Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Λέξεις-κλειδιά.

Κυριακή, 17 Μαρτίου 2013

Λέξεις-κλειδιά.

Κάθε φορά που δεν έχω κέφι,κοιτάω τις λέξεις-κλειδιά που πληκτρολόγησε ο κάθε πικραμένος στο Γούγλη κι εκείνος,με τη σειρά του,τον οδήγησε στο blog μου.Ορισμένες εξ αυτών δε βγάζουν καν εδώ,αλλά την υγειά μας να 'χουμε!

κατουρηθηκα   

Ναι...Από μια ηλικία και μετά,σταμάτησε να μου συμβαίνει.Να το κοιτάξεις.

na kano to sex stin efiveia blog

Να το κάνεις το σεξ στην εφηβεία και καλό βόλι,αλλά πάντα με προφυλάξεις!Και να 'χεις περάσει τα 14.


ponokoilos kai anagoula

Δεν το συζητώ,εγώ θα το βαφτίσω!

sixasiara kai lisi

Δεν υπάρχει λύση για 'μας,τις σιχασιάρες.Ρώτα κι εμένα,που κυκλοφορώ μονίμως με τα Dettol ανά χείρας!

ti gouna mou ta xapia mou

Κι ένα ταξί να φύγω!Σε νιώθω,άσε...

ανδρικες φορμες

Αρκεί να μην είναι μπλε ηλεκτρίκ,λαχανί,με σημαίες στον κώλο ή τύπου σαλβάρι...

εμεις και ο κοσμος

Αχ,ακόμα αυτά έπρεπε να διδασκόμαστε!

θελω επιδομα ψυχικης οδυνης

Προηγούμαι.

θελω να περασω νομικη

Οπ,θα είμαστε συμφοιτητές!Hi 5!

θες να γινουμε φιλοι

Αυτό μου θύμισε πόσο κωλόπαιδο και ψωνάκι ήμουν μικρό...Όποτε με ρωτούσε ένα άλλο μικρό: «Κοριτσάκι,θες να γίνουμε φίλες;»,το αγριοκοιτούσα,επειδή μου την έσπαγε αυτή η ερώτηση,απαντούσα ένα «ΟΧΙ!»,τίναζα το μαλλί κι έφευγα.

une saison en enfer blog

Α ναι,ο παλιός τίτλος!Απ' την μακάρια εκείνη εποχή,που προλάβαινα να διαβάσω εξωσχολικά...

to kano olh mera

Άρχοντας είσαι.

μην φυγεις

Ναι,έτσι πείθομαι νομίζεις!

gamwto to xamogelo sou

Γλυκύτατο είναι,το ξέρω...

ksirizo to mpikini ke ta podia gomena

Καλά κάνεις που τα ξυρίζεις,οι βαρυχειμωνιές περάσανε!

ο πατερασ μου ειναι κρητικοσ

Κι ο δικός μου Μανιάτης.Δεν ξέρω πού μας οδηγεί αυτή η συζήτηση.Αυτό που ξέρω,όμως,είναι ότι στην ελληνική γλώσσα υπάρχει ένα σίγμα,που λέγεται «τελικό».Αγάπησέ το!

ton exw megalh

Άμα τον έχεις μεγάλη,να προσέχεις μη σκοντάψεις!

οικογενεια κ παιδια

Στο κατάλληλο blog μπήκες εσύ.

το χιούμορ στο αντρα

Το χιούμορ στο άντρα είναι ό,τι το στήθος στη γυναίκα.Κι επειδή ζούμε σε μια εποχή που το 70% είναι χλιαροτσούτσουνοι,άμα βρήκες το άντρα το χιουμοράκι,κράτα το!

ton thelo

Κι εγώ.Περαστικά μας.

54 σχόλια:

  1. ο μόνος λόγος που στενοχωρήθηκα που χάλασε ο αναλίτκς πρίν 3 χρόνια σε εμένα είναι που έχασα αυτά τα πανέμορφα αποτελέσματα με τα οποία με έβρισκαν διάφοροι αναγνώστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πηγή γέλιου,πραγματικά.Κρίμα που σου χάλασε...

      Διαγραφή
  2. απολαυστικότατη (όπως πάντα)

    κι εγώ απορώ ώρες-ώρες με αυτές τις αναζητήσεις η αλήθεια είναι..:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ziggy,μας έεεελειψες! :) Ελπίζω να 'σαι καλά...

