Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Τα χρόνια της νιότης.

Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012

Τα χρόνια της νιότης.

Καιρό ήθελα να κάνω μια ανάρτηση νοσταλγική,μια ανάρτηση άνευ προηγουμένου,μια ανάρτηση σαν αυτή.Σήμερα,όμως,μ' έπιασε το γεροντίστικο μουντ,οπότε η ιδέα έγινε πράξη.

Όσοι γεννηθήκατε ή ζήσατε παιδικά χρόνια τη δεκαετία του '90,πρώτον,είστε -κατά πάσα πιθανότητα- γαμάτοι τύποι και δεύτερον,δεν υπάρχει περίπτωση να μην θυμάστε τα παρακάτω!Επίσης,όσοι γίνατε τότε γονείς,θείοι,νονοί κ.λπ. τα θυμάστε,γιατί ξοδεύατε δραχμούλες και μετά ευρά,για να τ' αγοράσετε στα βλαστάρια σας.

Δημοτικό,λοιπόν...:

«Γλώσσα» τις δύο πρώτες ώρες,κάθε μέρα σχεδόν.
Ποιηματάκια όπως «Εμπρός,ένα-δυο,προσοχή!Εμένα με λένε Φακή.Κορμί κορδωμένο,μουστάκι στριμμένο,γαλόνια χρυσά και σπαθί.Η σάλπιγγα παράμ-παπάμ...» (το θυμάμαι όλο,ήταν τ' αγαπημένο μου) και «Τσαφ και τσούφ και τράκα και τράκα,δες,περνάει μια σακαράκα!»...«Ανθολόγιο» τις Παρασκευές κι «Εμείς και ο κόσμος» την τελευταία ώρα.




Γυρνούσαμε τα βιβλία απ' την ανάποδη...


«Ο δάσκαλος είναι βλάκας.»,«Όποιος διαβάζει είναι βλαμμένος.»,«Ο Βαγγέλης διαβάζει εφημερίδα.»...

Πράσινα τετράδια με κουτάκια στα Μαθηματικά,μπλε για το «Σκέφτομαι και γράφω»,κίτρινο για την ορθογραφία,κόκκινο με κενή την μισή σελίδα,για να ζωγραφίζουμε,αφού γράψουμε «Αντιγραφή»...

Στυλό με άρωμα,τα οποία μας έπαιρναν τ' αγόρια,ζωγράφιζαν τις παλάμες τους και τα μύριζαν στο μάθημα.

Γιατί επέμεναν τα κορίτσια να γεμίζουν τις κασετίνες τους με τέτοια. Μ’αρεσαν αυτα που μύριζαν, εγραφα λίγο στο δάχτυλο μου και μετα το μύριζα σε όλο υπόλοιπο μάθημα.

Smile!


«UHU stick γερά κολλάει,UHU stick!UHU stick,γιατί σου πάει!».


Διπλή κασετίνα,για να χωράνε όλα μας τα υπάρχοντα.
Και μόλις βρήκα τη δική μου!Θα βάλω τα κλάματα,η κωλόγρια!



Όταν πονηρευτήκαμε,τους λέγαμε «Καριόλα».


Στα διαλείμματα,καμιά φορά καθόμασταν πάνω απ' τα κεφάλια συμμαθητών και μη και τους παρακολουθούσαμε να παίζουν κάρτες,τάπες ή Bay Blade.Τα εκτάκια «κλέβανε» πάντα!






Στη Γυμναστική,παίζαμε κυνηγητό αγόρια-κορίτσια.Είχαμε για «σπίτι» μια γκρι γκαραζόπορτα ή δυο κολώνες.Πιανόμασταν χέρι-χέρι,μία κρατούσε την πόρτα και κάναμε «αλυσίδα».Όποτε μας έπιαναν τ' αγόρια,ενώ είχαμε «ακουμπήσει σπίτι»,φωνάζαμε «Καλά,χαζά είστε;» κι όποτε νικούσαμε «Κορίτσια ατσίδες,αγόρια κατσαρίδες!» κι εκείνοι απαντούσαν «Αγόρια ιππότες,κορίτσια μαύρες κότες!».

Παρασκευή,προτελευταία ώρα,εργαστήρι υπολογιστών...


Όταν δεν έβλεπε η κυρία Πηγή...



