλητικό και όχι,δεν θα το άφηνα να περάσει έτσι.Στην τελική,ρε φίλος,άμα βγήκες για να μπανίσεις γκομενάκια,εμένα τι με θέλεις μαζί;Να σου κρατάω το φανάρι;Όπως εγώ δεν πρόκειται να δώσω δικαιώματα ποτέ και σε κανέναν,το ίδιο απαιτώ να κάνει κι ο άλλος.Διαφορετικά,αν είναι πάνω απ' τις δυνάμεις του να φερθεί σαν κύριος,δεν θα με πειράξει ιδιαίτερα,η Αθήνα έχει πολλούς γκόμενους.

69 σχόλια:

  1. Κάπου εκεί που άρχισες να αραδιάζεις τα εκατό διαφορετικά είδη του makeup σε έχασα. Αλλά έχεις δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έβαζα links για εικόνες,αλλά ούτε πάλι θα καταλαβαίνατε,οπότε... :p

      Χαίρομαι που συμφωνούμε.

      Διαγραφή
  2. Εγώ πάλι, λέω ότι με τόσους κώλους εκεί έξω, κάπου θα πέσει το μάτι μου, δεν είναι εσκεμμένο, ούτε άξιο σημασίας!

    Όσον αφορά το "σιγά την όμορφη", το χειρότερο είναι ότι τα "σερνικά" συμφωνούν και μαζί με την εκάστοτε θάφτρα (ποιητική αδεία) μπροστά της, για να μην την κακοκαρδίσουν, και το παίρνει πάνω της.

    Και πάντα λατρεύουμε τις κοπέλες που πάνε βαμμένες στην παραλία, γιατί τις μπουγελώνουμε, τις τσαντίζουμε και γίνονται χάλια!

    Αυτό με τα νύχια, μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση, γιατί, παρ' ότι κι εγώ έχω κόλλημα με τα δικά μου (με το παραμικρό ίχνος βρωμιάς τα κόβω σε μήκος σαν να μην υπάρχουν), ταυτόχρονα δεν παρατηρώ ποτέ τα νύχια άλλων ανθρώπων. Μπορεί να παίζω με τα χέρια του άλλου για κανένα τέταρτο, και να μην παρατηρήσω καν τα νύχια του. Παράξενο.

    Τέλος, μου αρέσουν πολύ τα κόκκινα χείλη, αν και δυστυχώς αφήνουν σημάδια στο μάγουλο, πχ όταν μπαίνω στον ηλεκτρικό και αποχαιρετώ μια φίλη μου. Και μετά πρέπει να με καθαρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό λέω κι εγώ.

      Μην είσαι κακός με τα βαμμένα κοριτσάκια,βρε.

      Εγώ τα παρατηρώ εκείνη την ώρα και συγκρατώ αν είναι καθαρά ή όχι.

      Χεχε,πονηρούλη.Τι να έκανε κι η φίλη;Να σ' άφηνε να μπεις στον ηλεκτρικό πασαλειμμένος;Ντροπής πράγματα.

      Διαγραφή
    2. Όχι βέβαια, καλά έκανε και με καθάρισε. Απλά λέω, ρε παιδί μου, ότι μπορεί να υπάρχουν ατυχήματα.

      Διαγραφή
    3. Σαφώς!Ρητορικές ήταν οι ερωτήσεις.

      Διαγραφή
  3. μια χρά ττα είπες.....να κοίτα τι παθαίνω άμα διαβάζω οτι σύντροφος κοιτάζει ξένα οπίσθια ...ουγκ...γίνομαι γυναίκα των σπηλαίων με ενα ρόπαλο στο χέρι και "θέλω σπάσω κεφάλι συντρόφου"...ουγκ....melissalli
    μεγάλο πράγμα η αυτοπεποίθηση αλλά όπως και να το κάνεις , άμα παίξει το μάτι του συντρόφου, πάει η αυτοπεποίθηση...έρχεται η παράνοια...και φοβού τους παρανοϊκούς αχαχαχαχ
    γι'αυτό κι εγώ φροντίζω όλα αυτά που προ-ανέφερες...προσέχω για να έχω...!!!
    όσο για τα μαλλιά, το κοντό μαλλί ωραίο είναι αλλά το μακρύ έχει άλλη χάρη και την ανάλογη θηλυκότητα χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια

    καλημέρα...ουγκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω,δεν μου 'χει τύχει ως τώρα να πεταρίζει το ματάκι του μπροστά μου.Εκτός πια αν το 'χουν αναγάγει σε επιστήμη και δεν το πήρα πρέφα!Στις αρχές,τους περνάω από κόσκινο,πάντως,για να ξέρω με τι έχω να κάνω.Γενικότερα μιλώντας.

