Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Με ματιάσανε!

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2012

Με ματιάσανε!

Δεν πάω καλά τις τελευταίες μέρες!Κάτι πάτησα κι η προηγούμενη ανάρτηση,μαζί με κάποιες παλαιότερες,έγινε μπουχός.Τι πάτησα μονάχα ο Τζίζους ξέρει!Ούτε που το κατάλαβα...Την Τρίτη,στο φροντιστήριο,σηκώνω χέρι:
 -Έλα,πες!,μου λέει η καλή μου η κυριούλα.
 -Εεεε...
 -Τι «Εεεε...» καλέ;Λέγε!
 -Μισό τώρα,γιατί το ξέχασα.
ΤΟ ΞΕΧΑΣΑ!Λες κι είμαι ογδόντα χρονών!Το σκεφτόμουν ένα δευτερόλεπτο πριν και ξαφνικά...μπουμ!Μετά μου 'ρθε φλασιά και το θυμήθηκα βέβαια.Τι να το κάνεις,όμως;Εγώ ποτέ δεν ξεχνάω,αναγνώστη.Ποτέ!Έχω πολύ καλή μνήμη,αλλά τι διάολο παθαίνω τελευταία;Αρχές μαλάκυνσης;Ύστερα,μας λέει «Για τη Δευτέρα θα 'χετε να συντάξετε και να μεταφράσετε το άγνωστο,το κείμενο 5 στα Λατινικά και να μαζέψετε ό,τι απορίες έχετε.».Βγάζω τετράδιο και στυλό απ' την κασετίνα,για να μην τα ξεχάσω,η κωλόγρια και μέχρι να τα βγάλω τα 'χα ξεχάσει κι αυτά!«Κυρία,τι είπατε ότι θα έχουμε;».

Ξεχνάω να φορτίσω το κινητό,ν' απαντήσω σε κάτι μηνύματα ή σε συμμαθητές που θέλουνε να τους δώκω το πρόγραμμα...Και όχι,δε σκέφτομαι άσχετα,ούτε αποσπάται η προσοχή μου από μαλακίες.Απλώς δεν ξέρω τι συμβαίνει.Κλείνει ο διακόπτης και μετά ξανανοίγει.Είμαι,λες,τόσο απορροφημένη απ' το διάβασμα και τις υποχρεώσεις;

Χθες το πρωί έτρεχα να προλάβω το τραμ.Μ' έπιασε φανάρι ακριβώς απέναντι απ' τη στάση,το βλέπω να 'ρχεται απειλητικά,«Θα το προλάβω ρε,χαλαρά!»,λέω...Ε,δεν το πρόλαβα!Δεν το πρόλαβα κι έβριζα πρωινιάτικα.Δεν υπάρχει Θεός,αναγνώστη.Καλά φτιάνει ο θεολόγος κι είναι άθεος!Ή αν υπάρχει,μ' έχει γραμμένη.Είν' αυτό που λέω κατά καιρούς και στην κολλητή: «Άλλοι είναι πλασμένοι απ' τον Θεό κι άλλοι κλασμένοι.».

Τι παίζει αβέβαιο...Σβήνω αναρτήσεις στο ξεκούδουνο,ξεχνάω,με δέρνει ασύστολη γκαντεμιά...Με ματιάσανε,αναγνώστη.Πέρυσι που 'χα πάει στην Μάλτα,θυμάμαι,με παίρνει η μάνα τηλέφωνο:
 -Έλα παιδί μου,πού είσαι;Πέντε φορές έχω πάρει,γιατί δεν απαντάς;
 -Κάνω τη ζωή μου στα μαλτέζικα κλαμπάκια,ρε μάνα!Δεν ακούω.Πες γρήγορα,γιατί έχω βγει έξω και γίνεται χαμός!
 -Είσαι ματιασμένο,παιδί μου!Εκεί που καθόμουνα,μου 'ρθε να σε ξεματιάσω και ναι,έχεις μάτι!
 -Τι πίνεις και δεν μας δίνεις;Με ξεματιάζεις έτσι,στο άσχετο;
 -Οι Μαλτέζοι ματιάζουνε,φαίνεται...Ή οι τουρίστες!Έχει;
 -Έχει πάρα πολλούς.Γερμανούς,Ιταλούς,Ισπανούς,Γάλλους,Αμερικάνους...
 -Μμμμμ,μη χάσουνε οι Γερμανοί!Αυτοί σε ματιάσανε,μακριά!

Αυτό είναι.Με ματιάσανε,επειδής είμαι πανέμορφο και πανέξυπνο!

Ήθελα να κάνω άλλη ανάρτηση,ώστε να ξεδιπλωθεί γι' ακόμη μια φορά το απύθμενο χιούμορ μου...Αλλά νυστάζω,δεν έχω χρόνο και πεινάω.Άνοιξα την κατσαρόλα κι έπαθα σοκ!Απανωτά εγκεφαλικά!Για φαΐ έχουμε κάτι αηδιαστικά,κοντόχοντρα,πράσινα πράγματα...Α ναι,κολοκυθάκια!

The photo that made Grumpy Cat famous!