Και ξαφνικά,όλοι γίνονταν φίλοι σου!
«Μου δίνεις μία/ένα/λίγο;».Αν τον συμπαθούσες,έδινες και του ψιθύριζες στ' αυτί «Μην πεις σε κανέναν ότι έχω!».Αν όχι,απαντούσες «Μου πήραν πριν λίγο την τελευταία.».







Τα χάπια,τα πούρα και τα τσιγάρα μας...


Τσίχλες-τσιγαράκια με τον Αστερίξ και δώρο αυτοκόλλητο!Δε βρήκα εικόνες στο Google...




PEZ!Μόνο αυτό.


Μα φυσικά,λευκώματα!Ακόμα έχω μερικά (σνιφ,κλαψ,σκάσε μωρή!)...

Ερωτήσεις του τύπου:
«Ποιον αγαπάς;»
«Τι ζώδιο είσαι;»
«Αγαπημένο φαγητό;»
«Τι γνώμη έχεις για 'μένα;» κ.ά.

Στην έκτη δημοτικού έγιναν πιο...πικάντικες:
«Ποιον γουστάρεις;»
«Έχεις φιληθεί;» κ.λπ.

Γράφαμε και στιχάκια:
«Ανήρ εστί ηλίθιο,ανήρ εστί βλάκας,μα άμα το καλοσκεφτείς,ανήρ εστί μαλάκας!»
«Αγάπη είναι να χάνεσαι,αγάπη είναι να λιώνεις,αγάπη είναι να πονάς,δίχως να μετανιώνεις.»
«Αλήτης στο δρόμο,ιππότης στον κόσμο,σκληρή η ζωή του,γλυκό το φιλί του.» (και πολύ Ξανθόπουλος!)

Με τα δύο τελευταία τσουτσουρώθηκε η τρίχα μου!


Χρυσό φυτολόγιο και καλλιέργεια φακής σε κεσεδάκι Total ή Αγελαδίτσα (με όνομα απάνου,για να μην ξεχνάμε και ποιος τις φύτεψε,εεε!).
Είχα μαδήσει τα φυτά της μάνας μου τότε,για να γιομίσω το φυτολόγιο.



Μπουστάκι.
Μεγάλος καημός,επειδή οι περισσότερες είχαμε λίγο στήθος και θέλαμε να φοράμε κάτι σώνει και ντε!Σουτιέν -εκ των πραγμάτων- δε γινόταν.Όσες ήταν από τότε άβυζες εντελώς,δε βάζανε τίποτα.


Χαλί αγορίστικου δωματίου:



Βιβλία και περιοδικά:


«Τεστ: Πόσο κολλητές είστε;» και φωτοκόμιξ με μία που της πέθανε ο γκόμενος,έγινε ζόμπι και της έστελνε sms ή με μία άλλη που έπιασε το έτερον ήμισυ να μπαλαμουτιάζεται με την κολλητή της...
Δώρο dvd (όταν βγήκε το dvd) με:


ή


ή




«Μικροί Κύριοι και Μικρές Κυρίες».Ο Κεφάτος,ο Τσαπατσούλης...


«Αλμανάκος».Ο μεγάλος ξάδερφος έκανε συλλογή.Την έχει κρατήσει...




Μασαμπούκα και πιοτό:






(το θυμάμαι αμυδρά)



Ψεύτικα ταττού:


Παιχνίδια:



Furby και Ευχούλης!Ποτέ δεν τα συμπάθησε η μητέρα,αλλά μου τ' αγόραζε,για να πάψω να γκρινιάζω.Χα!


«Μπάρμπι κουκλόσπιτο» και μην πεις ότι δε βάζατε τις κούκλες σας,με τις φίλες σου ή μόνη σου,να κάνουν σεξ αχαλίνωτο με τους Κεν και τους πρίγκιπες!Δεν θα σε πιστέψω.





Νερόμπομπες!
Λούτσα στα διαλείμματα και στροφή για το γραφείο της διευθύντριας.
















