Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Το κλουβί με τις τρελές.

Σάββατο, 29 Ιουνίου 2013

Το κλουβί με τις τρελές.

Κάπως έτσι μοιάζει η αγαπημένη μου Αθήνα τελευταία...Μάλλον σας έχει πειράξει η ζέστη.Αν ισχύει,όμως,αυτό,γιατί δεν κάθεστε σπιτάκι σας,με το κλιματιστικό στους -135°C,αλλά βγαίνετε έξω και μας τα κάνετε σερπαντίνες;

Οι οδηγοί λεωφορείων,που νομίζουν ότι διαγωνίζονται σε ράλι.
Τι θέλω και μπαίνω στο όχημα του Σατανά...Μπορεί να είχατε έναν καταπιεστικό πατέρα και μία αυταρχική μητέρα,που ποτέ δε σας ενθάρρυναν να γίνετε ο επόμενος Σουμάχερ,μπορεί να γκαζώνατε τα Hot Wheels σας,αλλά οι επιβάτες δε χρωστάμε τίποτα να γίνουμε ψηφιδωτά στην τζαμαρία!Ηρεμήστε.

Οι θειές,που βγάζουν το άχτι τους πάνω μου (κάτι μου λέει και σε πολλούς άλλους ακόμα).
Περιμένω το τραμ,καθισμένη στις πεντακάθαρες,ξύλινες θεσούλες της στάσης του Συντάγματος.Η γριά δίπλα με κοιτάζει ερευνητικά από πάνω ως κάτω.Κάνω την αδιάφορη.
-Δεν μου λες,κορίτσι μου,τι ηλικία έχεις;
-17.
-Μμμμ...Για μεγαλύτερη σ' έκανα...Αλλά βέβαια (μόλις ακούσετε από γριά: «Ε/Αλλά βέβαια/φυσικά!»,να σηκωθείτε να φύγετε ΧΘΕΣ),οι νέες κοπέλες σήμερα το κάνετε απ' τα 15 -θου,Κύριε- και μετά τριγυρνάτε με διάφορους άντρες (άντρες;25 plus;) και δε ντρέπεστε καθόλου!Και μετά ποιος θα σας παντρευτεί (αυτό πού το πας;) έτσι;Ο σωστός κι ο τέλειος ο άντρας (Γιώργο,εσύ;) δεν θέλει τη γυναίκα του να την έχει μαγαρίσει ο ένας κι ο άλλος!Δηλαδή τι θα πάθετε αν μείνετε παρθένες ώσπου να νοικοκυρευτείτε;
Δηλαδή εάν η άλλη «νοικοκυρευτεί» στα 27,θα μείνει αγαμήτου ως τότε;Λογικό.Επίσης,γιατί η γερουσία ασχολείται με τα γαμησιάτικα της νεολαίας;Όσες είστε μητέρες ή γιαγιάδες,αυτό που πρέπει να καλλιεργήσετε πρωτίστως στις κόρες/εγγονές σας είναι να εκτιμούν τον εαυτό τους,να πορεύονται στη ζωή με αξιοπρέπεια κι όχι να καταπιέζονται,μήπως κι ο γαμπρός δεν κρεμάσει σεντονάκι στο μπαλκόνι!Διότι χαρακτηριστικά όπως ο αυτοσεβασμός λείπουν από τις περισσότερες κοπέλες σήμερα,όχι η παρθενιά κι η σεμνότητα.Η σεξουαλική ζωή δεν καθορίζει κανέναν ως άτομο,πόσο μάλλον το πότε θα επιλέξει να την αρχίσει.

Οι πωλήτριες,που θέλουν να σου πουλήσουν σώνει και ντε μέχρι και την τελευταία αηδία,επειδή δεν έχουν αυτό που ζήτησες.
Είμαι μελαχρινή.Έχω σκούρα μάτια.Πού ακριβώς θα πάω,μάνα μου,με την πράσινη σκιά;Εκτός αν η Πανάθα με προσέλαβε για μασκότ και δεν το πήρα πρέφα!

