Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Τη γούνα μου,τα χάπια μου κι ένα ταξί,να φύγω!

Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2012

Τη γούνα μου,τα χάπια μου κι ένα ταξί,να φύγω!

Ξεκίνησα γράφοντας κάτι άλλο,αλλά στην πορεία εμφανίστηκε μπροστά μου ΑΥΤΗ!Αυτή,που διαβάζει Καραγάτση και Καβάφη,που ταξίδεψε στο Βερολίνο και θα ξαναπήγαινε ευχαρίστως,που μιλάει γαλλικά,που της άρεσαν οι ταινίες «Die Welle» και «Μαύρος Κύκνος»,που 'χει πάει και στο Fox,που 'χει διαβάσει και Καρυωτάκη...Αυτή,που ντύνεται πάντοτε κυριλέ και σικ,που τρελαίνεται για παπούτσια και σοκολάτα,που έχει σκούρα καστανά,σγουρά μαλλιά και πολύ σκούρα μάτια,ΑΥΤΗ!Αυτή,που δεν έχει βρόμικο μυαλό,αλλά σέξι φαντασία (εγώ του τα 'χα πει πρώτη αυτό,μωρή!).Αυτή,που διαβάζει και Marie Claire!Μόνο που η Marie Claire είναι μια γυναίκα με πάθος.Αυτή,πάλι,σκατά στα μούτρα της είναι!Αυτή,που μοιάζει τόσο μ' εμένα...

Τραγουδάει,λέει,ΑΥΤΗ!Κάνει και μαθήματα φωνητικής...Γιατί,εγώ δεν τραγουδάω στο μπάνιο,νομίζεις;


Αλλά,ρε αγόρι μου...Δε γίνεται να σ' αρέσει κάποια που φοράει γαλάζια σκιά!


Αυτό δεν είναι μάτι γυναίκας πια!Το μάτι του Ε.Τ. είναι!


Δε γίνεται να θες ΑΥΤΗΝ,που φοράει και πορτοκαλί κραγιόν!


Δε γίνεται!Τελεία και παύλα.-

Θέλω να πω...ΑΥΤΗ ακούει Skrillex και Gogol Bordello και συγκινείται με ρομαντικές ταινίες!Μην κλάψεις κιόλας με το Twilight,μαντάμ!

Ήθελα να 'ξερα αν της λες τις ίδιες χιλίων αστέρων ατάκες,που έλεγες και σ' εμένα...Κι αν μιλάτε τις πιο περίεργες ώρες για τα πιο περίεργα θέματα...Κι αν πάντα στριμώχνεις στην κουβέντα μια σπόντα,ένα υπονοούμενο,ένα κατιτίς...Κι αν όλα αυτά,τέλος πάντων!

Και δε σ' αφήνει και ήσυχο,να πούμε!«Θα σε δω τότε;»,«Πότε θα σε δω;».Ποτέ,κυρά μου!Χέσε μας!


Δεν την αδικώ εντελώς,όμως.Έχεις πολλά συν μάι λαβ,πώς να το κάνουμε;Και ωραίος και κορμάρα και πολύ έξυπνος και καλλιεργημένος και αστείος και προσέχεις πάντα τις λεπτομέρειες και δε βγαίνεις έξω σαν το γύφτο...


Τα 'χεις (σχεδόν) όλα και συμφέρεις!Και τώρα μόλις,συνειδητοποίησα ότι...μ' αρέσουν οι ίδιοι τύποι μ' ΑΥΤΗΝ! 

Κι όχι -όσο παράδοξο κι αν ακούγεται σε ορισμένους,ύστερα απ' το άνωθεν κείμενο- δεν τη ζηλεύω.Σιγά τα ωά!Δεν με νοιάζεις ούτε 'συ.Απλώς αδυνατώ να καταλάβω πώς πήγες σ' αυτήν μετά από 'μένα,που είμαι ένα ποίημα,μια οπτασία,ένα χάρμα οφθαλμών!Μετά απ' αυτό το πράμα που είχαμε,που ακόμα δεν ξέρω τι ήταν...Εάν έχεις καμιά ιδέα,ενημέρωσε!Να μας λυθούν κι εμάς οι απορίες...


Δεν μπορεί να το συλλάβει το μυαλό μου.Με είδες ποτέ εμένα με σιέλ σκιά ή πορτοκαλί κραγιόν;Αυτό θα φταίει,να δεις.

Τ' απανωτά εγκεφαλικά λόγω των πολλών ομοιοτήτων μ' ΑΥΤΗΝΕ,πέρασαν,οπότε κάνε τη ζωή σου με το Στρούμφ,αγορίνα μου!Άντε και με την ευχή μου!