Ατάκες ή λέξεις-'90ιλιές,που ακούγονταν διαρκώς:
  • Κούρεμα καπελάκι.
  • «Βγαίνεις και τα φυλάς όλα εσύ για όλη σου τη ζωή!».
  • «Θα βάλεις λιπ-γκλος στο πάρτι;».
  • Σάκα.
  • «Τι θα φορέσεις στο πάρτι του Κώστα;».
  • «Ποιον αγαπάς;».
  • «Όποιος το λέει,είναι!».
  • «Είσαι και φαίνεσαι κι από την μύτη κρέμεσαι και μια γριά παντρεύεσαι και την ερωτεύεσαι και γεννάς τρία παιδιά και τα φιλάς στο στόμα και την Κυριακή κηδεύεσαι!».
  • «Ένα,δύο,τρία,ΖΝΤΟ!».
Παιδικά,ταινίες και βιντεοκασέτες:

  • Lion King.
  • Η Γκουφοταινία.
  • Η Παναγία των Παρισίων.
  • Αλαντίν.
  • Ποκαχόντας.
  • Ηρακλής.
  • Τα Στρουμφάκια.
  • Ο Μαύρος Πειρατής.
  • Πιγκού.
  • Πόκεμον.
  • Ντίτζιμον.
  • Χελωνονιντζάκια.
  • Sailor Moon.
  • 101 σκυλιά της Δαλματίας.
  • Toy Story.
  • Η Πεντάμορφη και το Τέρας.
  • Η Ωραία Κοιμωμένη.
  • Σταχτοπούτα.
  • Ο Πρίγκιπας της Αιγύπτου.
  • Jurassic Park.
  • Οι Μπανάνες με πιτζάμες.
  • Η Λαίδη κι ο Αλήτης.
  • Όλα τα σκυλιά πάνε στον παράδεισο.
  • Τα Μικρά Τερατάκια.

67 σχόλια:

  1. Καλά ρεεεε δε ντρέπεσαιιιιιι;;;;;;;;;Τα θυμάμαι οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολααααααααααα!!!
    Είχα και εγώ βόλους αλλά μόνο συλλογή τους έκανα!:Ρ

    Δε ξέρω,λατρεύω τα περισσότερα,εκτός από τα κοριτσίστικα!!

    Δύο ερωτήσεις!
    Ο ΜΑΥΡΟΣ ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΤΗ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΠΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ;;;;;;;;

    Έίχα και εγώ εκείνο το αγοριστικό χαλί!!!Ααα τι παιχνίδια μου θυμιιιισες!!:Ρ

    Να σαι καλά μου φερες αναμνήσεις!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα λάτρευες τα κοριτσίστικα,θα 'χαμε πρόβλημα! :p

      Νομίζω ψόφησε...

      Καλά θα 'μαι,να σας φέρνω αναμνήσεις. :)

      Διαγραφή
    2. Ναι θα πηγαίναμε μαζί για ψώνια!!:Ρ:Ρ:Ρ

      ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΝ!!ΤΑ ΧΑΠΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!Ο ΜΑΥΡΟΣ ΠΕΙΡΑΤΗΗΗΣ ΖΕΙΙΙ!!!

      Αν συνεχίσεις να το κάνεις αυτό όμως θα αναγκαστώ να σε βοηθήσω να διακόψεις!!:Ρ

      Διαγραφή
    3. Μην ταράζεσαι,είσαι και σε κρίσιμη ηλικία...

      Τι να διακόψω;Έχω έργο να επιτελέσω,δεν θα σταθείς εσύ εμπόδιο!

      Διαγραφή
    4. Ε δεν είμαι;;Μα πέθανε ο Μαύρος Πειρατής;;;Εγώ θυμάμαι να φεύγει με ένα καράβι και να εγκαταλείπει τους δικούυυς του σε ένα νησιι!!ΓΙατιιιιι πέθανεεεεεεεεε;;;

      Πάντα και παντού στέκομαι εγώ εμπόδιο!:Ρ

      Διαγραφή
  2. ιιιιιιιιι ρε συ θυμάμαι πως μας είχε βάλει να το μάθουμε απ'έξω και γι'αυτό το ποίημα
    είχα πάρει ΑΣΤΕΡΑΚΙ από την δασκάλα.
    όχι τα μικρά,αυτά ήταν για την αντιγραφή.
    εγώ πήρα το ΜΕΓΑΛΟ ΑΧ:')

