Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Λάθη μεγάλων ανδρών.

Τετάρτη, 8 Μαΐου 2013

Λάθη μεγάλων ανδρών.

Οι διακοπές μου ήταν η ευκαιρία να δω τι παίζει και εκτός Αθηνών,πριν το καλοκαίρι,να τα πω με τις φιλενάδες μου και να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι πολλά μας τα είπατε ορισμένοι.

«Γεια σας,είμαι ο γαμιάς της γειτονιάς σας!».

Όπα,να φορέσουμε τσίγκινο την επόμενη!Με το να υπονοείς ότι στο παντελόνι σου κρύβεις το παλαμάρι του βαρκάρη ή ότι έχεις άριστες επιδόσεις,σε συνιστούν 29 παραγωγοί ταινιών πορνό κ.λπ.,μάλλον προσπαθείς να με δελεάσεις,αλλά πετυχαίνεις το αντίθετο.Και μιλάω σε α' ενικό,γιατί αυτά είναι υποκειμενικά και μπορεί κάποια άλλη να γοητεύεται...Ωστόσο,ο λαός λέει: «Όπου ακούς πολλά κεράσια,κράτα μικρό καλάθι (ας ελπίσουμε να είναι μόνο το καλάθι μικρό,στην προκειμένη).» κι ως γνωστόν,ο λαός είναι σοφός.



«Χαμένο κορμί» με φωνάζουν κι «αλήτη».».

Αν αυτό το διάβαζε η κολλητή μου,θα έλεγε ότι τα λέω επειδή μ' αρέσουν οι φλώροι.Στην πραγματικότητα,δεν μ' αρέσουν όσοι το παίζουν μονίμως σκληροί,αμείλικτοι και στίφτες της πέτρας,από φόβο μήπως η άλλη τους βάλει στο βρακί της.Σαφώς δεν πρέπει να δίνετε πάτημα να σας θεωρούν δεδομένους,αλλά η πολλή μαγκιά,κλανιά κι εξάτμιση δεν ωφέλησε ποτέ κανένα.Άσε που δεν πείθετε κιόλας...

Επιδειξίας.

Όχι,δεν εννοώ να κυκλοφορείς με καπαρντίνα,για να μας δείχνεις τα προσόντα σου με μεγάλη ευκολία,άνεση και στιλ.Εννοώ να μας επιδεικνύεις διαρκώς τα λεφτά σου.Βέβαια,εσύ μπορεί να συναναστρέφεσαι με γυναίκες που ψάχνουν χορηγούς ή στη χειρότερη,να μην έχεις τίποτα άλλο να προσφέρεις.Όπως και να 'χει,έλα να σου κάνω μια αγκαλίτσα,επειδή σε λυπήθηκα κι άντε σε καμιά άλλη να μοστράρεις το Rolex!

Άκομψα σχόλια.

Πολύς ντόρος έχει γίνει γύρω απ' το αν πρέπει τελικά το αγοράκι να λέει στο κοριτσάκι ότι πάχυνε/ήρθε η ώρα να πιάσει το ξυραφάκι,γιατί κοντεύουν να πλέξουν κασκόλ -ένα πιάνεις,δύο αφήνεις- και τα σχετικά.Η μαύρη αλήθεια είναι ότι πολλοί άνθρωποι,ανεξαρτήτως φύλου,δεν έχουν ούτε τρόπο,ούτε τακτ.Εσύ μπορεί να νομίζεις ότι είναι δείγμα απύθμενης ειλικρίνειας να της πεις: «Πώς έχεις γίνει έτσι μωρή,σαν μαούνα;Πήγαινε μέσα ή πιάσε δυο καρέκλες και κάθισε δίπλα μου!»,αλλά στην πραγματικότητα,είναι αγένεια.



Ανασφάλειες.

