Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Η νύφη το 'σκασε.

Τετάρτη, 8 Αυγούστου 2012

Η νύφη το 'σκασε.

 -Είστε παντρεμένη;,με ρωτάει η Ουκρανή που κάνει τις δουλειές στο σπίτι της γιαγιάς μου.
Προσπαθώ να κρύψω το ξάφνιασμα μου.Τι να είμαι λέει;
 -Λύκειο πηγαίνω ακόμη,οπότε όχι.
 -Και;Δεν έχει σημασία!Εγώ στα είκοσι παντρεύτηκα κι ήμουνα μεγάλη.Στην Ουκρανία είναι ήδη παντρεμένες στην ηλικία σας.Κάποιες έχουνε και παιδιά.
 -Ναι,αλλά εγώ θέλω να σπουδάσω πρώτα,να ζήσω τη ζωή μου...
 -Αν μια γυναίκα θέλει,όλα τα προλαβαίνει.Και γάμο,και άντρα,και παιδιά,και σπουδές...
Ο διάλογος αυτός ήταν ατελέσφορος.Αποφάσισα να γίνω μπουχός πάραυτα.
  Το μεσημέρι πήγαμε για φαγητό σε μια φίλη της μητέρας μου.Άγνωστο το πώς,η κουβέντα γύρισε πάλι στην παντρειά και τα κουτσούβελα.Δεν θα συμμετείχα στη συζήτηση,αλλά η βόμβα έσκασε εμπρός μου.
 -Εσύ,Κατερίνα,έχεις σκεφτεί σε ποια ηλικία θες να παντρευτείς;,ρώτησε η φίλη της μαμάς μου.
 -Είναι πολύ νωρίς ακόμη για τέτοιου είδους σκέψεις.
 -Σοβαρά;Η κόρη μου από τώρα το σκέφτεται.
Κοιτάζω τη δεκαεπτάχρονη κόρη.
 -Αλήθεια;
 -Ναι.,παραδέχεται.Και παιδιά.Τα λατρεύω τα μωράκια!Εσύ;
 -Όχι τόσο...
"Οπ,μόλις ξεστόμισε την απαγορευμένη λέξη: μωράκια!",σκέφτομαι.
 -Εσύ έχεις άλλους στόχους,φαίνεται.Να γίνεις επιτυχημένη δικηγόρος πρώτα,τα λέω καλά;,ρωτάει ξανά η φίλη.
 -Πολύ καλά.
 -Τι να κάνουμε όμως,μανούλα;Δεν μπορούμε να γίνουμε όλες δικηγόροι!,λέει η κόρη.
"Είχες,δεν είχες,την έσταξες τη χολή πάλι,αλλά δεν θα σου απαντήσω ότι το ΑΕΙ το βλέπεις με τα κιάλια,γιατί θα γίνουμε μπίλιες!",σκέφτηκα κι απλώς χαμογέλασα συγκαταβατικά.
  Η Α. εξομολογήθηκε σ' εμένα,τη Σ. και την Ι. ότι σκοπεύει να παντρευτεί στα είκοσι-πέντε κι ότι από τόση δα ονειρεύεται το νυφικό της.Η Σ. και η Ι. μιλούσαν για ένα σύζυγο ερωτευμένο σφόδρα,ένα νυφικό με ουρά και πέντε παρανυφάκια,ένα πανάκριβο μονόπετρο και τρία-τέσσερα παιδάκια.Εγώ;Μούγκα στη στρούγκα.Ειδάλλως,η αυτοκτονία ήταν κοντά.
 -Εσύ,κυρία μου;Δεν θα μας πεις πότε λες να παντρευτείς;,με ρωτάει η Α..
 -Κάπου,κάπως,κάποτε...Δεν το 'χω σκεφτεί όπως εσείς.
 -Αλλά;
 -Τι "αλλά";Ξέρεις,μετά από μια μακροχρόνια σχέση το κάνεις κι αυτό.Καθαρά για νομική κάλυψη.
 -Αααχ,δεν το πιστεύω!Σκέφτεσαι σα δικηγόρος!Δεν είσαι καθόλου ρομαντική;
 -Όπως βλέπεις...
 -Εγώ πάντως,εάν γινόμουν δικηγόρος κι ερχόταν ένα ζευγάρι στο γραφείο μου,να τους βγάλω το διαζύγιο,θα προσπαθούσα να τους τα βρω.Κρίμα να χαλάνε έτσι οι γάμοι,για ψύλλου πήδημα!
 -Πρώτον,δε χαλάνε για ψύλλου πήδημα.Όλοι οι νορμάλ άνθρωποι το παλεύουν προτού αποφασίσουν να χωρίσουν οριστικά.Δεύτερον,αν μπορούσαν να τα βρουν,δεν θα διάβαιναν το κατώφλι μου.Τρίτον,δεν είμαι η γεροντοκόρη προξενήτρα στο "Τηλεάστυ".Και τέταρτον,δε σκοπεύω ν' ασχοληθώ με τα διαζύγια και το μακρύ και το κοντό του καθενός.
  Το επόμενο βράδυ,βγήκα με την Π. για ποτό.
 -Τι κακό έχει δηλαδή να είσαι ελεύθερη κι ωραία στα είκοσι-πέντε;Ή να έχεις φίλο;Απλά!Ούτε σταθερή πελατεία στο γραφείο δεν θα 'χω ακόμη!
 -Τι καλό έχει να είσαι παντρεμένη να ρωτάς.,μου λέει η Π.,που ανέκαθεν δε σκόπευε να βάλει κουλούρα.Και πες αυτές πάνε στο διάολο,αλλά η κοντή;Που θέλει να βρει έναν,να του τα φάει;
 -Ναι,κι ο ματσώ το ένα μέτρο κι ένα Μίλκο θα γυρίσει να κοιτάξει!Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;
 -Εάν είναι γέρος...Δεν έχει πρόβλημα,το 'χει δηλώσει.
 -Τουλάχιστον έχει επίγνωση.Δεν ψάχνει άντρα,χορηγό ψάχνει.Ξέρεις πώς πάει: μου αγοράζεις τσάντα Fendi,σε πληρώνω σε είδος.
  Στο τέλος που το ξανασκέφτηκα,διαπίστωσα πως δεν με τρόμαζε η ιδέα του γάμου.Άλλωστε,ποτέ δεν απέκλεισα το ενδεχόμενο.Ούτε η σκέψη του να γερνάω με τον ίδιο άνθρωπο.Εάν αγαπιόμαστε...Με τρόμαζε,ή καλύτερα,μου φαινόταν εντελώς παράδοξο να τ' ακούω από συνομήλικες μου.Είναι νωρίς!Ν-Ω-Ρ-Ι-Σ!
 -Αν θα 'χω άντρα και παιδί στα είκοσι-πέντε ή στα τριάντα-πέντε,λίγο με απασχολεί.Τη δουλειά μου,μια τεράστια ντουλάπα,για να χωράει όλα τα ρούχα και τα Louboutin παπούτσια μου,τα βιβλία μου,και χρόνο για να ταξιδεύω θέλω.,λέω στην Π..
 -Έι,με την κολλητή σου θα ταξιδεύεις!Άντε και στα δικά μας!,απαντάει,σηκώνει το ποτήρι της και γελάμε.


