Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Σπάστε μας κι άλλο τα νεύρα!

Τρίτη, 23 Απριλίου 2013

Σπάστε μας κι άλλο τα νεύρα!

Εσείς οι πολυαγαπημένοι συμμαθητές,που κάθε πρωί ουρλιάζετε σαν εκείνο το μαλακιστήρι στον Εξορκιστή,πρώτον,πού τη βρίσκετε την όρεξη,δεύτερον,είστε 17 ή 7,τρίτον,γιατί δοκιμάζετε τους υπόλοιπους που πρώτη ώρα Άλγεβρα θέλουμε ν' αναπληρώσουμε το χαμένο ύπνο ή τέλος πάντων,να χαζέψουμε ανενόχλητοι;

Οι τύποι που θεωρείτε τους εαυτούς σας sex machines,παίρνετε κάτι;Αποκάλυψη σοκ: δεν θα το τάξουμε,επειδή δεν πήγαμε (μέχρι το περίπτερο εννοείται) μαζί σας.Ιδίως όταν φεύγετε εξοργισμένοι,λέγοντας: «Εντάξει κοπελιά,μην μου κάθεσαι!Εσύ χάνεις τον πύραυλο!».Τον χάσαμε τον πύραυλο,πατριώτη...

Εσείς που πετάτε απ' το πουθενά στον προφορικό λόγο εκφράσεις,όπως: «OMG,lol,τεσπά»,κρύβετε σκοπίμως τη ρητορική σας δεινότητα,για να μην αισθανθούμε μειονεκτικά οι κοινοί θνητοί ή απλώς δεν ξέρετε άλλες λέξεις;
-Ο Γιάννης μου είπε ότι θέλει να μείνουμε φίλοι.
-OMG,τι μαλάκας!

Οι γκόμενοι που ενώ γουστάρουν την άλλη,τι ακριβώς περιμένουν σαν τις θείτσες και δεν κάνουν κίνηση;Το τρένο;Δεν περνάει από 'δω.Κι άμα σας γράφουνε,κλαίγεστε κιόλας!

Τα μουστάκια στα δαχτυλίδια,στις μπλούζες,στα νύχια και στα σερβιετάκια με φτερά ακόμα είναι διεθνής μόδα ας ούμε ή μη δούμε μαλακία στο Ελλάντα,αμέσως να την φορέσουμε;Σιγά μην κυκλοφορώ εγώ σαν τον μπάρμπα,με την μουστάκα στην μπλούζα!

Οι μπίχλες στα Μ.Μ.Μ.,που κολλάτε σαν τις βδέλλες πάνω στον κόσμο,τη στιγμή που η τελευταία φορά που ήρθατε σε επαφή με νερό ήταν στη βάπτισή σας,πού ακριβώς αποσκοπείτε;Να μας τα κάνετε ζουμπούλια ή να μας κολλήσετε σύφιλη;

Οι «γλυκούληδες» ηρεμήστε λίγο,γιατί δεν πείθετε.Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με τους ρομαντικούς.Με τους δήθεν,όμως,έχω.Απορώ ποια πιστεύει τις παπαρολογίες σας...«ΤΙΙΙΙ;Έχεις κλείσει στο πατάρι όλα τα λούτρινα αρκουδάκια,που είχες μικρή;Τα καημένα...Να τα βγάλεις,να πάρουν αέρα.».Με την ίδια λογική ρε φίλος,να βγάλω και το πιγκάλ να αεριστεί,που ζει μια ζωή μες στα σκατά!

Οι κάγκουρες που σταματάτε κάτω απ' τα σπίτια του κόσμου (κανείς,ποτέ δεν κατάλαβε γιατί),με φουλ Δε σου κάνω τον άγιο ή Καγκέλια (τι σημαίνει πάλι αυτό;) στα καγκουρο-αυτοκίνητά σας,έχετε ακουστικά προβλήματα απ' την πολλή καγκουρίλα ή πραγματικά σας αρέσει αυτή η μουσική;Ελπίζω το πρώτο για ευνόητους λόγους...

Στην ερώτηση «Μα καλά,τι του βρήκες αυτουνού;» περιμένετε σοβαρή απάντηση;Τα λεφτά του και το κορμί του το φιδίσιο του βρήκα,άντε γεια!

Από τη στιγμή που η ζωή σας είναι μπουρδέλο αδήλωτο,γιατί ασχολείστε με το τι κάνουν οι άλλοι;Λύστε πρώτα τα θεματάκια σας κι ύστερα τους άλυτους γρίφους: τι φόρεσε η τάδε στο πάρτι του δείνα,ποιος έχει γκόμενα ποια,ποια φασώνεται με ποιον...Τελικά,η μαλακία στον εγκέφαλο,ο βήχας κι η άσπρη κάλτσα δεν κρύβονται.

