Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: 'Eνα απ' όλα!

Δευτέρα, 15 Απριλίου 2013

'Eνα απ' όλα!

  Είναι δύσκολο να γράψω ποστ με συγκεκριμένο θέμα,πώς τα καταφέρνετε;Το προσπάθησα,αλλά είναι πάνω απ' τις δυνάμεις μου.

  Ο κόσμος έχει ξεφύγει.Μια γνωστή μου θέλει να μου προξενέψει τον πρώην της,τον οποίο φυσικά γουστάρει ακόμα,μόνο και μόνο για να δει τι είδους άνδρες μ' αρέσουν κι εάν θα δεχτώ.Ο τύπος ψάχνει μία,που να τον κάνει ό,τι θέλει.Έχει βίτσια το αγοράκι,τι να κάνουμε;Θέλει,είπε,η κοπέλα του να του απαγορεύει να βγαίνει με τους φίλους του.Να της λέει αυτός: «Θα βγω με το Σούλη,τον Τούλη και τον Κούλη απόψε.» κι αυτή να του απαντάει: «Όχι,μην τολμήσεις,μαζί μου θα βγεις.».Εγώ,λοιπόν,εάν ποτέ γινόταν το κονέ,ή που θα έκοβα τις φλέβες μου με το μαχαιράκι των McDonald's στη βδομάδα επάνω,ή που θα μ' έστελνε πίσω στην μάνα μου εκείνος,επειδή είμαι τόσο ανισόρροπη,που αρνούμαι κατηγορηματικά να παίξω τον κηδεμόνα του οποιουδήποτε γκόμενου!

  Τελικά,σοφά πράττω που δεν κάνω σχέσεις...Να 'χω,δηλαδή,τον κάθε τρελό κι αλλοπαρμένο,που όταν ακούει «σχέση»,φαντάζεται δύο παιδάκια σιαμαία;Όχι,ευχαριστώ.Πώς το λέει ο Κιάμος,ο αοιδός,να δείτε...«Θα βγαίνω,θα πίνω και λόγο δεν θα δίνω»;Κάπως έτσι,μόνο που δεν το 'χω ρίξει στο πιοτό.Ως τώρα...

  Και μιας που είπα «Κιάμος»...Οι συμμαθητές μου στο φροντιστήριο έχουνε λυσσάξει να πάμε να τον θαυμάσουμε.
-Έλα,έλα,για πότε λες να κλείσω;,με ρωτάει ο ένας.
-Μ' αρέσει που έχεις καταλάβει ακριβώς τι μουσική ακούω.
-Όχι,ξέρω τι μουσική ακούς,για την φάση έλα!
Για την φάση...


  Ήξερα έναν τύπο,που 'ξερε έναν τύπο,που 'ξέρε έναν τύπο,που μου 'χε γίνει στενός κορσές.Μου ρίχνει και 7 χρονάκια έτσι,για να γουστάρουμε!Με βλέπει,λοιπόν,τις προάλλες κι ήρθε να με αγκαλιάσει και να με φιλήσει σταυρωτά,επειδή «χαθήκαμε μωρέ».Το κεφαλοκλείδωμα πιο ανώδυνο θα ήταν,ομολογώ...Ορισμένοι δεν έχετε αντιληφθεί τον όγκο σας,μου φαίνεται.Εφόσον,κύριος,είσαι δύο μέτρα ντούκι,καλύτερα να χαιρετάς εξ αποστάσεως.«Να κανονίσουμε κάνα βράδυ!»,μου λέει στο τέλος,αφού με είχε κατσιάσει.Γεμίσαμε άριστους γνώστες της νέας ελληνικής!Όταν η άλλη σου 'χει δηλώσει ξεκάθαρα ότι δεν ενδιαφέρεται,εσύ τι καταλαβαίνεις;

  Το πρόβλημα δεν είναι η διαφορά ηλικίας -σιγά τη διαφορά,στην τελική- αλλά η φάση που διανύει ο καθένας.Εγώ πηγαίνω ακόμη δευτέρα Λυκείου κι ο άλλος δουλεύει.Τι κοινά ενδιαφέροντα θα μπορούσαμε να έχουμε,ας πούμε;

  Ο καιρός τι βιολί βαράει;Την μία βγαίνω με κοντομάνικο,την άλλη ετοιμάζεται να βρέξει.Ούτε ο καιρός δεν την παλεύει σ' αυτή τη χώρα!

