Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Μην μιλάς καλύτερα,άστο!

Πέμπτη, 3 Ιανουαρίου 2013

Μην μιλάς καλύτερα,άστο!

Άλλοι έχουν ως χόμπι τη ζωγραφική,άλλοι το ψάρεμα...Άλλοι,πάλι,την παπαρολογία.

-Σε γουστάρει!
-Από πού το συμπεράναμε αυτό;
-Μα δεν είδες;Είναι η επιτομή της ευγένειας!Πώς δε σου άνοιξε και την πόρτα,να περάσεις...

Με μεγάλη απογοήτευση,παρατηρώ ότι έχουμε φτάσει σε σημείο να μπερδεύουμε την ευγένεια με το πέσιμο κι αυτό γιατί οι πραγματικά ευγενικοί άνθρωποι σπανίζουν στις μέρες μας.Όποιος σου φέρεται ευγενικά και δεν είναι ούτε γλείφτης,ούτε δήθεν,δε σημαίνει ότι θέλει να γλεντήσει το κορμάκι σου,μην τρελαθούμε!Είτε σε φιλικό,είτε σε ερωτικό επίπεδο,θεωρώ πως το να ξέρει να φέρεται ο άλλος είναι βασική προϋπόθεση για να εξελιχθεί η σχέση,γιατί δείχνει ότι αυτός ο άνθρωπος έχει αρχές και δεν είναι ένα ακόμη δίποδο ζώο.

«Δεν θίγεσαι άμα το αγόρι σου βρίζει;».

Άλλο πάλι και τούτο!Εάν υπάρχει λόγος που βρίζει,δεν ξεπερνάει τα όρια και δεν είναι νευρόσπαστο,γιατί να θιχτώ;Εξάλλου,κι εγώ κάποιες φορές ψάχνω τα κλειδιά της νταλίκας μου,οπότε θα 'μαστε -αν μη τι άλλο- ταιριαστό ζευγάρι.

«Σε λίγο θα χρειαστείς πότισμα...».

Επειδή τυχαίνει:  α) να δίνω Πανελλήνιες του χρόνου  β) η Νομική να θέλει πάνω από 18.000 μόρια  γ) να μην θέλω,από μια σταλιά παιδάκι,να περάσω σε καμία άλλη Σχολή  δ) με το διαρκές ξύσιμο,το πολύ-πολύ να μπω «βοηθός χειριστή αυτόματης τέντας»,κάπου στα σύνορα  ε) να έχω ζωή,πέρα απ' το διάβασμα και να μην έχει πήξει το μυαλό μου απ' το πολύ Αρχαίο,θα διαβάζω όσο θεωρώ εγώ ότι επαρκεί,ναι;Ναι!

«Καλά,σ' αφήνουν οι γονείς σου να έχεις γκόμενο (!) και να μένεις έξω μετά τις δέκα;».

Όχι,οι γονείς μου είναι γνωστές αντροχωρίστρες,οπότε προσπαθούν να κάνουν το δύσμοιρο αγόρι να με χωρίσει.Σε περίπτωση που δουν ότι είναι τρελά ερωτευμένος με την πάρτη μου και δεν πτοείται με τα κινέζικα βασανιστήρια,με κλειδώνουν στο κελάρι,για να μην τον βλέπω.

«Γιατί δεν θες να έρθεις μαζί μας στα μπουζούκια;».

Γιατί κοντεύω να γίνω κολλητή με την Πάολα κι είπα για λίγο καιρό ν' αποσυρθώ και να κάνω ασκητική ζωή...

«Σταμάτα να ψωνίζεις,γιατί έτσι αποδεικνύεις τη βαθιά επιρροή του καπιταλισμού και του υπερκαταναλωτισμού στη ζωή μας!».

Κάτι μου λέει ότι η μέρα που θα με κυνηγάτε,ν' αγοράσω το «Ριζοσπάστη»,για να μαθαίνω τι λέει η Αλέκα,είναι κοντά...

«Δεν ξέρεις να μαγειρεύεις ένα φαΐ;Και ποιος θα σε πάρει;».

