Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Βραβεύτηκα!

Τετάρτη, 15 Μαΐου 2013

Βραβεύτηκα!

Η Λιακάδα μου έδωσε ένα βραβείο,με την προϋπόθεση να τηρήσω κάποιους κανόνες και την ευχαριστώ πολύ ξανά.


Το βραβείο είναι αυτό:



Καλά,όλα την ίδια εικόνα έχουν;

Και οι κανόνες είναι οι εξής:


1. Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο και τον ευχαριστείς.

2. Απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις.

3. Δίνεις με τη σειρά σου βραβείο σε 11 blogs,με λιγότερα από 200 μέλη.

4. Ενημέρωσέ τους για το βραβείο.

5. Ακολουθείς το blog που σου το χάρισε.

Eρωτήσεις-απαντήσεις:

1. Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας;

Η εσωστρέφειά μας μάς οδήγησε κι ένας τύπος,που γνωρίσαμε κάααποτε κι αποδείχτηκε πιο μάπα κι από μάπα το καρπούζι (δεν λέω τίποτα χειρότερο,γιατί θέλω να κρατήσω το επίπεδο σε ύψος Ιμαλαΐων).

2. Ποιο είναι το θέμα του blog σας/με τι ασχολείται;

Δεν έχει συγκεκριμένο θέμα.Ασχολείται με ό,τι μου κατέβει στο κεφάλι.

3. Από πού βρίσκετε την έμπνευσή σας;

Απ' όσα ακούω κάθε μέρα στο Λύκειο και μου 'ρχεται να τραβήξω τα βυζιά μου τις κοτσίδες μου,απ' τον τύπο που είδα το πρωί στο τραμ και μ' έπιασε πονοκέφαλος απ' το μπεγλέρι χτάπα της-χτούπα της,απ' την θείτσα,που με συμβούλευσε να βρω ένα καλό παιδί,μόλις τελειώσω το σχολείο,να νοικοκυρευτώ και ν' αφήσω τις σπουδές,γιατί τώρα με την κρίση δεν έχουν νόημα,αλλά κυρίως απ' την,ενοχλητική για πολλούς,συνήθειά μου να παρατηρώ διαρκώς τους ανθρώπους και τη συμπεριφορά τους.

4. Σχεδιάζατε από πριν το περιεχόμενο του blog σας;

Όχι.

5. Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;

Γιατί,είχα και παλιές;

6. Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;

Όσο προλαβαίνω και μ' αυτό εννοώ να μην είμαι υποχρεωμένη να τρέχω από σχολείο σε φροντιστήριο και να καίω φλάντζα απ' το διάβασμα.

7. Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για εσάς να δημιουργήσετε;

Θα 'λεγα τώρα κάτι άκρως ποιητικό,αλλά δεν θέλω να σας σοκάρω...Οπότε θ' απαντήσω λακωνικά: όταν έχω νεύρα.

8. Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;

Ο κόσμος δεν ξέρει τίποτα για 'μένα,όμως εγώ ξέρω τα πάντα για τον κόσμο.

9. Ποια είναι τα χόμπι σας;

Τα χόμπι μας (επειδή είμαστε και πολλές) εξαρτώνται καθαρά από την φάση που περνάμε και το χρόνο που διαθέτουμε.Τα στάνταρ,όμως,είναι η λογοτεχνία και το θέατρο,γιατί είμαι και πολλή κουλτούρα ασούμε!

Με τη σειρά μου,το παραδίδω στους:

1.Κρήτη,γιατί είναι καινούρια και δεν την ξέρουμε καλά.
2.Ρασκόλνικωφ,μπας και κάνει καμιά ανάρτηση πάνω από δύο γραμμές,χωρίς βίντεο!
3.Νάσια,γιατί έτσι!
Και σε κάποιους,που σε λίγο θ' αρχίσει να ψάχνει η Νικολούλη:
7.Vicky.
8.Coula.
10.Thomas.
11.Master.
Τον Θωμά και τον Master τους δικαιολογώ βέβαια,μιας και δίνουν Πανελλήνιες κι ενδόμυχα εύχομαι να γίνει μία δεύτερη Μεγάλη Έκρηξη,για να μη δώσω εγώ του χρόνου.

