Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Ασχετίλες. ~

Παρασκευή, 8 Μαρτίου 2013

Ασχετίλες. ~

~ Τελικά,μερικά τραγούδια χιπ-χοπ είναι ωραία.Δεν πίστευα ποτέ ότι θα το έλεγα αυτό,αλλά ναι,κυρίες και κύριοι!

~ Εφόσον μπαίνεις στον κόπο να ψάξεις,να βρεις δώρο στον άλλο,φρόντισε τουλάχιστον να ταιριάζει στο στιλ και στην προσωπικότητά του.Όταν μου φέρνετε ρούχο ένα μέτρο ύφασμα όλο κι όλο,πού ακριβώς θα πάω ημίγυμνη;Ή ένα μπουστάκι...Θα κρυώσει η κοιλίτσα μου,μάνες μου,καθόλου δεν με σκέφτεστε πια;Τς,τς,τς...Είναι ωραίο να βλέπω ότι καταλαβαίνετε την αισθητική μου.Εάν δεεεν,απλώς κάντε μια safe επιλογή.

~ Είναι τουλάχιστον αστείο να είσαι καθηγητής και ν' απειλείς τους μαθητές σου ότι θα τους βάλεις 11 στο τετράμηνο.Τι λε ρε μάγκα,κατουρηθήκαμε.Και μετά αναρωτιέστε γιατί σας σπάνε τα νεύρα και σας περιφρονούν μέχρι κι οι γλείφτες!

~ Θέλω να πάω στην Κωνσταντινούπολη με την κολλητή μου.Και ν' αγοράσουμε δαχτυλίδια απ' το παζάρι.Και στην Αίγυπτο.Και στο Άμπου Ντάμπι.

~ Αλλά,σου λέει,στις μουσουλμανικές χώρες πρέπει να σέβεσαι υποχρεωτικά τις επιταγές του κορανίου,ακόμα κι αν είσαι τουρίστας ή αλλόθρησκος.Και πού να ξέρω εγώ,η αθώα κι ανυποψίαστη τουρίστρια,τι λέει το κοράνι;Να 'χω,δηλαδή,συνέχεια τον φόβο μην με μπουζουριάσει η θρησκευτική αστυνομία;

~ Θα έπρεπε να εφευρεθεί ένα ματζαφλάρι για ανώδυνο,γρήγορο κι αποτελεσματικό βγάλσιμο φρυδιών (άντε και σχηματισμό).Ο μόνος τρόπος να ηρεμήσω είναι να καταλήξω σαν τον Πασχάλη Τερζή.

~ Κι ένα πορτοφολάκι,που θα κλείνει αυτόματα όποτε πηγαίνω ν' αγοράσω κάτι άχρηστο.Γιατί μετά μένω ταπί,αναγκάζομαι να ζητήσω απ' την μάνα μου κι αρχίζει: «Σου είπα να μην ξοδεύεις τα λεφτά σου σε αηδίες αλλά βέβαια την μανούλα κανένας δεν την ακούει όταν όμως θα δεις πώς βγαίνει το φράγκο δεν θα 'σαι σπάταλη θα σε στείλω να δουλέψεις και μην μου πεις ότι κάνεις πνευματική εργασία και τα πάρω ίδια ο πατέρας σου είσαι όλα του τ' αρνητικά πήρες άντε εδώ μέσα μ' έχετε τρελάνει θα σηκωθώ να φύγω καμιά ώρα πού πας παιδάκι μου δεν είναι καιρός για κοντομάνικο οι 19 βαθμοί!».

~ Τσεκάρω τις λέξεις-κλειδιά που οδήγησαν τον κάθε πικραμένο εδώ πέρα μέσα και γελάω μόνη μου.Ο ένας θέλει σεξ και ξύλο (ή πρώτα το ένα και μετά το άλλο ή παράλληλα,δεν μας το ξεκαθάρισε αυτό),ο άλλος Μίλκο φράουλα (;),ο άλλος άσπρο,αμάνικο φανελάκι...

~ Ωραίο το ~ τελικά.Να το καθιερώσω.

~ Τώρα ξέρω γιατί ο δικός μου πρίγκιπας,πάνω στο άσπρο άλογο δεν ήρθε ποτέ...Έγινε κεφτεδάκια ΙΚΕΑ.