38 σχόλια:

  1. χαχαχα ρε δεν είσαι με τα καλά σου-προφανώς!
    αμνησία,αφέλεια και πάει λέγοντας!
    ερωτευμένο δεν είσαι πάντως..είσαι;
    εγώ φοβάμαι πως όταν φτάσω να δίνω πανελλήνιες
    θα το χάσω κι αυτό το λίγο που έχω!


    ιιιι τι να πω τώρα..
    καλή όρεξη;
    εμένα θα με κυνηγούσαν να με ταΐσουν,
    είμαι σίγουρη!


    τα φιλιάααα μου:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτου,φτου,όχι!Μακριά από 'μας!

      Ντοντ γουόρι κούκλα,μετά τις Πανελλήνιες θα επανέλθει!

      Τι «καλή όρεξη»...Με το ζόρι τα 'φαγα...
      Εμένα δεν με κυνηγάει η μάνα,αλλά νευριάζει όποτε δεν μ' αρέσει κάποιο φαγητό της.

      Φιλάκια. :)

      Διαγραφή
  2. Ρε πας καλά;;;Βλέπω την ανάρτηση λέω κάτι σοβαρό έπαθε το καημένο μας κορίτσι και σε τι πέφτω πάνω;;Σε μια ανάρτηση για την αφηρημάδα!!ΡΕ ΠΑΣ ΚΑΛΑ;;;Κάθεσαι και μας αναστατώνεις για καθημερινά συνηθισμένα πράγματα!Να σήμερα το πρωί έφαγα βρίσιμο γιατί ξέχασα να πω σε έναν συμφοιτητή ότι το πρωί το μάθημα ακυρώθηκε και πήγε και περίμενε!!Χαλάρωσε και απόλαυσε το!!Θα έχεις και δικαιολογία να μη κάνεις κάτι που στο ζητάει κανένας ηλίθιος!!:Ρ:Ρ

    Ξέρεις κάτι;Άνοιξα τη κατσαόλα και ξέρεις τι είχε μέσα;;ΤΙΠΟΤΑ!Οπότε κάνε μαμ και άσε τις αηδίες!!Κακομαθημένη!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήτο πρόθεσις μου να σας ανησυχήσω,με συγχωρείτε... :(

      Πωπω,νεύρα!Γερνάς και παραξενεύεις κι εσύ,δε σε αδικώ.

      Διαγραφή
    2. Έτσι μπράβο!!

      Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη περιοδο έχω μπόλικα από δαύτα,αλλά πάντα γέρος και παράξενος ήμουν οπότε τι σημασία έχει;;:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
  3. ξέρεις ποιος φταίει...ποιος σε μάτιασε...
    ο Ρας φυσικά!!!!!
    Νάσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είμαι καλοπροαίρετοοος άνθρωπος,δε ματιαζω κανέναν!

      Διαγραφή
    2. Κι από πάνω μου το παίζει υπεράνω!Είδες,το φίδι το κολοβό;

      @Ρας: Ναι,είσαι...

      Διαγραφή
    3. Με λασπολογεί η λασπολόγα από πάνω!!Εγώ να ματιάσω την μεγαλύτερη δικηγορινα της Ελλάδας;;Ποτέ!!Να πάρει το ΠΑΣΟΚ ξανά την εξουσία αν σου λέω ψέμματα!!!!
      Βλέπεις τι όρκο κάνω,οπότε καταλαβαίνεις ότι λέω την αλήθειαα!

      ΥΓ:Είμαι το παμε!:)

      Διαγραφή
  4. Σε φάγανε παιδί μου, σε φάγανε! φτου φτου σκόρδα

    Εγώ φακές σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα σκόρδα κολιέ θα τα φοράω από αύριο!

      Ωραίες οι φακές.Καιρό έχω να φάω...

      Διαγραφή
  5. αααα ειναι γνωστο σύμπτωμα. τίποτα μην άγχεσαι, ειναι επειδη εχεις πολλα πραγματα στο μυαλο σου.. μου το ελεγε μια φιλη και γελουσα.. ώσπου το έπαθα. εγώ που έχω πάντα τα μυαλά μου 14 !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααχ,τι να πούμε κι εμείς τα συγκεντρωμένα κορίτσια...

      Διαγραφή
  6. Πω, κολοκυθάκια, λέει! :Ρ Καταστροφή! Αυτά θα φταίνε, σου στέλνουν αρνητική ενέργεια! :Ρ
    Πέρα από την πλάκα, η κούραση φταίει, συνάδελφε! Εγώ τελευταία χασμουριέμαι ασταμάτητα! Αφού ο δικός μου (ο καθηγητής, ντε, τι νόμιζες; :Ρ) κοντεύει να το πάρει προσωπικά! :Ρ Αλλά δεν μπορώ να το ελεέγξω η κακομοίρα... Νομίζω στην έκθεση του σχολείου ψιλοπήρα και έναν υπνάκο! Να ΄ναι καλά το τελευταίο θρανίο! :Ρ
    Σε φιλώ νυσταγμένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω,τα σιχαμένα!
      Δε νόμιζα τίποτα,μην ανησυχείς.Ξέρω ότι είσαι σεμνή κι αθώα κορασίδα.
      Η κούραση...Δεν έχω κουράγιο να περπατήσω ώρες-ώρες,δράμα!
      Ιιιιι,ντροπή σου!Εγώ κάθομαι πρώτο τραπέζι πίστα και πρέπει να 'χω το μάτι γαρίδα μονίμως.

