Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Σεξ.

Πέμπτη, 4 Απριλίου 2013

Σεξ.

Και τώρα που τράβηξα την προσοχή σας...

Manulius.

Καιρό είχα να δω τόσο ωραίο παιδί...Η κολλητή μου,ωστόσο,είχε την αντίθετη άποψη,αφού με αποκάλεσε «τερατολάγνα»...

Απλυσιά.

Γιατί δεν πλένεστε,γαμώτο;Να δεχτώ ότι έχει ακριβύνει η ΕΥΔΑΠ κι ότι διανύουμε δύσκολες εποχές,αλλά δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο αυτή η κατάσταση.Μπαίνω κάθε πρωί στην τάξη και νομίζω ότι με κλείσανε σε θάλαμο αερίων του Άουσβιτς!

Ξυραφάκι + αποσμητικό = .

Δεν πρέπει να λείπουν από κανένα σπίτι.Τώρα ειδικά που καλοκαιριάζει,αγαπήστε τα,κορίτσια!Κάνουν θαύματα.Θα δείτε ότι στο δρόμο θα πάψουν να σας φωνάζουν «Καράμπελα»,«Βρασίδα» και «Μπάμπη Σουγιά».

Μανό μούφα.

Πήρα αυτό κι αυτό το μανό πριν καιρό,τα δοκίμασα το Σαββατοκύριακο και ξεφλούδισαν απ' την πρώτη μέρα το ένα,απ' τη δεύτερη το άλλο!Τα σαμποτάρω τώρα,αλλά χέστηκα,είναι αισχρά.

Ορθογραφία.

Και που λέτε,στην πρώτη Δημοτικού μάθαμε ότι τα ρήματα δεν λήγουν σε -η,αλλά σε -ει...Δηλαδή,όταν,μεσιέ,στέλνεις στην άλλη «Μ ΑΝΑΒΗΣ»,τι περιμένεις να σου απαντήσει;«Μισό κιλό πατάτες»;

Ελεύθερος χρόνος.

Κάτι που δεν έχω...Και μιλάω για τον ελεύθερο χρόνο του τύπου «ξύνομαι τώρα,θα ξύνομαι κι αύριο και δεν θα 'χω τίποτα να κάνω».

Προπολεμικά.

Δεν ξέρω εάν σας έχουν κολλήσει ποτέ τέτοια τραγούδια (βλ. «Το πρωί με ξυπνάς με φιλιάααααα»,«Ο άνθρωπός μου» κ.λπ.)...Και σιγά μη δε σας έχουν κολλήσει!

Κολάν.

Λέγεται έτσι,επειδή είναι πολύ εφαρμοστό (wow).Τις τελευταίες μέρες έχω δει πολλάκις το εξής θέαμα: κοντή μπλούζα,κολάν διπλωμένο στην μέση κι από μέσα,τεράστιο βρακί,σαν της γιαγιάς μου.Όποιος σας είπε ότι αυτό το πράμα είναι ωραίο,ήθελε το κακό σας...Από τη στιγμή που χρειάζεται να είσαι ο Wolverine για να το σκίσεις και τελικά,παίρνεις κι ένα τόπι ύφασμα για τον κόπο σου,παύει να λέγεται «εσώρουχο» και μετονομάζεται σε «πανοπλία».Βέβαια,εάν φορέσεις μακριά μπλούζα,που καλύπτει τον εσωτερικό σου κόσμο,βάλε ό,τι θες,μέχρι και σωβρακοφανέλα!

Δευτέρα Λυκείου.

Καθημερινά,επτά ώρες χάνονται άσκοπα απ' τη ζωή μου...Ας θρηνήσουμε όλοι μαζί!

Γαμώ τα Λατινικά.

Αυτό.Και μην πεταχτείτε οι απανταχού θεωρητικοί και μου πείτε «Έλα ρε 'συυυ,τέλεια τα Λατινικά!».Τα Λατινικά δεν αντέχονται κι εσείς είστε κακόγουστοι.Αν ήταν και δύσκολα,θα το 'χα ρίξει στα ναρκωτικά.