Την ένδοξη εποχή της πρώτης Λυκείου,γνώρισα τον -ας τον πούμε- Κίτσο.Εν αγνοία τους,οι κοινοί μας γνωστοί έκαναν πολύ καλά τη δουλειά τους,ο Κίτσος μου άρεσε απ' την πρώτη στιγμή.Όπως αποδείχθηκε,ήταν αμοιβαίο.Μόλις τον γνώρισα λίγο καλύτερα,συνειδητοποίησα ότι ο Κίτσος δεν με ρωτούσε τι κάνω μαζί του και τι του βρίσκω για να με κολακέψει.Αισθανόταν «λίγος»,άσχημος,ανίκανος,βλάκας...Στο πίσω μέρος του μυαλού του,ανέκαθεν υπήρχε ο φόβος μην του κλέψει ο περιπτεράς,που του πουλάει τον καπνό,την κοπέλα.Προσπαθούσα επί ματαίω να του εξηγήσω ότι ο μόνος τρόπος να χαρούμε τις σχέσεις μας με τους άλλους και να ενδιαφερθούμε πραγματικά γι' αυτούς είναι να νιώθουμε πρωτίστως εμείς οι ίδιοι άξιοι ενδιαφέροντος,ν' αγαπάμε τον εαυτό μας.Προφανώς δεν κατάλαβε ποτέ Χριστό.Αν ανήκεις στο σινάφι του Κίτσου,μήπως ήρθε η ώρα ν' αναθεωρήσεις,να καταλάβεις γιατί όλες σου οι σχέσεις είχαν άδοξο τέλος κι ότι η ζωή είναι μικρή,για να κάνουμε όλη μέρα,κάθε μέρα λες κι έχουμε περίοδο και ξεμείναμε από σοκολάτες;

Το... καλύτερο το άφησα για το τέλος.

Ξύρισμα.

Ο καιρός ζέστανε,το καλοκαίρι πλησιάζει και ξεθάψαμε όλοι τα καλοκαιρινά μας.Τι γίνεται,όμως,όταν επιστρέφουν οι μπλούζες με V,που όλοι αγαπήσαμε,συνοδεία ξυρισμένου στήθους;Από πότε η τρίχα σταμάτησε να είναι ανδρικό χαρακτηριστικό και την αποστρέφεστε,όπως ο διάολος το λιβάνι;Ε;Ξυριστείτε σε επίμαχα σημεία -για να μην πιάσετε μάκα,όχι τίποτ' άλλο- και στήθος,χεράκια,γαμπίτσα αφήστε τα ως έχουν.Πετάξτε στην λεκάνη και τα τσιμπιδάκια φρυδιών και μην ξεχάσετε να τραβήξετε καζανάκι!

59 σχόλια:

  1. Χαχαχα!!Ε κλασικά το κλασικό σχόλιο για το ξύρισμα!:Ρ:Ρ

    Πάντα ξεμένουμε από σοκολάτες μαντμαζέλ!!Τις τρώμε όλες!!Χχεχε!

    Μην ανησυχείς όμως Κατερινιώ,θα σου βρούμε εμείς ένας παιδί μέσα στη τρίχα ευγενή,ιππότη και τα λοιπά!!Οι νεάντερταλ πως σου φαίνονται;:Ρ::Ρ:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλασικά... :p

      Α,όχι,εγώ έχω και καβάτζα,σε παρακαλώ.

      Σιγά μην με χτυπάει και με το ρόπαλο!

      Διαγραφή
    2. Κατερίνα και άντρες ξυρισμένοι πάνε πάντα μαζί!:Ρ:Ρ

      Α και εγώ έχω καβάτζα πάντα,αλλά ένα περιέργο πράγμα ρε παιδί μου,συνεχώς τελειώνει!!Κάποιος μαλάκας τα τρώει όλα!:Ρ:Ρ:Ρ

      Άμα γουστάρεις ξύλο με ρόπαλο γιατί όχι;!:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    3. Κάποιος μαλάκας,ε;Μάλιστα... :p

      Α,αυτά τα βίτσια με τα ρόπαλα δεν τα ξέρω εγώ!