Εσείς,που νομίζετε ότι επειδή ο γκόμενος σας ψάχνεται,η άλλη θα ενδώσει σίγουρα.
Σιγά την κινούμενη καύλα να πούμε,που θα παρατήσουμε τον ελεύθερο,για ν' ασχοληθούμε με το δεσμευμένο!

Εσείς,που πιστεύετε ότι όλοι οι ευγενικοί τύποι που βρέθηκαν στο διάβα σας,επιθυμούν διακαώς να σας τον ακουμπήσουν.
Το αγόρι έχει αρχές.Δηλαδή τι θέλετε;Να σας χώσει καμία στην κεφάλα με το ρόπαλο και να σας σύρει στη σπηλιά του;

Οι κάγκουρες με την θανατηφόρα ατάκα: «Μωρό,μπέκα μέσα να σε πετάξω κάπου!» *κλείνει και το μάτι,με περίσσεια μαγκιά ασούμε*.
Ναι,το «μπέκα» είναι η προστακτική του ρ.μπαίνω,για όσους δεν ξέρουν ελληνικά,τς,τς,τς!Επίσης...Κωλοζωή,ρε πούστη μου!Αντί να με λέει «μωρό» αυτός που πρέπει... (διάλειμμα για διαφημίσεις)

...με είπε αυτός,που θεωρεί την Πάολα καλλιτέχνη.

Οι καθηγητές,που φέτος αποφάσισαν να γίνουν δίκαιοι και αξιοκρατικοί.
Δεν θα πω τίποτα άλλο,μόνο ότι το 19,7 και το 18,8 δεν είναι βαθμοί,αριθμοί τηλεφωνικού καταλόγου είναι!

Οι αγενείς πέφτουλες.
Έχω ερωτήσεις για 'σας: Τι πίνετε και δεν μας δίνετε;Συνουσιάζεστε (sic) καθόλου;Οι γονείς σας δε σας έμαθαν να φέρεστε σαν άνθρωποι;Δεν λέω,άκρως κολακευτικά όλα αυτά για την ομορφάδα,την εξυπνάδα,το χιούμορ και το στιλ μου.Ωστόσο,είναι καιρός να δεχτείτε ότι δεν ψάχνονται όλες για γκόμενο όταν βγαίνουν για καφέ ή ποτό.Τι κερδίζετε με το να γίνεστε ειρωνικοί και επιθετικοί,ενώ η κοπέλα σας μιλούσε εξαρχής ευγενικά;Εγώ μπορεί να το 'χασα το κελεπούρι,αλλά λίαν συντόμως θα βρω άλλο.Εσείς,όμως,μια ζωή μπαστουνόβλαχοι θα μείνετε.Μάθετε μπαλίτσα επιτέλους,γιατί δε σας βλέπω καλά.

Όσες κοροϊδεύετε τα γούστα του κόσμου,τη στιγμή που τα δικά σας είναι για τα μπάζα.
-Κατερινάκι,σε ποιον Έλληνα ηθοποιό θα καθόσουν;Ποιος σ' αρέσει πάρα πολύ,ρε παιδί μου;,με ρωτάει μια τύπισσα πριν κάτι μέρες.
-Ο Χειλάκης.
-Τιιιι;Αυτός είναι γέρος,40 χρονών!
-Ε καλά,δεν είπα ότι θα του την πέσω κιόλας.Ότι μ' αρέσει πολύ είπα.Και,ανεξαρτήτως φύλου,δεν θεωρείσαι γέρος στα 40.
-Εντάξει,δεν λέω,συμπαθητικούλης είναι,αλλά όχι κι ωραίος!
-Έπρεπε να τον δεις στο Ηρώδειο ή ως Μάουλερ στον Μπρεχτ,για να δεις ότι εκτός από εμφάνιση,έχει και ταλέντο!Αδικείται στην τηλεόραση.
-Μα τι ελκυστικό έχει,εκτός από το γκρι μαλλί και τις ρυτίδες;Χιχιχιχι.
-Γιατί,εσύ με ποιον θα πήγαινες;
-Χμ...Με τον Μπουλά.
-Εντάξει,καλό βόλι κι άμα είστε στα όρθια,να κρατιέσαι απ' τ' αυτί!