      Έχει περάσει πολλές φάσεις το μαλλί μου,αλλά το μακρύ δεν το αλλάζω με τίποτα. ♡

      Καλησπέρα και δεν θέλω πεσμένο ηθικό,ε!

      Διαγραφή
    2. α το πεσμένο μου ηθικό, το άφησα δωράκι στον πρώην...αχαχαχχαχ
      και του δικού μου το μάτι δεν παίζει, αλλά εγώ δεν τον πέρασα απο κόσκινο...ήμουν τυχερή...!!! ;)
      φιλιά

      Διαγραφή
    3. Και πολύ καλά έκανες.Το πεσμένο ηθικό και όσοι το προκάλεσαν πρέπει να μένουν πίσω.
      Πράγματι,η τύχη μας ευνοεί και χρειάζεται,ιδίως σε τέτοια θέματα.
      Φιλάκια. :)

      Διαγραφή
  4. θα συμφωνήσω σε όλα!
    ειδικά στο τελευταίο με τη μίρλα! και ποτέ μα ποτέ δεν τον ρωτάμε πως ήταν και τι έκανε με την πρώην! απαξιούμε εντελώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα εννοείται!Για να είναι αυτή πρώην κι εσύ νυν,κάποιος λόγος υπάρχει.

      Διαγραφή
  5. Συμφωνώ, ειδικά στο κομμάτι με τα σκηνικά. Οι γκομενίτσες που τα κάνουν αυτά είναι τέρμα ανασφαλείς και κομπλεξικές. Αγόρι μου έχει πει για μια κοπέλα που του έκανε τέθοιο σκηνικό και εκείνος συγκρατήθηκε για να μην την χαστουκίσει. Και στο κάτω κάτω τα αρσενικά έχουν μια τάση να κοιτάνε κώλους και βυζιά. Έναν κώλο θαύμασε ο άλλος, δεν έστησε στα τέσσερα τη σερβιτόρα.
    Γενικά, η δύναμη της γυναικείας ανασφάλειας είναι μεγάλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά,ας ηρεμήσει κι ο άλλος ο βαρύμαγκας,έτοιμος να μοιράσει πόνο!
      Δεν έχει σημασία το φύλο.Όταν περάσει κάποιος ωραίος ή κάποιος με ωραίο σώμα στην παραλία,κι εγώ θα τον κοιτάξω κι εσύ και όλες μας.Αυτό δε σημαίνει ούτε ότι δεν είμαστε ευτυχισμένες στη σχέση μας,ούτε ότι ο άλλος είναι καλύτερος απ' τον δικό μας.Τυχαίνει,ρε παιδί μου,δεν το κάνεις σκόπιμα.

      Διαγραφή
  6. Τα κοντα μαλλιά σε γυναικα κάτω των 35 είναι fail!!Πιο fail και από ένα Πασπιτη με μπλουζα V σε μετταλαδικο!

    Εκεί με το μακιγιαζ σε καταλαβααα!!Να αυτο το βαρυ που λες είναι το μακιγιάζ οικοδομος ή Τζουλια Αλεξανδράτου!:P

    Τέλος για το τελευταίο δεν μπορούμε να μη κοιτάμε,είμεθα προγραμματισμενοι να κοιτάμε,απλά όταν ειμαστε με την τύπισσα προσέχουμε να μη μας καταλάβει!:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή μπορεί να μην έχεις δει ακόμα κάποια που να το υποστηρίζει.

