Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Οι Ρωμαίοι ήσαντε χιουμοράκια τρελά!

Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2012

Οι Ρωμαίοι ήσαντε χιουμοράκια τρελά!


Για όσους δεν είστε ή δεν υπήρξατε ποτέ παιδιά θεωρητικά,αυτό είναι:

 «Αστειάκι» στο βιβλίο των Λατινικών.Υπάρχει ένα μετά από κάθε κείμενο,τη γραμματική του και τις ασκήσεις του.Αντιλαμβάνεστε...

 Ένας καλός λόγος να επιλέξεις άλλη κατεύθυνση.


Κατά τ' άλλα,όοοταν οι αναρτήσεις μου καταφέρουν να ξεπεράσουν τις πέντε γραμμές,θα ενημερωθείτε με σχετική ανακοίνωση στις ειδήσεις των οκτώ!
Unicorn Smoking Weed

51 σχόλια:

  1. χαχααχχααχα με κάτι τέτοια τους λατρεύω όλο και περισσότερο τους Ρωμαϊους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΚ εσύ βασανίζεσαι!
    Γιατί μεταφέρεις τα ξεκαρδιστικά αυτά αστειάκια σε άτομα που έχουν ξεχάσει ότι αρνητικό τους έκανε το σχολείο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να γίνεται πιο ανώδυνη η ψυχική οδύνη,που υφίσταμαι.

      Διαγραφή
  3. Και να σου θυμήσω ότι εμείς κάνουμε λατινικά σε πανεπιστημιακό επίπεδο οπότε φαντάσου!Επίσης φαντάσου ότι ο καθηγητής μας μας εξηγεί για τον Αχιλλέα παρομοιάζοντας με ράμπο με όλες τις απαραίτητες κινήσεις!Χεχε!

    Αλλά έχουν χιομουράκι τα παιδιά!Τι στο καλό τόσες κοινές παραστάσεις άγριων θηρίων και ανθρώπων στην ίδια σκηνή σκηνοθετούσαν!:Ρ:Ρ

    Χαιρετωωω αν και δεν άντεχω άλλο!!!ΞΕΚΟΥΡΑΣΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,αφού μετά βίας κρατιέμαι να μην κατουρηθώ... :p

      Διαγραφή
    2. Ε με βία διασκέδαζαν τα παιδιά,πως να το κάνουμε!!:Ρ:Ρ

      Αν είναι να κατουρηθείς πήγαινε γρήγορα στη τουαλέτα!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
  4. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ μα τι χιούμορ!!!
    Ανατρίχιασα!
    Καλά μιλάμε όντως τα Λατινικά είναι για την ποίηση
    εμένα μ'άρεσε και το άλλο, "γι'αυτό το μάλλινο κεφαλοδέσι σου, Χαρίνε δεν φταιν τ'αυτιά σου παρά τα μαλλιά σου"
    αιντεε! τρία πουλάκια κάθονταν !
    Και τα κειμενά τους χαζά είναι..
    Τι λαός κ αυτός :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,καλά τα έλεγε ο Οβελίξ (?)!

      Διαγραφή
    2. Είναι αυτό που λέμε, "βλακ χιούμορ"
      χαχαχαχα!


      Φιλιά και..καλά μυαλά! :)

      Διαγραφή
  5. χαχαχαχαχα αυτά τα "αστεία" του βιβλίου είναι μοναδικά =)
    παρ'όλα αυτά,δεν θ'άλλαζα ποτέ κατεύθυνση!




    χαχαχ πόσο μ'άρεσε αυτό το τελευταίο χδ
    θα έχω ανοιχτή την τηλεόραση για τυχόν εξελίξεις!



    σε φιλώωω γλυκιά μουυυ:*
    [κι όπως πάντα:υπομονή]
    =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ,αστειεύομαι!

      Να την έχεις,αν και δεν το βλέπω να γίνεται πολύ σύντομα.

      Φιλί κι από 'μένα,καλή μου. :)

      Διαγραφή
  6. Λατινικά ε?Τί μου θύμισες τώρα!!!anyway...κλαίνε οι Ρωμαίοι κλαίω κι εγώ...χααχαχαχα...Μα αυτό δεν είναι χιούμορ...είναι μπλιαχ χιούμορ :p
    Kαλό βραδάκι όμορφη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,όπως το 'πες!