      Διαγραφή
    4. Κόψε το μάλιστα μωρέ,δε το μπορώ!Ακούς εκεί μαλιστα!Αντί να υποστηρίξει το παιδί το αφήνει στο έλεος μου!!ΚΑΛΕ ΤΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΕΙΣΑΙ!ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥ ΤΟ!:Ρ

      Α μπορώ να στα εξηγήσω!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    5. Είχα ξεχάσει ότι σ' εκνευρίζει το "μάλιστα".Τώρα που μου το θύμισες... χιχιχι

      Τι,σ' αρέσει να βαράς τις γκόμενές σου με ρόπαλο;Βγαίνουν άγνωστες πτυχές σου στην φόρα,πρόσεχε!

      Διαγραφή
    6. Δεν με εκνευρίζει,έτσι σ' αφήνω να νομίζεις για να χαίρεσαι και εσύ λίγο πιστεύοντας ότι μπορείς να με ενοχλήσεις σε κάτι!:Ρ:Ρ

      Βασικά μου αρέσει να χτυπάω με ρόπαλο στο κεφάλι κάθε ένα που αρνείται την κυριαρχία μου!!Δεν υπάρχει ουδείς σεξιστικός ρατσισμός!Ισότητα στο θάνατο!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    7. Μία χαρά την πήρα,είναι η αλήθεια... :p

      Η τρέλα δεν πάει στα βουνά τελικά.

      Διαγραφή
    8. Ε μα δεν ξέρω τι συγκινεί εγώ το Κατερινιώ;;;Μαστερ είμαι σε τούτο!:Ρ

      Που πάει η τρέλα;;;Πώς μου ξέφυγεεεεεεεεεε;;

      Διαγραφή
    9. Όχι,δε σου ξέφυγε,σ' εσένα έρχεται. :p

      Διαγραφή
    10. Πούντην,πούντην;;ΤΗν είδες καθόλουυυυ;;Νοιώθω αδύναμος χωρίς αυτηηηην!!:Ρ

      Διαγραφή
  2. Οι παραπάνω που περιγράφεις μόνο μεγάλοι άντρες δεν θεωρούνται...
    Και για να ξέρεις η barbie απατούσε τον Ken με όλους τους GiJoe, μου το είπε έμπιστη πηγή (ο Ferbie)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι,την ηλικία δεν την έχουν όλοι μεγάλη,τη βλακεία πάλι...

      Διαβάλλεις έτσι,χωρίς ίχνος ντροπής τη Barbie;Αν ο Furby είναι αυτός ο χνουδωτός,νομίζω ότι είναι αναξιόπιστος.

      Διαγραφή
  3. Aυτό που λέει ο Παρτάλης!

    Που ήσανε δε μας είπες.

    Πάω τώρα να ξυρίσω τις τρίχες από το 28άρι "εργαλείο" μου με τη χρυσή ξυριστική μου, και μετά λέω να πάρω και το στήθος μου λιγάκι, γιατί πρέπει να βγω με εκείνο το πατόμουνο και τη μπαζόλα τη μπετονιέρα τη φίλη της. Θα τη φτύσω έτσι για να κολλήσει, γιατί είμαι και πολύ άντρας και μπορώ. Και θα δείρω και εκείνον το μαλάκα τον κολλητό μου που της είπε ότι αδυνάτισε. Τη γουστάρει, σίγουρα, κι αυτή ανταποκρίνεται! Θα της βάλω χέρι κι αυτηνής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιαζόμουν σε νησί των Κυκλάδωνεεε.

      Έχω άγνωστη λέξη!Τι είναι το "πατόμουνο";Αρνητικό,φαντάζομαι...

      Διαγραφή
    2. Είναι θετικό. Δεν ξέρω την ετυμολογία της, αλλά είναι λέξη που περιγράφει μια εξαιρετικά όμορφη κορασίδα, κυρίως από άποψη σώματος και όχι τόσο προσώπου.