      Τζούλια Αλεξανδράτου;Βάφεται έντονα η Τζούλια,ε;

      Εσύ,μπάρμπα,κανόνισε!Αν δε συμπαθήσεις πραγματικά τον Θωμά,θα βρω αυτή την τύπισσα και θα της πω ότι κοιτάς ξένα κωλαράκια.Έτσι,για να σου κάνω χαλάστρα. :p

      Διαγραφή
    2. Μπαα!Το θεωρώ αντιαισθητικό!Τα μαλλιά είναι ομορφια ρεεε!:Ρ

      Ε δε βάφεται;;Ή μήπως έιναι από τις πλαστικές που γυαλίζει!!:/
      Δεν ξερω ρε κατερινα,παραδινομαι!

      Πρώτον αυτό θα ήτο κακία ανιψουδα!!!Δεύτερον σε προκαλώ να την βρεις και τρίτον εγώ τον συμπαθώ το Θωμά,απλα στο βαααααααααααθος!!Σ' ΑΥΤΟΝ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΜΕ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΜΕ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙΙΙ!!ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΚΝΙΤΗ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΕΙ!!!
      Είπαμε όμως για το θείο τιποτις,για τον γκόμενο τα πάντα!!Αχαριστη!1Εγω σε μεγάλωσα και εσύ μου φέρεσαι έτσι!!:Ρ

      Διαγραφή
    3. Δεν ξέρω,δεν μ' έχει απασχολήσει ποτέ η περίπτωση της Τζούλια.

      Είμαι αχάριστη και άκαρδη,το παραδέχομαι.Μην ταράζεσαι,όμως,γέρος άνθρωπος.

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Διακρίνω μια αγανάκτηση,δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου.

      Διαγραφή
  8. Εγώ δεν ξέρω από αυτά! Δεν είμαι του μακιγιάζ (τονίζω ελαφρώς το μάτι. Και τα δύο.), δεν αντέχω κραγιόν στα χείλη πάνω από τρία κλάσματα του δευτερολέπτου. Άκρα περιποιημένα, αλλά ποτέ χρωματιστά (μόνο διάφανα βερνίκια). Ρούχα σε φαρδιές γραμμές, σε φιλικά για το σώμα υφάσματα. Ελαφρύ άρωμα (white musk από το body shop) το ίδιο πάαααααρα πολλά χρόνια.
    Έχω πολύ κοντά μαλλιά εδώ και πάαααααρα πολλά χρόνια (βλέπε άβαταρ) και δεν τα βάφω διότι μου ταιριάζει πάρα πολύ το ασπρόμαυρο!
    Δεν έχω κάνει ποτέ ζήλια στον κ. Μήτσο, διότι είναι μαζί μου από επιλογή του, άρα δεν υπάρχει λόγος να ζηλεύω.
    Τι άλλο;
    Α ναι... Δεν πάω την μίρλα με τίποτα και για κανέναν λόγο!

    Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε χρειάζεται να είναι βαμμένα τα νύχια για να θεωρούνται φτιαγμένα.Εγώ των χεριών σπάνια τα βάφω,γιατί χαλάνε εύκολα.Συνήθως βάζω ένα διάφανο μανό,για να μη σπάνε,επειδή είναι μακριά.
      Έχω ακούσει ότι τα αρώματα του Body Shop μυρίζουν τέλεια.Διαρκούν,όμως;
      Χμ...Αν μ' αρέσει πολύ ο άλλος,θα ζηλέψω τόοοσο δα,αλλά ποτέ δεν θα κάνω σκηνή και υστερίες,γιατί μετά από λίγο μου περνάει.Όπως και η γκρίνια.

      Πολλά φιλιά,αγαπημένη μου Αθηνά! :)

      Διαγραφή
  9. Το κοντό μαλλί στη γυναίκα είναι χάλια. Όλες οι χοντρές κι οι κακασχημες τα κόβουν κοντά από ανασφάλεια. Έλεγε ένας ψυχολογος αντί να κάνουν δίαιτα κόβουν τα μαλλιά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω συναντήσει καμία ωραία με κοντά μαλλιά. Εξαίρεση οι μεγάλες γυναίκες που τα κόβουν για ευκολία.

      Διαγραφή
    2. Μην εμπιστεύεσαι πολύ ό,τι λένε οι ψυχολόγοι που βγαίνουν στην τηλεόραση - ειδικά εκείνοι που εμφανίζονται σε εκπομπές τύπου Στεφανίδου. Θα ακούσεις πολλές βλακείες. Ψυχολόγος είμαι και ξέρω τι σου γράφω. Καλημέρα.