      Διαγραφή
  3. xaxaxaxa!
    Eχω χυθεί σου λέωωωω!!!
    Τι να πω και τι να σχολιάσω!!
    Ασε δε θα το κάνω γιατί θα γίνω κακή.
    Ωρες ωρες λυπάμαι που έχω αποκλείσει το ιστολόγιό μου από τις μηχανές αναζήτησεις και μόνο γι'αυτό το λόγο!
    Τουλάχιστον τα διαβάζω από σας και είναι το ίδιο!
    Συνέχισε έτσι να μας σκορπάς γέλιο γιατί άμα περιμένουμε από τους άντρες σωθήκαμε!!
    Φιλάρες και καλά κούλουμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος ξέρει τι μαργαριτάρια θα 'βρισκες κι εσύ...

      Μην το λες,έχουνε κι αυτοί την πλάκα τους.

      Καλά κούλουμα και φιλάκια. :)

      Διαγραφή
  4. Πεθαίνωωωω!χαχαχα
    αχ,πρέπει να το ψάξω και εγω..να γελάσω βρε παιδί μου!!
    Φιλιά και καλά να περνάς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με συντάραξε, η αλήθεια είναι, το συντακτικό της φράσης "Τον έχω μεγάλη"!!!
    Και έτσι, για την ιστορία και επειδή ακριβώς δεν βγάζει κάπου η κουβέντα, ο πατέρας μου ήτο εκ Μυτιλήνης!
    Καλά Κούλουμα!
    Φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ αναρωτήθηκα για τα ελληνικά μου...
      Δεν έχω πάει ποτέ στην Μυτιλήνη.

      Επίσης. :) Σμουτς

      Διαγραφή
    2. Να πας εάν σου δοθεί η ευκαιρία, διότι η Μυτιλήνη είναι ένα εξαιρετικά όμορφο νησί!

      Διαγραφή
    3. Μωρέ,η Μυτιλήνη κι η Κρήτη όμορφες είναι,η Μάνη είναι χάλια!

      Διαγραφή
  6. αχαχαχαχα έλιωσα!
    ΄΄Αμα τον έχεις μεγαλη πρόσεξε να μην σκοντάψεις΄΄Εντάξει δεν υπάρχεις!
    όσο για την εικόνα ρισπέκτ!
    Φιλιά Κατερίνα!
    Καλή Καθαρα Δευτέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ,Λαβ μου. :)

      Καλά να περάσεις.

      Διαγραφή
  7. Καλάααα
    αυτό το παιχνιδάκι δεν το ήξερα...θα το ψάξω
    Είσαι απίθανη, ξεκαρδίστηκααααα
    Καλές απόκριες
    Φιλιά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω λυθεί στο γέλιο!Δεν ήξερα ότι υπάρχει τέτοιο παιχνίδι!
    Καλά κούλουμα!
    Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μήπως καμιά γνωστή από την παιδική ηλικία σε εκδικείται καλέ;;χαχαχα
    Φοβερές οι ατάκες σου πάντως...θα κάνει μεγάλη χαρά ο άντρας που θα σε πάρει, τι να σου πω!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α,λες να 'ναι καμία απ' αυτές που τους τίναζα το μαλλί; :p

      Είναι νωρίς ακόμα για τέτοια,αλλά κι εγώ είμαι σίγουρη ότι η τύχη θα του χαμογελάσει.

      Διαγραφή
  10. αχαχχαχαχχχαχαχαχαχα πεθαίνω!! μα τι πληκρολογουν μου λες? απορώ! αχχαχαχαχχαχ

    Το πως απάντησες όλα τα λεφτα! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσέκαρε τα κι εσύ,να μας πεις!

      Φιλιά,Μελάκι.

      Διαγραφή
    2. Τα τσέκαρα μόλις και μπορώ να πω οτι υπάρχουν διαμαντάκια! Θα τα συγκεντρώσω να κάνω μια αναρτησούλα και εγω ετσι να γελάσουμε λίγο! Φιλάκια !!

      Διαγραφή
  11. Κατουρήθηκα χαχαχαχαχαχα

    Μέχρι κάποια ηλικία κατουριέσαι μόνος σου, μετά κάνεις ένα διάλειμμα μερικά χρόνια και όταν γίνεις κωλόγερος ξανακατουριέσαι μόνος σου όπως οι μπέμπηδες (ξεμωράθηκε που λέμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραδόξως,δεν είχα σκεφτεί ποτέ ότι το "ξεμωράθηκε" βγαίνει από 'κει!

      Αυτό για τον τροχό που γυρίζει μόνο στους γέρους το 'χω δει.

      Διαγραφή
  12. Λιώνω λέμε όμως έτσι?
    Αγαπημένο θεματάκι οι λέξεις-κλειδιά,το έχεις καταλάβει άλλωστε,χιχιχι
    Θεά ήσουν στις απαντήσεις!!!
    Φιλώ σε :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις δω τέτοιο θέμα,σπεύδω αμέσως να το διαβάσω! :p

      Φιλιά,Ματίνα μου.