91 σχόλια:

  1. Νομίζω το πιο τρομακτικό δεν είναι που φωνάζουν οι συμμαθητές σου την πρώτη ώρα,αλλά που έχετε άλγεβρα πρώτη ώρα!Μπρρρρρρ!!!

    Δεχθηκες ανήθικες προτάσεις Κατερινιω από κανέναν και σου σπασαν τα νεύρα;;;:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

    Έχεις κλείσει τα λούτρινα στο πατάριιι;;;Αααααααααααα δεν ντρέπεεεεσαιιι;;;

    Χαιρετώ καγκουρινά,αλλά δεν ξέρω πως!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κομράντε, υπάρχει χειρότερο από άλγεβρα πρώτη ώρα. Άλγεβρα τελευταία ώρα (ντάξει, στατιστική, το ίδιο γαμημένο πράμα είναι). Και ναι, το λέω εγώ που είμαι θετική. Πήγα χθες σχολείο, για να μπορώ να δικαιολογήσω απουσίες, και έμεινα μέχρι τελευταία ώρα, εγώ και μια τριτοδεσμίτισσα, και η επίσημη αγαπημένη καθηγήτρια του ΚΠΣΑ που έχει κάνει πλούσια τη Σανέλ στις κολόνιες βρήκε ευκαιρία να βγάλει το άχτι της που όλη τη χρονιά δεν πρόσεχα στο μάθημα. Θα με πείτε, γιατί έμεινες μέχρι την τελευταία ώρα; Γιατί είμαι ηλίθιος. Τι λέγαμε; Α, ναι. Γαμώ τη μόδα με τα μουστάκια. Κι όχι, δεν οφείλεται στον Αγάθωνα Ιακωβίδη, αλλά στο 9gag. Αν είχα τρία ευρώ για όλες τις ηλίθιες μόδες που ξεπήδηξαν από το 9gag, θα είχα οπωσδήποτε τρία ευρώ. Ατάκα κλεμμένη από τον Καλαμάρη Πλοκάμια. Και μην παραπονεθείτε που δε χωρίζω παραγράφους. Από το πρωί έχω γράψει θέματα μαθηματικών 09-10 και χημεία φουλ επανάληψη πρώτο κεφάλαιο. Σας στραγγαλίζω όπως είστε και τρώω τα συκώτια σας με φάβα και κιάντι.

      Διαγραφή
    2. Ρας,δεν μου τη σπάνε οι ανήθικες προτάσεις. Γιατί μάνα μου,εσύ πού τα 'χεις κλεισμένα τα λούτρινα; :ο

      Θωμά,τα λάθη μας κάνουν σοφότερους,δεν πειράζει...
      Δεν ξέρω τι παίζει στην Θεσσαλονίκη,αλλά εδώ τα πουλάνε παντού τα μουστάκια,την τύχη μου! Καλό κουράγιο.

      Διαγραφή
    3. Δε στη σπάνε;;Ωωωωω!!Θα κάνω εγώ να σου στη σπάνε!!χεχεχε!:Ρ:Ρ:Ρ

      Πολύ απλό,πουθενά γιατί δεν είχα ΠΟΤΕ λούτρινα!Όχι σα κάποια κάποια ονομάτα απλά βαριόμαστε να πούμε!!

      Θωμά αυτό το μάθημα που ονομάζεται στατιστική και είναι γ λυκειου μόνο κατ' όνομα το γνωρίζω!!ΤΙ περιέχει δεν γνωρίζω!!3,6 έγραψα εξάλλου με το σπαθί μου και χωρίς αντιγραφή!!
      Τουλάχιστον είχες να πεις τίποτα με την τριτοδεσμίτισσα ή μούγκα στη στρούγκα όλες τις ώρες;

      Διαγραφή
    4. Τι να πω ρε με την τριτοδεσμίτισσα; Με είχε σηκώσει η άλλη στον πίνακα και με ρωτούσε την ύλη όλης της χρονιάς να πούμε!

      Διαγραφή
    5. Τι σαδιστικά είναι αυτά; Τέτοιους δεν έχουμε εμείς,ευτυχώς! (έχουμε άλλα μπουμπούκια)

      Διαγραφή
    6. Να συζητήσετε περί αρχαίων και μαθηματικών ή αρχαίων μαθηματικών!!!Καλά ακοινώνητος είσαι;;

      Εσύ της είπες την ύλη όλης της χρονιάς αγράμματε μαθηματοδουλε;

      Κατερινιώ σαδισμός είναι να στο κάνουν αυτό που κάναν σο βάρβαρο από πάνω αλλά στα μαθηματικά!!Για σκέψου!

      Διαγραφή
    7. Ποιον είπες αγράμματο, παλιοκουμμούνι; Όταν μιλάς για τις μαθηματικές μου ικανότητες θα ξεπλένεις πρώτα το στόμα σου.
      Υ.Γ. Συγγνώμη για το παλιοκουμμούνι, αλλά εγώ δεν τις ανέχομαι τέτοιες προσβολές.