  «Toulaxistwn egw kathe maira duxnw tw endiaferwn mou!»: μεταφράστε και κερδίστε μίξερ χειρός ή ένα Pretty bra σε μαύρο,λευκό ή φυσικό κωλί,για άνεση και στιλ! (c/p απ' τις λέξεις-κλειδιά του blog)

  Πώς λέγεται αυτό το σύνδρομο,που παλεύεις με νύχια και με δόντια να γίνεις αρεστός και να τα 'χεις καλά με όλους,ακόμα και με τον μαλάκα πρώην,που σε κεράτωνε και σ' έβριζε;Και γιατί πάσχει τόσος κόσμος από δαύτο;


  Ένα μπαρμπαδέλι,μακρινός συγγενής της μανούλας μου,με ρώτησε γιατί δεν κάνω δουλειές και ποιος θα με πάρει για γυναίκα του...Γιατί μου κάνετε τέτοιες ερωτήσεις,ποιος σας είπε ότι καίγομαι να με πάρει κάποιος και κυρίως,γιατί τον πιστέψατε;

52 σχόλια:

  1. Άμα είναι να τον κάνεις ότι θέλεις τον άντρα μάνα μου,παίρνεις και σκύλο :p
    Αυτός ο τύπος είναι από τα χειρότερα είδη αντρών μιλάμε...Κατάλαβες γιατί λέω λοιπόν,ότι άλλο άντρας και άλλο αρσενικό?Μέγιστη διαφορά...
    Φιλάρες ομορφιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε,πες τα! Σε λίγο θα ζητήσει να του βάλει και φίμωτρο η γκόμενα!

      Φιλάκια,κοπελάρα μου. :*

      Διαγραφή
  2. Κιάμος; Μια χαρά είστε. Εμάς εδώ οι δικοί μας χοντροψήνονται για Καρρά-Πάολα-Παντελίδη. Το γαβ σε όλο του το μεγαλείο δηλαδή. Και μην παραπονιέστε εσείς οι νότιοι για καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υ.Γ. Σχολείο δεν έχεις εσύ, μανδάμ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί το κάνουν αυτό στους εαυτούς τους; Όντως,πολύ ωραία πόλη η Θεσσαλονίκη (και τα τσουρέκια και τα τρίγωνα),αλλά από καιρό...

      Υ.Γ.: Σαφώς και έχω,μεσιέ,αλλά είπα σήμερα να ξεκουράσω το κουρασμένο μου κορμί. Εσύ μελετάς ή λουφάζεις;

      Διαγραφή
    2. Μελετώ με ενδιάμεσα διαλείμματα λούφας.

      Διαγραφή
  4. Τυφλώθηκα με τα greeklish, χρυσαυγίτης ήταν μάλλον!

    Βιάζοντε όλοι να σε παντρέψουν ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει,άμα έχω και χρυσαυγίτη αναγνώστη,έχω ήδη ανέβει επίπεδο.

      Ευελπιστούν να νοικοκυρευτώ μάλλον,αλλά δεν θα τους κάνω τη χάρη. ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑ,που λες κι εσύ...

      Διαγραφή
    2. Εγώ έχω 2 που μου έχουν κάνει like στην Fan Page. Τζάμπα τα ξεκάθαρα υπονοούμενα που πετάω κατά καιρούς...

      Διαγραφή
    3. Αφου ειναι ζαβα και δεν βλεπουνε που πατανε like!
      Οσο για τις δουλειες του σπιτιου πες του οτι θα τις κανει ο αντρας που θα σε παρει και θα του αρεσει κιολας!

      Διαγραφή
    4. Παρτάλι,μπορεί να ηδονίζονται με τα υπονοούμενα,ποτέ δεν ξέρεις...

      Βίκυ,άμα τον βρω και του αρέσει κιόλας,δεν θα τον αφήσω να μου φύγει με τίποτα!

      Διαγραφή
  5. Μας εφτιαξες παλι!Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο! Στο σπίτι,στη δουλειά,στο αυτοκίνητο... Καλημερούδιααα!

      Διαγραφή
  6. λατρεύω τις αναρτήσεις σου! αυτό.-
    να 'σαι καλά γιατί είχα πήξει με αρχαία απο το πρωί.

    την καλημέρα μου κ καλή δύναμη!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ. :)

      Δεν μου κάνεις και τα Λατινικά,που έχω μπόλικα;

      Καλημέρα κι επίσης!