    ρε ειλικρινά βάλθηκες να με κάνεις να κλάψω-_-
    το χαλίιιιιιιιιιιιιιι το είχαμε στο νηπιαγωγείο.
    θεε μου:')
    πόσα τεύχη από τις χαρούμενες διακοπές έχω-ατελείωτα τα περισσότερα καθώς βαριόμουν να τα κάνω όλα-ειδικά κάτι εκθέσεις-ιστοριούλες!
    CHIPICAOOOOO♥♥♥♥♥♥♥♥
    ευχούληηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηης αχ♥
    το βαλιτσάκι με τα χρώματα που κάνοντας τον Bob Ross:')
    ρεε συ,ακόμα έχω το τελευταίο χδ
    λες να 'μαι παιδί;
    βασικά ακόμη έχω και τον ευχούλη χδ
    στο δωμάτιό μου είναι ΟΛΑ:')
    και τις μπίλιες αααααααααααααα
    χαχα κι ένα ταμαγκότσι θα τρελαθώ!
    ρε συ δεν παίζει να μην προλάβατε και τους σπιρτούληδες! http://2.bp.blogspot.com/_0qDkrG58Psw/TJmrHVH1WpI/AAAAAAAACxY/ZDr-nWIUky0/s320/images7.jpg







    είμαι ΤΟΣΟ συγκινημένη τώρα..
    και πόσο θλίβομαι που οι επόμενες γενιές
    δεν θα ζήσουν τίποτε από αυτά..
    θα έχουν μονάχα κινητό και i-pad απ'τα 10 και καρκίνο στα 40.

    τέλεια:|

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ιιιιιιιιιι τώρα είδα τα σκούμπι ντου που φτιάχναμεεεε:3
    ακόμη φτιάχνωωω:')

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «Ο Μικρός Ζωγράφος»,ναιιιιιιιι!

      Λίγο-πολύ,όλοι είμαστε και πρέπει να είμαστε κάποιες φορές. ;)

      Ωωωωωωωωωωωωωωω!Σπιρτούληηηηηης! :') Είχα,είχα!Μου τον είχε φέρει μια θεία μου,θυμάμαι...

      Αυτό σκεφτόμουν όσο έγραφα και θυμόμουν,το πιστεύεις;Αλλά δεν ήθελα να κάνω την ανάρτηση θλιβερή.

      Εγώ έχω ξεχάσει! :(

      Διαγραφή
  4. Πωωωωω ρε μαλάκα μου τι μου θύμισες τώρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόσεχε το στόμα σου Κινεζόφιλε!!Βρίσκεσαι στο μπλογκ μιας κυρίας!

      Διαγραφή
    2. Εσύ να μην πετάγεσαι σαν την πορδή, παλιο πορνόγερε που την πέφτεις σε ανήλικα κοριτσάκια! Κ. να τον προσέχεις αυτόν, είναι τεντιμπόης με την κακή έννοια, όχι όπως εγώ που είμαι με την καλή έννοια!

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχαχα,μ' έπνιξες,φαρμακοποιέ!

      Είναι λογοδοσμένος αυτός κι εγώ σεμνό και άδολο.

      Διαγραφή
    4. Εσύ παλιοκινεζόφιλε να ασχοληθείς με τη Κινέζα σου και να αφήσεις τους ερωτευμένους στην ησυχία τους,παλιόαμερικανακι!!Αντε φάε το χαμπουργκερ σου και σκασμός!!

      Συχνάζαμε ρε στην ίδια τρομοκρατική ομάδα ρεε τι θεεες!!Ακους εκεί!!

      Όχι φίλε τεντυμπους δεν είσαι,κινεζόφιλος είσαι!!Ακους εκεί!!:Ρ

      Δεν μας αφήνει να λογοδοθούμε ρεεε ο Αμερικλάνος!!!!!!
      Σεμνό και άδοοοοολοοοο,δικηγορίνα μουυυ καληηη και λατρευτηηηηη βοηθησεεεεεεεε το ερωτευμένο το ζευγαριιιιιιιιι!!

      Διαγραφή
    5. Κάτσε,κάτσεεεεε!Εσύ περί ποίας κορασίδας ομιλείς;Εγώ λέω για τη συνάδελφο,τη Χρυσαλίδα!

      Ξέρουμε το αμαρτωλό σου παρελθόν με τις μικρές,οπότε θα κάνουμε τα στραβά μάτια ώσπου να τακτοποιηθείς.