      Διαγραφή
    8. Τι γίνεται εδώ όση ώρα λείπω,ας ούμε; Κοκορομαχίες;

      Διαγραφή
    9. Ναι ρε αγράμματοοος είσαιι!!ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΠΕΙΣ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟ ΠΑΛΙΟΚΟΜΜΟΥΝΙ!!!!Να ξεπλένεις το στόμα σου και εσύ όταν μιλάς το Πούτιν!!
      ΥΓ:Έχε χάρη που ζήτησες συγγνώμη,αλλιώς θα υπήρχε τρίτος Μπλογκικός πόλεμος!!Ακούς εκεί παλιοκομμούνι!!:Ρ

      Κατερίνα όχι και κοκκορομαχίες!!Προέρτια ενός πολέμου ένας Ψευτοπόλεμος!:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    10. Δε σε είπα Σταλινικό ρε. Γιατί παρεξηγήθηκες; Μαρξιστικός-Λενινιστικός είσαι;

      Διαγραφή
    11. Με είπες κομμούνι δηλαδή σταλινικό!!Καπίτο σύντροφε;

      Φίλε και τρισαγαπητέ Θωμά κόψε την προπαγάνδα σου για το θείο σου το Λένιν γιατί δε σε βλέπω να προλαβαίνεις να δίνεις μαθηματικά στις πανελλαδικές!!Ακούς εκεί!!Εκεί που μας βρίζανε μας είπανε και λενινιστες!!Πφφ!

      Διαγραφή
  2. Νεύρα????
    Ποιος είπε ότι έχω νευρα μην τον πάρει ο διάολος τον %^&#$@%**^$#$#.........

    Εισπνοη
    Εκπνοή
    Εισπνοη
    Εκπνοή
    Επαναλαμβάνουμε όσο χρειαστεί.....

    Φιλάκια Κατερινιώ και μη ξεχνάς το καλοκαίρι έρχεται.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι,έεετσι ακριβώς!

      Σ' ένα καλοκαίρι ελπίζουμε όλοι,Χριστινιώ. Φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Ρίχτα ωμά!:)Μου θυμίζεις τριτοδεσμίτισσα μιας αλλης εποχής,το κοριτσι πετούσε,ήταν σε όλα μέσα,αλλά προτεραιότητα αδιαπραγματευτη η είσοδος στη Νομική,δεν το συζητούσε,όλα τα άλλα έμπαιναν σε δευτερη μοιρα και βεβαια πέρασε νομική.Γραφουνε λοιπόν προχειρο διαγωνισμα,"κύριε,δε χρειάζεται να ειστε μεσα στην ταξη,καθαριζω εγω,δε θα κουνηθει φυλλαράκι" και πραγματι ετσι γινότανε!Καποτε λοιπον έξω απ'την αιθουσα καποιοι χαβαλετζήδες κανανε σαματά,τα παιδιά γράφουν πάλι προχειρο,βγαινει η δικιά σου εξω και βάζει φωνή στους σαματατζήδες,"φύγετε απο δω ,ρε μα...να,εμεις εδω μεσα γ...στε στο διαγωνισμα κι εσείς κάνετε χαβαλέ,αντε από δω να μη σας σχίσω!":))),οι ψευτόμαγκες όπου φύγει-φύγει!!!

    ΥΓ.Και συγγνωμη δια την ανθη(θυ)ροστομίαν:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεά και δικαίως πέρασε στη Νομική,αφού είχε και λέγειν. Πάντως,εγώ γενικά δε βρίζω. Όχι πολύ,τουλάχιστον. Αν με προκαλέσουν όμως,κακό του κεφαλιού τους! ;)

      Υ.Γ.: Δεν πειράζει,το απαιτούσε η περίσταση.

      Διαγραφή
  4. Πρόσφατα ήμουν στο τσακ να βγω στο μπαλκόνι και να κατουρίσω έναν τέτοιο κάγκουρα, αλλά μένω ισόγειο και δεν ήμουν σίγουρος ότι μπορώ να φτάσω τόσο μακρυά!

    Πάει έχασες τους πυραύλους έχασες και την εκτόξευση. Μπουαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την επόμενη φορά να το επιχειρήσεις έτσι,για το γαμώτο!

      Έτοιμος ήταν να μου πει ν' απογειωθούμε μαζί...

      Διαγραφή
  5. Συγγνώμη, υπάρχουν 17χρονα που θεωρούν τους εαυτούς τους sex machines; Θου, Κύριε, φυλακήν τω στώματί μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαφώς! Αφού σκέφτομαι να φορέσω τσίγκινο... :p

      Διαγραφή
    2. Γλυκό μου παιδί, τοίχο τοίχο να πηγαίνεις! Άκου sex machines τα 17χρονα...