      Διαγραφή
    3. Εγώ πάντως έχω δει γυναίκες/κοπελίτσες με κοντά μαλλιά,που δεν ήταν ούτε μπαζόλες,ούτε χοντρές.Τώρα,αν υπάρχουν κι αυτές που αντί να κόψουν την μασαμπούκα,κόβουν το μαλλί,δεν ξέρω,επιφυλάσσομαι.
      Απ' αυτό το σχόλιο κατάλαβα ότι η Κρήτη μας έχει μακριά μαλλάκια. :)

      Διαγραφή
    4. Ναι, αστα τα μαλλάκια μου...ανακαταμένα...χαχαχα

      Διαγραφή
    5. Α,όχι ανακατεμένα,τα είπαμε αυτά.

      Διαγραφή
    6. Αυτο που λένε οι ψυχολόγοι για τα μαλλιά, υφίσταται πιστεύω. Ο,τι πχ όταν θες να κάνεις μια μεγάλη αλλαγή στη ζωή σου, κόβεις μαλλιά.
      Γενικά οχι, δεν τους πιστεύω. Πολλοί είναι κομπογιαννίτες. Τελειώνουν ΦΠΨ ή μια ιδιωτική σχολή και θέλουν να λέγονται ψυχολόγοι. (ΕΚτός θέματος)

      Διαγραφή
    7. Περισσότερο κομπλεξικούς θα τους χαρακτήριζα κι αλίμονο σ' αυτούς που τους εμπιστεύονται.
      Ναι,αυτό για την αλλαγή έχει μία βάση.Με το άλλο για τη δίαιτα είμαι λιγάκι επιφυλακτική.

      Διαγραφή
    8. Το επιμελώς ατημέλητο μαλλί είναι όλα τα λεφτά.

      Διαγραφή
    9. Εννοείται.Μόνο που μερικές το μπερδεύουν με το αχτένιστο.

      Διαγραφή
    10. όποια κόβει το μαλλί της κοντό, όποτε το κάνει, πρέπει να της σπάνε ένα νύχι... δε θα ξαναδεις ποτέ κοντό γυναικείο μαλλί!

      Διαγραφή
    11. ΠΕΣΤΑ ΡΕ ΚΡΗΤΗ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ!!!ΑΚΟΥΣ ΚΟΜΙΣΣΣΑΑΑΑΑ;;:P

      Διαγραφή
    12. Οι απόψεις διίστανται.

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα (ώρα που βρήκα κι εγώ να σχολιάσω). :-)
    Η σημερινή ανάρτηση θα μπορούσε κάλλιστα να είναι βγαλμένη από γυναικείο περιοδικό και εσύ, η fashion/makeup editor. ;-)
    Συμφωνώ σε όσα γράφεις για την εμφάνιση και τη συμπεριφορά των γυναικών. Και χαίρομαι που διακρίνω τόσο κλασικό (καλό) γούστο σε μια νέα κοπέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και καλώς ήρθες! :)
      Χαχαχα.Αν κι εγώ δικηγόρος θα γίνω,φροντίζω να ενημερώνομαι σχετικά.
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ.

      Διαγραφή
  11. Τα περί εμφάνισης/περιποίησης, τα επικροτώ και τα προσυπογράφω (ως πτηνό φασιονίστα). Στο θέμα συμπεριφορά όμως, όχι απλώς επικροτώ: Ν'ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ! Προς τι τόσο μίσος και αλληλοσπαραγμός στο γυναικείο φύλο; Τι κακό είναι αυτό! Λίγη ψυχραιμία θέλει το πράμα και ειλικρινή διάθεση συμβιβασμού. Αυτά τα δύο είναι που λείπουν από πολλές γυναίκες και τις οδηγεί σε μπερδέματα και σκοτούρες άνευ λόγου και αιτίας!

    Τα φιλιά μου και τις αγάπες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω,ειλικρινά.Ίσως πολλές γυναίκες δίνουν μεγάλη σημασία σε πράγματα που δεν θα έπρεπε.Γενικότερα είμαι της άποψης αντί να ζηλεύεις και να θες να βγάλεις το μάτι του άλλου,να προσπαθείς να γίνεσαι εσύ ο ίδιος καλύτερος.

