Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Βραβεία-α-α.

Σάββατο, 30 Μαρτίου 2013

Βραβεία-α-α.



Δε σας κρύβω ότι επί μέρες σκεφτόμουν να παρατήσω για λίγο το blogging,επειδή τελευταία συνέβησαν διάφορα που μου χάλασαν τη διάθεση και μου στέρησαν τον οίστρο.Kλαψομούνα δεν είμαι.Συνεπώς,δεν ήθελα να γράψω μαλακο-αναρτήσεις,που θα τις διαβάζω σε λίγο καιρό και θα ξερνάω μέχρι κι απ' τα μάτια!Επιπλέον,το λάπτοπ άφησε στα χέρια μου την τελευταία του πνοή,οπότε σκέφτηκα: «Άστο κοπελιά,δε σε θέλει!».Όμως,κάθισα και τα φιλοσόφησα τα πράγματα και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι για τους λόγους (τον λόγο,έστω!) που ήθελα ν' αποσυρθώ δεν αξίζει όχι μόνο να παρατήσω κάτι,που -αν μη τι άλλο- με διασκεδάζει,αλλά ούτε και να βάψω τα νύχια μου με φλούο μανό!

Και τώρα,στο ψητό: Δύο πολυαγαπημένες bloggers,το Μελοκάνελλο και το Παλιοκόριτσο,μου απένειμαν η καθεμιά από ένα βραβείο και τις ευχαριστώ και πάλι που με σκέφτηκαν.

Από την Μέλι


Από την Ματίνα 
Θυμίστε μου γιατί δεν είναι έτσι όλα τα βραβεία...

Δεν τα δίνω σε κανένα,γιατί οι κακές γλώσσες κι οι συκοφάντες διαδίδουν πως είμαι παρτάκιας.

Μ' αυτά και μ' αυτά,λοιπόν,σας ετοιμάζω ανάρτηση-come back.Χεστήκατε κι η βάρκα έγειρε,βέβαια,αλλά εμένα μου τη δίνει να βλέπω εδώ και τόσες μέρες το «Λέξεις-κλειδιά.»...

28 σχόλια:

  1. τέλειο το τελευταίο βραβείο. Πάντα τέτοια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου έχω απονείμει κάτι αντίστοιχο,αλλά επειδή ο blogger τον παίρνει,μάλλον δεν το πήρες πρέφα...πέρνα για την παραλαβή mahler μου :)

      Διαγραφή
    2. βρε σοβαρά??? έχασα τέτοιο βραβείο?? κάτσε να περάσω να δώ πότε μου το έδωσες!!

      Διαγραφή
    3. Έχει κάτι μέρες...χαχαχαχα

      Διαγραφή
    4. Mahler,από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί! ;)

      Διαγραφή
  2. μέχρι τώρα δε νομίζω να ξερνάς με όσα έχεις γράψει...για τα υπόλοιπα δεν πήρα είδηση αν έγινε κάτι με σένα ! δεν τα προλαβαίνω όλα ,αλλά μη χαλιέσαι με την αγένεια των άλλων!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι,ως τώρα δεν έχω ξεράσει.Δεν τρέχει κάτι με το blog,Νάσια μου.Δεν θα κάνω εγώ ευγενικό τον κάθε άγνωστο,προς Θεού!

      Καλημερούδια. :)

      Διαγραφή
  3. Εσείς τώρα έχετε ένα τέθοιο θεσπέσιο βραβείο,ενώ εγώ έχω τις αρκουδοκαρδουλομαλακιούλες κατάλαβες δηλαδή?Γιατί εγώ βρέθηκα να σας νιώσω,ενώ εμένα δεν βρέθηκε να με νιώσει κανείς να μου δώσει ένα ανάλογο να το κοτσάρω,χαχαχαχαχα.
    Αχάριστοι όλοι σας...σνιφφφφφφ... :((( :p:p:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα να σου πω ότι σε νιώθω,ψέματα θα πω,γιατί εγώ έχω το γκομενάκι!Χεχεχε :p

      Διαγραφή
  4. Τι να σου πω καλό μου παιδί;
    Τα διάβασες τι πάθαμε με το δεύτερο βραβειάκι, ήμαρτον !!!
    Καλορίζικα γλυκειά μου
    Και ...τι να πώ πια;
    τρελλαθήκαμεεεε
    Φιλιά πολλά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,σ΄ ευχαριστώ πολύ,Σόφη μου. :)
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  5. Σαν παλιό σινεμά "ΠΡΟΣΕΧΩΣ..."
    Άντε να δούμε τι θα δούμε λοιπόν!!
    Καλό μεσημέρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο,δεν το 'χα σκεφτεί έτσι!