      Διαγραφή
    3. Δύσπιστο σε κόβω. Το εξασκούν απ' την πρώτη Δημοτικού τα παιδιά. :p

      Διαγραφή
    4. Καλα εμενα με εστειλε αυτο!Μου πηρε πανω κατω 6 μηνες για να καταλαβω τι γινεται οταν εκανα πρωτη φορα σεξ και 1-2 χρονια για να κατασταλαξω τι μ αρεσει(ναι ειμαι αργή)οποτε οταν ακουω για sex machines 17 χρονων ενα ταρακουλο με πιανει!Αχ αυτη η νεα γενια(ειπε η 23 χρονη και χαιδεψε τα ασπρισμενα απο την γνωση και τις εμπειριες μαλλια της).

      Διαγραφή
    5. Βίκυ,επειδή έχουμε γεμίσει sex machines,όπου ακούς πολλά κεράσια... ;)

      Διαγραφή
  6. Όταν κατακτήσω τον κόσμο, θα ορίσω θανατική ποινή για τους κάγκουρες.
    "Από τη στιγμή που η ζωή σας είναι μπουρδέλο αδήλωτο,γιατί ασχολείστε με το τι κάνουν οι άλλοι;" Χώσε!
    Μέσα σε όλα αυτά θα ήθελα να προσθέσω και τους άνδρες που νομίζουν ότι κρεμόμαστε από τα...χείλη τους κι ότι είναι τόσο γαμάτοι που η γκόμενα που τους γούσταρε στην Α Λυκείου ακόμα τους γουστάρει. Προσωπική εμπειρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλοι πάλι και τούτοι! Σιγά μην λέμε και ιστορίες στα εγγόνια μας για τα μούτρα τους... Καταλήγω πως φταίμε κι εμείς ως ένα σημείο,γιατί όταν τους γουστάρουμε,τους δίνουμε πολλή αξία.

      Διαγραφή
  7. OMG kai 3LOL! Καλά ρε τι είναι αυτό με τα μουστάκια; πρώτη φορά το βλέπω!!

    Εσύ χάνεις τον πύραυλο χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα τι λέει ρε ο πύραυλος χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρά; Στο σχολείο,παίρνει η μία το κολιέ-μουστάκι,παίρνει η άλλη το δαχτυλίδι,παίρνει κι η άλλη την μπλούζα και χαίρονται μόνες τους.

      Εεεεμ,όταν είσαι πύραυλος αυτά λες!

      Διαγραφή
  8. Μέχρι να ξαναβγουν τα κανονικά μουστάκια στην μόδα, προκοπή δεν θα δούμε στην χώρα!

    Και αυτό που περιγράφεις για γλυκούλης ποιο πολύ σε Γιάννη Γαλάτη μου κάνει...

    Πυ πυ... http://www.youtube.com/watch?v=_o98p4XWiwk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααν βγει ποτέ...

      Και σε Φλωρινιώτη,μη σου πω!

      Χαχαχα. Πυ,πυ,πύαυλος. :p

      Διαγραφή
  9. καλά στην Κάσο θα είχες πρόβλημα...δε θα σε ''πήγαινε'' κανεις....το Λύκειο δεν αντέχεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή δεν ουρλιάζω σαν υστέρω ή επειδή γκρινιάζω; Αν τα Κασσιωτόπουλα κάνουν όπως τα δικά μας,πρώτον,συλλυπητήρια στους καθηγητές και δεύτερον,ας ελπίσουμε να ωριμάσουν σύντομα,γιατί σ' ένα χρόνο ενηλικιώνονται και βγαίνουν στην κοινωνία.

      Διαγραφή
  10. Βρε πάψε να γκρινιάζεις η ζωή είναι ωραία και εγώ δεν μπορώ άλλο τους γκρινιάρηδες!Με την γκρίνια σου έχασες και τον πύραυλο ;p
    Δεν φταίνε τα αγοράκια εσείς φταίτε έχουμε αποκτήσει φοβίες πια!Φαντάσου πόσες χυλόπιτες τρώμε!Θα μου πεις βέβαια αν την πέφτεις σε ότι κινείται λογικό είναι αλλά αυτή είναι άλλη συζήτηση.

    Κατερινιό σε χαιρετώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό για τον πύραυλο γιατί το είπες; Για να με πληγώσεις; :p

      Να μην μας λέτε μαλακίες ρε,ορίστε μας!

      Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  11. Να σου πω, παρ' το όπως θες, αλλά κάθε προσβολή προς τα λούτρινα θα ληφθεί ως προσωπική. Εγώ τα αρκουδάκια μου τ' αγαπώ περισσότερο από τη Μαριάννα και δεν τα πειράζει κανείς!

    Και μιλάω σοβαρά τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν είχα ένα IQ εκατόν σαράντα δώδεκα κι ένα ανώτερο πολιτισμικό και κοινωνικό επίπεδο και καλούς τρόπους και τέθοια τέλος πάντων, θα είχα αυτοστιγμιαίως τηλεμεταφερθεί στη Χίο για να μπορώ να σε δείχνω με το δάχτυλο και να γελάω σαν καθυστερημένο. Αλλά δεν το κάνω γιατί έχω κι ένα επίπεδο και λοιπές μπούρδες που είπα και πριν.