      Πολλά φιλάκια,πουλάκι μου. :)

      Διαγραφή
  12. Πολύ φοβάμαι ότι εάν κάποιος βάλει το χερι του στα μαλλιά μου θα μπορέσει να το πάρει πίσω σε κανένα οχτάωρο.

    Κατά τα άλλα συμφωνούμε σε όλα...Και όπως έλεγε και ένα ποιηματάκι που λέγαμε στο δημοτικό:

    Παντού υπάρχει νόμος,
    στα μάτια όχι όμως.
    Γι' αυτό και εγώ κοιτάζω
    κανέναν δε πειράζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ φοβάμαι ότι εάν κάποιος βάλει το χέρι του στα μαλλιά μου (και τα ανακατέψει/χαλάσει εννοείται),θα το πάρει πίσω τεμαχισμένο σε μικρά κομματάκια.

      Σοφός ο ποιητής,εμείς δεν τον τιμήσαμε στο Δημοτικό.

      Διαγραφή
  13. Η γυναίκα του "ακάλυπτου" είσαι;Η τελευταία παράγραφος μαζί με το "η Αθήνα έχει πολλούς γκόμενους" σε φέρνει στη λίστα με τις "εκλεκτές" .

    Η καθαριότητα σε μια γυναίκα είναι πολύ πιο σημαντική και απο την ομορφιά .Μόνο και μόνο ότι το όργανο αναπαραγωγής σας είναι εσωτερικό απο κει καταλαβαίνεις την σημαντικότητα της υγιεινής..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα.Όχι,κανενός η γυναίκα δεν είμαι.

      Συμφωνώ και χαίρομαι που τ' ακούω κι από άντρα.Δυστυχώς η μπίχλα δεν κρύβεται ούτε με αρώματα,ούτε με τίποτα.

      Διαγραφή
    2. Είναι μερικές γκόμενες όμως, που δεν ξέρουν να βάφονται και είναι λες και έχασαν στον paint ball.

      Είπα και τον καημό μου.


      Διαγραφή
    3. Είναι και μερικοί γκόμενοι,όμως,που πάνε να το παίξουν fashion icons,ενώ δεν ξέρουν να ντύνονται,και καταλήγουν σαν την παλέτα της Βίβεχρωμ.

      Τον είπα κι εγώ.

      Διαγραφή
    4. χαχαχα Κατερινιώ είσαι υπέροχη!

      Διαγραφή
  14. Mικρή μου είσαι η προσωποποίηση του μέτρου και της αρμονίας!
    Αν αυτό που σου λέω το συνειδοποιήσεις σε βάθος και καταφέρεις να το επεκτείνεις και στην υπόλοιπη ζωή σου μια ζωή θα είσαι ευτυχισμένη όπως και όσοι είναι γύρω σου!
    Φιλάκια πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά τόσο όμορφα αυτά τα λόγια που δεν μπορώ παρά να σου πω ένα τεράααστιο ευχαριστώ.Κι ότι συγκινήθηκα λίγο.

      Πολλά φιλιά,Λιακάδα μου. :)

      Διαγραφή
  15. Μαλλια κοντα μακρια δεν με νοιαζει αρκει να τα υποστηριζει και να μην ειναι λαδωμενα.Μακιγιαζ φυσικο οσο γινεται και οχι σαν τον τζοκερ του μπατμαν.Τα νυχια τα παρατηρω αλλα κυριως με νοιαζει ναναι καθαρα και περιποιημενα.Στο ντυσιμο τι να πω αυτο που παρατηρω ειναι αυτο που με κανει να φανταζομαι και οχι να τα πεταει ολα εξω!Το σημαντικοτερο ομως οπλο που θεωρω εγω για μια γυναικα ειναι η αυτοπεποιθηση!Οταν μια γυναικα ξερει ποια ειναι φαινεται στον τροπο που περπαταει,καθεται κλπ και σιγουρα δεν περναει απαρατηρητη!Αυτα απο εναν ταπεινο γατο που εχει βρει ολα τα παραπανω σε ενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλά τα λες,ταπεινέ Γάτε.Δεν είχα αμφιβολία ότι το Μελάκι μας τα συνδυάζει όλα αυτά. :)

      Διαγραφή
  16. Μπορώ να μιλάω με τις ώρες για τα μαλλιά, το μακιγιάζ, τα νύχια, τα ρούχα, κλπ. Με τις ώρες.