~ Οι φίλες μου με ρωτάνε τι θα κάνω εάν βγω με γκομενάκι που τσεκάρει κάθε τρεις και λίγο το κινητό του,παρόλο που απ' τα συμφραζόμενα φαίνεται ότι δεν με βαριέται καθόλου.«Θα το βγάλω κι εγώ.».Ε ναι.Τι αγένεια είν' αυτή;Εντάξει,δεν μιλάμε για την περίπτωση που καίγεται το σπίτι σου,ενώ μέσα είναι το ανήλικο αδερφάκι σου κι η κουφή γιαγιάκα σου,αλλά αυτό το στιλάκι του business man-γκατζετάκια μπορεί να με τρελάνει!

~ Σκέφτομαι τώρα τι αλλοπρόσαλλα πράγματα κάθομαι και γράφω,ενώ θα μπορούσα κάλλιστα να 'χα προτείνει στον απ' Αυτόν να βγούμε.Αλλά είμαι τόσο υπεράνω,που περιμένω πάντα από 'κείνον.

~ Χρόνια πολλά!

54 σχόλια:

  1. χαχαχα τελικα αυτα τα ασχετα ειναι τα πιο ωραια!
    Ελληνιδες μανες αυτο εχω να πω μονο!Ολες ιδιες!
    Το τηλεφωνο μπαινει στο αθορυβο και στην τσεπη σε ραντεβου και μονο μη συμβει κατι σοβαρο και δεν το παρω χαμπαρι.
    Αυτα αγαπητη μου Κ καλο βραδυ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι ότι η δικιά μου δεν είναι η κλασική,Ελληνίδα μάνα.Με την καμία.Απλώς,ώρες-ώρες ξυπνάει το παραδοσιακό μέσα της...

      Εντάξει,εγώ δεν το βάζω στο αθόρυβο,μήπως με πάρουν για τίποτα σημαντικό.Αλλά είναι χωμένο στην τσάντα,δεν είμαι τικι-τικι συνέχεια!

      Καληνύχτα,καλή ξεκούραση. :)

      Διαγραφή
  2. σε παρακαλώ αμα το βρεις αυτό για τα φρύδια δως το και σε μένα!! ΥΠΟΦΕΡΩ!!

    Χρόνια Πολλά !! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεινοπαθούμε όλες,βλέπω...Θα το λανσάρω πρώτη εγώ και θα γίνω εκατομμυριούχα! :D

      Επίσης,κορίτσι!

      Διαγραφή
  3. Από τα πιο απολαυστικά σου ποστ!!!
    Το καταδιασκέδασα!
    Αν πας αραβικές χώρες, δεν ξέρω το σαβουάρ-βιβρ βέβαια, αλλά φόρα καλού κακού και μια μαντήλα στο κεφάλι! Ποτέ δεν ξέρεις!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΥΓ. Μετά τα μεσάνυχτα θα δημοσιεύσω την ανάρτηση με το παιχνίδι που με προσκάλεσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ,Αθηνά μου. ♡
      Μας είπε ο θεολόγος ότι αν είσαι γυναίκα,πρέπει οπωσδήποτε να σε συνοδεύει άνδρας στις εξόδους σου.Κι άμα δεν έχω κάποιον πρόχειρο,τι να κάνω;Ν' αρπάξω κάναν τυχαίο Αιγύπτιο;
      Επίσης.

      Υ.Γ.: Όποτε θες.

      Διαγραφή
    2. Μήπως να πεις στην κολλητή σου να πάρετε κι έναν φίλο σας παρέα, έτσι να βρίσκεται; Διότι άντε και βουτάς έναν τυχαίο Άραβα. Τι κάνουμε αν σε ερωτευτεί; Και δεν σε αφήνει να γυρίσεις πίσω; Γι' αυτό πάρτε έναν φίλο, ένα αδελφό, έναν ξάδελφο από εδώ, όποιον έχετε πρόχειρο τέλος πάντων για να μην διακινδυνέψετε!

      Διαγραφή
    3. Μωρέ εμείς να πάρουμε,αλλά είναι σπαστικό να 'χεις κάποιον μπάστακα όπου και να πας.Άμα αρπάξω κάναν μεσόκοπο γέροντα,που ούτε βλέπει καλά,ούτε ακούει;Δεν ξέρω,έχω διχαστεί τώρα...Χμ...