58 σχόλια:

  1. Θα σου έλεγα ότι ζηλεύεις, αλλά μας ξεκαθάρισες ότι δε ζηλεύεις οπότε δε θα σου το πω.

    Θα σου έλεγα ότι δεν τον έχεις ξεεράσει, αλλά μας έχεις πει ότι τον έχεις soοο ξεπεράσει που ούτε αυτό θα στο πω.

    Τελικά δεν έχω τι να σου πω.. Μονο μια πρόταση. Αγόρασε πράσινη σκιά εσυ και φόρα την ασορτί με φούξια κραγιόν. Ετσι για να της μπεις στο ματι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα,αυτό καλέ είναι χειρότερο απ' το γαλάζιο-πορτοκαλί!

      Διαγραφή
  2. Εεεε ΟΟΟΟΚ!Καταρχάς ναι δε ζηλεύεις,έχεις πρασινήσει και ας μας λές για ώα και λοιπά φαγώσιμα!:Ρ

    Τώρα για το τι θα κάνεις μου φαίνεται καλή η πρόταση από πάνω!Μήπως θες να πάμε μαζί για ψώνια;;
    χαχχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να σου ανοίξω την όρεξη τα λέω.

      Καλά,εσύ θες να με καταστρέψεις!

      Διαγραφή
    2. Ε και να μου ανοίξει η ορεξη το πολύ πολύ να φάω!:Ρ
      Κακό δε με κάνεις!:Ρ

      ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΕ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΩΩΩΩΩΩ;;;

      Διαγραφή
    3. Τι γιατί;Σιγά μην πάω για ψώνια μαζί σου,ορίστε μας!

      Διαγραφή
    4. Μα έχω υπέροχχο γούστοοοο!!!:Ρ
      Αποδείξεις θεεεες;;:Ρ

      Διαγραφή
    5. Μα η επιλογή περτικαλίς μπλούζαααας!!:Ρ:Ρ

      Και τώρα που το παρατηρώ βρε γιατί την κρίνεις την κοπέλα!:Ρ
      Κάνεις κάποιες ενδυματολόγικες επιλογές άλφα!:Ρ

      Διαγραφή
  3. το νέο σκηνικό με ζαλίζει!!!!
    για να είναι μ'αυτήν δεν είναι καθόλου όπως τον παρουσιάζεις!!!!
    μάλλον βρήκε την ισάξιά του!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τ' αλλάξω ούτως ή άλλως,γιατί βγάζει κάτι γραμμές απ' το πουθενά.

      Ή τον τύφλωσε ο έρως ή έκανε στροφή στην...«ποιότητα» ή έχεις δίκιο.

      Διαγραφή
  4. Εκπληκτικά ευχάριστο κείμενο-έχω ακούσει να το λένε και"κράξιμο"! Ταυτίζεσαι πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Έλα βρε,χαμόγελα! :)

      Χαμόγελα και πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  6. "μένα,που είμαι ένα ποίημα,μια οπτασία,ένα χάρμα οφθαλμών" μετριοφροσύνη βλέπω στο φουλ :p

    Ει ψιτ κάτι τελευταίο μάλλον ζηλεύεις πολύ!:) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουυυυ,καλά είσαι!

      Έι,ψιτ!Τη ζήλια πού την είδατε όλοι δεν κατάλαβα!

      Διαγραφή
  7. ΕΝΤΑΞΕΙ!
    καλά, τα gif με την μπουμπού όλα τα λεφτά έτσι?

    PS: Εγώ δεν το αποκαλώ ζήλια. Το αποκαλώ τι-στο-διάολο-έχει-αυτή-παραπάνω-από-μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει,πώς δεν έχει;Έχει πορτοκαλί κραγιόν και γαλάζια σκιά! :p

      Διαγραφή
  8. δεν είναι ζήλια, η κατερίνα δεν έχει κάτι να ζηλέψει..παράνοια ονομαζεται...
    cause she was never really insane, except upon occasions when her heart was touched...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "που της άρεσαν οι ταινίες «Die Welle» και «Μαύρος Κύκνος»"

    Η πρώτη ταινία είναι φοβερή, τη δεύτερη δεν την έχω δει.
    Λίγο ζήλια διέκρινα κι εγώ στα λεγόμενα σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου προτείνω να τη δεις πάραυτα!

      Παιδιά,με παρεξηγήσατε...

      Διαγραφή
    2. ε... όχι κι όλοι...

      Διαγραφή
    3. Εσύ εξαιρείσαι,αγόρι παραπονιάρικο! :p

      Διαγραφή
  10. ΜΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ;;;;
    Έλα, παραδέξου το συνάδελφε, ζηλεύεις! Όχι ότι τα έχουν, το κραγιόν! :Ρ
    Τι να πεις! Όλοι απορούμε κάτι τέτοιες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοντεύει να μου πέσει η μπούκλα απ' τη ζήλια,άσε!