Διευκρίνισις (άσχετη με το βραβείο): Όταν γράφω εδώ μέσα: «Ο τάδε κάνει/λέει κάτι κι ο δείνα είναι μαλάκας του στόλου.»,δε σημαίνει ότι όλοι είναι μαλάκες/παπαρολόγοι/έχουν IQ τζατζικιού.Όσοι,λοιπόν,θίγεστε και παίρνετε τα πάντα προσωπικά,μάθετε ότι αν γούσταρα να σας προσβάλλω (κάτι που δε συνηθίζω),θα το έκανα άμεσα και χωρίς ντροπές,γιατί μπορεί να είμαι πολλά,αλλά κότα δεν είμαι.Συνεπώς,ερωτήσεις του τύπου: «Σε ποιον πάει αυτό;» κι αν το άλλο αναφέρεται σε κάποιον πρώην γκόμενο,που ποδοπάτησε την ευαίσθητη,νεανική καρδούλα μου,ωσάν γόπα από τσιγάρο (το σκουλήκι!) κι αν έτρωγα στριφτή σπανακοτυρόπιτα,ενώ σκεφτόμουν τον αχάριστο κι αλήτη,θεωρούνται περιττές.Ευχαριστώ.

50 σχόλια:

  1. Πήρα βραβείο με δυο αναρτήσεις;
    Σούπερ. Πάω να κάνω την τρίτη.
    Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε τις 3 γιατί σου το έχω δώσει κι εγώ και τώρα είδα ότι στο έδωσε και η Κ. † ... τα περισσότερα όσκαρ πήρες σε αυτά τα βραβεία Κρήτη μου,χαχαχα.

      Διαγραφή
    2. Δε ξεκίνησα και άσχημα έ;
      Είχα όμως και βοηθητικό υπόβαθρο!

      Διαγραφή
    3. Καθόλου άσχημα.Ε εντάξει,μόλις πάρεις το κολάι,δεν θα χρειάζεσαι βοήθεια.

      Διαγραφή
  2. Έδωσα την υπόσχεση να μη γράψω τίποτα που ξεπερνάει κάποιο όριο μέχρι να δώσω έκθεση, ώστε όλη η καταπιεσμένη συγγραφική ενέργεια να διοχετευτεί εκεί.

    Δυστυχώς, όμως, μετά την έκθεση δίνουμε φυσική γενικής, φυσική κατεύθυνσης και ΑΟΔΕ, ήτοι τα τρία χειρότερα μαθήματά μου (με αυτή τη σειρά, και χωρίς να μετράω την έκθεση). Άρα, αν το θυμάμαι και προλαβαίνω παραμονές των μαθηματικών (που θα γράψω 20), αλλιώς αν το θυμάμαι μετά τις 29, θα το δεχτώ το βραβειάκι σας.

    Υποσημείωσις: Ο ορθογραφικός έλεγχος το βραβειάκι το κάνει βρακάκι... Ύποπτο!

    "Θα το δεχτώ το βρακάκι σας"

    Ευχαριστούμε, εν πάσει περιπτώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσική γενικής; Είπες αλήθεια φυσική γενικής; Δεν ήξερα ότι υπάρχουν και τέθοιοι ανώμαλοι που δίνουν φυσική γενικής στις Πανελλήνιες.

      Διαγραφή
    2. Master,δεχτείτε το... βρακάκι μας και ανταποκριθείτε όποτε θέλετε και μπορείτε,δεν τίθεται θέμα.

      Παρακαλώ,η γενναιοδωρία είναι ένα απ' τα αμέτρητα προτερήματά μου.

      Διαγραφή
    3. Θωμά, έχω φίλη που δίνει Ιστορία Γενικής. Άσε τώρα τον Γρηγόρη ήσυχο.

      Διαγραφή
    4. Θωμά στις πανελλαδικές έδωσα ιστορία γενικής και έσκισα,οπότε σκάσε κια διάβαζε!!

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστώ για το βραβείο, αν και αν είχες καμιά εκ των έσω πληροφόρηση τι σκατά θέμα θα πέσει στην έκθεση θα το εχτιμούσα περισσότερο και τέθοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. You're welcome και τέθοια.Ε,συνήθως κάτι επίκαιρο δεν πέφτει;Τουρισμός,Μ.Μ.Ε. και δημοκρατία;

      Διαγραφή
    2. Επίκαιρο, αλλά όχι και πολύ επίκαιρο (βλέπε ρατσισμό, μετανάστευση, Ευρωπαϊκή Ένωση και λοιπά). Δημοκρατία έβαλαν στην ΟΕΦΕ, οπότε κατά 99,99999999999% είναι καμένο χαρτί. Άρα να ποντάρω τουρισμό;

      Διαγραφή
    3. Τι να σου πω...Τα θέματα δεν έχουν βγει ακόμα,οπότε πόνταρε και στ' ότι μπορεί να είναι διχασμένες προσωπικότητες!