Για όλους έχει ο Θεός.Κάποιος θα βρεθεί να με κάνει άνθρωπο κι εμένα...

«Δε σκέφτεσαι να παντρευτείς και να κάνεις παιδιά;».

Κάτσε να σκεφτώ...Σε μερικούς μήνες κλείνω τα 17...Τι θα έπρεπε να με απασχολεί,λοιπόν,σ' αυτήν την ηλικία;Οι παντρειές και τα κουτσούβελα,σωστά!

«Κακό είναι,δηλαδή,να ξυρίζεται ο άντρας;».

Κακό...Δεν είπαμε ποτέ ότι βλάπτει σοβαρά την υγεία,αλλά ναι,είναι αντιαισθητικό ο άλλος να ξυρίζει μέχρι και τη βλεφαρίδα!Η τρίχα (σε νορμάλ πλαίσια πάντα,μην πλέξουμε και κασκόλ για όλη την οικογένεια!) είναι σέξι.

«Εμένα μ' ενοχλεί ο δικός μου να βγαίνει με τους φίλους του και να μην με παίρνει μαζί!».

Γιατί,εμένα δεν μ' ενοχλεί να προσπαθεί να λύσει το λουρί του,νομίζεις;Τσούλος ο δικός σου,φιλενάδα,να τον χωρίσεις πάραυτα!

«Ξέρω ότι κι εσύ με θες,αλλά είσαι γυναίκα και κάνεις τη δύσκολη!Σε δικαιολογώ...».

Κι όταν θα πάψω να σου δείχνω ευγενικά την αδιαφορία μου,γυναίκα δύσκολη θα είμαι,μη σταματήσεις να επιμένεις!

«Μου είπε να μην τον ξαναενοχλήσω και μου το 'κλεισε στα μούτρα.Να του τηλεφωνήσω,λες;».

Ναι,γιατί πρώτον,θα του τα κάνεις ντέφια,θα δει με ποια έχει να κάνει και θα στρώσει χαρακτήρα και δεύτερον,είναι άντρας και κάνει το δύσκολο!

«Καλά ε,τέλεια η «Χαραυγή»!Ο Έντουαρντ θεός,άχου,τι ρομαντικόοοοο!».

Συμφωνούμε όλοι,θαρρώ...


68 σχόλια:

  1. ΧΑχαχαχα!!K is back!!:Ρ:Ρ

    Μα η Πάολα είναι κάτι το ευγενές γιατί θες να φύγεις μακριά της;;:Ρ:Ρ

    Σε γουστάρω,λυπάμαι που δε ξέρεις να μαγειρεύεις και παραξενεύομαι που δεν ανακοινώμεις ότι θα παντρευτούμε και θα κάνουμε πολλά παιδάκια!!χαχαχαχαχαχα!!

    Και τέλος,ο Δράκουλας μου φαίνεται κομματάκι τρομαγμένος!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,είχα καιρό να ξεδιπλώσω την απύθμενη καλοσύνη μου.

      Πριν τις δέκα να τα κάνουμε όλα αυτά,όμως,γιατί δεν μ' αφήνουν πιο αργά!

      Με το δίκιο του,νομίζω...

      Διαγραφή
    2. Καλοσύνη;;Βιτριόλι θα το έλεγα!:Ρ:Ρ
      Δε προλαβαίνω καρντία μου!!Όταν ξαναερθω!:/

      Ίσως ναι,ίσως και όχι!:Ρ

      Διαγραφή
    3. χαχαχα

      Ό,τι τέλει το άντρα!

      Διαγραφή
  2. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν σε απασχολούν οι παντρειές, η γιαγιά σου στην ηλικία σου είχε ήδη ΔΥΟ παιδιά! Μουαχαχαχχχαχαχαχαχα.

    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί,η προγιαγιά μου τι είχε νομίζεις;

      Χάπι νιού γίαρ,Τόμμι!