      Διαγραφή
  7. Κοίτα, δεν είναι όλοι για δέσιμο. Υπάρχουν και νορμάλ παιδιά.

    Επίσης, θίγεις το θέμα της ''παντόφλας''. Οι περισσότεροι άντρες φίλοι μου βιώνουν μια τάτοια κατάσταση. Αγνοί μουνοείλωτες, με το μπαρντόν. Αυτό που τόσα χρόνια προσπαθώ να καταλάβω, είναι πως επιτρέπουν στον εαυτό τους κάτι τέτοιο κι αν τους αρέσει. Ποιο είναι το κίνητρο δηλαδή; Το κάνουν για να ευχαριστήσουν την γκόμενα; Για να μην την χάσουν; Επειδή δεν αντέχουν την γκρίνια; Αίνιγμα ολκής.

    Τέλος, είσαι ακόμα μικρή. Μην βιάζεσαι να κάνεις το οτιδήποτε. Ουδείς σε κυνηγάει.

    Τα σέβη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως υπάρχουν,απλώς είναι δύσκολες οι ηλικίες. Και στην φάση που είμαι εγώ,δεν μ' ενδιαφέρει ιδιαίτερα ν' αρχίσω την αναζήτηση.

      Το τι επιτρέπεις στον εαυτό σου και στους άλλους είναι καθαρά θέμα αυτοεκτίμησης. Οι φίλοι σου,εφόσον μιλάμε για μακροχρόνιες σχέσεις,ίσως έχουν βολευτεί με μια κατάσταση και δεν τους απασχολεί πλέον να την αλλάξουν. Μπορεί να τους αρέσει κιόλας... Υποκειμενικά είν' αυτά.

      Συμφωνώ απολύτως!

      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  8. Νιώθω πολύ περήφανος γιατί έκανα ΤΡΕΙΣ ασκήσεις φυσική κατεύθυνσης σε μιάμιση ώρα! (και άλλες τόσες μαθηματικά σε ένα τέταρτο...)

    Συγγνώμη, ποιο ήταν το θέμα της ανάρτησης;

    Να πας στον Κιάμο, και πέσε μεγαλοπρεπώς για ύπνο ακριβώς δίπλα στις φίλες σου που χορεύουν, αν και, εσύ, δε θα έχεις τη διάθεση να χαζεύεις κάτω από τις φούστες τους, ε;

    Η μεγάλη μου απορία: Ο τύπος που λέει ότι θέλει να γίνει σκυλάκι, πόσους αιώνες έχει να βρει γκόμενα, και τι του βρήκε η γνωστή σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ' αυτό και μόνο καταλαβαίνω πόσο λατρεύεις την Φυσική!

      Αυτό είναι το θέμα: δεν υπάρχει θέμα. ;p

      Όχι,προφανώς δεν καταπιάνομαι με τέτοιες ασχολίες,οπότε λέω να μην πάω. Άσε που δεν μπορώ να κοιμηθώ με φασαρία...

      Πριν λίγες βδομάδες χώρισε με τη γνωστή και προηγουμένως,είχε κι άλλη σχέση. Η γνωστή μου δεν θα σου πω τι του βρήκε,γιατί θα γίνω κακιά και δεν κάνει.

      Διαγραφή
    2. Α, την καλή του την καρδιά του βρήκε, έτσι πες μου!

      Και δεν μπορείς να γράψεις ανάρτηση με θέμα; Θεωρητική σου λέει μετά... Να δω πως θα γράψεις έκθεση του χρόνου!

      Διαγραφή
    3. Εγώ, Θετική, προχθές έγραψα 90 έκθεση. Ζήλεια, ψώρα και τέθοια.

      Διαγραφή
    4. Master,σαφώς και μπορώ. Επιλέγω,όμως,να μην το κάνω. Δεν θα περάσει ο φασισμός των συγκεκριμένων θεμάτων και της οργανωμένης σκέψης!

      Μπράβο Θωμά,αγόρι μου,εύγε και τέθοια.

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα σου! Ακόμα γελάω με τους συνειρμούς σου! Έχουμε μάλλον αρκετές διαφορές στη νοοτροπία και στο τι ζητάμε απ'τη ζωή μας αλλά καταλαβαίνω πώς λες ό,τι λες και σε νιώθω κατά κάποιο τρόπο. Όσο για τη διαφορά αρσενικού με άντρα, θα συμφωνήσω με τη Ματίνα, είναι μεγάλη!