19 σχόλια:

  1. Ρε μηπως ημουν εγω που στα λεγα μεταμφιεσμενος σε ουκρανεζα;;;;;:-P

    Να παντρευτεις κ να νοικοκυρευτεις!!Διντε!!Γερασες!!!':-P

    Κανεις πρόοδους παντως,μπράβο!!:-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,λες;

      Γέρος είσαι και φαίνεσαι ρε,άντε! :p

      Διαγραφή
    2. Μπορει!!!Εξαλλου ολα μπορω να α κανω!!!:-P

      Εγω παραδεχομαι τν αδυναμια μ και αρα χανεται εσυ που δν το παραδεχεσαι ομως;;:-P

      Διαγραφή
  2. Εγώ θα συμφωνήσω με εσένα, γάμους και βλακείες,έχουμε και μια ζωή να ζήσουμε!
    Σιγά μπορεί εξίσου καλά να ζήσεις με έναν άνθρωπο χωρίς γάμο, η προκατάληψη(έτσι θα την πω) να παντρευτείς ντε και καλά μου την δίνει στα νεύρα!
    Και φυσικά μου την δίνουν αυτές που ακόμα δεν έχουν ζήσει τίποτα, δεν έχουν βγει ακόμα από τα αυγό τους μιλάνε για γάμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπάρχουν νέα κορίτσια που σκέφτονται έτσι; κρίμα και στη μάνα της ,κρίμα!!!!
    εσύ μια χαρά το πας και άσε το Ρας να λέει! να πάει στο μπλογκ του να αρχίσει τα προξενιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως,κι όμως!

      Συμφωνώ και επαυξάνω.

      Διαγραφή
    2. Παντου κανω προξενια εγω!!!!:-P
      Νασια μ φαινεται πως ο Κωστας πολυ σε εχει αφησει να διαφθεις νεαραι κορασιδαι!!!Κατερινα εσυ να παντρευτεις μν ακους κανεναν!!!χ:-P

      Διαγραφή
    3. Πολύ καλά τα λέει η Νάσια,για κάνε μας τη χάρη!

      Διαγραφή
  4. εεε ρεεε και να διαβάζει η Α. το blog σου...

    P.S.: η γατούλα δεν κρύβεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Α. και η κόρη της φίλης είναι δύο διαφορετικά πρόσωπα.

      P.S.:Δεν κατάλαβα πού κολλάει αυτό.

      Διαγραφή
    2. απλώς μπερδεύτηκα με τον τρόπο γραφής σου... σαφώς, την κόρη εννοούσα...

      Διαγραφή
  5. Νεαρά μου κυρία,οφειλετε να αποδεχθειτε την...παναρχαια ρηση,"οι γυναικες ειναι για το σπίτι,οι αντρες για το καφενείο"!!!:)))
    Το τσιγκελάκι σας λοιπόν,το κοπανελι σας,το πλέξιμο σας,στην κουζίνα σας και αντε απο εκει...μου θελετε και Louboutin παπούτσια(αλήθεια,τι ειναι τούτα;:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν απαντήσω ότι το χάσμα γενεών είναι αγεφύρωτο,θ' ακουστεί πολύ κλισέ;

      Πώωως;Αγνοείτε την ύπαρξη του Christian,καλέ μου κύριε; :O Σας παραπέμπω στο site. --> http://eu.christianlouboutin.com/gr_en/

      Διαγραφή
  6. Αγεφύρωτον:))Πού με στελνεις εκει μεσα,βρε καλή μου,με ενα κλικ θα μου φυγει το δεκαπενθημερο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πω, πω είσαι παραγωγικότατη βλέπω! Δεν προλαβαίνω να διαβάζω! :Ρ
    Έχεις απόλυτο δίκιο αγαπητή μέλλουσα συνάδελφε, έχουμε μια καριέρα εμείς να χτίσουμε! Οι γάμοι μπορούν να περιμένουν!
    Καλημέρες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες,είδες;

      Τι να κάνουμε κι εμείς,που είμαστε κορίτσια της καριέρας!

      Καλημέρα και φιλάκια. :)

      Διαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!