      Διαγραφή
  3. τέλειο ποστ! :) απολαυστικότατο!
    αυτό το πρώτο με κατατρέχει κι εμένα, αλλά από το αντίθετο ρεύμα. επειδή ειμαι γλυκια και ευγενική, δεν σημαίνει ότι σε φλερτάρω ή ότι σου δίνω θάρρος!
    απλά δεν ειμαι ξινή και δεν το παίζω ντίβα!
    έχω φτάσει σε σημείο να σκέφτομαι αν πρέπει να μιλάω στην τελική, μηπως και παρεξηγηθώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σ' άρεσε. :)

      Μερικοί δεν παίρνουν χαμπάρι με την ευγένεια,δυστυχώς...Μη σκέφτεσαι έτσι!Όπως προείπα,δύσκολα βρίσκεις ευγενικό άνθρωπο πλέον.Ή θα είναι γλειφτρόνι ή μαλακοβιόλης!

      Διαγραφή
  4. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ πολύ σωστή σε βρίσκω! Κάτσε διάβασε πουλάκι μου να γίνει δικηγορέσσα και μην τους ακούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,δικηγορέσσα! :p Αααα,περί αυτού να μην έχεις καμία αμφιβολία!Εδώ ο άλλος,σου λέει,είναι έτοιμος ν' ανοίξει το αυτόματο πότισμα...

      Διαγραφή
    2. Τον Σρι Γκανέσα γιατί τον έβαλες στον κέρσορα από πάνω?? Θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι πιστεύω στον Γκανέσα όπως και σε ό,τι άλλη θεότητα κυκλοφορεί στην αγορά και δεν το εκτιμώ καθόλου!

      Εκτός κι αν έχεις πνευματικό λόγο που τον κότσαρες!

      Διαγραφή
    3. Αααα,δεν ήξερα ότι πιστεύεις,σόρρυ...Ούτε αυτόν τον ήξερα,απλώς έψαχνα κάτι ωραίο κι επειδή μ' άρεσε...Τώρα που βρήκα άλλο,όμως,τη γλίτωσε ο Σρι! :p

      Διαγραφή
  5. σε όλες τις παραπάνω ερωτησεις απλά αδιαφόρησε και μην απαντας ουτε καν μονολεκτικά!
    ΕΚΤΟΣ απο την 4η!!!!!γκόμενο μετά τα 30 ,άντε να μην ξεμαλλιαστούμε εδώ πα χάμω!!!!!!!!!μπράβο ,να δώσεις τα συγχαρητήριά μου στους γονείς σου!!!!!!!εύγε !!!!!!!!
    να μου δώσεις το τηλέφωνό τους ,θέλω μαθήματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται μετά τα 30!Οι γκόμενοι είναι όργανα του Σατανά.

      Θα κατέβουμε σε απεργία όλα τα καταπιεσμένα παιδιά,δεν θα περάσει ο φασισμός!

      Διαγραφή
    2. Νάσια μακριά από τα κορίτσια!Εξαιτίας σας όλες οι νεαραί κορασίδαι μας αποφεύγουν!:Ρ

      Διαγραφή
  6. Καλά για το πρώτο τι να πω.. όποτε γνωρίζω μια κοπελιά αυτόματα βγαίνει το συμπέρασμα ότι της την πέφτω ή θέλω να της την πέσω...

    Γαμώ τους κομμουνιστές και τις κλισέ φράσεις τους!

    Θα πω τώρα τίποτα για την παντρειά και τα παιδιά... κάτσε να μεγαλώσεις λίγο να δεις πόσο συχνά θα τ ακούς!

    Ο άντρας πρέπει να ξυρίζεται...... εκεί που ξέρεις....

    Και γαμώ την πουτάνα μου να πα να γαμηθεί το τουαιλάιτ! Ασταδιάλα! (α ναι, έβρισα, δεν ενόχλησα ε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά,μερικές νομίζουν ότι τους την πέφτεις επειδή πέρασες από δίπλα τους!Οπότε ή είναι ψωνάρα,ή εντελώς γκάου και δεν ξεχωρίζει τη διαφορά μεταξύ ευγένειας και πεσίματος.