      Διαγραφή
  4. Όλες οι μητέρες έχουν την παραδοσιακή ελληνίδα μάνα κάπου μέσα τους!

    Όχι μόνο σε ραντεβού αλλά γενικά να τσεκάρεις το κινητό κάθε 3 λεπτά είναι σπαστικό!!!
    (Στάλθηκε από κινητό)

    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,λες κι άμα δεν το τσεκάρεις κάθε τρεις και λίγο,θα πάθεις κάτι!

      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  5. Πες στον Απ' αυτόν να βγείτε, παιδάκι μου, κι άσε τα φρύδια σου ανακατωμένα. Δεν το προσέχει ποτέ κανείς, εκτός από την ξινή συμμαθήτρια-συνάδελφο-γνωστή-γκόμενα φίλου.
    Αυτό με τις λέξεις το κάνω κι εγώ κι αναρωτιέμαι μετά για την ανθρώπινη νοημοσύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και συνήθως σχολιάζουν αυτές με τα πιο αισχρά φρύδια!Είπε ο γάιδαρος...

      Κι εγώ για το ίδιο αναρωτιέμαι,άστα.

      Διαγραφή
  6. Ταξίδια!!!Οσο μπορεις πιο πολλά!Παντού!
    Κι αν θελεις Αιγυπτο,ιδού 13 αναρτήσεις...
    http://apouro.blogspot.gr/search/label/%CE%91%CE%AF%CE%B3%CF%85%CF%80%CF%84%CE%BF%CF%82

    Καλό Σαββατοκύριακο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις ε,εύχομαι από τώρα να έχω την οικονομική άνεση να ταξιδεύω όσο πιο συχνά μπορώ...
      Έχω διαβάσει κάποιες,ευχαριστώ.

      Επίσης. :)

      Διαγραφή
  7. ~ Άμα περιμένεις τον απ΄Αυτόν σου, σώθηκες!!
    Πάντως, ελπίζω κάποια στιγμή να καταλάβει ο Απ΄Αυτόν σου
    τι επιθυμεί η Απ΄Αυτήν του!!!αχαχαχα
    Καλό Σ/Κ εύχομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ~ Έννοια σου κι έχει καταλάβει!Δεν έχω παράπονο,ό,τι μπορεί κάνει,το δόλιο.Εγώ τον έχω τρελάνει,βέβαια. χαχαχα

      Καλό Σαββατοκύριακο! :)

      Διαγραφή
  8. Αν βγεις με γκομενάκι που τσεκάρει συνέχεια το κινητό, απλά θα την κάνεις και όταν το πάρει χαμπάρι ότι έμεινε μόνος με τον λογαριασμό θα είσαι χιλιόμετρα μακριά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα,θεός!Δεν το 'χα σκεφτεί αυτό.Τώρα με την κρίση δε συμφέρει να μένεις,όσο να πεις...

      Διαγραφή
  9. ~Την ώρα που αυτός τσεκάρει το κινητό εσύ μπορείς να τσεκάρεις τον απέναντι...

    ~ Βρε χαζό ξέρουν τι κάνουν οι μουσουλμάνες... Λένε ας πάρω μαζί κανέναν άντρα μπας και μου πληρώσει τα δαχτυλίδια στο παζάρι...

    ~ Είναι πολύ νωρίς για κοντομάνικο... Ωχ ξύπνησε η μάνα μέσα μου.

    ~ Τελικά είναι όντως ωραίο αυτό ~.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ~ Καλό κι αυτό!

      ~ Είμαι σίγουρη ότι και στο κοράνι γι' αυτό τον λόγο γράφεται.

      ~ Α,δεν θα με τρελάνετε εσείς!Με 22 βαθμούς,που είχε σήμερα,τι να έβαζα;Φούτερ;

      Διαγραφή
  10. Έναν φίλο μου τον είχε μπουζουριάσει η θρησκευτική αστυνομία, στην Σαουδική Αραβία, σε ένα εμπορικό κέντρο, επειδή κυκλοφορούσε με βερμούδα. Οι λόγοι που τον έπιασαν είναι ότι προκαλούσε τις γυναίκες και κυκλοφορούσε χωρίς κηδεμόνα. Το ότι ο φίλος μου ήταν 28 χρονών και έξω είχε 50 βαθμούς δεν τους ένοιαζε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γνωστό ότι η αντρική γάμπα είναι προκλητικό θέαμα.Από μακριά τη βλέπεις κι όσο να πεις,αναστατώνεται το είναι σου!Απαράδεκτος ο φίλος σου,που στα 28 του δεν κυκλοφορεί ακόμα με την μάνα του.