      Φιλάκια πολλά. :)

      Διαγραφή
    2. Πρώτοοο;;;; Ζόρια φιλενάδα! :Ρ Καλά κουράγια, λοιπόν!!!

      Διαγραφή
    3. Εμένα μου λες;Δεν μπορώ όμως να κοιμηθώ στο θρανίο,ούτως ή άλλως.Πιάνομαι! :p

      Διαγραφή
    4. Νομική και ύπνος στο θρανίο δε χωρά!!Ντροπή,ντροπή!:Ρ

      Διαγραφή
  7. Σε ματιάσανε; Σου έχω τη λύση εδώ:
    http://www.youtube.com/watch?v=P_8Fe1sEeMM
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα.Καλά,είσαι Θ-Ε-Α!
      «Έλα 'δω,γιαβρί μ'!»,λέει!

      Φιλιά.

      Διαγραφή
  8. Εγω το αποδιδω στα χτεσινα 95α γενε΄θλια του Μητσοτάκη!!Φτού,κακά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεεες;Δεν ήξερα ότι είχε γενέθλια το αγόρι.Θα θύμωσε που δεν έστειλα ευχετήρια κάρτα... :\

      Διαγραφή
  9. Έεελα μικρό κορίτσι... Μπα εμένα δε με τρομάζεις εγώ είμαι από τη φύση μου αφηρημένη.. συνήθως σκέφτομαι κάτι άλλο από αυτό που συμβαίνει εκείνη τη στιγμή και συνήθως δίνω την εντύπωση της χαμένης στο διάστημα.. Θα επανέλθεις.. Απλά μάλλον έχεις πολλά στο κεφάλι σου αυτή την εποχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν και χειρότερα δηλαδή,ε; :p

      Θα επανέλθω κάποια στιγμή,όντως!
      Ναι,είναι αλήθεια...

      Διαγραφή
  10. Η φωτογραφία όλα τα λεφτά είσαι απίθανη!!
    Να δείς τι ματιάσματα θα έχεις αργότερα στις εξεταστικές.
    Εγω πάντως κάθε εξάμηνο ξεχναγα τις βρύσες ανοιχτές και καταλαβαίνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θενκ γιού καπετάνιε. :)

      Τέτοια λέγε μου,να ευθυμήσω!

      Χαχαχα.Εγώ τελευταία ξεχνάω τα φώτα ανοιχτά και για να μην μου φωνάζουν,τους λέω: «Θα ξανάρθω μωρέ,γι' αυτό δεν τα έκλεισα!».

      Διαγραφή
  11. φτου σκόρδα,τους άτιμους!!
    καληνύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και εγω στην ηλικια σου λογω διαβασματος και αγχους ξεχνουσα και το που εμενα! Καλα για το ονομα μου δεν το συζητω! Φαση ειναι θα περασει! Και πες στην μανα να σε ξεματιαζει συνεχως και ανελλιπως! ;)

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι,τ' όνομα το θυμάμαι ακόμη!Είναι που το γράφει παντού: σε βιβλία,τετράδια...Με φωνάζουν κιόλας...
      Χαχα,θα της το μεταβιβάσω άμεσα!

      Φιλούρια! :)

      Διαγραφή
  13. Γεια
    αν θες διαβασε το ποστ μου :
    http://anisixosblog.blogspot.gr/2012/10/blog-post_21.html

    θελω τη γνωμη σου σαν μπλογκερ. εσυ πως θα ενιωθες στη θεση μου; θα ενιωθες το ιδιο; εχεις περασει ποτε την ιδια φαση με μενα; να σου λειπουν εντονα πραγματα απο το παρελθον; και πως το αντιμετωπισες και πηγες παρακατω;

    απαντα αν θες στο ποστ μου.

    ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαχα τι καλά που τα λες!
    Κάπως έτσι ήμουν κι εγώ όταν έδινα πανελλήνιες.
    Άσε ούτε να τα τα θυμάμαι δεν θέλω,κατάθλιψη και νεύρα είχα...
    Δε βαριέσαι..θα περάσουν και θα ρθουν καλύτερα;)
    φιλιά πολλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη,Γαλλιδούλα μου! ;)

      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  15. εμεις με τη κολητη μου εχουμ χρησμο ξε-ματιαστικο αλλα δε στον λεω
    αρχιζει με τη λεξη "ουστ ,μωρη.... κοκ"
    πρεπει να φτιαξεις ενα τετοιο χρησμο οποτε νιωθεις οτι σε ματιαζουν να τον λες
    εχει πλακα χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,λες;Θα πω στην κολλητή να σας αντιγράψουμε και να κάνουμε κι εμείς! :)

      Διαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!