      Διαγραφή
    2. Εγώ δεν το παίρνω "κάπως",μάλλον εσύ το πήρες λίγο στραβά... Δεν μ' ενοχλούν,ούτε θα κρίνω κάποιον αρνητικά απ' τ' αρκούδια του. Μ' ενοχλούν,όμως,οι τύποι που το παίζουν αγαπουλίτσες,επειδή νομίζουν ότι όλες "πέφτουν" έτσι. Τα λούτρινα ήταν τυχαίο παράδειγμα. Η Μαριάννα είναι το έτερον ήμισυ,να υποθέσω...

      Διαγραφή
    3. Μα φυσικά και αστειεύομαι, δεσποινίς. Θα έπρεπε να ξέρετε, από τις αλλεπάλληλες προειδοποιήσεις, ότι δεν μιλάω σχεδόν ποτέ σοβαρά...

      Τα λούτρινά μου τα λατρεύω, απλώς υπερέβαλλα λιγάκι.

      Η Μαριάννα είναι το κοντινότερο πράγμα που είχα ποτέ σε έρωτα, μετά τα λούτρινα, τη σοκολάτα και τη Μάγια, το σκυλί που έχει αναδειχθεί σε μασκότ της παραλίας.

      Διαγραφή
    4. Υποσημείωσις: Δε μιλάω σοβαρά ούτε όταν λέω ότι μιλάω σοβαρά. Σοβαρολογώ αν σε ξέρω αρκετά για να σου μιλήσω σοβαρά, αν το θέμα χρήζει σοβαρής αντιμετώπισης ή αν είμαι πολύ κακόκεφος.

      Βέβαια το χιούμορ μου σε όλες τις εκφάνσεις του είναι μια μορφή αυτοσαρκασμού, οπότε ακόμα κι όταν αστειεύομαι, μπορεί να αποκαλύπτω κάτι πολύ αληθινό για εμένα. Απλώς το κάνω σε τέτοιο βαθμό ώστε μόνο οι διάνοιες να κατανοούν πότε το χιούμορ μου είναι σοβαρό και πότε όχι.

      Υποσημείωσις της δευτέρας παραγράφου της υποσημειώσεως:

      Δεν έχω γνωρίσει καμιά διάνοια όπως αυτή περιγράφεται στην τελευταία περίοδο της παραγράφου στην οποία αναφέρεται η παρούσα υποσημείωσις.

      Διαγραφή
    5. Εντάξει κύριε,θα το έχω υπόψιν για το μέλλον.

      Κατάλαβα...Η Μαριάννα ανταποκρίνεται;

      Δεν είναι εύκολο να βρεις διάνοιες. Ωστόσο,αν υποπέσει καμία στην αντίληψή σου,στείλ'την κι από 'δω!

      Διαγραφή
    6. Με φώναξε κανείς;
      Υ.Γ. Δεν ξέρω αν σας το έχω πει, αλλά η μετριοφροσύνη είναι ένα από τα εκατομμύρια προτερήματά μου.

      Διαγραφή
    7. Χαχαχα,καλά,και να μην μας το έλεγες,το 'χουμε καταλάβει! :p

      Διαγραφή
    8. "Η Μαριάννα ανταποκρίνεται;"

      Πρέπει αλήθεια να απατήσω σε αυτήν την ερώτηση;

      Διαγραφή
    9. Εεε,ξέρω 'γω; Είναι αυτονόητη η απάντηση;

      Διαγραφή
    10. Αυτοί οι νέοι που το παίζουν μετριόφρονες στις μέρες μας είναι πολύ μπαναλ!!!Πάει χαμένη γενιά!!

      Διαγραφή
    11. Ας το θέσω αλλιώς. "Η Μαριάννα ανταποκρίνεται;" Αυτό είναι, με τρεις λέξεις, το δράμα μου.

      Διαγραφή
    12. Α ρε Master,τι να πω τώρα... Ελπίζω μόνο σ' αυτό τον τομέα να μην είσαι σαν και του λόγου μου.

      Διαγραφή
    13. Ούτε καν... Πιστεύω ότι πιο πολύ κολλάω με τις βλακείες που λέω παρά στην πραγματικότητα, και "ξεκολλάω" όποτε θέλω. Υπάρχουν κι αλλού κοπέλες.

      Διαγραφή
    14. Ε ναι,αλίμονο,απ' αυτή την ηλικία...

      Διαγραφή
  12. αχ βλέπω είσαστε μια ωραία ατμόσφαιρα εκεί στο Λύκειο :)
    Κουράγιο...γιατί και παραέξω έτσι είναι τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε,μη χέσω!

      Άμα και παραέξω κυνηγιούνται,λέω να μείνω στην τάξη εκουσίως...