Οι διαχειριστές της ιστοσελίδας των Public.
Γιατί είστε τόσο κακοί με τον υποψήφιο πελάτη;Κάτω από κάθε βιβλίο,κοτσάρετε στα best sellers τη Δημουλίδου και «συγγραφείς» παρόμοιου επιπέδου.Δεν καταλαβαίνετε ότι θα τρίζουν τα κοκαλάκια του Καμύ και του Κάφκα;Ιερόσυλοι.Ως τώρα,δεν μας έχουν τελειώσει ποτέ τα κωλόχαρτα.Υποθέτω πως κάτι τέτοιο θα ήταν αρκετά άβολο,όμως οι σελίδες ενός τέτοιου βιβλίου θα με γλιτώσουν από περιττό κόπο και χρόνο,σε περίπτωση που τύχει.

Όσες μας δίνετε υπερβολικά πολλές... «πληροφορίες» για τους γκόμενους σας.
Κάτι μέσα μου λέει ότι δεν μ' ενδιαφέρει να μάθω αν τον ψωνίσατε απ' τα Cheetos ή αν ξυρίζεται εκεί κάτω,ιδίως από τη στιγμή που δεν είμαστε κολλητές.Κάποια πράγματα πρέπει να μένουν ανάμεσα στο ζευγάρι,έχω δίκιο;Έχω.


Είμαι η Κατερίνα και δεν έχω λεφτά,να πέσω στα βαριά.

39 σχόλια:

  1. Γειά σου Κατερινιώ! Απόλαυση το ποστ! Κι εμένα ο Χειλάκης μου αρέσει πολύ και τον πρωτοείδα στο θέατρο Τέχνης πριν ακόμα γίνει γνωστός. Όταν συνειδητοποίησα πως προωθείται καταχάρηκα. Άξιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας προωθηθεί επιτέλους και κάποιος που αξίζει,όχι μόνο οι μαϊντανοί!

      Γεια σου Τζωρτζινάκι,σ' ευχαριστώ. :)

      Διαγραφή
  2. Χαχαχαχαχα!!!Χάσουυ!!:Ρ:Ρ

    Η γρια ήταν Κερκυραία!!Τερμααα!!Διάγνωση πλήρης!:Ρ

    Η φωτο με την ιαπωνέζα και τις καρδιές στα μάτια είναι γελοία μέχρι θανατου!χαχαχα!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα χαθώ,τι θα κάνεις χωρίς εμένα,βρε; :p

      Α,έτσι είναι εκεί κάτω;Κι ήθελα να 'ρθω...

      Sailor Moon την λένε,τς,τς,τς!

      Διαγραφή
    2. Χμμμμμμμμμμμμμμ!!!Καλά θα 'μαι οφ κουρς!!Γιατί να μαι χάλια;;;Γιατι;:(
      Καλά ντάξει με έπεισες,μη χαθείς,αλλάξε αντιλήψεις και μείνε!:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

      Όχι,ειναι πολύ χειρότερα και δεν το κάνουν μόνο γριες αλλά ολες οι ηλικιες.............

      ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΤΟ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΡΩΩΩ;;

      Διαγραφή
    3. Μια χαρά αντιλήψεις έχω,δεν κατάλαβα!

      Κατάααλαβα...

      Βασικά,δεν έχεις πάει καν στρατό εσύ,λυπάμαι που στο λέω έτσι απότομα.

      Διαγραφή
    4. Είναι πολύ φεμινιστικές!:Ρ:Ρ

      Όχι δεν μπορεις να καταλάβεις αν δε το ζήσεις....Αλλοι λενε ιστορίες από το στρατό εγώ λέω ιστορίες από δω....