      Διαγραφή
  5. Φοβερή ανάρτηση, με έκανες να ανατριχιάσω, σοβαρά!!!

    Δημοτικό φάση και έτσι..Τι καλά που περνάγαμε στο δημοτικό ρε φίλε!
    Έχω ένα συμμαθητή μου που τον φωνάζω Τσιπικάο, γιατί έχει το ίδιο ανεκδιήγητο styling, και έρχεται μια μέρα ένα μικρότερο κοριτσάκι που με άκουσε και μου λέει "Τι ειν'αυτό"? Αλήθεια τι παίζει με αυτά τα κρουασάν? Εξαφανίστηκαν? :P :P

    Γιατί ρε..Το καθρεφτάκι?!?
    Που ζωγραφίζαμε και στα χέρια μας και λέγαμε "Καθρεφτάκιι, όποιος το λέει είναι το πατάω και το κλειδώνω, και δεν το ξεκλειδώνω!"

    ΧΑΧΑΧ!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά 80%,ναι.Αλλιώς θα τα 'χα βρει και θα 'χα αγοράσει!

      Πωωωω,το καθρεφτάκι!Άλλο έπος από 'κει!Έχω αρχίσει να θυμάμαι κι άλλα...

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Κάνε και vol.2!! :P

      Αυτά τα βραχιολάκια και κολιεδάκια από καραμέλες είχαν γίνει ανάρπαστα στο σχολείο μου τότε που πρωτοβγήκαν. Και κάτι γλειφιτζούρια πιπίλες, και κάτι άλλα με σφυρίχτρα...:P Όλη την ώρα τα αγοράζαμε...Πάααει το χαρτζιλίκι.

      Τι ωραία. Σέλω ζελεδάτσι τώρα. :P

      Διαγραφή
    4. Ναι,θα κάνω όποτε έχω χρόνο.Το σκεφτόμουν χθες...

      Και κάτι άλλα γλειφιτζούρια μακρόστενα,κόκκινα ή πρασινοκίτρινα με δωράκι στον πάτο.

      Χαχαχα,εγώ παίρνω καμιά φορά μεγάλη σακούλα με Haribo μέσα και τ' άλλα τα σκουληκάκια,τα πολύχρωμα!

      Διαγραφή
    5. ΑΑΑΑ με βρήκες! Τα σκουληκάκια είναι τα αγαπημένα μ! Χαχαχα ;D

      Φιλάκια κορίτσιιι!


      ΠΙ.ΕΣ.: Μην αργείς να ποστάρεις καινούργιες αναρτήσεις :(
      Μια χαρά έχω και εγώ τα απογεύματα :P Να διαβάζω τους απανταχού bloggers (πως λεμε τους μεγάλους τραγικούς..κατι τετοιο). Άμα δε γράφεις και συυ...

      ..Ναι I gotta get a life. >.< χαχαχα

      Διαγραφή
    6. Χαχαχα,αργώ εντός του blog,γιατί τρέχω εκτός!
      Όποτε προλαβαίνω,έχω ιδέες και δεν είμαι πτώμα εννοείται,συναρπάζω τα πλήθη.

      Φιλάκια,κούκλα! :)

      Διαγραφή
  6. Και ναι τα θυμάμαι και εγώ αυτά όλα,και τα είχα( εκτός από το μπουστάκι και τα μπάρμπι βλακείες!
    ένα πράγμα θα σου πω όλα τα παιδάκια με μισούσαν και προς το τέλος δεν έπαιζε κανείς μαζί μου γιατί τους είχα μαζέψει όλες τις τάπες :) :)
    ήταν το πιο ωραίο πράγμα να κυκλοφορώ στο τέλος της ημέρας με μια σακούλα γεμάτη , και οι άλλοι με τίποτα χοχοχοχοχοοχοχοχοχ love it
    Το είχα κάνει επιστήμη!