Κάγκουρες.

Το κακό έχει παραγίνει.Κάτι ψεκάζουν τα μικρά αγοράκια,ξεκινούν την καγκούρικη καριέρα τους στην πρώτη Γυμνασίου και συνεχίζουν ακάθεκτα ως την τρίτη Λυκείου.Σε λίγο,για να βρούμε ένα σοβαρό παιδί,θα ψάχνουμε στα ΚΑΠΗ και θα τον ξυπνάμε κάθε πρωί,να πάρει το χάπι για το ουρικό οξύ!

Μαλλιά,πρόσωπο,κινητό.

Μην τ' ακουμπάτε.Ιδίως τα μαλλιά...«Άααχου,τι ωραίες μπούκλες!Να τις πιάσω,να δω πώς είναι;».


Ξέρατε ότι...

...τα σουτιέν βλάπτουν την υγεία;Αυτό ήταν,από σουτιέν θα πάμε.

69 σχόλια:

  1. Πολλά τα θέμα που βάζεις βρε καρδιά μου. Κι εμένα με λένε οι φιλενάδοι μου τερατολάγνο. οπότε μην μασάς, μάλλον σου αρέσουν τα καβλύτερα παιδιά. Για την απλυσιά και την μπίχλα δεν έχω να πώ τίποτα. Χρησιμοποιώ καθημερινά λεωφορεία. Όσο για την καγκουριά, δυστυχώς δεν φεύγει ούτε μετά την 3η Λυκείου. Όσο για τα μαλλιά η αλήθεια είναι πως και εμένα μου αρέσει να τα πιάνω χαχα. Καλό σου βράδυ :)

    Υ.Γ: Αλήθεια που συχνάζεις τα βράδια για να σου στέλνουν μηνύματα μανάβηδες και χασάπηδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να τους μάθουμε τι θα πει "καλό γούστο στα γκομενάκια"! Εγώ δε χρησιμοποιώ γι' αυτό το λόγο,αλλά και τ' άλλα Μ.Μ.Μ. δεν πάνε πίσω... Εμένα ούτε να τα πιάνω μ' αρέσει,ούτε να μου τα πιάνουν.

      Υ.Γ.: Στη Βαρβάκειο. :p Το πιο in στέκι της πόλης.

      Καλημέρααα!

      Διαγραφή
  2. Το πρώτο πρώτο παει για μένα να φαντααστώ!:Ρ

    Εβαλα τα μανό που δνε έχω να κλαίνε για τα κακά μανό που πήρες!Εϊμαι συγκλονισμένοοος!:(

    Αν πραγματικά γουστάρεις ορθογραφία πήγαινε στην ιστοσελίδα του Κωστέτσου!!Θα χαρούν τα μάτια σου ορθογραφία!:Ρ

    Ούτε εγώ έχω ελεύθερο χρόνο...........Διακοπεες!

    ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΟΛΑΝ ΣΕ ΩΡΑΙΕΣ ΚΟΠΕΛΕΣ!ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑΑ!ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΜΟΝΟ ΤΕΤΟΙΑ!Από τα καλοκαίρια υπάρχουν και τα σορτσάκια!

    Γαμώ τα λατινικά!Τόσο καιρό το λέω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα έχω να σε δω απ' την πρώτη άλωση της Κων/πολης απ' τους Σταυροφόρους,τώρα το θυμήθηκα; :p

      Είσαι και είρωνας,τρομάρα σου!

      ΓΑΜΩ ΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ,ΝΑΙ.

      Διαγραφή
    2. Τι θυμηθηκες τωρα καλό μου κολίτσι;

      ΕΙμαι,ειμαι το κάθαρμα!

      Είμαι τόσο συγκινημένος για την ποιόητητα της νεας γενιάς!Ευγε!