      Καλό βράδυ,Ματινάκι. :)

      Διαγραφή
  7. Εγώ θα σου απαντήσω με ένα αρχιαοελληνικό ανέκδοτο:

    Παρακινούσαν τον Φίλιππο τον Μακεδόνα να εξορίσει κάποιον που τον κακολογούσε. Ο Φίλιππος απάντησε:
    - Δεν είστε καλά!! Θέλετε να τον στείλω να με κατηγορεί και σ’ άλλα μέρη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχα εμείς στη θετική δεν έχουμε τέτοια :(
    Καληνύχτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεεμ,κάνατε λάθος επιλογή κατεύθυνσης κι εσείς! ;p

      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  9. Ο τρίτος ξάδερφος του οδοντίατρου στο Λουξεμβούργο φταίει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον ξέρεις τον τύπο;Στείλ'τον μου,να του πω δυο φωνήεντα!

      Διαγραφή
  10. οι ειδήσεις των οκτώ,μου'παν να 'ρθω από 'δω να σου δώσω δυο φιλιά
    απ'τη Νάσια τη κυρά????
    καλά τη έγραψα πάλι...
    με τα μαθήματα υπομονή και επιμονή..
    φιλί και από μένα >>>>Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες,Κώστα!Με το δεξί...
      Καλά σε λέει «ποιητή»!

      Τα φιλιά μου στη Νάσια και καλή δύναμη,κι ένα και σ' εσένα. :)

      Διαγραφή
  11. Χο χο χο χο!
    Θεϊκό!
    Μα ήταν τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεμ,αυτά είναι ανέκδοτα,Αθηνά μου!

      Διαγραφή
  12. Δεν εχω συναντησει χαζότερο χιούμορ σε σχολικό βιβλίο!όταν δίδασκα λατινικά,ποτέ δεν εβαζα τα παιδιά ν'ασχοληθούν με το "ανέκδοτο",γιατί ήξερα ποιες θα ήταν οι αντιδράσεις,-"τώρα γελάσαμε!",-"πόρταααα"!,-"μα τι ωραιο χιούμορ ειν'αυτό"!-"Εδώ γελάμε";:))και άλλα παρόμοια...
    Χώρια που το βιβλιο μυριζει πεθαμενίλα,
    ειναι το παλιότερο σχολικο βιβλίο,διδασκεται απ'το 1982!
    Brenno duce και deletis legionibus!!!Aς μην ήταν μάθημα κατευθυνσης και θα σου έλεγα εγω πόσα παιδιά θα δίναν σημασία στο μαθημα!Καλό κουράγιο,βρε κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τον ίδιο λόγο η κοπέλα στο φροντιστήριο δεν μας τ' ανέφερε καν.Αυτή στο σχολείο μας «άνοιξε» τα μάτια...

      Σ' ευχαριστώ πολύ,βρε VAD! :)

      Διαγραφή
  13. Τελικά οι Αγγλοι από τους Ρωμαίους κληρονόμησαν το χιούμορ τους.

    δε πήγαινε και εσύ τεχνολογική? Εμείς γελάγαμε με πιο ωραία ανέκδοτα. Οπως:

    1) Πώς πλένουν οι μαθηματικοί τα πιάτα;Πλένουν ένα και λένε: «ομοίως και τα άλλα».
    2) Πώς οι μαθηματικοί ανοίγουν μια κονσέρβα;Λένε: «έστω ότι είναι ανοικτή».
    3) Πώς γελάνε οι μαθηματικοί;«Χι χι τονούμενον».
    4) Πώς οι μαθηματικοί κόβουν ένα δέντρο;Το υψώνουν στο τετράγωνο και φεύγουν οι ρίζες.
    5) Γιατί οι μαθηματικοί πάνε στην εκκλησία
    ;Για να μελετήσουν την ακολουθία.
    6) Γιατί παντρεύονται οι μαθηματικοί;Για να ολοκληρώσουν τη σχέση τους.
    7) Πώς λένε οι μαθηματικοί την παρθένα;«Συνάρτηση κάτω φραγμένη».
    8) Τι κάνει ένας gay μαθηματικός;Κάθεται στον άξονα των z.
    9) Ποια η διαφορά μαθηματικού και αστυνομικού;Ο μαθηματικός θέλει να τετραγωνίσει τον κύκλο, ενώ οαστυνομικός να κυκλώσει το τετράγωνο.
    10) Γιατί οι μαθηματικοί παρακολουθούν τις μέλισσες;Για να κάνουν πρόσθεση κατά μέλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα,να 'σαι καλά ρε Χριστίνα!