      Διαγραφή
    3. Ααα,το 'πιασα,αλλά δε νομίζω να το χρησιμοποιήσω ποτέ. ;p

      Διαγραφή
  4. Όσον αφορά τον γαμιά της γειτονιάς,όπως λέει και το τραγούδι του Κραουνάκη
    https://www.youtube.com/watch?v=4t53d5mr18k
    ΄΄όποιος κάνει ότι πολύ καλά το ξέρει δεν τα'χει καταφέρει ποτέ στον τελικό΄΄

    Χαμένο κορμί όχι δεν μ'αρέσει
    επαναστάτης,αριστερός και ψαγμενοκουλτουριάρης ,παιδί των Εξαρχείων με προσελκύει ομολογώ!:Ρ

    Μωρέ η τρίχα και τα V παλεύονται!Τα speedos είναι λίγο μπλιάχ! :Ρ

    Χρονια Πολλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ...Ούτε αυτός με προσελκύει ιδιαίτερα,αλλά εξαρτάται και την περίπτωση.

      Και τα τρία απαίσια είναι.- Ο συνδυασμός δε,σε κάνει να ξερνάς μέχρι κι απ' τα μάτια!

      Χρόνια πολλά,φιλάκια.

      Διαγραφή
  5. Όταν είδα την ανάρτηση σου, σκέφτηκα "θα την έχω επηρεάσει επειδή έχω συζητήσει με αυτήν πολλές φορές για εκείνον που, επειδή έχει την ψευδαίσθηση ότι τον γουστάρω ακόμα, μου χει αρχίσει τις παραξενιές". Ευτυχώς δεν υπήρξα εγώ η αφορμή του ποστ (ή μάλλον αυτός).
    Τέλος πάντων, δεν τα λες κι άσχημα. Η ανασφάλεια πάντως απαντάται και σε κορίτσια.
    Και να σου πω κάτι; Αυτές οι κατηγορίες (και γενικότερα όλες οι κακές κατηγορίες ανθρώπων) δεν θα πεθάνουν ποτέ. Εμείς ΔΕΝ πρέπει να τους δίνουμε περισσότερη αξία από όση τους αναλογεί. Διαφορετικά, θα φάμε τα μούτρα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά,άμα έδινα σημασία στον κάθε κουλό γκόμενο,θα 'πρεπε να γράφω κάθε μέρα!
      Εννοείται.Η ανασφάλεια φύλα δεν κοιτά.
      Έτσι,η ουσία βρίσκεται στην τελευταία πρόταση.

      Διαγραφή
  6. Πιάσε δυο καρέκλες και κάθισε δίπλα μου χαχαχαχαχα

    Κάποτε είχε μπει στην τάξη μου μια κοπέλα που πρέπει να ζύγιζε 37 τόνους.
    - Έχετε μια καρέκλα;, ρωτάει
    - Μήπως θέλεις δύο;, πετάγεται ένας συμμαθητής μου.

    Η κοπέλα έφυγε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ολοι αυτοι οι τυποι οντως υπαρχουν αλλα υπαρχουν κι αλλοι
    ξερεις κατι μπορει και οι γυναικες να ειναι βλαχαρες οπως τις λεει μια κολητη
    ειναι θεμα παιδειας και χιουμορ, αν εχεις τακτ
    πολυ το ανελυσα? χαχα
    εγω παντως δεν ξυριζω ουτε τριχες , μαρεσω οπως ειμαι και στη τελικη αρεσω οπως ειμαι, και προσπαθω να μην ειμαι αγενης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,και βλαχάρες υπάρχουν και άλλοι υπάρχουν,δεν είπα ποτέ το αντίθετο.
      Εσύ καλά κάνεις σε όλα,ιδίως σ' αυτό με τις τρίχες! χαχα

      Διαγραφή
  8. Ρε συ τι είπες τώρα???!!!
    Βγάζουνε και το φρύδι??!!!
    Που ζω η γυναίκα???!!!

    Υ.Γ. Χρόνια πολλά είπαμε? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι,για να γίνουν τα απόλυτα sex symbols. :p

      Εμ δεν είπαμε!Χρόνια πολλά,Λιακάδα μου. :)

      Διαγραφή
  9. πες τα βρε αγάπη μου που για να δούμε τρίχα σε άντρα πρέπει να πάμε σε αρκουδόμπαρο. όλοι θύματα της μόδας. αίσχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα.Αρκουδόμπαρο!Θεός.