      Διαγραφή
    3. Άσε την ποιότητα της νεολαίας!Με τη δική μου να συγκινηθείς.

      Διαγραφή
    4. Λατρεμένο Κατερινιώ έχω συγκινηθεί τόσο με τη δική σου ποιότητα που σου αποκαλύπτω πως αυτός είναι ο λόγος της αποχής μου από τη μπλογκοσυγγραφη!!Είσαι εσυ η υπεύθυνη!Να τώρα έκανα ανάρτηση και δεν θυμίζει τίποτα καλο!!Κόψε και εσύ βρε παιδάκι μου λίγη ποιότητα να μπορέσω να μεγαλουργήσω λίγοο!:ΡΡ::Ρ

      Διαγραφή
  3. Άκου λέει... Κόλλημα προπολεμικών τραγουδιών, ιδιαίτερα ξένων, αλλά και ελληνικών (μαραμέενα τα γιούουλια κι οι βιόοοολες, μαραμέεεενα και τααα γιασεμιάαααα κ.λπ. κ.λπ.)

    Πάντως, στην ορθογραφία, στα μέσα του περασμένου αιώνα, που πήγαινα σχολείο, τα ρήματα όταν ακολουθούσαν το "να", το "θα" και το "όταν", γράφονταν με "η". Αλλά ποτέ όταν ακολουθούσαν το "με" π.χ. "μ' ανάβης" Άρα αυτοί που στέλνουν αυτά τα μηνύματα ήταν μαθητές τον περασμένο αιώνα, πλην όμως ανορθόγραφοι!

    Κατά τα άλλα, έχεις την συμπόνοια μου για το χαμένο σου ημερήσιο 7ωρο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο παλιά ξένα δεν ξέρω,αλλιώς...

      Καλά,αυτοί οι τύποι και σ' ένα παράλληλο σύμπαν ανορθόγραφοι θα είναι,αλλά δεν το ξέρουν.

      Φιλάκια,Αθηνά μου. :)

      Διαγραφή
  4. όλα όσα έθιξες τα αντιμετωπίζω κι εγω καθημερινα στις τάξεις! κάθε μέρα τους λέω να πλένονται ,ειδικά κάποιες φορές δεν αντέχεται η κατάσταση ,κυρίως σε παιδιά που βοηθάνε στα πρόβατα!

    τα σουτιέν με μπανέλα ξέρω πως βλάπτουν! Και για να ξέρετε ,όταν γίνεται μάνες μελλοντικά ,αλλά πολύυυυ μελλοντικάααα , όταν γεννήσετε για κανα δυο μήνες να φοράτε σουτιέν και στον ύπνο σας,ενα καλό ,χωρίς μπανέλα...μου το ειχε πει ένας τέλειος γυναικολόγος! καληνύχτα και υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάσου οι δικοί μου πόσο βρομύλοι είναι,που δε βοηθάνε στα πρόβατα...

      Αυτά,τα κακής ποιότητας,τα μικρότερα νούμερα,αυτά με τις πολύ λεπτές τιράντες...Κι ο γυναικολόγος της μαμάς μου το 'χε πει αυτό.

      Ευχαριστώ,επίσης και καλημέρα! :)

      Διαγραφή
  5. Τι σου φταίνε βρε τα προπολεμικά τραγουδάκια;

    Όσο για τα μανό, το παθαίνω συνέχεια και εγώ, για αυτό σου συστήνω αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσοι λένε ότι δεν έχω φωνή,είναι συκοφάντες και ζηλιάρηδες.

      Απ' την μια,παρηγορούμαι που μοιράζομαι τον πόνο,απ' την άλλη,η μπατανόβουρτσα δεν με βολεύει.