      Δεν ξέρω τι χάνω,φαντάζομαι...

      Διαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαχα! Τι μας θύμισες! Τα έχω και πρόσφατα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπάθησε να τα ξεχάσεις!Για το καλό σου...

      Διαγραφή
  16. Πώωωωπω...εγώ θυμάμαι γέλαγα επειδή ακριβώς ήταν απίστευτα άκυρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαχαχα και νόμιζα πως ήμουν η μόνη που απελπιζόταν στο τέλος κάθε μαθήματος! :Ρ Έχει και χειρότερα από αυτά! Τέλος πάντων... Αγαπάμε θεωρητική σε κάθε περίπτωση!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι για να χαλαρώνεις μετά από ώρες διαβάσματος! Είδες βρε? Όλα τα σκέφτονται! Μη μου πεις πως δεν σου έφτιαξε η διάθεση με αυτό το μοναδικό χιούμορ!

      χαρηκα που σε βρήκα.
      καλή δύναμη!

      Διαγραφή
    2. Εννοείται,συνάδελφε! ♥
      Φιλάκι.

      Sleepless,όποτε έχω τις μαύρες μου,αυτά διαβάζω.
      Καλώς μου ήρθες και σ' ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
  18. πραγματικά με εκνεύριζαν!

    (ακόμη νομίζω) -.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λατινικά ρωμαια φίλη ή τα ανέκδοτα;:Ρ

      Διαγραφή
    2. Τυχερή είσαι που γλίτωσες...Μερικά είναι για κλωτσιές!

      Διαγραφή
  19. Εγώ αλλάζω και δρόμο όχι μόνο κατεύθυνση ....μπρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαχαχαχα και ο Σεφερλής τριτοδεσμίτης θα ήτανε! Εεε θεωρητικός εννοώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλυσες απορία ζωής τώρα,ξετύλιξες τον μίτο της Αριάδνης...

      Διαγραφή
  21. Την έφαγα με το κουτάλι αυτή την κατεύθυνση.
    Φτάνει. Μην μου το κάνεις αυτό.
    Κουράγια:))
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπω πολλούς με παιδικά τραύματα απ' την θεωρητική κι ανησυχώ!

      Φιλάκια,γλυκιά μου και σ' ευχαριστώ. :)

      Διαγραφή
  22. Μες στην σαπίλα ήταν αυτά τα λατινικά!Τουλάχιστον ήταν αρκετά καλτ τα κείμενα.Ο Σκιπίωνας ο Αφρίκανος που έτρωγε πάνω σε ξύλινο σκαμπό με ξύλινα μαχαιροπίρουνα και..ξαπόστειλε τους απεσταλμένους που χαν έρθει να τον δωροδοκήσουν ήταν ο ήρωας μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τον έχουμε κάνει ακόμη τον μεσιέ,οπότε δεν μπορώ να κρίνω. :p

      Διαγραφή
  23. Καλή Χρονιά! Λατινικά! 19.75 είχα πιάσει. για να δούμε τι θυμάμαι... Έχετε και αυτό με τη μανικιουρίστα και κι αυτήν που ξερίζωνε τις άσπρες τις τρίχες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα.Δεν τα 'χουμε κάνει ακόμη αυτά.Το βιβλίο πάντως,το ίδιο έχει μείνει!

      Διαγραφή
  24. Μου άρεσε πολύ το ανέκδοτο. Από ποιο βιβλίο είναι; http://instagram.com/p/Vfxr71r4Uu/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατινικά Κατεύθυνσης,Β' Λυκείου.

      χοχοχοχο

      Διαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!