      Διαγραφή
  13. Αυτό με τα μουστάκια έχει γίνει μόδα κι εδώ στο Λονδίνο. Στο Primark που πήγα προχτές πουλάγανε μέχρι και παπλώματα...

    Εμείς στα 17 δεν ξέραμε τίποτα άλλο εκτός από μπάσκετ στο προαύλιο. Δε λέω, οι σημερινοί έφηβοι μας αγοράζουν και μας πουλάνε για πλάκα, αλλά νομίζω ότι όπου ακούς πολλά κεράσια...Την επόμενη φορά που θα στο παίξει κάποιος ο έλληνας κλώνος του Ρόκκο Σιφρέντι, πεστου να κατεβάσει το παντελόνι του επι τόπου. Άμα ρωτήσει γιατί πεστου ότι δεν αγοράζεις γουρούνι στο σακί και θες να δεις αν αξίζει τον κόπο. Αν βρεις τελικά κάποιον που δεν κολώσει μετά από αυτό και τα κατεβάσει, τσέκαρέ το για μερικά δευτερόλεπτα και μετά πες του ψυχρά: "Φιλαράκο, έχω δει περισσότερο κρέας πάνω στον Τιραμόλα!".

    Υ.Γ Εσύ δεν πήγες πενταήμερη όπως ο Thomas ή εγώ έχω χάσει επεισόδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι μικρή ρε, δευτέρα πάει ακόμα. Του χρόνου θα μας περιγράψει τα αίσχη της.
      Υ.Γ. Αγαπητή κυρία οικοδέσποινα, ελπίζω ότι δεν έχεις θέμα που έχω αναλάβει κι απαντάω όλα τα σχόλια σαν να είναι δικό μου το μπλογκ, οκ;

      Διαγραφή
    2. ΠΑΠΛΩΜΑΤΑ; Θα κοιμάμαι μ' ένα μουστάκι;
      Χαχαχα,καλό!Αμφιβάλλω,όμως,αν θα την πετάξει κανείς έξω μπροστά σε κόσμο...

      Αγαπητέ κύριε Βάρβαρε,όχι,δεν έχω θέμα,κάνε δουλειά σου! :p

      Διαγραφή
    3. Ωχ..δευτέρα είσαι ακόμα; Καλό κουράγιο! Αποκλείεται να κάνει αίσχη, την έχω κόψει...είναι σίγουρο ότι θα κρατήσει ένα επίπεδο! Αν πάει βέβαια και δεν το κάψει λόγω διαβάσματος...Ο κολλητός που με φιλοξένησε εδώ τους πρώτους μήνες, δεν ήρθε στην πενταήμερη γιατί είχε αγχωθεί με τις πανελλήνιες και δεν ήθελε, λέει, να χάσει χρόνο! Τελικά σπούδασε εξωτερικό...

      Διαγραφή
    4. Δεν ξέρω αν θα μου 'χει γυρίσει το μάτι μέχρι τότε,αλλά έχει και το διάβασμα ένα όριο και δε σκοπεύω να χάσω την πενταήμερη. Κι εγώ ξέρω παιδί που δεν πήγε κι έβγαλε τελικά πάνω από 19.000,αλλά ήταν ανέκαθεν μελετηρός,δεν τον έσωσε αυτό.

      Διαγραφή
    5. Κοίτα...αν έχεις σκοπό να γίνεις τύφλα για 5 μέρες και μετά να χρειάζεσαι καμιά βδομάδα να συνέλθεις, τότε ίσως αυτό να σε βγάλει από το πρόγραμμα διαβάσματος που έχεις οργανώσει. Αλλά και πάλι, μια βδομάδα διασκέδασης δεν θεωρώ ότι μπορεί να φέρει την αποτυχία, αν είσαι προετοιμασμένος όπως πρέπει. Από την άλλη έχουμε και τα παραδείγματα τύπου Thomas, που μετά το τρίτο ποτηράκι αρχίζουν τις γυροβολιές και τα ζειμπέκικα με Παντελίδη! Τον εμπιστεύομαι πάντως, είμαι σίγουρος ότι ήταν μια στιγμή αδυναμίας και σύντομα θα μπει στο σωστό δρόμο με νηστεία και προσευχή...

      Διαγραφή
    6. Καλά,τέτοιες βλέψεις ποτέ δεν είχα,αλλά αυτό εξαρτάται απ' το πώς ορίζει ο καθένας τη διασκέδαση. Συμφωνώ,δεν θα κοπείς απ' την πενταήμερη,εξ ου και το παράδειγμα με το παιδί,που προανέφερα...
      Κι εγώ τον εμπιστεύομαι. Στο ένα χέρι έχει το ποντίκι και στο άλλο το κομποσκοίνι.