      Διαγραφή
    2. Ω, μα τότε τα πράγματα είναι σοβαρά! :Ρ

      Διαγραφή
    3. Χαχα,δεν έχεις ιδέα πόσο! :p

      Διαγραφή
  11. εεε εντάξει ρε συ!!!Ολόκληρο πορτοκαλί κραγιόν είναι αυτό...κοτζαμ ωκαιανί σκιά!!Λίγο είναι?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μα πώς κυκλοφορεί η κοπελιά;;;;;
    ετσι οπως την περιγραφεις, πρεπει να ειναι πολυ χαλι η καημένη :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπιεσμένον τον είχες και το ζωντανό σου έδειξε απλά τα γούστα του!
    Ποιός ξέρει πόσο ξύλο του έριχνες για να μη μιλάει και έφτασε σε αυτό το χάλι!!! αααααχαχαχαχα

    καλό Σ/Κ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα.Ναι,έτρωγε πολλή παντόφλα,τρομάρα του!

      Επίσης. :)

      Διαγραφή
  14. ΑΥΤΗ βάζει ωκεανί σκιά και πορτοκαλί κραγιόν. Εσύ βάζεις απλά την υπογραφή σου!
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μμμμμμμμμμμμμμ (το μμμμ με ξινισμένη μούρη), να τη χαίρεται την καινούργια του αγάπη που λέει και μια αοιδός που μου διαφεύγει το όνομά της.
    Μα γαλάζια σκιά; Γαλάζια σκιά; Όχι ότι θα άλλαζε και κάτι αν ήταν πράσινη, αλλά γαλάζια;
    Και συγκινείται με τις ρομαντικές ταινίες;
    Αμ οι ενδυματολογικές επιλογές; Που τις πας αυτές; Φαντάζομαι θα τρέμει μην της φύγει κανένας πόντος από το καλσόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Δεσποινάκι,βρε!Η Βανδή!

      Τι να πει κανείς για το δεσμό της αλληνής.

      Χαχαχα.Ως προς την πρώτη παράγραφο,μοιάζουμε. :p Μόνο που εγώ δεν φοράω καλσόν,οπότε τέτοιους φόβους,τέτοια άγχη δεν αντιμετωπίζω.

      Διαγραφή
    2. Καλέ η Κοκκίνου δεν το λέει; :Ρ

      Διαγραφή
    3. Αααα,θ' αναγκαστώ να σε αποβάλλω! :p Η Δεσποινιώ το λέει.

      Διαγραφή
    4. Μα καλά δεν το λέει η Άνζζζελα;

      Διαγραφή
    5. Ε,όχι δα!Η Λαίδη μας είναι του πιο ποιοτικού!

      Διαγραφή
    6. Ααααα,παιδιάαααα!Επιμένω: η Δέσπω το λέει!

      Διαγραφή
  16. το μακιγιαζ δεν καλύπτει το κενό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μα είδες ξεπεσμό;
    μετά από σένα το χάος,γλυκιά μου!







    *μα καλά τώρα..πορτοκαλί κραγιόν;
    ούτε η Barbie Fairytopia να 'ταν!
    τστστσ τι να πω καλή μου,
    υπομονήη..γιατί σ'αυτό τον κόσμο,θα δεις πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά από 'μένα το τίποτα!

      Χαχαχα,πες το ψέματα!

      Και πού 'σαι ακόμα,όντως...

      Διαγραφή
  18. Δε μασαμε!!!! Διαβαζα στο fb..κατι θεϊκό! Και στο χαρίζω:

    Δικό σας:

    Αν δεν σου κάθεται κάποιος.......δεν είναι επειδή δεν τον αξίζεις...αλλά επειδή αξίζεις κάποιον πολύ καλύτερο απ' αυτον!!!!

    Φιλούρες πολλές

    Σε αγαπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω,σας μερσώ,δεσποσύνη!

      Κι εγώ σ' αγαπάω και το ξέρεις. :)

      Σμουτς.

      Διαγραφή
  19. μωρέ σ είχα χάσει για λίγο καιρο, πωπω να σαι καλα! γέλασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,ήταν αισθητή η απουσία σου,ομολογώ...

      Χαίρομαι,χαίρομαι! :)

      Φιλάκια πολλά,Ασωτούλη.

      Διαγραφή
  20. Μα πορτοκαλί?Χαχαχα
    πολύ ευχάριστο το κείμενο σου..καλησπέρα και από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ,χαίρομαι που σ' άρεσε! :)

      Καλησπερούδια.

      Διαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!