      Και λένε για παιδιά σ' εμένα,που είναι γνωστό πόσο τα λατρεύω!

      Εννοείται!Περιττό να το αναφέρω.Όχι για 'μένα,για την φουκαριάρα την υγιεινή!

      Αυτό ξαναπές το,σαν τις κατσαρίδες πολλαπλασιάζονται!Νόμιζα ότι βγήκε ένα και τελείωσε το μαρτύριο,αλλά... Όχι μωρέ,κάνε δουλειά σου!

      Διαγραφή
  7. Έπρεπε να γράψεις και ποιος στις κάνει αυτές τις ερωτήσεις...

    υγ: Μην γίνεις δικηγόρος, μην το κάνεις αυτό στον εαυτό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα,εύκολο!Είτε βλαμμένοι συνομήλικοι,είτε βλαμμένοι μεγαλύτεροι.

      Υ.Γ.: Μα γιατί τέτοια απέχθεια για το μελλοντικό μου επάγγελμα; :(

      Διαγραφή
    2. Κάθε μέρα συναναστρέφομαι μαζί τους και δεν έχω και την καλύτερη άποψη, διότι μου πετάνε πάντα έναν δυο νόμους σε κάθε συζήτηση και το παίζουν ιστορίες...
      Αν γίνεις και συμβολαιογράφος (δύσκολο διότι είναι κλειστό επάγγελμα ακόμα) παίζει να σου κόψω και την καλημέρα!

      Διαγραφή
    3. Όχι,δεν πάω για συμβολαιογράφος. :p

      Οι περισσότεροι είναι ψωνάρες,γιατί το επάγγελμα αυτό προσδίδει κύρος,όσο να πεις...Και δεν είναι καν έξυπνοι ορισμένοι (μέσο IQ ή λιγότερο),αλλά επειδή το «κάψανε» στο διάβασμα κάααποτε,το «παίζουνε» τώρα!Νομίζω,όμως,πως τώρα με την κρίση,κάθε ίχνος ψωνίασης θα κοπεί μαχαίρι,αν δεν έχει κοπεί ήδη...

      Διαγραφή
  8. χαχαχα ποσο σε νιωθω στο πρωτο.Εισαι ευγενικος,εχεις τροπους,δεν φερεσαι σαν τσοπαναρας ή την πεφτεις ή εισαι γκευ ή το ενα ή το αλλο ή εισαι γκευ χαχαχα!

    υγ.Κανε τα ονειρα σου πραγματικοτητα και ασε να ρωτανε βλακειες το μελλον θα δειξει τι κερδισες εσυ και τι αυτοι που σε ρωτουσαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,γιατί -ως γνωστόν- από 'κει κρίνεται αν είναι γκέι ή στρέιτ ο άλλος!

      Υ.Γ.: Αυτό κάνω,Γάτε!Μερσί. :)

      Διαγραφή
  9. 1)πωωω σημερα μιλαγα με μια και μου λεει καλα δεν σ'αρεσει η παολα;; ειναι θεαα μαζι της πονας!Ασταδιαλα ελεγα απο μεσα μου!
    2)Τι πραγμα αυτο με τις παντρειες;; Ολες μαμαδες,γιαγιαδες και ολο το σοι τα ιδια λενε μην τν ψαχνεις!
    3)Ωραιο Μπλογκ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1.Πονάς;Ο μόνος πόνος που νιώθω εγώ είναι στ' αυτιά,πάντως...

      2.Η μάνα μου δεν είναι τέτοια,ευτυχώς.Κάτι άκυρες θειάδες,όμως...

      3.Ωωωω,σ' ευχαριστώ! :D

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχα το 1οοο! Συμφωνώ και παυξάνω!