      Διαγραφή
    2. καλέ μη γελάς, έτσι τα λένε τα μπάρ αυτά. έχουν και το σήμα της αρκουδίσιας πατούσας χαχαχα

      Διαγραφή
    3. Τώρα σοβαρά;Το γκούγκλαρα και συνειδητοποίησα ότι είμαι τελείως ασχέτου!

      Διαγραφή
  10. σπουδαίο!!εύγε!παρε το δισάκι σου και διάδοσε την νοοτροπία σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια είναι η νοοτροπία μου;

      Διαγραφή
    2. αντιλαμβάνεσαι και γράφεις για λάθη ανδρων παρα πολυ συνηθισμένα+τα κριτικάρεις και με τρόπο που δεν συνηθίζεται απο τις γυναίκες.με ενα σμπαρο 2τρυγονια
      αριστουργημα σου λεω

      Διαγραφή
    3. Με ειρωνεύεσαι ή ξύπνησα στραβά και σε υποπτεύομαι άδικα; :p

      Διαγραφή
    4. πφφφ..λέμε καλά λόγια και δεν μας πιστεύουν! δεν είμαστε όλοι οι άνδρες ψεύτες :p !!
      προφανώς το δεύτερο.άδικες οι υποψίες
      ενθουσιάζομαι όταν καταλαβαίνω οτι υπάρχουν νέοι που συναντώνται οι σκέψεις μας σε διάφορα μεγάλα ή μικρά θέματα.
      δεν είναι και πολύ συχνό

      υ.γ έφυγε η λεκτική επαλήθευση.νομίζω.δεν είχα ιδέα καν τι και που είναι :p

      Διαγραφή
    5. Χαχαχα,με συγχωρείς τότε...Εννοείται ότι δεν είστε όλοι ψεύτες.
      Ναι,υπάρχουν τέτοιοι νέοι (Κατερίνα,χάρηκα! :p) και όχι,δεν είναι και πολύ συχνό.

      Πληκτρολογείς έναν κωδικό προτού δημοσιευτεί το σχόλιό σου,για ν' αποδείξεις στο τζιμάνι τον Blogger ότι δεν είσαι ρομπότ.Μην αγχώνεσαι,ούτε εγώ ήξερα,άλλος με διαφώτισε.

      Διαγραφή
  11. Όσοι βγάζουν μέχρι και το φρυδάκι, κάνουν τον Boy George να φαίνεται άντρακλας-κομάντο-texas ranger και βάλε, μπροστά τους.

    True story.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,καλά τα λες εσύ,αλλά δυστυχώς είναι πολλοί αυτοί που βγάζουν μέχρι και το φρυδάκι. :p

      Διαγραφή
    2. Η πλάκα είναι πως από ότι πήρε το μάτι μου περπατώντας τις προάλλες στο κέντρο της Αθήνας. Σε οικοδομικό τετράγωνο που βρίσκονται μερικά gay μαγαζιά, οι άντρες εκεί φαινόντουσαν πιο άντρες από όσους τριγυρνούσαν ένα οικοδομικό τετράγωνο παραπάνω που έκαναν "straight" πασαρέλλα "είμαι και πολύ γκόμενος" οι βγαζωφρυδάκηδες κτλ.

      Go figure...



      Διαγραφή
    3. Αυτό ακριβώς!Κι άμα τους ρωτήσεις "Γιατί,αγοράκι μου,ξυρίζεσαι;",θα σου απαντήσουν ότι η τρίχα στους άντρες δεν είναι ωραίο θέαμα και τι είμαι εγώ,για να μένω με το δάσος στο στήθος;Μάλιστα...

      Διαγραφή
  12. Τσιμπιδάκι φρυδιών??? Ρε πούστη αυτό με τις γάμπες μου πήρε 2-3 χρόνια αλλα πλέον κάνω τουμπεκί (δεν είπα οτι το αποδέχομαι) αλλα αυτό που λές για τα φρύδια, αυτο που λές για τα φρύδια(ναι θα μπορούσα να το γράψω και τρίτη φορά).