      Διαγραφή
    4. Ανθρώπινα δικαιώματα ρε! Τώρα με τη Χρυσή αυγή μπορούμε σίγουρα να περιμέμουμε κάτι τέτοιο, αλλά όχι ρατσισμό, γιατί είναι πολύ υποκειμενικό θέμα, ακόμα και για την έκθεση.

      Οπότε βλέπε δικαιώματα, δημοκρατία (όχι γιατί έπεσε ΟΕΦΕ), ελευθερία, και τέτοια.

      Επίσης μπορεί να βάλουν θέμα πρώτης λυκείου, λες και δεν τους Θεωρούμε ήδη αρκετά μαλάκες. Πάντως για εμένα τα πιο ύποπτα είναι τα δικαιώματα και τα ΜΜΕ.

      Και μαθηματικά διάβασε θεώρημα Fermat (που αν το προφέρεις "Φερματ" θα σε καθαρίσω). Έπεσε 2009 και 2011. Και επαναληπτικές του 2007. Και διάβασε και την καινούρια, εκτός από το μέρος που έπεσε ΟΕΦΕ.

      Διαγραφή
    5. Και ναι υπάρχουμε κι εμεός οι ανώμαλοι που γουστάρπυμε να μαθαίνουμε ιστόρια της φυσικής και το πιο δύσκολο πράγμα στος ασκήσεια μας να είναο οι πολλαπλασιασμοί ενός αριθμού που έχει πέντε δεκαδικά με το 931.

      Διαγραφή
    6. Ή κάτι δεν πάει καλά με τον ορθογραφικό έλεγχο ή εσύ τα κοπάνησες,μια μέρα πριν...

      Διαγραφή
    7. Τελευταία φορά που τα κοπάνησα ήταν... Ποτέ, αν εξαιρέσεις εκείνα τα πέντε ποτήρια σοκολάτα με λικέρ. Απλά έγραφα πολύ γρήγορα στο κινητό.

      Διαγραφή
    8. Αν περιμενετε να πεσει κατι sos μαλλον κατι δεν σας εχουν εξηγησει καλα οι καθηγητες σας.Δεν υπαρχει τιποτα sos στις Πανελληνιες...ολα ειναι πιθανα.Το καταλαβα πολυ καλα οταν πηγα να δωσω ιστορια και ητανε τοσο μα τοσο αντι- sos οι ερωτησεις που με πιασανε τα γελια.
      Και τωρα η σειρα σου Κ(μεσταυρο).Δεν ξερω αν πρεπει να με τιμησει το βραβειο η να προσβληθω μιας και ειπες οτι θα με ψαχνει η Νικολουλη.Εμενα που εκανα αναρτηση πριν απο ενα ολοκληρο μηνα!Ευτυχως που δεν ειμαι ακαταδεκτη!

      Διαγραφή
    9. Δεν το είπα για να σε προσβάλλω,αλλά για να το δεχτείς μετά χαράς και να γράψεις κάτι,μετά από έναν ολόκληρο μήνα!

      Διαγραφή
  4. Το αστείο είναι ότι μόλις ανέβασα ανάρτηση για το βραβειάκι και το έχουμε δώσει σε κάποια άτομα συγχρόνως,χαχαχα.
    Φιλάρεεεεςςς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,κι εγώ τώρα τη διάβασα κι ήμουν έτοιμη να σου γράψω ακριβώς το ίδιο!Τηλεπάθεια ρε γαμώτο,χαχαχα.

      Φιλάκια πολλά. :)

      Διαγραφή
  5. παίζουμε βλέπω!! τώρα να φωνάξωωωωωωωωωωωωωωωωωω;;; θα ΦΩΝΑΞΩ!
    ο υπολογιστής ΚΛΕΙΝΕΙ μέχρι το πέρας των εξετάσεων!
    και μετά το πέρας ,γιατί έρχεται η Γ Λυκείου χιχιχιχι
    ωχ! μάνα! αγχώθηκα τώρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια,ηρέμησε,μην αγχώνεσαι (πού φτάσαμε,να το λέω εγώ αυτό...)!
      Στις 9 το βράδυ άρχισα να παίζω,η κακομοίρα και δίνω την άλλη Τρίτη πρώτο μάθημα.