      Διαγραφή
  10. Τσ τσ τσ! Απορώ με τα σημερινά κορίτσια! Ήδη έπρεπε να παίζει στα δάχτυλα τον τσελεμεντέ μην σου πω και τα άπαντα του μαμαλάκη, να έχεις παντρευτεί ή έστω αρραβωνιαστεί και να είσαι και ολίγον έγκυος. Τι περιμένεις; Να φτάσεις στα 20 και να γίνεις η δακτυλοδεικτούμενη γεροντοκόρη της γειτονιάς σου; Αλλά που μυαλά οι σημερινές νέες; Τσ τσ τσ!

    ΥΓ. Τα παραπάνω δεν ανήκουν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας. Αν εξαιρέσεις την αναφορά μου στον "μαμαλάκη" όλα μου τα είχε πει η γιαγιά μου στα 18 μου! Θεϊκό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρα απ' την πλάκα,δεν ξέρω τι με προβληματίζει περισσότερο: η κοινωνία του παρελθόντος,που ήταν σα σκατά πατημένα (με το συμπάθειο πάντα) ή η πλειοψηφία των γυναικών,που είχαν γαλουχηθεί σε τέτοιο βαθμό,ώστε να πιστεύουν ότι δεν αξίζει να εξελιχθούν κι ότι γεννήθηκαν,για να μαγειρεύουν,να κάνουνε παιδιά και να παντρεύονται...

      Εσύ την άκουσες τη γιαγιά ή έκανες του κεφαλιού σου και μετά τα 20,λέγανε: «ΝΑ,η Αθηνά,η γεροντοκόρη!».Εάν δεν την άκουσες,θα έπρεπε να αισχύνεσαι...

      Διαγραφή
    2. Δεν την άκουσα τη γιαγιά, πλην όμως ηράσθην σφόδρα το κ. Μήτσο και νυμφεύθην στα 23! Όπως καταλαβαίνεις στο τσακ την γλίτωσα και δεν με φώναζαν γεροντοκόρη!

      Διαγραφή
    3. Τυχερή ήσουνα...Φαντάσου να τον γνώριζες στα 26!Θα 'χες ήδη τη ρετσινιά της γεροντοκόρης... :p

      Διαγραφή
  11. Πολυβόλο πρωτοχρονιάτικο!:)
    -Εκεινο με το Ριζοσπάστη θα το ζησεις του χρόνου στη σχολή σε όλο του το μεγαλείο!
    -Μα,βρε μπαμπά,εγω δεν εδωσα σε κανεναν το κινητό μου,πού το βρηκαν όλες οι παραταξεις και μου τηλεφωνούσαν,"συντρόφισσα,έχουμε εκλογές,έλα,να ψηφίσεις";:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνω ζέσταμα για τον υπόλοιπο χρόνο!Καλή χρονιά,κιόλας... :)

      «Συντρόφισσα»,χαχαχα!Σε πληροφορώ ότι από τώρα φαίνεται ποιοι συμμαθητές θα γίνουν... «σύντροφοι»,αλλά ευτυχώς δεν θέλουμε τις ίδιες Σχολές,οπότε το εγκεφαλικό από γνωστούς,τουλάχιστον,το γλιτώνω.

      Διαγραφή
  12. Χαχαχαχαχαχα το πόσο σε απόλαυσα σήμερα δε λέγεται!!!Συμφωνώ σε όλα και μη νομίζεις ότι είσαι η μόνη που τα βλέπεις έτσι...Κι εγώ στην ηλικία σου,ειδικά για το θέμα γάμου και παιδιών είχα βαρεθεί να μου λένε.Φαντάσου ότι όταν η γιαγιά μου είδε ότι πήγα 20 και δεν είχα παντρευτεί έλεγε ''στο ράφι θα μου μείνει'',χαχαχα.Επειδή αυτή είχε παντρευτεί από τα 15 έπρεπε κι εγώ κατάλαβες?Ε στα 25 το έκανα το βήμα τελικά και ήρθαν και τα παιδιά και όσο κι αν σε ταλαιπωρούν πίστεψέ με,θα είναι ο κόσμος σου όλος!!!
    Κατερινάκι μου,καλημερούδια σου και φιλιά πολλάααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι. ;)

      Χαχαχαχα,«στο ράφι θα μείνει» λέειιι!Φαντάζομαι στα 25 είχες καταταχθεί ήδη στην τρίτη ηλικία... :p Δε διαφωνώ και το ίδιο μου λέει κι η μαμά μου,αλλά είναι πολύ νωρίς για να τα σκέφτομαι αυτά.