      Διαγραφή
  13. Νταξ το google προσφέρει απλόχερα μεγάλες δημιουργικές στιγμές!

    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικές φορές,είναι ό,τι πρέπει για να σου φτιάξει τη διάθεση.

      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  14. γεια!!
    αν θες παιξε στο νεο μπλογκοπαιχνιδο μου :
    http://stefanosmedia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_17.html

    και γινε μελος στο μπλογκ μου αν θες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πως μπορω να δω κ γω τα δικα μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίνακας ελέγχου > Στατιστικά > Πηγές επισκεψιμότητας.

      Διαγραφή
  16. χαχαχαχαχα δεν αντέχωωω
    είσαι θεά,κοπέλα μου!
    [ωιμέ!παίζει να είναι και η πρώτη φορά που ξεστομίζω κάτι τέτοιο!]
    αλλά το εννοώ!
    ετοιμόλογη,πόσο μ'αρέσει αυτό!

    να είσαι πάντοτε καλά,
    να μας χαρίζεις κι άλλες
    υπέροχες στιγμές γέλιου
    σαν κι αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφο σχόλιο,κοριτσάκι μου! :) Σ' ευχαριστώ πολύ.Καλή Σαρακοστή και φιλάκια.

      Διαγραφή
  17. Πηγα να σου γραψω πως δεν εχω ιδεα πως τα βρισκουμε αυτα αλλα ειδα πως απαντησες σε αλλο σχολιο περι αυτου!Ωραιοτατα αν και πιστευω σε μενα θα βγαζει ανωμαλιες δηλ ποτε εχουν οιστρο οι γατοι,ποτε το κανουν οι γατοι,θελω να το κανω με γατο κλπ.
    Αυτο με το αρχοντας εισαι που πεταξες στο το κανω ολη μερα, με πεθανε απλα!Να σαι καλα βρε Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,λες να εμπεριέχονται και κτηνοβασίες στα δικά σου;
      Εεεεμ,τέτοιου είδους δηλώσεις αντιμετωπίζονται με την πρέπουσα σοβαρότητα! :p

      Καλή Σαρακοστή.

      Διαγραφή
  18. γεια σου συναδελφισσα!
    αν θες πες μου την αποψη σου για κατι που με απασχολει :
    http://stefanosmedia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_19.html


    επισης, αν θες γινε μελος στο μπλογκ μου :)

    και τελος αν θες πατα λαικ στη σελιδα μου στο φεισμπουκ : stefanos and the media.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παρκέ πότε θα στο πάρω;Τώρα ή μετά;

      Διαγραφή
  19. To χιούμορ στον άντρα είναι ότι το στήθος στις γυναίκες;
    Το ήξερα ότι με ήθελαν όλες για το χιούμορ μου, είστε τόσο ρηχές εσείς οι γυναίκες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,αλλά όπως και το στήθος,το χιούμορ δεν είναι το μοναδικό κριτήριο. ;)

      Και για ν' αποδειχθούν οι ισχυρισμοί σου... κάνε καμιά ανάρτηση,μας έχεις ξεχάσει!

      Διαγραφή
    2. θα κάνω μέσα στο Σκ μην φοβάσαι...

      Διαγραφή
  20. χαχαχαχαχαχ!!! Να'σαι καλά...... Γελάσαμε.... Και έχουμε τόσο ανάγκη για λίγο γέλιο........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που γελάσατε,ενώ το είχατε ανάγκη. :)

      Διαγραφή
  21. Είναι πραγματικά διαμάντια οι φρασούλες στον γούγλη από τις οποίες μας βρίσκουν κάποιοι έρμοι αναγνώστες. Γιατί φερ ειπείν να ψάχνεις να βρεις εκείνον που τον έχει μεγάλη και να καταλήγεις να διαβάζεις κάτι άσχετο, είναι όπως και να το πεις απογοήτευση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύει.Για να κάνεις λάθη μέχρι και στο συντακτικό,η επιθυμία σ' έχει τυφλώσει.Να μην έχει αποτέλεσμα,όμως;Ε,αυτό παραπάει!

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. και δεύτερο!!!!

      είμαι καυτός σαν κεφτές φρεσκοτηγανισμένος!!

      Διαγραφή
    2. Τι;Τέταρτο δεν έχει,κεφτέ φρεσκοτηγανισμένε; :ο

      Διαγραφή
  23. χαχαχα λοιπον πρωτη φορα σε διαβαζω αλλα μου φτιαξες τη διαθεση εχεις γελιο εσυ! καλο βραδυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!