      Διαγραφή
  6. Μονο οποιος θελει το κακο του η του αρεσει να ζει επικινδυνα πιανει τα μαλλια του αλλου.Μονο στο σεξ επιτρεπεται!Χμ,ισως θα επρεπε να το βγαλουμε και σε μπλουζακι αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει,όπως και κάτι αντίστοιχο με το ξύλο στις γυναίκες.Αλλά δεν καταλαβαίνουν,παιδί μου,τι να πεις...Τς,τς,τς.

      Διαγραφή
  7. Εγώ πάντως που δεν ήμουν θεωρητική, αλλά τριτοδεσμίτισσα, ένα πράγμα έχω να σου πω: Έλα ρε συυυ, τέλεια τα Λατινικά!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να πω ότι δεν περίμενα να το πει κάποιος,ψέματα θα πω. :p

      Τ' ότι ήσουν τριτοδεσμίτισσα δε σε απαλλάσσει,χάλια είναι και πάλι!

      Διαγραφή
  8. Περι ορέξεως κολοκυθόπιτα! (για το manulius λεω!)

    Περί απλυσιάς αποσμητικό κι αφρόλουτρο!

    Περι μενι-πετι δοκίμασε να βάφεις κάθε νύχι άλλο χρώμα... θα τους αποτρελλάνεις! :-p (aχ και να'χα τα χρόνια σου...)

    Περι κολαν... το χειρότερο είναι όχι τι φοράνε από μέσα αλλά ΠΩΣ το φοράνε με περιφέρεια 130 εκ και 80 κιλά!
    Διοτι σε λίγο θα βογκάει το κολάν που θα ασφυκτιά και όχι εσύ που βλέπεις το βρακί...

    Λατινικά = και πολύ γαμώ! Τα πάω με τα χίλια γι'αυτό έγραψα και 19 στις Πανελλαδικές προ αμνημονεύτων ετών...

    Ριξε λίγο νερό στο κρασί για τους έρμους τους κάγκουρες... γιατί βλέπω στα 22 σου να τρέχεις να σου ξεμπλοκάρουν το μουλαντάρα τσάκρα σου. Αμα περιμένεις να βρεις τον τέλειο μια ζωή με βουλωμένο mulandhara θα είσαι...

    Φιλάκι μικρή μου!
    Το ξέρεις πως τα σπας! :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A,αυτές οι εξαλλιές στα νύχια δεν μ' αρέσουν!

      Εγώ απορώ πώς βρίσκουν νούμερο ορισμένες...

      Πολύ καλά γράφω κι εγώ,απλώς τα διαβάζω με το ζόρι.

      Κοίτα,εάν έχουν πρακτική χρησιμότητα,ίσως αναθεωρήσω στο μέλλον.ΙΣΩΣ...

      Φιλάκια,Λιακάδα μου! :) Σ' ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  9. Τα αγορια αγαπητη μου,και μιλαω σαν αγορι που περασα μια εφηβεια και βαλε,μεχρι καποια ηλικια εκει καπου στα 25 ειναι απλα υπαρξεις,ζουν για να ταλαιπωρουν τους αλλους και κυριως τα κοριτσια(αναλογα βεβαια τα βιωματα και το με τι τροπους τον μεγαλωσαν καποιον).Μπορει τωρα να ειμαι ενας κυριος αλλα μεχρι τα 17 δεν δεν ελεγα να καταλαβω πως τα αθλητικα χωρις καλτσες(καλοκαιρι).
    Κοινως αστα βραστα και η καγκουρια παει συννεφο,υπομονη τι αλλο να πω!Παρε ενα αξ μαζι σου και καθε που ερχεται κανα απλυτο κοντα σου ψεκαζε ή κανετο δωρο θα καταλαβει που θα παει χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,η Μέλι γνωρίζει το αμαρτωλό σου παρελθόν; :p

      Άμα ψεκάσω Axe τον μπίχλα,θα βρομάει χειρότερα.

      Διαγραφή
    2. Μολις πληροφορήθηκα και θέλω να πω κάτι στον γάτο μου..

      Γάτε μου με ακούς, loud and clear ετσι??