      Διαγραφή
    7. Πρώτον: τα τρία ποτηράκια δεν ήταν κρασί, αλλά ουίσκι. Και στο ενδιάμεσο έπεσαν κάτι σφηνάκια Malibu, κρασί και δε θυμάμαι τι άλλο. Όχι, για να μη λέτε ότι δεν το αντέχω.
      Δεύτερον: Νηστεία; Προσευχή; Με αποκαλείτε εμμέσως πριν σαφώς Χριστιανό; DESPICABLE! Θα πληρώσετε αυτή την προσβολή με αίμα ή/και σπέρμα, πληβείοι.

      Διαγραφή
    8. Εννοούσα νηστεία και προσευχή στην Αγία Μπιγιονσέ τη Μεγαλόχαρη και Χαμηλοβλεπούσα (μεγάλη η χάρη Της)...

      Διαγραφή
  14. OMG (είδες; μαθαίνω)! Τι ωραία που περνάτε!
    Εγώ όταν πήγαινα Λύκειο - στα μέσα του περασμένου αιώνα - ήταν θηλέων μόνο και δεν έχω ζήσει τέτοιες ομορφιές!
    Αλλά έτσι που τα περιγράφεις, μάλλον δεν πρέπει να ζηλεύω!
    Τεσπά (καλά πως αφομοιώνω έτσι τις πληροφορίες), ψυχραιμία, οσονούπω τελειώνει η χρονιά!

    Πολλά lol (το έμαθα ΚΑΙ το lol) για το κείμενο!

    Κίσιζ!
    Μένυ κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξέχαστες στιγμές γαλήνης και χαλάρωσης περνάμε.
      Δεν είναι μόνο τ' αγόρια κάφροι,απλώς τότε ήταν πολύ αυστηρά τα πράγματα,δεν μπορούσατε να κάνετε σαν δαιμονισμένα.

      Χαίρομαι ιδιαιτέρως. :)

      Σμούυυυτς

      Διαγραφή
  15. και το καλοκαιρακι ερχεται αδυσωπητο και θα του δωσετε να καταλαβει στανταρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι' αυτό είναι τα καλοκαίρια,Άσωτε! :)

      Διαγραφή
  16. Χαχαχα Παναγία μου τι τρέλα υπάρχει στον κόσμο!!

    Πωωωω θάνατος στους πυραύλους!!! Θα μπορούσα να τους αφανισω όλους έναν έναν και μετα να περάσω νομική και να υπερασπιστώ τον εαυτο μου. Ειναι ένας απο τους λόγους που θέλω να τελειώσει το σχολειο.

    Το μπάνιο σε τέτοιες εποχές κρίσης ειναι είδος πολυτελείας.-

    Ξέρεις πόσες φορές έχω σκεφτεί μα βγω με έναν κουβά να τον κάνω παπί τον ηλίθιο που μου έρχεται 3 τα ξημερώματα και μουσική τέρμα; Αλλα ειμαι υπεράνω!! :P Απο την άλλη όσο προχωράνε οι μέρες προς Πανελλαδικές η υπομονή μου εξαντλείται με κατι τέτοιους.

    Φιλιά!!
    Καλο κουράγιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πύραυλοι είναι παντού,όχι μόνο μέσα στα σχολεία. Ζουν ανάμεσά μας!

      Όλοι περνάνε δύσκολα,αλλά δεν πιάσανε μάκα απ' τη βρόμα.

      Εγώ θα βγω με το λάστιχο.

      Φιλιά και καλή επιτυχία! :)

      Διαγραφή
  17. Καταρχήν, μου την δίνεις γιατί μου θυμίζεις την ηλικία μου και το πόσο απέχει πια από την δική σας. Ζηλεύω. Διαβάζοντας αρκετά άρθρα σου συνειδητοποίησα ότι να είσαι έξυπνη και αρκετά μεγαλύτερη για την ηλικία σου δεν ξέρω σε πόσο θα σε ωφελήσει μεγαλώνοντας.. Εννοώντας ότι εγώ που ήμουν κοκορόμυαλος για την ηλικία μου έμαθα να απογοητεύομαι γρήγορα και αυτό μου έγινε μάθημα σε πολλά πράγματα.. Βεβαία οι στόχοι που θέτεις στον εαυτό σου για ένα καλύτερο αύριο είναι σωστό, αλλά φοβάμαι ότι μετέπειτα να μην μπορείς να διαχειριστείς μια αποτυχία.

    Sorry που σου τερμάτισα την υπομονή απλά βαριόμουν να στέλνω σχόλιο σε καθε ποστ.Μην το πάρεις σαν ψυχογράφημα γιατί τα σιχαίνομαι κάτι τέτοια.. απλά ίσως είναι καλό να αφηνεσε στην μαλακία της εφηβείας σου. Άκου έναν μεγαλύτερο!!