    Καλή δύναμη με τα διαβάσματα.
    Φιλόλογος σπουδάζω, πέρασα απ'τα δικά σου κι ακόμα με Λατινικά κι Αρχαία ασχολούμαι. Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη! Αν είχαμε όλοι τις ίδιες επιδιώξεις,θα βαριόμασταν πολύ σύντομα. ;)

      Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Δεν θα σε συλληπηθώ,γιατί υποθέτω πως σ' αρέσει η Σχολή σου...
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  10. ξέρω έναν 40αρη 2.10 ανύπαντρο καραφλό κοιλαρά να σου γνωρίσω αν ενδιαφέρεσαι... μπορεί να είναι και λίγο γκέι βέβαια αλλά δε γαμιέται...


    Μετάφραση: Τούλα, εγώ διώχνω τους ενδιαφερόμενους για κάθε Μαρία (δεν ξέρω τι σημαίνει βέβαια). Οκ, πού παραλαμβάνω το δώρο μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απορώ πώς τέτοιο παιδί είναι ακόμα ελεύθερο! Επειδή,όμως,αισθάνομαι ότι περιμένουν πολλές στην ουρά,λέω να κάνω πίσω.

      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ,Ε ΟΧΙ! Τι προτιμάς; Μιξεράκι ή βυζοπιάστη; Διατίθεται σε μεγέθη από Α έως D.

      Διαγραφή
  11. Βρε εσύ φαντάζομαι τι κορίτσι πρέπει να είσαι για να σου την πέφτουν ο ένας μετά τον άλλον.:)
    επειδή όμως η ομορφιά δεν φτάνει καιρός να μάθεις να μαγειρεύει να σκουπίζεις και όλα τα σχετικά.αν είναι δυνατόν την σήμερον ημέρα να μην ξέρεις τα βασικά. Ποιος θα σε πάρει εεε :p θες να καταλήξεις μια κοπέλα μόνη που γλεντάει την ζωή της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις,για τον εσωτερικό μου κόσμο και το άμεμπτο του χαρακτήρος μου με θέλουν.

      ΝΑΙ,ΝΑΙ,ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ! :p

      Διαγραφή
  12. Εναν τέτοιον ήθελα. Να τον κάνω ότι θελω.... Γιατι δεν τον βρήκα όμως;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να στον στείλω πακέτο; Single είναι ακόμα. Πρέπει να του ρίχνεις καμιά δεκαετία βέβαια,αλλά ως γνωστόν,ο έρωτας χρόνια δεν κοιτά!

      Διαγραφή
  13. Η ιστορία με τον πέφτουλα μου θυμίζει την ιστορία μιας φίλης μου που ο πρώην της, ένας 19χρονος που τώρα δουλεύει, όχι μόνο την έχει τρελάνει στα μηνύματα, αλλά μια φορά πήγε της είχε στήσει καρτέρι έξω από το σχολείο της.
    Αχ αυτός ο Κιάμος...βλέπω τις αφίσες του κάθε φορά που πάω να πάρω το λεωφορείο και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι!
    Ο καιρός συνουσιάζεται. Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι έκανε,λέει; Χαχαχαχα. Κοίτα τι υπάρχει στον κόσμο,τελικά...

      Το "Κερδίστε διπλές προσκλήσεις!",που άκουγα πριν κάμποσο καιρό,ακόμα με στοιχειώνει.

      Συμφωνώ.-

      Διαγραφή
  14. "Πώς λέγεται αυτό το σύνδρομο,που παλεύεις με νύχια και με δόντια να γίνεις αρεστός και να τα 'χεις καλά με όλους,ακόμα και με τον μαλάκα πρώην,που σε κεράτωνε και σ' έβριζε;Και γιατί πάσχει τόσος κόσμος από δαύτο;"

    Λέγεται "χαμηλών τόνων" ή Αγγλιστί "low profile" not to poo (μετάφ: μη χέσω).Καλά το φυσικό κωλί με γονάτισε χαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι low profile,τρομάρα τους! Άμα ο όρος αυτός συνεπάγεται θάψιμο και κατινιά,τον έχουνε πετύχει διάνα.