    Υγ. Το χαμένο κορμί με φωνάζουν και αλήτη πουλάει πολύ να ξέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ούτε τουμπεκί κάνω,ούτε το αποδέχομαι,ούτε τίποτα!Δεν μπορώ να το καταλάβω.Το τσιμπιδάκι είναι το επόμενο στάδιο.Μετά τη γαμπίτσα και τα χέρια...

      Υ.Γ.: Ε ναι,γιατί έχει γεμίσει ο τόπος χαζογκομενάκια.Δε βαριέσαι,όμως,αυτές βαράνε το κεφάλι τους στο τέλος,όχι εμείς.

      Διαγραφή
  13. Είμαι σε μία φάση που αν πετύχαινα έναν επιδειξία θα τον εκμεταλλευόμουν στο έπακρο με τις ευλογίες του κ. Μήτσου (το στεφάνι μου). Ήλθε ο λογαριασμός της ΔΕΗ, καταλαβαίνεις...

    Κατά τα άλλα, έγραψες για ακόμα μια φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνώρισα έναν επιδειξία το Πάσχα.Περιττό να σου πω ότι η μανούλα μου κατέβασε μούτρα,που του 'ριξα Χ.Μας ήρθαν κι εμάς οι λογαριασμοί,βλέπεις...Και ΔΕΗ και κάρτες!

      Ευχαριστώ,σμουτς.

      Διαγραφή
  14. Έλιωσα στο γέλιοοοοοοοοοοοοο!!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ναι λοιπόν, εδώ είμαι και γω. ;) Τρόμαξα λίγο όταν είδα πως έχεις τους "επιδειξίες" στην λίστα σου, αλλά διαβάζοντας το κείμενο ανακουφίστηκα. Βλέπεις, ανήκω στην κλασική κατηγορία των επιδειξιών, με την καμπαρντίνα, όχι σε αυτούς που περιγράφεις. Άρα, μια χαρά!

    Σοβαρά τώρα... Σωστά και άξια όλα όσα λες... Ωστόσο, σκέφτομαι πόσες και πόσες κοπέλες εκεί έξω τη βρίσκουν με 1) "γαμιάδες", 2) άντρες που πουλάνε εύκολη μαγκιά, 3) επιδειξίες (με τον τρόπο που το εννοείς), 4) αγενείς (είναι μέρος της "αντρίλας" ίσως?), ενώ, ακόμα και οι ξυρισμένοι έχουν την τιμητική τους, ναι!

    Τι να πω. Μάλλον η περιρρέουσα, αν και επιφανειακή, τεστοστερόνη αφυπνίζει τις θηλυκές τους ορμόνες. (αν και αυτό περί ξυρίσματος και ανασφάλειας, κοινώς, οι γυναικωτοί άντρες, αυτό δεν μπορώ να εξηγήσω πως προσελκύει ορισμένες, αλλά συμβαίνει - ίσως γιατί τους ξυπνάει τα μητρικά τους ένστικτα, τι να πω).

    Γενικά, η πλειοψηφία του κόσμου, άντρες και γυναίκες, εκεί έξω, έχουν μυαλά κουβάρια...

    (και μεις άραγε τοποθετούμε τους εαυτούς μας έξω απ'αυτό? θα ρώταγε κάποιος - όχι, εγώ καθόλου. Πάω λοιπόν να κάνω μια αποτρίχωση να στανιάρω, γιατί πολύ την έχω ανάγκη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον!Εντάξει λοιπόν,εσύ κανονικέ επιδειξία,μπορείς να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο,για την ώρα.

      Κι εγώ το σκέφτομαι συχνά-πυκνά.Ok,πες το ξύρισμα είναι θέμα αισθητικής,αλλά όλες οι υπόλοιπες συμπεριφορές είναι απαράδεκτες,από μία ηλικία και μετά.Θα δεχτώ -ως ένα σημείο,λόγω ηλικίας- να μου το παίξει "γαμάω" κι ιστορία ο συμμαθητής μου,όχι όμως και 25 χρονών μαντράχαλος,ρε φίλε!Έλεος.Grow up,που λένε και στο χωριό μου...