      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  6. Καλά έκανες και δεν ανέβασες κλαψομούνικα ποστ, διότι έχει πήξει ο τόπος.
    Και πολύ καλά κάνεις και δεν δίνεις τα βραβεία πουθενά.
    Κι εγώ εκείνο τον αρκούδο με το φλώρικο ροζ πουλοβεράκι πουθενά δεν τον έδωσα!!!
    Κιπ ράιτινγκ!
    Κίσιζ!

    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι,σ΄ εμάς τα δώκανε τα βραβεία!Καλά έκανες κι εσύ.

      Φιλάκια,Αθηνά μου. :)

      Διαγραφή
  7. Εγώ εκτός από τα συχαρίκια να σου πω ότι πολύ χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος που κρατάει βραβεία για την πάρτη του :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η νέα τάση να κρατάς τα βραβεία για πάρτη σου.Κάτι σαν το νέο μαύρο... :p

      Διαγραφή
  8. Αντε που δεν θα ξαναγραψεις!Τωρα που εχω γινει φαν σου?
    Μεγεια τα βραβεια και περιμενουμε νεα αναρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατερινιώ εκτιμώ βαθύτατα το γεγονός ότι με έγραψες και δεν μου εδωσες ένα έστω βραβείο για τα μάτια του κόσμου!!Καλά!!

    Και να μη το παρατήσεις το βλογινγκ!Εγώ που θα γελάω;;;;Εεεε;;:Ρ:Ρ

    Και τέλος αυτό το πράγμα στο βραβείο της Ματίνας δε λέγεται άντρας!!Αιντεεε!!Όλους τους άσχημους βάζετε στις φωτο!

    Χαιρετωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί ρε χαζό,έδωσα σε κάναν άλλο κι έριξα εσένα;

      Κοίτα,από μούρη δεν ξέρω αν λέει πολλά,αλλά από σώμα... ;) Άλλη φορά,όμως,θα σε φωτογραφίζουμε στο μπάνιο και θα βάζουμε εσένα.

      Καλημέραα!

      Διαγραφή
    2. Έχεις κι εσύ κάτι ανάλογο,μόνο κανόνισε να περάσεις να το πάρεις...έτσι για να έχεις κάτι από μένα,μιας και δεν σου κάθομαι όπως τόσο καιρό επιθυμείς,χαχαχαχαχαχα :p

      Διαγραφή
  10. ωραιο το φλουο μανο αλλα καλλιτερα να γραφεις με φλουο μανο στα νυχια χαχα
    μπραβο
    πιστευω στα βραβειακια γιατι εχουν πλακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλούο πράγματα δεν κάνω δώρο ούτε στον εχθρό μου!

      Ναι αμέ,αρκεί να έχουν ενδιαφέρον.

      Διαγραφή
  11. Χμ... τα βραβεία έχουν ξεφύγει τελείως, ίσως ετοιμάσω και μερικά δικά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάνεις και να είναι ανατρεπτικά!

      Διαγραφή
  12. Εννοείται πως θα ξαναγράψεις και δεν θέλω μα και μου!! Μαμούνια!! Περιμένω ανάρτηση!!

    Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια και εύχομαι να έχεις πάντα επιτυχίες- που θα τις έχεις, ντεφάκτο!

    Πολλά φιλάκια και καλό μήνα!! Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μελένια μου,σ' ευχαριστώ πάρα πάρα πάααρα πολύ! :)

      Φιλάκια και καλό μήνα.

      Διαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!