      Κατάλληλο για να μη διαγράφεται μέσα απ' τα μπλουζάκια και προκαλέσεις τη δημόσια αιδώ,ξέρεις... :p

      Διαγραφή
  15. Αυτο με τα προξενια που κανουν σε μικρα κοριτσια, λες και ειναι γεροντοκορες και θα τις φανε οι γατες τους,ποσο μου τη δινει δεν λεγεται!(ανεξαρτητα ποιος και σε τι ηλικια κανει το προξενιο)
    Επρεπε να πεις παντως στο εν λογο προξενιο πως δεν διαθετεις το αναλογο βαλιτσακι εξοπλισμενο με μαστιγια(12 ουρες) κλπ εργαλεια για να αντεπεξελθεις στο ρολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,γεια σου ρε Γάτε με τις προτάσεις σου! :p Δεν φαντάζομαι ο λεγάμενος να 'ναι κάνα θηρίο ανήμερο...

      Διαγραφή
  16. Δεν παίζεσαι κοριτσάκι μου....νάσαι καλά !!!
    Μια χαρά τα λες !!!
    Φιλάκια πολλά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ε,ναι,καλά σου ειπε ο μπάρμπας,γιατί δεν κάνεις δουλειές;Πώς θα σε προξενέψουμε;Πώς θα πούμε τον καλό το λόγο;Και τι τις θέλεις τις σπουδές,παρακαλώ,κορίτσι πράμα; :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,VAD. Άργησα ν' απαντήσω,γιατί έπλενα τα ρούχα στη σκάφη. Έχεις δίκιο,αύριο κιόλας θα παρατήσω το σχολείο!

      Διαγραφή
  18. Α ωραία! Να πας στον Κιάμο! Εγώ δεν πηγαίνω γιατί είμαι του ξένου ρεπερτορίου, αλλά στον Κιάμο να πας! Διότι προσφάτως ανακάλυψα ότι είναι αοιδός. Τόσα χρόνια άκουγα το όνομα και η ηλίθια νόμιζα ότι επρόκειτο για βραχονησίδα βορειοδυτικά των Δωδεκανήσων! Μετά από αυτό ίσως θα έπρεπε να πάω κι εγώ στον Κιάμο...
    Μένυ μένυ κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,βραχονησίδα; Ωραία λοιπόν,ανέβα Αθήνα,να πάμε όλοι μαζί να του πετάξουμε γαρούφαλλα!

      Φιλάκιαααα. :)

      Διαγραφή
    2. Ναι σου λέω! Και η αγαπητή μου φίλη Λεκάνα (συγνώμη, Χριστίνα ήθελα να γράψω)έκανε την άγνοιά μου ανάρτηση. Άμα έχεις χρόνο την βλέπεις εδώ: http://christinabrous.blogspot.gr/2013/01/blog-post_13.html

      Διαγραφή
    3. Τη διάβασα! χαχαχα
      Μου φαίνεται απίστευτο που δεν ήξερες τέτοιο ταλέντο,όπως ο Κίαμος...

      Διαγραφή
    4. Ναι... Ντρέπομαι. Είμαι μία κατάπτυστη που προτιμά τα αλλοδαπά ακούσματα... Σνιφ, κλαψ...

      Διαγραφή
  19. Γαμώ την εξεταστική μου, δεν πρόλαβα να ποστάρω νωρίς και το έχασα το μιξεράκι ε?

    Πέρι του +7 χρόνια κυρίου έχω να παρατηρήσω πως κορίτσια γύρω στην Β λυκείου αρχίζουν και τα έχουν με κάτι 25άρηδες (ξέρω περίπτωση με 30άρι, αλλα εκεί πρόκειται για ντάντι ίσιους)και απο την μια λογικό διότι κάτι παραπάνω ξέρουν σε τέτοια ηλικία, όμως 25 χρόνων ρε φίλος και μου πας με 16????get a life που λεει ο παππούς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα,μην απογοητεύεσαι,μπορεί μελλοντικά να βάλουμε άλλα,καλύτερα!

      Καλά,κι εγώ ξέρω τέτοιες περιπτώσεις,αλλά δεν τις επικροτώ. Το παραμυθάκι της "εμπειρίας" πουλάει,χωρίς να ισχύει πάντοτε. Μεγάλη συζήτηση αυτή. Όπου ακούς πολλά κεράσια,πάντως...

      Διαγραφή
  20. What's up everyone, it's my first pay a quick visit at this web page, and post
    is in fact fruitful for me, keep up posting these articles or reviews.



    my webpage austria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αχ αυτή η φάση του κιάμου...του παντέλου...του τσαλίκη..α να χαθείτε αδιάφορα πλάσματα
    καλη..νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διακρίνω οργή στο σχόλιό σου. :p

      Καλησπέρα!

      Διαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!