    Εμείς όταν παίζαμε κυνηγητό είχαμε ένα σπίτι και αυτοί που κυνηγούσαν (τα κορίτσια πάντα ) είχαν μια φυλακή όπου έβαζαν όποιον έπιαναν!
    Εμάς που μας κυνηγούσαν μπορούσαμε να βγάλουμε αυτούς που ήταν στην φυλακή άμα τους δίναμε το χέρι! Και φαντάζεσαι ποτέ δεν κυνηγούσαν οι ιππότες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτρωγες και τα γαριδάκια ή μόνο για τις τάπες;

      Κι εμείς είχαμε φυλακή και τους τραβάγαμε απ' τους γιακάδες,τους κατάδικους,χα!

      Διαγραφή
    2. εμ φυσικά και τα έτρωγα μισές δουλειές θα έκανα!

      Διαγραφή
    3. Αυτό να μου πεις!Κι όμως,ήξερα μερικούς που μόνο για τάπες τα παίρνανε. :p

      Διαγραφή
  7. τι μου θύμισες τώρα..έχω μείνει..........άναυδη~
    ευχαριστώ σε ειλικρινά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ευχαριστείς! :)

      Εδώ είμαστε να νοσταλγούμε παρέα.

      Διαγραφή
  8. Αχ πώς μελαγχόλησα κι εγώ τώρα.. Σ'ευχαριστώ πολύ πάντως για όσα μου θύμισες=)
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επ,δεν θέλω μελαγχολίες!Μόνο χαρούμενες φάτσες!

      Καληνύχτες γλυκές. :)

      Διαγραφή
  9. Τι ωραία.. Αν και μεγαλύτερη σου έχουμε τις ίδιες ανμνήσεις.. εκτός από το κομμάτι των Bay Blade!! Αυτά δε τ πρόλαβα. Για την ακρίβεια δε ξέρω καν τι είναι.

    Θυμάστε κάτι κριτσίνια που δίπλα είχαν μερέντα σε μια θηκούλα?? άλλη αγάπη και αυτή!!

    Ααα και

    Οταν Εχω Διαβασμα Βαριεμαί (ΟΕΔΒ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σβούρες είναι.

      Ωχ,ναι!Σ' ένα πλαστικό,σαν ποτηράκι... :)

      Ντροπή μου και αίσχος,το 'χα ξεχάσει αυτό.

      Διαγραφή
  10. Πωωωωπωωω αναμνήηηησεις!
    Περασμένα μεγαλεία και κοιτώντας τα να κλαις!

    Υπέροχο!!
    Φιλιά κορίτσι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μάλλον είμαι πολύ γέρος διότι από τα παιχνίδια που έχεις στην αρχή για το διάλλειμα θυμάμαι μόνο τα ΥΠΕΡΑΤΟΥ.Επίσης από τα παιδικά χάνω κάποια!
    Ερώτηση:Jurassic Park εννοείς την ταινία,διότι αν υπήρχε και παιδικό χάνω κι άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εννοείς παιδικά όπως τα Ντίτζιμον π.χ.,ήταν πιο μετά,οπότε λογικό να τα χάνεις.
      Την ταινία εννοώ.Παιδικό δεν ξέρω αν υπήρχε,χμμμ...

      Διαγραφή
    2. Eυτυχώς κι αγχώθηκα προς στιγμήν.
      Ναι κάτι τέτοια εννοώ.Επίσης μιας και το πρόσεξα αφού είχα γράψει στα δικά μου τα χρόνια είχαμε walkman κι όχι discman.Να δεις ξενέρα όταν πάταγες rec για να γράψει τραγούδι και μίλαγε ο παρουσιαστής στη μέση του τραγουδιού,απλά τον σκότωνες!

      Διαγραφή
    3. Φαντάζομαι...Ή μάλλον...δεν θέλω να φανταστώ!
      Το discman μου,θυμάμαι,είχε κάτι ακουστικά απ' αυτά τα μεγάλα,με το μαύρο φελιζόλ (τι σκατά είν' αυτό για τ' αυτιά;) κι όποτε άκουγα για πολλή ώρα,ζεσταινόταν τ' αυτί μου...Δράμα,αηδία!Τα μικρά δε χωρούσαν και μου πέφτανε,οπότε...

      Διαγραφή
  12. οι γριές νοσταλγούν!!!!!!!εγω αρνούμαι ,να μου τα βάλεις πάλι σε καμιά 50αριά χρόνια!!!!ακούς εκει......
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα συνειδητοποίησα ότι σε πενήντα χρόνια θα είμαι...66-67 χρονών!Ιιιιιιι!