      Ε και;;Τι σημαινει αυτοοο;;;:Ρ

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι σου φταίνε βρε οι θείτσες; Λίγο αστράγαλο να έδειχναν όταν ήταν στην ηλικία σου και κατευθείαν τους έβγαινε το όνομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σωστή ερώτηση είναι εγώ τι τους φταίω;Επειδή δεν έδειχναν αυτές αστράγαλο,θα την πληρώσουμε εμείς,560.894 χρόνια μετά;

      Διαγραφή
  5. Χαχαχα σαν να χει δικιο ο ρασκο με το θεμα της θειτσας!!
    Τωρα στο θεμα μας!!Εσυ μια χαρα τα λες οι πεφτουλες ομως κοριτσι μου δεν καταλαβενουν και αν γεννηθηκαν μπαστουνοβλαχοι θα παραμεινουν μεχρι να δουν τα ραδικια αναποδα.Ασε που θεωρουν πως τα λενε και χαριτωμενα και ειναι μεγαλοι γκομενιοι!Τους εβλεπα στο παρελθον εκει που δουλευα και γελαγα(το δουλεμα πηγαινε συννεφο),το κακο ειναι πως αυξανονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διατριβή στις γριές έχετε κάνει;Χαχαχα. :p
      Τ' ότι το παίζουν γκόμενοι μπορεί να με τρελάνει κι η αυτοπεποίθηση ότι αυτοί τα κάνουν όλα τέλεια κι η άλλη έχει το πρόβλημα!Όντως αυξάνονται,το θέμα είναι να μην πλησιάζουν καθόλου εμένα.Πολλά ζητάω;

      Διαγραφή
  6. όλα πολύ σωστά.....δυστυχώς τα επείγοντα περιστατικά κυκλοφορουν πολύ ....πολλά φταίνε αλλά τι να κάνουμε....
    να σαι καλά ...εμμμ και συ από τα 17...πα πα πα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ' τα 15 είπε η γιαγιά!Νόμος.

      Όλοι να 'μαστε καλά,Παναγιώτη. :)

      Διαγραφή
  7. α κάπως έτσι είναι και στον Βόλο, τρία χρόνια εδώ έχω δει πολλά ευτράπελα...αλλά και στην Χαλκίδα, παρόμοια η κατάσταση άστα να πάνε....Μάλλον τους έχει πειράξει η ζέστη μόνιμα και ομαδικός
    ειδικά οι γριές δεν παίζονται
    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαλκίδα πήγα κάνα δυο φορές πριν λίγο καιρό...Δεν έχεις κι άδικο!Οι γριές ούτε παίζονται,ούτε παλεύονται.

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  8. τι το θέλεις το public για βιβλία? λίγα και πανάκριβα.Δες τη "Πολιτεία"(politeianet.gr) με εκπτώσεις και φοβερές προσφορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε -10% στο Public,οπότε κάποια βγαίνουν στην ίδια τιμή. Το κρατάω,όμως,όπως και να 'χει. Σ' ευχαριστώ πολύ. :)

      Διαγραφή
  9. άσε, αυτό με την πράσινη σκιά μεγάλο πρόβλημα ρε πούστη μου......

    αυτό με την ευγένεια πάντως... αν κάποια είναι ευγενική "μαλάκα με γουστάρει μπλαμπλα σκροτς"... αν κάποιος είναι ευγενικός "τςτςτς κοίτα το μαλάκα που θέλει να μου την πέσει κιόλας μπλαμπλαμπλα πριτς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που με εννοείς.

      Χαχαχα,αυτό ακριβώς!Γλαφυρότατη περιγραφή.Δεν ξέραμε να φερόμαστε όλοι σαν νεάτερνταλ!

      Διαγραφή
  10. Να σου πω, η θείτσα αυτή πότε σου έτυχε; Και που ήμουν εγώ, να τη ρωτήσω αν θυμάται σε ποιο δέντρο άφησε το βρακί της όταν ήταν δεκάξι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ή έτρωγες πίτσα με πατάτες στα Εξάρχεια ή ήσουν ξαπλωμένος σε καμιά κοιλιά. :p