      Καλημέρα,Ματίνα μου και φιλούρες!

      Διαγραφή
  13. χαχαχαχα μα πόσο μου αρέσουν οι απαντήσεις σου=')
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά,κορίτσι και σ' ευχαριστώ. :)

      Διαγραφή
  14. Αυτό το να υπάρχει πάντα κάποιος κριτής της ζωής μας, να ρωτάει, να σχολιάζει, να βάζει τίτλους, υπότιτλους και ταμπέλες στο κάθε τι που κάνουμε και που δεν κάνουμε πολύ μου την δίνει. Ειδικά όταν η δικιά τους ζωή είναι ενα μπάχαλο.. Μια χαρά σε βλέπω εγω πάντως, και άστους να λένε. Στην τελική τα καλύτερα μαθήματα τα παίρνουμε απο τα λάθη μας. Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πες μου τώρα εσύ!Πάντα κάποιος πρέπει να πετάγεται σαν την τσουτσού!Αντί να κοιτάει ο καθένας την καμπούρα του...

      Καλημέρα,Μέλι μου! :)

      Διαγραφή
    2. Εδώ κοντεύω να δίνω αναφορά γιατί κάθησα μιση ώρα παραπάνω στο μπάνιο.. δηλαδη τι να απαντήσεις?Οτι πάλευες με τον αμαζόνιο με μόνο όπλο το ξυραφάκι? ξενερώνεις και μόνο που γίνεται ερώτηση :P

      Διαγραφή
    3. Από γκομενάκι έγινε η ερώτηση,να φανταστώ...Έπρεπε να του πεις: «Κάπου διάβασα ότι υπάρχει φετίχ με το ξύρισμα...Ο άνδρας ξυρίζει την κοπέλα του και το αντίστροφο.Την άλλη φορά,πάρε ένα Venus στο χέρι κι έλα να με ξυρίσεις εσύ!». :p

      Διαγραφή
    4. αχαχααχααχχα βασικά η απάντηση ήταν, αν θες να κοιμάσαι με τον αμαζόνιο αγκαλιά τότε να βγαίνω νωρίτερα απο το μπάνιο. μην παιδεύομαι και άδικα!! αχαχαχαχαχ

      Διαγραφή
    5. Υποθέτω,δεν είπε τίποτα,γιατί δεν τον συνέφερε! χαχαχα

      Διαγραφή
  15. χαχαχαχαχα έτσι είναι μωρέ Κατερινάκι! Συμφωνώ παντού!
    Όλο και κάποιον θα βρούμε να πάρουμε και εμείς της νομικής που δεν ξέρουμε να βράσουμε αβγό! :Ρ Κάάάάάποτε όμως, δε βιαζόμαστε! :)
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάααποτε...Προέχει το διάβασμα,χαχα. :p

      Φιλιά,κορίτσι!

      Διαγραφή
  16. Με γκόμενο και μένει έξω μετά της δέκα ,δεν ξέρει να μαγειρεύει, δεν της αρέσει η Παολα δεν πάει στα μπουζούκια,δεν της αρέσει η Χαραυγή δεν διαβάζει Ριζοσπάστη , κόσμε τι άλλο περιμένεις, αμέσως στο εκτελεστικό απόσπασμα! :) :p
    Αστειάκι αστειάκι

    Σαρκαστική, καυστική και όπως πάντα απολαυστική.
    Καλή Χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψωνίζει κιόλας...Γάμησέ τα κι άφησέ τα! :p

      Ωωωω,merciii!
      Καλή χρονιά!