      Τώρα αυτό με τα μητρικά ένστικτα δεν μου κάνει και πολύ νορμάλ,αν όντως ισχύει.Νομίζω θα δυσκολευόμουν να δω ερωτικά κάποιον,που μου τα ξυπνάει (όχι πως είναι η ώρα τους δηλαδή...).

      Τι να σου πω,τι είναι και τι δεν είναι ο καθένας το ξέρει ο ίδιος κι όσοι τον συναναστρέφονται.Έλα να βλέπω τα ξυραφάκια να παίρνουν φωτιά! :p

      Διαγραφή
  16. Kάθε κατηγορία που διάβαζα,ήταν σα να άκουγα τον εαυτό μου να τα λέει...συμφωνώ και επαυξάνω λοιπόν με τα μπούνιαααα!!!
    Φιλώ σε ομορφιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αμφέβαλα καθόλου για 'σένα!

      Φιλιά,κοριτσάρα μου. :)

      Διαγραφή
  17. http://piotermilonas.blogspot.gr/2013/05/sos.html
    Δε σχολιάζω κάτι από αυτά που έγραψες (αν και είχαν πάλι πολλή πλάκα), απλά σου αφήνω έναν σύνδεσμο, αφού ξέρω πως είσαι της θεωρητικής κατεύθυνσης - βρήκα ενδιαφέροντα στοιχεία σε αυτή την ανάρτηση, σε εσένα, δε, ίσως να είναι πιο χρήσιμα από ό,τι σε μένα. Φιλάκια, Άλκηστη. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ,το τσέκαρα ήδη...

      Φιλάκια πολλά. :)

      Διαγραφή
  18. 'Ολα αυτα που περιγράφεις μαζί με τα τόσο γυναικωτά ρούχα,τα baby oil στις παραλίες,τις βερμούδες σε χρώμα ροζ-τιρκουάζ και τα γαμημένα ροζ All Star(που φοραγα 12 χρονια πριν σε κόκκινο-μπλε-ολόμαυρο και με κορόιδευαν οι τσομπάνηδες που τα έπαιρνα 25 ευρώ) συνθετουν τον άντρα τον μοδάτο.Αν δείς ποσες γκόμενες τα γουστάρουν αυτα θα απογοητευτεις.

    Εσπαντρίγιες στο ίδιο χρωμα με την βερμούδα...'Ελεος ποιός θα καθησυχάσει τα οιστρογόνα σας;;;

    Και εσύ που εισαι της κυρίλας,πρόσεξε μην μπλέξεις με κανά χλεχλέ και ανταλλάζετε κρέμες σώματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω,αλλά η συμβίωση μ' έναν τέτοιο τύπο έχει πρακτικές δυσκολίες...Φαντάσου να μπερδεύει η άλλη το τσιμπιδάκι φρυδιών της με το δικό του!

      Εσπαντρίγιες...Προχθές διάβασα ένα άρθρο.Είναι,λέει,η νέα τάση για τους άνδρες,δεν πρέπει να λείπουν από κανένα σπίτι.Έβαλα στο λάπτοπ φωτιά και το πέταξα έξω απ' το παράθυρο.

      Μα ακριβώς γι' αυτό δεν μπλέκω με χλεχλέδες!Τι να σου πω,προς το παρόν έχω τις κρέμες μου μόνο για προσωπική χρήση.

      Διαγραφή
  19. Αν εχω 1 φρυδι,ειναι αποδεκτο να τα κανω 2??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαφώς.Δε μιλάμε για τη γέφυρα Ρίο-Αντίριο.

      Διαγραφή
  20. Πολύ ωραίο Blog τώρα ξεκίνησα να το διαβάζω και ομολογώ μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. Πάντως στο γενικότερα κατά την εφηβεία τα αγόρια είναι είτε πολύ ανασφαλή είτε προσπαθούν να είναι όσο πιο μάγκες γίνεται οπότε είμαστε υπερβολικά ανώριμοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,κάτι έχω προσέξει.

      Σ' ευχαριστώ πολύ και καλώς ήλθες. :)

      Διαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!