      Μπορεί να λεω οτι θέλω το μπεμπε μας να σου μοιάζει, αλλά μην διανοηθείς το αγοράκι μας να μην του μάθεις τα περι ιδρωτίλας και απλυσιάς. Εγώ θα το φροντίσω αλλά πλιζ ασχολήσου και εσυ με αυτό το θέμα. Όπως επίσης περί κάγκουραίων, περί δήθεν ερωτύλων, περί σπυράκι, αξουρυσιά και τα λοιπά. Για το θέμα του εργόχειρου ελπίζω θα τον βάλεις στον σωστό δρόμο.

      Αυτά είχα να δηλώσω ως μελλουσα γυναίκα σου και μάνα των παιδιών σου.

      Ευχαριστώ, πάω να αφήσω κανονικό σχόλιο τωρα.

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχαχα,θεά!Υποκλίνομαι.

      Διαγραφή
  10. Μαζί σου κι εγώ σε όλα,ένα προς ένα,ακόμα και στο θέμα των Λατινικών,αν και θεωρήτική :-)
    Σμούτς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρε σκάλωμα που έχει φάει όλος ο κόσμος με την ορθογραφία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα κάτσε θα ρθει κι ο Χωστήρας να σου τα χώσει για την ορθογραφία σου...

      Διαγραφή
  12. Περί λατινικών, εγώ που δεν είμαι θεωρητικός, τριτοδεσμίτης και λοιπά, έχω να πω ότι από τη στιγμή που επέλεξες θεωρητική τα τραβάει ο οργανισμός σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα 'δω παιδί!Αλλά τι να περιμένεις από έναν θετικό...

      Διαγραφή
  13. Ποιος δεν πλένεται να τον σπάσω στα δύο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,Κάνθαρε,δε σ' είχα για τόσο αιμοβόρο! :o

      Διαγραφή
  14. -Βρώμα και δυσωδία και αρώματα,προσφατο,μεσα στην ταξη εχω παιδί με άσθμα,εχω ζητήσει επιτακτικά από τα υπόλοιπα παιδιά τακτικό αερισμό της αιθουσας και αποφυγή εντονων αρωμάτων,μέχρι στιγμής το εχουν εφαρμόσει,τωρα ανοιξιάτικα θα δούμε...
    -Περί λατινικών ο λόγος,ο φιλόλογος,που τα εχει διδάξει χρόνια ολοκληρα,προσυπογράφει,έστω και με κίνδυνο να με κράξουν οι ομότεχνοι της μπλογκοπαρέας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ δεν κράζω...τα βαριούνται όλοι φοβερά!

      Διαγραφή
    2. Αν το σταματήσουν,να τους πεις ξεκάθαρα να πλένονται!Το σαπούνι δεν τους χαλάει το δερματάκι,είναι μύθος.

      Όσο για τα Λατινικά,ανέβηκες κι εσύ κι η Νάσια ένα σκαλί παραπάνω στην εκτίμησή μου... :p

      Διαγραφή
  15. Για εμάς τ'αγοράκια, αυτές οι ηλικίες που περιγράφεις (ύστερη εφηβεία) είναι πολύ άχαρες. Μετά τα εικοσιδύο στρώνουμε και γινόμαστε μανούλιους (sic!).

    Για τις λοιπές παρατηρήσεις, σου είπα ότι σ'αγαπάω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω και προσπαθώ να είμαι επιεικής μαζί σας,αλλά πολλές φορές είναι πάνω απ' τις δυνάμεις μου. :p

      Χαχα,και τα πιγκουινάκια είστε αξιαγάπητα πτηνά!

      Διαγραφή
  16. Οποιον σου χαιδεύει τα μαλλιά μπορείς να τον στέλνεις σε μένα...
    Νιαρ νιαρ... Δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απολύτως!
      Όσο για τα υπόλοιπα, μαζί σου κι εγώ!
      Να'σαι καλά, με έκανες και γέλασα!