      Διαγραφή
    2. Νάσια στο νησί σου εσύ!!Άσε μας εμάς τα νιάτα να βγούμε να τα σπάσουμε όλα!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    3. Ρα-σκουλίκι μη φωνάξω και σε σένα!
      ααα!

      Διαγραφή
  6. Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, αν και βραβείο υπομονής δικαιούνται σίγουρα οι αναγνώστες του blog μου, για τη συχνότητα με την οποία ανεβάζω post...Έχω κάμποσα πράγματα στα σκαριά, ελπίζω να φύγουν γρήγορα από το "πρόχειρο"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα.Να φύγουν,γιατί -απ' ό,τι έχω καταλάβει- το 'χεις με το γράψιμο.

      Διαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ μικρή για το βραβείο, δεν με προειδοποίησες ομως και ήρθα πολύ casual στην απονομή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι,μ' αρέσει να σας πιάνω εξαπίνης!

      Διαγραφή
    2. Μα τον Βουδα που τον πετυχα αυτον τον ανθρωπο ηθελα να ξερα!

      Διαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ για το βραβείο και θα ανταποκριθώ σχετικά άμεσα στο κάλεσμα και μάλιστα λέω να τιμήσω την εμπιστοσύνη σας (μπουαχαχαχαχαχαχα) και με ανάρτηση της προκοπής σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάω να κλάψω επειδή δεν πήρα βραβείο από εσένα...Just joking, και να μου το έδινες, θα έκανα καιρό να το παραλάβω.
    Καλή επιτυχία στις ενδοσχολικές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήσουν στους final 11,αλλά επειδή είχες πει ότι δεν θα γράψεις πριν τις Πανελλήνιες,υπέθεσα ότι δεν θα 'χε και πολύ νόημα...
      Σ' ευχαριστώ πολύ.Να σκίσεις!

      Διαγραφή
  10. Έχει παράπονα από τις αναρτήσεις μου της ΜΙΑΣ ΓΡΑΜΜΗΗΗΗΗΗΣ;;;;Τσ τσ τσ τσ!!

    Δεν προλαβαίνω και βαριέμαι!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ρε,κάν'την,να γελάσουμε!Τι ψυχή έχει ένα βραβείο;Κανονικά θα έπρεπε να με ευχαριστείς για την τιμή που σου κάνω,αλλά σας μάθαμε πια εσάς τους άνδρες,όλοι αχάριστοι είστε! :p

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα!!Θα την κάνω ρε σταμάτα!!Έχε χάρη δηλαδή που έχω σφουγγαρίσει και μέχρι να στεγνώσει κάτω δεν μπορώ να κάνω τίποτις!!Έχε χάρη!:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
  11. Τα θερμά μου συγχαρητήρια για το βραβείο!
    Όταν μαζευτούν πάρα πολλά πες μου να σου στείλω τον ξυλουργό να σου φτιάξει ράφια να τα τοποθετήσεις όλα μαζί. Είναι καλός μάστορας και παίρνει και λίγα χρήματα. Έχει φτιάξει και τα δικά μας!
    Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ,Αθηνά μου!
      Ελπίζω να είναι και οικονομικός,γιατί τώρα με την κρίση δεν είναι ν' ανοιγόμαστε...

      Μένι κίσιζ ♥

      Διαγραφή
  12. Πήρα όντως 2ο βραβείο ή έχω κουμπωθεί όπως ο Γιάννης ο Ρεΐβας και ζω παπατζες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραίο blog!
    Χαίρομαι που σε βρήκα!
    Καληνύχτα/Καλημέρα Καλύτερα!

    Αν σε βγάλει ο δρόμος:
    http://pistos-petra.blogspot.gr/
    Θα χαρώ να σε δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 43 σχόλια για αυτον τον καρκινο γαμω το ζωναρι της παναγιας της ψωλοκρατουσας? (ΚΚ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ν' ακριβολογούμε,43 έγιναν με το δικό σου...

      Διαγραφή
  15. και εις άλλα εύχομαι...καλά κουράγια .....να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!