      Διαγραφή
    2. Το χειρότερο φίλε μου είναι ότι δε ψωνίζει Ριζοσπάστη!ντροπή της!:Ρ

      Διαγραφή
    3. Σε παρακαλώ,όχι δημοσίως!Θα μου ζητάνε θαύματα μετά και βαριέμαι!:Ρ

      Διαγραφή
  17. Έχω βαρεθεί ν' ακούω για παιδιά,γατιά,σκυλιά από τη γιαγιά. Που θα πάει αυτή η κατάσταση δεν ξέρω.
    Ευτυχώς τώρα είμαι μακριά και δεν ειπναιτο καθημερινό πρήξιμο!
    Καλή χρονιά:)
    Φιλιααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν την πλάκα τους κι αυτά,όμως...Οι γιαγιάδες είναι σ' άλλον κόσμο!

      Καλή χρονιά και φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  18. χαχαχα! εισαι θεα! ανηκω και επίσημα στο φανατικο σου κοινό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,είμαι λες,ε; :p Σ' ευχαριστώ πολύ,κοκκινίζω...

      Διαγραφή
    2. Τέτοια να της λες να πάρει και αέρα!Τόσο καιρό προσπαθώ να την έχω στη γη και εσύ άσωτε θα μου την κάνεις άσωτη!!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    3. Αααα,για κάνε μας τη χάρη!Δεν θα μου φιμώσεις εσύ τους αναγνώστες! :p Μην τον ακούς,Άσωτε!

      Διαγραφή
  19. Χαχαχα... πραγματικά πολύ καλά όλα αυτά και με αίσθηση του χιούμορ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαχαχα... πραγματικά πολύ καλά όλα αυτά και με αίσθηση του χιούμορ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ! :) Καλώς ήρθες και καλή χρονιά.

      Διαγραφή
  21. 1. Συγγνωμη,δν ξερεις να μαγειρευεις; Που ζεις;
    2. Διαβαζεις για να περασεις Νομικη; Αντι να σκεφτεσαι ποτε θα παντρευτεις; ο.Ο
    3. Καλα,η Παολα ειναι.....γιατι; Γιατι θελεις να ξεκοψεις;;; :-( χδ
    4. Η χαραυγη ειναι τελεια! Κουκλος ο Εντουαρτ!ουυυ... Ψοφα!-.-
    5. Καλη επιτυχια στις πανελληνιες! Σ ευχομαι να γινει τ ονειρο σ πραγματικοτητα!
    6. Καλως σε βρηκα! Το λατρεψκ τ μπλογκ σ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ,κορίτσι!Να,τσάκω και καρδούλα --> ♥

      Διαγραφή
  22. είχε κίνηση και άργησα ....
    καλή χρονιά Κατερινάκι,πάντα αισιόδοξη ,δυνατή και ονειροπόλα.
    .....πες τα παιδάκι μου για την ευγένεια ,να τα βλέπουν μερικές... μερικές που με παρεξηγούν άαααααααααδικα!!!!
    τι κάνετε κυρία Ελένη μας;τι ομορφιές είναι αυτές σήμερα;
    τι υπέροχο αυτό το δερμάτινο που φοράτε σήμερα;σας κάνει μια μέση δαχτυλίδι....περάστε στο γραφείο να σας προσφέρω ένα ζεστό ρόφημα,μη στέκεστε στη παγωνιά????
    όχι πες μου,αυτό δεν είναι ευγένεια;;;
    τι άλλο να κάνω πια για να γίνω και 'γω ευγενήςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά,Κώστα,να χαίρεστε την οικογένειά σας με τη Νάσια! :)

      Χαχαχα,ελπίζω μόνο οι ευγενικές σου διαθέσεις να συνοδεύονται κι απ' την πρέπουσα αληθοφάνεια...

      Διαγραφή
  23. Εει που είσαι εσύ μικρό;
    Μπαίνω κάθε φορά και δε βλέπω καινούρια ανάρτηση..
    Τι θα γίνει; Περιμένω να με κάνεις να γελάσω:)
    Φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν προλαβαίνω ούτε ν' ανασάνω!Ωστόσο,κάτι ετοιμάζω... ;) Φιλιά.

      Διαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!