      Διαγραφή
  11. Τυχαίνει να γνωρίζω έναν τζέντλεμαν, από τους λίγους. Και δυστυχώς κάτι τέθοιους πολλές τους παρεξηγούν.
    Η εικόνα με την Sailor Moon εστί όλα τα λεφτά.
    Εγώ από το Public θα ψωνίζω βιβλία στα Αγγλικά γιατί είναι πιο φτηνά. Ακόμα κλαίω τα 20 ευρώ που πλήρωσα στις "50 Αποχρώσεις Του Γκρι". Και για κανένα πούστη λόγο δεν αγοράζω Δημουλίδου. Εκτός κι αν γίνει πιο ακριβό το κωλόχαρτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ξέρω δυο-τρεις,αλλά έχουν μάθει να βάζουν όρια -όσο γίνεται πάντοτε- για να μην παρεξηγούνται.
      Το ξέρω.
      "50 Αποχρώσεις του γκρι";Γιατί το έκανες αυτό στον εαυτό σου;
      Θα συμφωνήσω.

      Διαγραφή
  12. Μπράβο Κατερινάκι! Αντίσταση στις πράσινες σκιές! Χάθηκαν οι γαλαζοτυρκουαζοπετρόλ;

    Αυτό το "Σιγά την κινούμενη καύλα να πούμε,που θα παρατήσουμε τον ελεύθερο,για ν' ασχοληθούμε με το δεσμευμένο!" είναι κα τα πλη κτι κό!!!

    Η δεύτερη φωτογραφία με εντυπωσίασε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερα όλες αυτές οι αποχρώσεις να χαθούν,γιατί δεν μου πάνε κα-θό-λου.

      Ευχαριστώ,Αθηνά μου. :) Κις

      Διαγραφή
  13. αχαχαχα Δεν θέλω να ακούω για Αθήνα! Και φαντάσου οτι έχω σοκαριστεί χωρίς να έχω πολυκυκλοφορήσει ακόμα! Έχω φωλιάσει σπίτι και προσπαθώ να αντέξω την κατάσταση από το δωματιάκι μου!

    Η φωτογραφία με την Candy όλα τα λεφτα!

    Πολλά φιλάκια κουκλίτσα μου και μακριά από πάσης ηλικίας γυαλισμένο ματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ καλά είναι στο σπίτι,αλλά δεν αντέχεις μέσα συνέχεια.

      Συμφωνώ.Γι' αυτό την έβαλα,άλλωστε...

      Φιλάκια,Μελένια μου. :) Να περνάς υπέροχα!

      Διαγραφή
  14. Τα σέβη μου στην Κατερίνα.

    Η Αθήνα είναι μια άσχημη πόλη με πανέμορφες πινελιές. Έχει potential, και μάλιστα υπεραρκετό, αλλά δυστυχώς δεν έχει τα τολμηρά μυαλά για να υλοποιήσουν την κοινή λογική και το αυτονόητο. Όπως επίσης δεν έχει ηρεμία. Υπάρχουν στιγμές που νομίζω ότι η ζωή στην Αθήνα είναι ένας αγώνας δρόμου. Ποιος θα προλάβει να κάψει περισσότερα κόκκινα, ποιος θα προλάβει να κλέψει περισσότερες φορές στην σειρά του σούπερ μάρκετ και της τράπεζας, ποιος θα προλάβει τις περισσότερες θέσεις στο μετρό ή σε πόσα λεπτά διασχίζει κανείς την λεωφόρο Μεσογείων. Μιλάμε για ρεκόρ, όχι αστεία.

    Όσο για τα πεσίματα, δεν βρίσκω κάποιον λόγο να ξεκινήσουμε μια τέτοια κουβέντα από τη στιγμή που υπάρχει εκατέρωθεν ευγένεια. Αλλά η πικρή αλήθεια είναι ότι τις περισσότερες φορές δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ή ο τύπος θα φερθεί σαν λακαμάς/κάγκουρας, ή η τύπισσα με ύφος χιλίων καρδιναλίων θα τον απορρίψει απρεπώς επειδή ''τόλμησε'' να την ενοχλήσει. Ευτυχώς τις δυο τελευταίες φορές που την έπεσα, πάντοτε αξιοπρεπώς, έφαγα δυο ευγενικές ''πίτες''. Δεκτό και θεμιτό.