    (:P)

    Απλά πέρασα να πω ένα γειά. Ξηγιέσαι ωραία αγαπητή Κ. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη.

      Και πολύ καλά έκανες.Ευχαριστώ πολύ,αγαπητέ Κούνελε. :) Γεια κι από 'μένα,λοιπόν,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  17. Μιλάς πολύ σωστά.

    Να υποβάλλω τα σέβη μου για την παράγραφο με τον Brad Pitt. Το να αναγνωρίζεις ότι κάποιος είναι όμορφος, αλλά να ομολογείς ότι δεν σου αρέσει, δεν είναι τόσο απλή υπόθεση. Συνήθως ο περισσότερος κόσμος βγάζει κόμπλεξ σε τέτοιες καταστάσεις.

    Για να προκύψει ένα όμορφο αποτέλεσμα, χρειάζεται μέτρο -κι όχι υπερβολές. Αρκετές γυναίκες δεν το καταλαβαίνουν αυτό. Ειδικά το χειμώνα που οι συνδυασμοί είναι πιο πολύπλοκοι από το καλοκαίρι.

    Τέλος, δεν αντέχω τους άντρες που, ενώ θέλουν η γυναίκα να είναι περιποιημένη, τις κράζουν όταν πάνε για μάνι-πέντι ή όταν φτιάχνουν τα μαλλιά τους στο κομμωτήριο. Άσε που δεν καταλάβαίνω πως γίνεται να θες την γυναίκα περιποιημένη τη στιγμή που εσύ δεν κόβεις ούτε τα νύχια σου. Θα μας τρελάνουν ορισμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ. :)

      Το να έχει κανείς καλό γούστο δεν είναι τόσο εύκολη υπόθεση.Καλλιεργείται σταδιακά απ' το περιβάλλον σου.Αν ξυπνήσεις μια μέρα κι αρχίσεις τους πειραματισμούς με πολλά διαφορετικά χρώματα,υφάσματα και αξεσουάρ,χωρίς να έχεις ιδέα,θα γελάει ο κόσμος.

      Όσο για το τελευταίο,είσαι μες στο μυαλό μου.Το σκεφτόμουν αφότου έκλεισα την ανάρτηση.Καλό είναι να προσδοκούμε πράγματα απ' το/τη σύντροφό μας,αλλά ακόμα καλύτερο είναι να κοιτάμε και λίγο τα μούτρα μας.Τα μεταξωτά βρακιά...

      Διαγραφή
  18. Επιμένω στο νύχι. Αν Καλοκαίρι πράμα, δεν είναι περιποιημένο και όμορφο, καλύτερα μη μου μιλήσεις, γιατί όλη την ώρα θα καρφώσω με αηδία το βλέμμα μου εκεί σα να σου λέω έμμεσα: Σου κάνω δώρο πεντικιούρ.

    Και αφορά το σχόλιο και γυναίκες και άντρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το χειμώνα βλέπεις ανεκδιήγητα νύχια χεριών,αλλά ναι,το καλοκαίρι είναι θάνατος.

      Εννοείται πως δε βγάζουμε τους άντρες έξω απ' αυτό.

      Διαγραφή
  19. Συμφωνώ με τα πάντα, ειδικά στην τελευταία ενότητα λες μεγάλες αλήθειες. Το κεφάλαιο ντύσιμο ήθελε λίγο επέκταση, καθώς πιστεύω είναι αρκετά σημαντικό για εμάς τους άντρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ,τι είδους επέκταση;Το post είναι γραμμένο με βάση το δικό μου γούστο/άποψη.Ως άντρες,σαφώς μπορείτε να προσθέσετε ή ν΄ αφαιρέσετε οτιδήποτε. :)