      Διαγραφή
  11. Τα άσχετά σου ήταν ότι πρέπει να φτιάξει ακόμα περισσότερο η μέρα μου! Αυτες οι ελληνίδες μάνες καρμπον!! Όσο για τα μποτέ που για να συμμαζευτούμε θέλουμε εκατό ώρες.. δεν γεννηθήκαμε όλες άτριχες και με λεία επιδερμίδα και μαλλί κομμωτηρίου και πρόσωπο με φυσικό μακιγιάζ. Εκατό ώρες αναστήλωση θέλω κάθε φορά!!

    Πολλά φιλάκια!! Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε νομίζω ότι καμία γεννήθηκε έτσι.Προσωπικά,έχω ένα "κολληματάκι": το πρόσωπό μου θέλω να 'ναι πάντα στην εντέλεια,το προσέχω πάρα πολύ.

      Πολλά φιλάκια,Μελάκι μου. :)

      Διαγραφή
  12. και εγω υπεράνω είμαι και έτσι πρέπει να είμαστε!!έχει πολύ πλάκα όταν είναι κι εκείνος υπεράνω....
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός να μην είναι,όλα κι όλα!Δεν θα γίνει της υπεράνω το κάγκελο εδώ πέρα.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  13. Αυτο με τα πρίγκηπα και το άλογο κορυφαίο!Κόντεψα να φτύσω τη μερέντα που έτρωγα!:Ρ:Ρ
    ΓΙα τα λοιπά δεσποινις μου δεν έχω κάτι να πω,υποκλίνομαι!:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α,τι καλός Ρασκούλης!Πάρε καρδούλα ♥

      Διαγραφή
    2. Όχι άλλες καρδουλες,μας έκαψαν!!:Ρ

      Διαγραφή
    3. Ξέρεις κάτι που δεν ξέρω; :ο

      Διαγραφή
    4. Τι νομίζεις ότι ξέρω που δεν ξέρεις;:Ρ

      Διαγραφή
    5. No idea,αγαπητέ.Και δεν απαντάμε με ερώτηση.

      Διαγραφή
    6. Άκου τι ρωτάει...Γιατί το λέω εγώ.

      Διαγραφή
    7. Και γιατί λατρεμένη Κατερίνα το λες αυτο;:Ρ

      Διαγραφή
    8. Δεν υπάρχει "γιατί" στις θεϊκές επιταγές.

      Διαγραφή
    9. Και ποιες ειναι οι Θεικές επιταγές λατρεμένη δικηγορίνα;;:Ρ

      Διαγραφή
  14. ασχετο : αργησα γιατι καθαριζα το νεο σπιτικό!στην τελευταια μου αναρτηση ,εχω λινκ του νέου!φιλάκια και διαβασμααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά το τι γέλιο έριξα με το άλογο και τον πρίγκιπα δεν λέγεται..με άκουσε η αδερφή μου στο 3ο και ρωτούσα αν ψοφούσα!!

    Πωπω πραγματικά αυτό με τα δώρα δεν παίζεται...καλύτερα η ασφαλής επιλογή!

    Κωνσταντινούπολη!!Να πας είναι πολύ ωραία..να φας το κουλούρι τους είναι πολύ ωραίο αν και το θεσσαλονίκης μ'άρεσε πιο πολύ!Τα γλυκά τους βέβαια δεν είναι κα΄τι το ιδιαίτερο όπως λένε...καθόλου σιρόπι και ελάχιστη ζάχαρη!Να μην μιλήσω για γλυκά με σοκολάτα..ούτε ίχνος!!Αλλά σαν πολή είναι πολύ ωραία..θυμάμαι όταν πήγα στην Αγ.Σοφία συγκινήθηκα!!Πολύ ωραίο συναίσθημα!

    Τουλάχιστον έχεις λεφτά για να ξοδέψεις προφανώς!Εμείς τι να πούμε;;Το χαρτζιλίκι δεν φτάνει ούτε για τσίχλες!