      Καλησπέρα!

      Διαγραφή
  13. http://www.youtube.com/watch?v=DzDS-IG9RtM&feature=fvst
    Ηρακλήςςςς! <3
    Ναι, ναι, τα θυμάμαι (σχεδόν) όλα, νομίζω κάποια διαφέρουν ανάλογα με την περιοχή που μένεις! :Ρ Αλλά, ναι, η γενιά του 90 είναι γαμάτηηη! :Ρ
    Φιλιάάά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θυμάμαι αυτόοοο!

      Τι να σου πω,παίζει...

      Φιλιά,γκερλ! :)

      Διαγραφή
  14. Βασικά δεν θες να ξέρεις, αλλά αφού επιμένεις θα στο πω. Γεννήθηκα το 1960, αλλά όλα αυτά που παρουσιάζεις τα έζησα δια μέσου του παιδιού μου που το '91 ήταν πρωτάκι! Εννοείται ότι τα αβγά κίντερ τα έπαιρνα πέντε-πέντε και επίσης εννοείται ότι έδινα ένα στο παιδί και τέσσερα έτρωγα εγώ! Θυσιαζόμουν για να μην παχύνει και να μην του χαλάσουν τα δοντάκια. Αντιλαμβάνεσαι!
    Αχ τι μου θύμησες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα.Ε ναι,είχε και μια σιλουέτα να φροντίσει!

      Η μαμά μου μας έτρωγε τα γαριδάκια.Κίντερ έκπληξη έπαιρνε και για τον εαυτό της,για να μην μας τις τρώει.

      Να κι ένας γονιός που θυμάται!
      Φιλάκια. :)

      Διαγραφή
  15. Τα χρόνια της νιότης;;;;:Γεράσατε,ε;;;:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα.
      Άσε!Αφού όλο προβληματιζόμαστε πόσα θα μας κόψουν απ' τη σύνταξη! :)

      Διαγραφή
  16. Δεν παίζεσαι! Μπράβο! Φαντάζομαι αφιέρωσες πολύ ώρα για το ποστ αυτό. Πολύ καλή δουλειά. Σίγουρα οι περισσότεροι της γενιάς αυτής θα χαμογέλασαν βλέποντας αυτό το ποστ.
    Η Φλορισιέντα είναι από τα χειρότερα παιδικά σήριαλ, μπορεί και το χειρότερο. Καλύτερα να έβαζες το el diario de daniela.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω,σ' ευχαριστώ πολύυυ! :) Ελπίζω να χαμογελούσαν...
      Εμένα ποτέ δεν μ' άρεσε ιδιαίτερα,αλλά για έναν περίεργο λόγο είχε συναρπάσει τα πλήθη.
      Δεν το θυμάμαι αυτό,χμμμ...

      Καλημέρα και καλώς ήρθες! :)

      Διαγραφή
  17. Άψογο!!!!και πραγματικά τα είχες ΟΛΑ!απορώ πως τα θυμήθηκες..
    το ευχαριστήθηκα πραγματικά!!μπράβο σου!!
    καλό βράδυ να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό έλειπε να ξεχάσω αυτά,τα ωραία! :)

      Καλό βράδυ και σ' ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  18. Τα θυμάμαι απ΄την κόρη μου η γραία. Σχεδόν συγκινήθηκα... Μα γέλασα τόσο πολύ με το χαλί!
    Το είχαν και στα αγοροκόριτσα επίσης. Έχω τσουλήσει αυτοκινητάκια σ΄αυτό το χαλί...
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ,αλλά σε συμμαθητών,χαχαχα!

      Φιλάκια. :)

      Διαγραφή
  19. Πωωω,το θύμησες τώρα.
    Ωραία χρόνια:))
    Άντε να δούμε τώρα τις επόμενες γεννιές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δούμε τι θα δούμε!

      Φιλάκια Γαλλιδούλα. :)

      Διαγραφή
  20. χμμμ ετσι και κάνω εγώ ανάλογη ανάρτηση θα πρέπει να βρώ φωτογραφίες δεινοσαύρων.
    Καλύτερα δεν θα μπορύσε να γίνει αυτή η ανάρτηση μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα.Υπερβάλλεις,κάπταιν!