      Διαγραφή
  20. καλημερα!!! θενκς για το κομεντ σου, η αληθεια ειναι οτι οντως το παρατησα λιγακι αλλα νταξει δεν αγχονωμαι! ρωμη ειναι αυτη! :D (σορυ,να ενα καλο της νομικης, μπορειςν α πας ερασμους οπου γουσταρεις!) συμφωνω απολυτα με το ποστ σου, (ιδιαιτερως στο κομματι του μακιγιαζ και του θαψιματος!)
    και επισης κατεληξες ωραιοτατα! Υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιες!
    ελπιζω να λιαζεις τη κορμαρα σου σε καποιο τρελο παραλιονι και να περνας τελεια!
    φιλουμπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεμάτο πορτοκαλιές είναι βασικά.
      Κάτι κάνω.Κι εσύ να περνάς υπέροχα,Μαριαννάκι μου. :) Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  21. Καλως σε βρηκα! Εντυπωσιαστηκα απο το παρατσουκλι σου, γιατι λατρευω την Κρητη! Ασχετο;
    Πολυ γελασα με το ποστ! Μα πολυ ομως, μπραβο! Χιουμορ και αυτοσαρκασμος πολυ δυνατος συνδυασμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες.Χαχαχα,άσχετο ή σχετικό,ήταν ωραίος ο συνειρμός.
      Ευχαριστώ πολύ. :)

      Διαγραφή
  22. Είσαι ''δικιά'' μου , σε νιώθω ειδικά στο τελευταίο που είπες ότι όταν βγαίνουμε με τα αγόρια μας να μην μπανίζουν μπροστά μας εξάλλου δεν βγαίνουμε μαζί τους για να κρατάμε το φανάρι (που λες και συ). Το θάψιμο ούτε εγώ μπορώ να το καταλάβω , μόνο στις γυναίκες το έχω παρατηρήσει γι'αυτό τόσα χρόνια κάνω καλύτερη παρέα με τα αγόρια διότι καταλαβαινόμαστε, δεν παρεξηγούν και μιλάς ελεύθερα. Καλές και οι φίλες αλλά αν δεν καταλαβαίνουν την λέξη ''χαβαλέ'', ''φτυαρίζουν'' , φτιάχνουν σενάρια για κάτι που απλά λες καλύτερα η αγορίστικη παρέα. Αν και να μην τα παραλέω υπάρχουν και κορίτσια που ταιριάζουμε ως παρέα. Η αυτοπεποίθηση είναι μεγάλη συζήτηση και το φαινόμενο ''μακιγιάζ-face makeover'' πρωί-παραλία-σχολείο-δουλειά πρέπει να σταματήσει http://cooking-wishes.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα υπάρχουν κοπέλες με τις οποίες ταιριάζεις,αλλά πρέπει να ψάξεις πολύ καλά.
      Όπως προείπα,δεν είμαι κατά του μακιγιάζ.Κι εγώ βάφομαι άλλωστε.Καθετί με μέτρο,όμως,όχι υπερβολές.

      Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο. :)

      Διαγραφή
  23. Το να ντυθεί,να βαφτεί και να σενιαριστεί μια γυναίκα είναι κάτι το οποίο επικροτώ!Είναι ωραίο να έχεις μπροστά σου μια αιθέρια ύπαρξη που είναι περιποιημενη αλλά με μέτρο μην έρθει παπαγάλος σαν κάτι που βλέπω στο δρόμο και παθαίνω 3 εγκεφαλικό!

    Το να βλέπουμε είανι απόλυτα φυσιολογικό και στην φύση μας αρκεί αν μην μας πάρει χαμπάρι αυτη που κάθεται απέναντι μας!:Ρ:Ρ

    Για τι θέμα αυτοπεποίθηση δεν θα μιλήσω γιατί εγώ σαν άτομο δεν έχω άρα δεν μπορώ να κρίνω!

    Φιλιά Κατερινάκι:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρκούλη,θα εστιάσω στο τελευταίο που είπες: κακώς που δεν έχεις αυτοπεποίθηση.Προσπάθησε να την καλλιεργήσεις.Με το πέρασμα των χρόνων,θα δεις ότι παίζει σημαντικό ρόλο σε πολλούς τομείς της ζωής σου.

      Πολλά φιλιά. :)

      Διαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!