    Φιλιά πολλά Κατερινάκι!:**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις πάει;Ζηλεύω απίστευτα! :(

      Καλά,μην φανταστείς ότι έχω κάνα αστρονομικό ποσό...Απλώς,τυχαίνει είτε να μαζεύω χρήματα,είτε να βρίσκω σε μπουφανάκια και τσάντες από 'δω κι από 'κει.

      Φιλάκια,Μαρκούλη. :)

      Διαγραφή
    2. Ναι έχω πάει..και όχι μία!Συνήθως επειδή πηγαίνει ο μπαμπάς μου για δουλείες με παίρνει μαζί του~Αν και πάει μονοήμερα αλλά έχω πάει και με τα αδέρφια μου και κάτσαμε 10 μέρες!Νομίζω πρέπει να πας!Θα σου αρέσει!

      Αχχουυυ τι τυχερή!Εμένα έχουν στερέψει τα παντελόνια,τα μπουφάν και οι τσάντες!!

      Οοοοο μπορώ να πω με τιμά το ότι θυμήθηκες το όνομα μου!Τις πιο πολλές φορές μου λένε:Σε ξέρω από κάπου;;Τιμή μου λοιπόν έτσω και κάποιος να θυμάτε το όνομα μου!

      :**

      Διαγραφή
    3. Παλιότερα άφηνα όπου να 'ναι λεφτά. :p Σε κασετίνες,σε παλιά πορτοφαλάκια,σε ζακέτες...

      Σώπα καλέ,που δε σε θυμάμαι!17 είμαι,όχι 87.

      Διαγραφή
    4. Χαχαχαχα και γω κατά καιρούς!Αλλά πολύ σπάνια!

      Δεν το είπα από μεριά ηλικίας!Το είπα επειδή συνήθως δεν με θυμούνται και μου έκανε έκπληξη!:Ρ

      Διαγραφή
  16. Τώρα ξέρω γιατί ο δικός μου πρίγκιπας,πάνω στο άσπρο άλογο δεν ήρθε ποτέ...Έγινε κεφτεδάκια ΙΚΕΑ.

    Χαχαχα χαμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τον έψαχνα τον αλήτη,κατάλαβες; :p Τι να πεις,ζωή σε λόγου μας...

      Διαγραφή
  17. Ας τα αυτά και διάβαζε. Μην κοιτάς εμένα που σε δυο μήνες γράφω και κάθομαι ακόμα και τα ξύνω με την τσουγκράνα. Εσύ διάβαζε.
    Υ.Γ. Θεωρητική είσαι, πουλάκι μου; Καλά να πάθεις. Όχι, καλά να πάθεις. Θετική φορέβα ρε μουνιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ διαβάζω.Στην θέση σου,θ' αγχωνόμουν (καλύτερα να μη σου πω πόσο).
      Υ.Γ.: Τα θεωρητικά μαθήματα μ' αρέσουν πολύ.Τα δικά σου δεν παλεύονται.Χειρότερα κι απ' τα κινέζικα βασανιστήρια!

      Διαγραφή
    2. Μπα, δεν έχεις ιδέα πόσο αναίσθητος είμαι. Το μόνο που με αγχώνει είναι η έκθεση.
      Υ.Γ. Αν θεωρείς τα μαθηματικά και τη φυσική κινέζικο βασανιστήριο, θα ήθελα πολύ να σε δω στη βιολογία. Best of both worlds που λένε; Ακριβώς.

      Διαγραφή
    3. Θα την παλέψω.Θετική σκέψη.Εγώ θέλω να δω κάτι συμμαθήτριες μου,που θέλουν να επιλέξουν Ιστορία...

      Διαγραφή
    4. Α, όχι, παρεξήγηση, η Γενικής κλάιν είναι. Εγώ έλεγα την Κατεύθυνσης, που πραγματικά δε θες να τη δεις. Δεν ήξερα ότι υπάρχουν άνθρωποι που δίνουν Ιστορία Γενικής.

      Διαγραφή
    5. Ναι,ενώ όλα τα υπόλοιπα τρελαίνομαι να τα δω! Υπάρχουν και τους παρακαλάνε οι φροντιστηριακοί να μην πάρουν,αλλά εκείνοι φαίνονται συνεπαρμένοι απ' την ιδέα...

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Έλα ντε!Μόλις το διάβασα,αναρωτήθηκα τι αηδίες αρέσουν στον κόσμο...

      Διαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!