      Φιλιά, καλώς σε βρήκα!

      Διαγραφή
    2. Κανονίστηκε.Θα στον στέλνω πακέτο.

      Καλημερούδια,Μαράκι και καλώς ήρθες! :)

      Διαγραφή
  17. Το χειρότερο με το κολάν είναι όταν τα φοράνε χοντρές. Αλλά όχι χοντρές. ΧΟΝΤΡΕΣ!

    Οι κάγκουρες συνεχίζουν και μετά το Λυκείο, μην αγχώνεσαι, θα τους βλέπεις συνέχεια!

    Veni vidi vici κάτι μάθαμε κι εμείς από τους Virgin Steele

    Invictus!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω,ότι έχεις άδικο;Μου 'ρχεται και μία συγκεκριμένη στο μυαλό και κοντεύω να ξεράσω μέχρι και τη σπλήνα μου!

      Κάααποια στιγμή,οι άνθρωποι είναι φρόνιμο να σοβαρεύονται...

      Κι εγώ το έμαθα,στην Ιστορία της Α' Λυκείου.

      Διαγραφή
  18. Γέλασα σ'όλα μαστο-μανάβη ξεράθηκα λέμε. Σταμάτησαν να δουλεύουν καμμιά 100στή άτομα στην εταιρία και με χάζευαν. Ουπς...συγνώμη παιδία συνεχίστε, δεν ήταν τίποτα, μιά προγουηκεντ κρίση..... στωωωωωωωωωωωωωω για το γέλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,τόσο πολύ; :p Δεν κάνει τίποτα,χαίρομαι που γέλασες.

      Διαγραφή
  19. χαχαχαχα ειλικρινά είσαι η δόση γέλιου μου-τέλος!




    ειδικά με το βερνίκι..την όζα..πέθανα! χδ



    φιλιά καλή μου-και τα λατινικά είναι τέεεεεεεεεεελεια.
    [μουχαχαχα :3]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα,έχω κι εγώ σοβαρότατα προβλήματα με τα μανό!

      Ιωάννα,παιδί μου,πώς το λες απροκάλυπτα αυτό;Ούτε ίχνος ντροπής πια;

      Φιλιά πολλά. ^.^

      Διαγραφή
  20. μα τα θετεις ολα τα σημαντικα και δε ξερω απο ποιο να πρωτο σχολιασω???
    καλα δε σχολιαζω , περνα ενα τρελλο σ/κ με ενα μη καγκουρα πεντακαθαρο και καβλιαρινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα,Άσωτε...το καλό που σου θέλω να είσαι γουρλής!

      Καλό Σ/Κ.

      Διαγραφή
  21. Μανό...

    Seventeen, εγγύηση. Δεν ξεφλουδίζουν, δεν ξεθωριάζουν και αξίζουν τα λεφτά τους. Trust me, με ένα ξεκίνησα, σαρανταπέντε έχω (το κερατό μου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη! Μωρέ έχω και Seventeen,αλλά είπα να δοκιμάσω κάνα καινούριο.Σκατά στα μούτρα μου.

      Διαγραφή
  22. Είναι γνωστό ότι οι κάγκουρες, οι άπλυτοι και οι ανορθόγραφοι είναι ένα είδος που εξαπλώνεται όσο περνούν τα χρόνο. Hold on tight!
    Περί Λατινικών, δεν υπάρχει πιο σπαστικό μάθημα από αυτό. Τα Λατινικά της Β μια χαρά είναι. Εγώ, που είμαι μαθήτρια της Γ Λυκείου, μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι τα Λατινικά της Γ είναι μεγάλο πακέτο. Άσε που έχω αρχίσει να τρέφω μια πολύ βαθιά συμπάθεια για τα Αρχαία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό βλέπω κι ανησυχώ... Τα Αρχαία ανέκαθεν μου άρεσαν.Αντιθέτως,τα Λατινικά δεν τα χώνεψα απ' το πρώτο πρώτο κείμενο,με τον Οβίδιο!