      Σ' ευχαριστώ. :)

      Διαγραφή
  21. poly oraio postaki!!
    an thes gine melos sto blog mu :
    http://anisixosblog.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να 'ξερες πόσο πίσω με πήγες!
    γεννημένος το '91 όλα αυτά είναι η ζωή μου! Μα όλα όμως!
    Αχ, πραγματικά να είσαι καλά!
    Μακάρι να ήμουν πάλι παιδί...
    ...
    Καλές γιορτές εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημασία έχει να νιώθεις παιδί.Οι ηλικίες είναι απλά νούμερα...

      Καλές γιορτές,Ιππότη! :)

      Διαγραφή
  23. Μ αρρώστησες!Το τέλειο αφιέρωμα!Για το ΟΕΔΒ εμείς είχαμε άλλο ένα..ρητό,ειλικρινές."΄Οταν Έχω Διάβασμα Βαριέμαι"! Το παιχνίδι που παίζατε στην αυλή το λέγαμε αμπάριζα!Και γαμώ,ήμουν πολύ καλός!Είχα και εγώ furby και ευχούλη,κόντεψα να συγκινηθώ με το chipicao, και τέλος..πόσο θα θελα να κάνουμε τώρα όλοι ενα..ΖΝΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω,τα κοιτάζω όλα πάλι κι είναι απίστευτο πόσες αναμνήσεις μου φέρνουν στο μυαλό...

      Καλές γιορτές και καλώς ήρθες!

      Διαγραφή
  24. Υπολογιστή στο δημοτικό; Ε, όχι. Εγώ δεν το πρόλαβα παρότι νέος. Δεν πρόλαβα ούτε πίνακες με μαρκαδόρο στο δημοτικό αλλά πράσινους με κιμωλίες που τις κλέβαμε για να παίζουμε κουτσό και να γράφουμε σε τοίχους.


    P.S. Χαλί είχα ίδιο.
    Τα τσιγάρα για τα παιδιά είναι έκτρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς πράσινους είχαμε σ' όλες τις αίθουσες,πλην αυτής της Πληροφορικής.Και κάναμε κι αυτό με το κουτσό!

      Κάθε αγόρι που σεβόταν τον εαυτό του είχε.

      Διαγραφή
  25. Εντυπωσιακό πραγματικά τα πόσα θυμήθηκες. Αυτό που μου έχει λείψει περισσότερο είναι οι τσίχλες Αστερίξ και αυτό που με συγκίνησε περισσότερο όταν είδα πως το διάβαζαν και άλλα παιδάκια ήταν οι διακοπές του Ευγένιου Τριβιζά. Καλώς σε βρήκα παρεπιπτόντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι τσίχλες Αστερίξ πράγματι είναι μεγάλη απώλεια. :( Καμιά φορά ψάχνω σε περίπτερα και ψιλικατζίδικα αλλά τζίφος.

      Καλώς ήλθες.

      Διαγραφή
  26. Κούκλα, να ήξερες τι μου θύμησες... Στην πρώτη δημοτικού πήγα το 90, πρόλαβα και τα ξύλινα θρανία μέχρι τη δευτέρα τάξη. Ωραίες εποχές τότε, ζούσες την ομαλή εξέλιξη, ακόμα και τα ερωτικά ήταν αθώα τότε. Να φανταστείς παίζαμε και την οικογένεια. Σιγά σιγά όμως τα ισοπεδώσαμε όλα και μας πήρε και μας σήκωσε μαζί. Τι τα θές, τα βιβλία άλαξαν, οι τσίχλες έγιναν τσιγάρα κανονικά, τα τσιγάρα τσιγαριλίκι, οι αθώοι έρωτες ας μη πούμε τι έγιναν, να κρατίσουμε το επίπεδο της νοσταλγίας. Πάει η πατρίδα, η θρησκεία, η οικογένεια. Εξελιχτίκαμε, μόνο που το κάναμε με τα πόδια πάνω και το κεφάλι κάτω, όπως έλεγε και στην ατάκα ο Μακρύς. Έχουμε και το wifi, σπουδαίο πράγμα.... Κρίση κρίση και wifi wifi. OVER

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανάθεμά σε με κατέστρεψες...Μόλις ένιωσα ότι γέρασα απότομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!