    Τέλος, οι θείτσες δεν υπάρχουν. Δεν ξέρω τι τους συμβαίνει καθώς μεγαλώνουν, αλλά απλά δεν υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον Κωστή! :)

      Δεν πιστεύω ότι η Αθήνα είναι άσχημη πόλη.Απλώς,ως λαός,δεν μάθαμε ποτέ να προασπίζουμε το συλλογικό καλό.Ανέκαθεν κοιτούσαμε την παρτάρα μας κι απ' αυτό πηγάζουν οι συμπεριφορές που αναφέρεις.Είναι θέμα νοοτροπίας τ' ότι την αφήνουμε καθημερινά να σαπίζει,ενώ θα μπορούσε να είναι σε πολύ καλύτερη μοίρα.

      Η φράση-κλειδί είναι το "δεκτό και θεμιτό".Πολλοί δεν το βλέπουν έτσι.Θίγεται ο εγωισμός τους μάλλον,τι να πω...Ακόμα κι αν ο άλλος φερθεί άσχημα,εγώ θα συνεχίσω να είμαι ευγενική.Όχι για να δείξω ότι είμαι ανωτάτου,αλλά επειδή είμαστε άγνωστοι και στην τελική,δεν έμαθα να συμπεριφέρομαι αγενώς.Είναι κρίμα,όμως,να φεύγεις κι η άλλη από πίσω να σκέφτεται: "Τι μαλάκας είναι αυτός,Θεέ μου!".

      Το κακό είναι ότι δεν κρατούν ό,τι σκέφτονται/πιστεύουν για τον εαυτό τους.

      Διαγραφή
  15. Τι καλύτερο από τα κείμενο της Κατερίνας πριν ετοιμαστώ για την βραδινή μου έξοδο εδώ στο πανέμορφο δροσιστικό νησάκι μου.

    Α βρε Κατερίνα εσένα η θα σε τρελάνουν ή θα τους τρελάνεις.

    Χαιρετώ
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με το νησί επίτηδες το είπες,ε; :p Αίσχος,νεαρέ!

      Προσπαθούν να με τρελάνουν υποθέτω,αλλά μην ανησυχείς,δεν θα τους περάσει.

      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
    2. Χιχιχι ναι επίτηδες το είπα.

      Διαγραφή
  16. Τα γούστα είναι υποκειμενικά αλλά τη φίλη σου με τον Μπουλά τη βρίσκω πολύ κίνκυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ λες να είναι κίνκυ τελικά;Εγώ την είχα απλώς για κακόγουστη.Έδωσες μια άλλη όψη στα πράγματα τώρα.

      Διαγραφή
  17. H λύση στην στάση,λέγεται ακουστικά.Την επόμενη φορά έχεις βίντεο έκπληξη να γράφεις το επώνυμο παρακαλώ..γιατί τρομάζω με κοντούς που κάνουν σαν αμορτισέρ..

    Υπομονή, η εφηβεία κρύβει πολλές εκπλήξεις ακόμα.

    Γαμώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ξεχνάω σπίτι κάποιες φορές,ειδικά όταν αλλάζω τσάντες.

      Όταν θυμάσαι τη διαφορά ηλικίας,να σκέφτεσαι ότι υπάρχουν γέροι,ΓΕΡΟΙ όμως,που την έχουν δει τζόβενοι και πιπινάκια ατελείωτα και να παρηγορείσαι.

      Διαγραφή
  18. Στις θείτσες θα λες: "ευτυχώς που υπήρχαν οι κότες και λέρωναν τα σεντόνια". Οι καημένες οι κοτούλες :( Μετά από κάθε γάμο εκείνη την εποχή κοτόσουπα είχαν την επόμενη μέρα.

    Υ.Γ Είδα την σκηνή από το The It Crowd και θυμήθηκα ότι πρέπει να την δω κάποια στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιες ήταν ήδη παντρεμένες στην ηλικία μου,υποθέτω,οπότε ίσως τη γλίτωσαν κάποιες κότες. :p

      Διαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!