      Διαγραφή
    2. Obidius poeta in terra Pontica exsulat....Ωραίες εποχές!

      Διαγραφή
    3. Ο Οβίδιος ο ποιητής είχε εξοριστεί στο Πόντο!!Που είναι το δύσκολο βρε καμάρια μου;;(Πόσο χαμηλά έχει πέσει η νεολαία μας!!Τσ τσ τσ!):Ρ

      Διαγραφή
    4. Είπαμε εμείς,μάνα μου,ότι είναι δύσκολα;Ότι είναι χάλια είπαμε.

      Διαγραφή
    5. Δεν με ενδιαφέρει τι είπατε,εγώ κάπως έπρεπε να χωθώ στη κουβέντα!!Ευχαριστήθηκες κακια που κάνεις κακές πράξεις;;

      (Το τελευταίο είναι αληθινή κατηγορία που έχει εκτοξεύσει 20χρονο!Αν θες πίστεψε το!:Ρ)

      Διαγραφή
  23. Δευτερα λυκείου λέει...σκέψου τι μας περιμένει το καλοκαίρι με τα μαθήμαατα (ετσι να παιρνουμε κουραγιο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Παίρνεις κάθε πρωί ταξι??? Πραγματικά σταμάτησα εκεί πήρα τηλέφωνο τον κολλητό μου και συγκινηθήκαμε αναπολώντας εκείνες τις λαμπρές εποχές.

    Επίσης, ΟΛΗ η θεωριτική( εκτος αρχαία άγνωστο) είναι για ναρκωτικά (ήμουν θετική, αλλα είχα πολλούς φίλους θεωρητική
    ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. * "Στην τάξη" γράφω.Μάλλον από κεκτημένη ταχύτητα διάβασες λάθος...

      Ντάααξει,για ναρκωτικά... υπερβολές!Κι εγώ έχω αρκετούς φίλους θετικούς και τους λυπάμαι. :p

      Διαγραφή
    2. ουπς....

      Μισούσα την θετική για τα παιδιά που την απαρτίζαν, σαν μαθηματα κυριλέο...

      Διαγραφή
  25. Ενταξει τοτε....ετοιμασε για τις εξετασεις σου τα 7 τελευταια και εισαι κομπλε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα έτοιμα τα 'χω,όποιο και να πέσει...Είναι ανυπόφορα,όμως! :(

      Διαγραφή
    2. Γι αυτο σε αγαπω. Ειστε απολυτα συνεπεις...στα μαθηματά σας. Και ξερεις ε; Μονο τοτε εχεις το δικαίωμα να τα κράζεις.

      :)))))

      Διαγραφή
  26. Τώρα που καλοκαιριάζει...ετοιμάσου. Θάλαμος αερίων, zyklon b, μασχαλίτιδα.

    Snake Plissken Telemarketing presents: "Τhe stink buster"
    http://www.nps.gov/fosm/historyculture/images/1887-winchester-shotgun_flat_2.jpg

    Locate the stink target, load, aim...steady! Fire.

    Call now 999.666.666 Buy one get one more for free!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα. Κάτι μικρότερο,για να το βάζω στην τσάντα δεν έχεις να προτείνεις; :p

      Διαγραφή
  27. τωρα που ενημέρωσα τον γάτο μου μπορώ να συνεχίσω με τα γέλια που έριξα όταν σε διάβασα!! αχαχααχαχ Δεν υπάρχουν τα όσα είπες, έτσι απλά! Μάλλον υπάρχουν αλλιώς δεν θα τα έγραφες! πεθαίνω στα γέλια κοριτσάρα μου! Μου έφτιαξες την διάθεση!

    Πολλά φιλάκια σου στέλνω! Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μελάκι μου,και μόνο που σου έφτιαξα τη διάθεση αρκεί. :)

      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!