    Πς:Τι φάτσα του θείου σου,του βλάχου ήθελα να δω όταν του είπες οτι διαβάζεις Σαρτρ.. τέτοιο facepalm δεν παίζει να υπήρχε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον! Καταρχήν,να σου πω ότι έπεσες σε όλα μέσα,αν και δεν μ' αρέσει να το παραδέχομαι...
      Δεν θα με ωφελήσει και το ξέρω,όπως επίσης ξέρω πως ό,τι κάνουμε στη ζωή έχει ένα τίμημα. Αν μ' είχες γνωρίσει από κοντά,θα έβλεπες ότι μπορώ να το παίξω και χαζή και μαλάκας και αραχτή και λάιτ και απ' όλα. Τώρα,τι πραγματικά είμαι και ποιος το καταλαβαίνει είναι άλλη ιστορία.
      Όντως,με τις αποτυχίες δεν τα πάω καλά,αλλά ανακάμπτω. Ως τώρα τουλάχιστον...
      Ν' αφήνομαι... Ναι,το δουλεύω,για να μη σιχτιρίζω μεθαύριο που δεν έζησα -ας πούμε- στο έπακρο την ηλικία μου. Παλιότερα ήμουν σε χειρότερη μοίρα.

      Υ.Γ.: Χαχαχα. Με πέρασε για alien. :p

      Διαγραφή
  18. Θεέ μου, τα μουστάκια είναι παντού! Μεγάλος καημός!
    Απορώ πού προλαβαίνεις να κάνεις ανάρτηση τέτοιου μεγέθους! :Ρ
    Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις μεγάλες αναρτήσεις τις παλεύω μέρες -πολλές φορές και βδομάδες- απλώς έτυχε χθες να μην έχουμε σχολείο.

      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  19. Τι εχει η ασπρη κάλτσα;; χαχαχα

    Γεια σου ρε Κατερινιώ μου έφτιαξες τη μέρα.

    Αυτο με το μουστάκι να μου επεξηγήσεις λίγο...για να είμαι εντός λογικής και μόδας.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα. Ίσα-ίσα που αντανακλά τη γοητεία του ανδρός!

      Δεν υπάρχει λογική στην μουστάκα του Κολοκοτρώνη. Ήρθε απ' τα εξωτερικά η μόδα και μη χάσουμε στη Γελλάδα...

      Φιλάκια. :)

      Διαγραφή
  20. Περπάτημα ως το περίπτερο μαζί για το 60-70% των αγοριών λυκείου σημαίνει "το έχω ψήσει το μανούλι"...να ξέρουμε τι λέμε.χοχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χίλια δίκια σε όλα,αλλά στους κάγκουρες δεν έχω χειρότερο...ταπηροκρανίωση στο φουλ λέμεεεεεεεε...
    Μάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι,μπας και στην επόμενη ζωή γεννηθούν νορμάλ!

      Πολλά φιλιά. :)

      Διαγραφή
  22. Πόσο μου θύμισες τον Μπραφ, δεν ξέρω γιατί!
    Το γέλιο που έριξα!
    Πόσο δίκιο έχεις σε όλα! Με εξαίρεση τα μουστάκια. Εμένα μ'αρέσουνε τα μουστάκια. Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι καθόλου του στιλ μου ούτως ή άλλως,αλλά και μόνο που τα φοράνε όλες,"φρενάρω" ακόμα περισσότερο.

      Φιλάκια,Μαράκι. :)

      Διαγραφή
  23. Απαντήσεις
    1. Αααα,ώστε έτσι... Αυτές που τα φοράνε να τα βλέπουν! :p

      Διαγραφή
  24. Μα πού ήσουν και δεν σε είχα δει; Βρήκα κι άλλη soul mate! Να ανταλλάσουμε "τροφές" για "θάψιμο", παρέα με την Coula!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ ήμουν κι έβριζα την τύχη μου. :p Θα δεχτώ την πρόταση,για ένα καλύτερο αύριο!

      Διαγραφή
  25. Toυς σκοτώνεις όλους και αφήνεις τον γκαντ να τους ξεδιαλέξει a.k.a Kill them all and let god short them out.

    Μάλιστα είναι win-win situation. Από την μία σκοτώνεις τους πάντες (άρα κερδίζεις) και από την άλλη αν δεν τους ξεσκαρτάρει ο γκαντ, απέδειξες πως δεν υπάρχει ή υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εάν αποδειχθεί πως δεν υπάρχει,θα λατρεύουν εμένα,που τους άνοιξα τα μάτια! Καλό.

      Διαγραφή
  26. Πραγματικά ότι πιο έξυπνο έχω δει εδώ και πολύ καιρό, μπράβο, μπράβο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Προετοιμάζοντας την μαγειρίτσα για το βράδυ, λέω: Δεν πάω από το Κατερινιώ να της ευχηθώ καλή Ανάσταση; Και ήλθα.
    Καλή Ανάσταση λοιπόν!
    Κίς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου,σήμερα επέστρεψα κι είδα το σχόλιό σου. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες,χρόνια πολλά κι ό,τι επιθυμείς!

      Φιλάκια. :)

      Διαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!